Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 293
1996
Off Telep / GTA San Andreas SA-MP: Scriptert és mappert keresünk!
« Dátum: 2012. november 25. - 14:05:50 »
\"wtf_5487211_480x300.jpg\"
Ez mi érez? :\'D Majd pont egy 8 évesnek fog valaki scriptelni, ingyen, aki megfogalmazni nem tudja, amit akar.

1997
Beszélgetés / Te melyiket választanád?
« Dátum: 2012. november 25. - 12:09:16 »
Száz szónak is egy a vége, õ dönt..
Számomra megdöbbentõ, hogy nVidia VGAt nem tettél a listára..
Véleményem az, hogy az Intel - AMD harcot kétféleképpen is el tudjuk dönteni
Az Intel erõsebb, de jóval drágább, valamint minden fejlesztést másik socketbe raknak..
AMD kicsit gyengébb, , de olcsóbb is, grafikailag jobb, kevesebb socket, több fejlesztési lehetõség.
Az Intel tele van pakolva mindenféle védelemmel, számításokkal, ilyenekkel, még az AMDben ilyesmi nincs.. Ez lehet veszélyforrás is, de elõny is, mivel kevesebbe kerül. :\'D
Vegyük példának, hogy a 2011es socket csak i7-et visz.. ott a 775, 1155, 1156, 2011..
Ezalatt az AMD kiadott 2 socketet, amikbe szinte ugyanazok a CPUk belemennek (mert van AM2+ / AM3). Intelnél egy 1155ös alaplapba nem tudsz beleszerkeszteni egy 775öt, akármennyi szigszalagot is használsz.
Végül, az Intel sokat költ reklámra, hogy minél többen vegyél a cuccaikat.. Mindig az i7 a reklám fõ arca..
A Nike is sok költ reklámra, ezért drágább, mint az ugyanúgy kinézõ kínai cipõ, ami sok esetben tovább bírja.


Zárásként...
Ha sok pénzed van, vegyél Intelt...
Ha nincs, és beéred az Intel FANok szerint \'sz4r\' AMDvel, akkor vegyél AMD-t (és akár spanok is lehetünk)

1998
Off Telep / A világ leggyorsabb ivója
« Dátum: 2012. november 25. - 07:44:40 »
Kilazítja a rekeszizmát, és simán, nyelés nélkül lecsúszik a folyadék.. Kis gyakorlás, és egy-két fulladásos jelenet után menni fog nektek is. :D

1999
Kérdések, Segítség / Vírusirtó
« Dátum: 2012. november 25. - 07:41:28 »
Ingyenes soha nem lesz jó...
Nekem Avastom van, semmi baja, tökéletesen mûködik, akármennyire is low gépem van
Aktiválás után 1 évig békén hagy, ha Gamer módba teszed, akkor nem ugrál fel mindenféle kis ablak, hogy ki hol meg miért támadott meg.

2000
Beszélgetés / Te melyiket választanád?
« Dátum: 2012. november 25. - 07:37:57 »
Idézetet írta: Daviid date=1353804010\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30206\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bár én nem javaslom az Asrock lapot, de azt is mondják az újak már jó.
 
nekem lassan 10 éve semmi bajom az enyémmel.  ;D


Õszintén szólva szerintem ne egy RAMot vegyél, ami 8 GB, inkább KITet, 2x4, vagy ilyesmi..
Mire megtölti azt a 8 GBt, egy örökkévalóság, akármilyen gyors is..
Alaplapból nyugodtan vehetsz olcsóbbat, a lényeg, hogy AM3+ socketes legyen (ha AMD), és bírjon legalább 1600as RAMot..
Az Extreme alaplapokról olvastam olyan cikkeket, hogy aki megvette, viszi vissza, mert többet várt tõle.
Hozzátenném, hogy a 2 vagy 3 VGA slotot, ami miatt ennyibe kerül, az életben nem fogod használni.
Egyébként.. Második, vagy Harmadik.

2001
Kérdések, Segítség / Venti elfüstölt, de mégis megy
« Dátum: 2012. november 24. - 20:41:57 »
Ez egy nagyon jó kérdés.
Nekem az alaplapomból jött egyszer fehér füst (egyik dióda), és azóta is mûködik..
Az MP4em egyik diódája ugyanezt csinálta, az nem mûködik..
ilyen szerencse játék szerintem..
Egy ventilátor miatt sok baja nem lehet a gépednek, maximum túlmelegszik, és ha normális alaplapod van, akkor a BIOS egyik vezérlõje kikapcsolja (nekem 95°C procihõmérséklet fölött)
Egyéb kárt szerintem nem okozhat.
Ha nagyon fosol, inkább cseréld le :)

2002
Segítségkérés / /2 kérdés/ 1. Jármû respawn 2. fura hibák
« Dátum: 2012. november 24. - 11:35:21 »
az IsPlayerHealthChanged függvényed alapban hibás, mert lokális változót használsz, amit minden OnPlayerUpdate lekérésnél felveszel, és az elsõ részére hivatkozol, ami mindig 0, mert akkor vetted fel
A második, hogy a Speedo változód Float, a GetPlayerSpeed függvény általában integerrel tér vissza, és a stringben is integert használsz.
az ss változós floatround függvény felesleges, mert mint mondtam, integerrel tér vissza, amit felesleges kerekíteni, mert a 50.000 ugyanúgy 50 lesz.

2003
Segítségkérés / Timer Vagy Hasonló.. Help
« Dátum: 2012. november 24. - 11:28:52 »
tudtommal jármûvet nem lehet fagyasztani..
talán ha a Z pozícióját változtatod meg, megoldódik

2004
Segítségkérés / /2 kérdés/ 1. Jármû respawn 2. fura hibák
« Dátum: 2012. november 24. - 10:18:57 »
Elsõ:
 
function VehicleRespawn() {
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++) {
    if(i == bónuszjármûid || i == exportjármûid) continue;
if(!IsVehicleOccupied(i)) {
   SetVehicleToRespawn(i);
}
}
SendClientMessageToAll(LightBlue, \"Minden használaton kívüli jármû az eredeti helyére spawnolva!\");
return 1;
}

 
a bónuszjármûid, és az exportjármûid változókat cseréld ki a változóra, amit a bónusz, ileltve az export jármûvekhez használsz. ha ModelID alapján választod ki ezeket, akkor használhatsz GetVehicleModel(i) függvényt is.


Második:
Van valami hiba az OnPlayerUpdate függvényed alatt, ami miatt laggol, illetve kifagy a mod.
Másold be az OnPlayerUpdate-t

2005
Segítségkérés / Kapu segítség
« Dátum: 2012. november 24. - 10:12:30 »
az a baja, hogy nem értessz a függvényekhez..
MoveObject függvényhez nem kell az object IDje, de te mindegyikbe beleírtad..
Ezen segíthet, ha kezdõ scripterként scriptírás közben nézegeted a wiki-t.


#include <a_samp>
new bool:open = false,
gate,
timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit() {
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(975, 265, 2353.1975, -1658.9237, 13.3828, 0, 0, 50);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck() {
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8.0,2353.1975,-1658.9237, 13.3828))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 2351.9912,-1642.7017,14.6493, 5.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 2353.1975,-1658.9237,13.3828, 5.0);
    return 1;
}

2006
Segítségkérés / Flood hiba..
« Dátum: 2012. november 24. - 10:10:09 »
lehet, hogy az, hogy egy változóra vetted a munkát, és a munka idõzítõjét is.
munka változónak használhatnál bool-t is.

2007
Beszélgetés / Fûre tépni szabad(2001)
« Dátum: 2012. november 24. - 09:39:18 »
errõl eddig miért nem tudtam. :)

2008
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. november 23. - 15:38:37 »
Idézetet írta: Attila date=1353680114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
õk azt hiszik az a szégyen, ha az ember magyar. :DDDDd
 
Magyarországon él, magyarul beszél, a magyarok tartják el az adójukról..
háakkómeg\'?

2009
Segítségkérés / SelectTextDraw
« Dátum: 2012. november 23. - 15:02:11 »
valamit elb4szhattál a scriptben, rossz lezárás, vagy ilyesmi.. akkor is ezt írja ki..
bár akkor lehet, hogy több hiba lenne

2010
Segítségkérés / "Player Timer"
« Dátum: 2012. november 23. - 15:00:48 »
Idézetet írta: ~DuMBasS date=1353677226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tengerimalac a Te Válaszoddal csak az a gáz hogy Nem fagyaszt le mikor kimegyek hanem bebugolok a mapp alá.
justrics válaszában meg tökéletesen mûküdik minden csak ahogy mondtátok az OnPlayerUpdate laggoltatja a szervert.:/
 
Pont a lényeget hagytam ki..
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) {
if(oldinteriorid == VALAMI && newinteriorid == 0) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid);
return 1;
}
forward UnFreezePlayer(playerid);
public UnFreezePlayer(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, true);

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal