Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 185
1996
Kérdések, Segítség / Cs 1.6
« Dátum: 2011. december 26. - 14:42:11 »
hello
azt szeretném kérdezni hogy nem -e tudtok 1 jo cs 1.6 szerot ??

1997
Kihívások / Pi€i vs Calvin
« Dátum: 2011. december 26. - 13:39:43 »
Idézetet írta: Pi€i date=1324840138\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14558\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sean \"Pi€i\" Johnson elkészítette a v1.1 -t :DD Változott: +Ajándékok, Lámpák, ami fák lebegtek lejjebb vettem. És semmit se vettem ki :)
 

Sean \"Pi€i\" Johnson elkészítette a v1.0 -t :DD
 

nem kellet volna lefotoznod öket

1998
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon Rendszer De Nézd meg!!!
« Dátum: 2011. december 26. - 10:53:00 »
Diggity link=topic=18787.msg204751#msg204751 date=1324856838]

/******************************************************************************/
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////***********************SCRIPT NEVE:NEON SCRIPT************************/////
/////**************************HASZNÁLAT: /NEON****************************/////
/////************************KÉSZÍTETTE: QUATTRO***************************/////
/////***********************JAVÍTOTTA: [sDM]SANYI**************************/////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/******************************************************************************/
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n************************************\");
   print(\"Neon System By [EDT]Quattro Betöltve\");
   print(\"         Fordította InAceX          \");
   print(\"        Javította [sDM]Sanyi        \");
   print(\"************************************\\n\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   print(\"\\n***************************************\");
   print(\"Neon System By [EDT]Quattro Kikapcsolva\");
   print(\"***************************************\\n\");
   return 1;
}

 
3 név is de a tied sehol  :( :mistrust:
_EDP]lll[_La$_]lll[ ez FAIL!!!
[/quote]

1999
Segítségkérés / PPC admin parancsok
« Dátum: 2011. december 25. - 12:58:09 »
/createbusiness

2000
SA-MP: Szerverfejlesztés / Snowball minigame
« Dátum: 2011. december 25. - 11:03:39 »
<- link=topic=18681.msg204465#msg204465 date=1324801946]
Grat! És kösz hogy áthoztad! Felhasználom!
kösz örülök hogy tetszik :)
[/quote]

2001
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 25. - 09:30:10 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1324764025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérlek legközelebb tedd ki a helyes kategóriát a téma elé(Téma neve felett a Kategóriánál tudod megadni).
 
téma nyitásánál ezt raktam ki a prefixbõl : [C oDE]

2002
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 24. - 21:57:00 »
<- link=topic=18727.msg204330#msg204330 date=1324759515]
Szép! Hasznát veszem!
kösz , örülök hogy hasznát veszed :)
[/quote]

2003
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 24. - 21:36:13 »
köszönöm zsoleszka ezt a szép bö informáciot amit leirtál nékem

2004
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 24. - 21:00:44 »
Idézetet írta: Gentleman date=1324756750\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pazarol :(
200 string felesleges mert csak 128 karaktert tud megjeleníteni a kliens. Illetve miért sizeof? Meg is adhatjuk egybõl mekkora a maximális karakterlánc méretét tehát az is felesleges. Szöveget mögötte is törni felesleges mert nincs rá funkció kötve.
Ezek azok a dolgok amiktõl falra mászok. Ha sokszor ilyen hibákat vétünk laggos lesz a szerverünk :)
 
#include  <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:pozicio(playerid)
{
new string[128];
new Float:X, FLOAT:Y, FLOAT:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
format(string,128,\"Poziciod = X: %.0f Y: %.0f Z: %.0f\", X,Y,Z);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}

 

de én hozzá szoktam már a sizeofhoz :)

2005
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 24. - 20:46:38 »
Üdv csináltam 1 kis kodot amit csak annyit tesz hogy le irja a poziciodat , ez abban is segit amikor teleportot akarsz késziteni , és akkor nem kell be irni a /save -t
a CODE:
[pawn]
#include  <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:pozicio(playerid,params[ ])
{
new string[125];
new Float:X, FLOAT:Y, FLOAT:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
format(string,125,\"Poziciod = X: %.0f Y: %.0f Z: %.0f\", X,Y,Z);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}
[/pawn]
E:
ami 1 bõl megirja neked a teleportot 1 külön jegyzettömbe a scriptfiles mappába fogod megtalálni gtaforumon Crazy belesegitett
[pawn]CMD:pozicio(playerid,params[])
{
    new string[128];
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    format(string,128,\"\\nSetPlayerPos(playerid,%.6f,%.6f,%.6f); // %s\",x,y,z,params);
    new File:savefile;
    savefile = fopen(\"MentettPoziciok.txt\", io_append);
    if (savefile)
    {
    fwrite(savefile, string);
    fclose(savefile);
    }
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Pozíciód mentve!\");
    return 1;
}[/pawn]
ha nem müködik akkor pls jelezd vissza

2006
Archívum / [HUN]Civilek vs Sünkutyák
« Dátum: 2011. december 24. - 13:56:40 »
be bugolt a spawnál  az a baj ...
1 edül készitem a szervert meg 1 mapperral lehet hogy fel adom ezt a gmet 1 ideig zárom a témát!

2007
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hungary X-Treme Drift [WRONG]
« Dátum: 2011. december 24. - 13:49:34 »
ha drift akk mér van benne stunt ???

2008
SA-MP: Szerverfejlesztés / Snowball minigame
« Dátum: 2011. december 24. - 11:33:26 »
Idézetet írta: Dead date=1324653997\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14594\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez Jó THX :D
 


Tetszik.  ;)
 
[/quote]
kösz mind a 2 ütöktöl :)

2009
Szkript kérések / gadmin
« Dátum: 2011. december 23. - 21:22:33 »
üdv , nincs meg valakinek a g admin ?? mert az eredeti oldalrol nem lehet le szedni :S

2010
SA-MP: Szerverfejlesztés / Snowball minigame
« Dátum: 2011. december 23. - 13:45:10 »
üdv all áthoztam 1 snowball nevezetü minigame t a hivatalos forumrol
Készitõ : Shooby
Video:
 

eredeti link:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=302998
Pawn:
[pawn]#if defined Sho_Credits
                    !---------------------------------------------------!
                    !___________________________________________________!
                    !                                   SSSS            !
                    !   SSSSS  SS  SS   SSSS    SSSS   SS  SS SS     SS !
                    !  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS SS    SS  !
                    ! SS       SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS SS   SS  SS   !
                    ! SS       SSSSSS  SS  SS  SS  SS  SSSS     SSSS    !
                    !  SSSSSS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS SS     SS     !
                    !      SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS    SS     !
                    ! SS  SS   SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS  SS   SS      !
                    ! SSSSS    SS  SS   SSSS    SSSS   SSSSS   SSSS     !
                    !___________________________________________________!
                     !                                                   !
                    !---------------------------------------------------!
                                    <-  ShoScripts™  ->
                                    ______________________
                                  | * Version - 1.2      |
                                 | * Author - ShOoBy    |
                                 | * Lines - 184        |
                                 | * Time Spent - 4h    |
                                 | * Mode - Snowballs   |
                                 | * Variables - 5      |
                                 | * Objects - 20       |
                                 | * Script - Unique!   |
                                 ========================
#endif
#include <a_samp>
#define KEY_AIM (128)
new Snow_F[MAX_PLAYERS];
new Obj[MAX_PLAYERS];
new Shoot[MAX_PLAYERS];
new Killer[MAX_PLAYERS];
new Charged[MAX_PLAYERS];
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(8172,-716.59997559,3800.50000000,8.50000000,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (1)
    CreateObject(3074,-782.29998779,3785.30004883,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99948120); //object(d9_runway) (6)
    CreateObject(3074,-782.29998779,3798.89990234,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (7)
    CreateObject(3074,-782.29998779,3807.60009766,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (8)
    CreateObject(3074,-752.09997559,3807.60009766,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (9)
    CreateObject(3074,-722.00000000,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (10)
    CreateObject(3074,-691.79998779,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (11)
    CreateObject(3074,-661.59997559,3807.50000000,8.50000000,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (12)
    CreateObject(3074,-753.79998779,3795.19995117,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (14)
    CreateObject(3074,-723.59997559,3795.10009766,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (15)
    CreateObject(3074,-693.40002441,3794.89990234,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (16)
    CreateObject(3074,-664.09997559,3794.69995117,8.60000038,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (17)
    CreateObject(3074,-664.29998779,3781.69995117,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (18)
    CreateObject(3074,-694.50000000,3781.80004883,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (19)
    CreateObject(3074,-724.40002441,3781.89990234,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (20)
    CreateObject(3074,-754.40002441,3782.00000000,8.69999981,0.00000000,270.00000000,269.99450684); //object(d9_runway) (21)
    CreateObject(8172,-796.79998779,3800.50000000,-48.00000000,90.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (2)
    CreateObject(8172,-650.20001221,3800.50000000,-48.00000000,90.00000000,180.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (3)
    CreateObject(8172,-729.09997559,3780.69995117,12.80000019,0.00000000,270.00000000,270.00000000); //object(vgssairportland07) (4)
    CreateObject(8172,-726.20001221,3820.19995117,12.80000019,0.00000000,270.00000000,90.00000000); //object(vgssairportland07) (5)
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n     ShoScripts © 2006 - 2011        \");
    print(\"       SnowBalls Fight Minigame        \");
    print(\"              by ShOoBy ™            \\n\");
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Snow_F[playerid] = 0;
    Killer[playerid] = 501;
    Charged[playerid] = 0;
    Shoot[playerid] = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(Snow_F[playerid] == 1) return Snow_F[playerid] = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    DestroyObject(Obj[playerid]);
    if(Killer[playerid] != 501) {
    Shoot[Killer[playerid]] = 0;
    Killer[playerid] = 501;
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/snow\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
    if(Snow_F[playerid] == 0) {
    Snow_F[playerid] = 1;
    Charged[playerid] = 0;
    Shoot[playerid] = 0;
    SetPlayerPos(playerid,-708.40002441,3796.19995117,9.69999981);
    new res22[500], iName[128];
    GetPlayerName(playerid,iName,sizeof(iName));
    format(res22,sizeof(res22),\"{0088FF}Hey {FF0000}%s{0088FF}!\\n Most csatlakozhatsz a Ho csata minigame be , Ball klikkel tüzelhetsz ! \",iName);
    ShowPlayerDialog(playerid,9944,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FF0000}SnowBalls {FFFF00}Fight\",res22,\"Ok\",\"\");
    }
    else if(Snow_F[playerid] == 1) {
    Snow_F[playerid] = 0;
    SpawnPlayer(playerid);
    }
    return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(Snow_F[playerid] == 1) {
    if(Shoot[playerid] == 0) {
    if(newkeys & KEY_AIM) {
    if(Charged[playerid] == 1) return CheckSnow(playerid);
    else if(Charged[playerid] == 0) return ApplyAnimation( playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0 ), Charged[playerid] = 1;
    }
    }
    }
    return 1;
}
forward CheckSnow(playerid);
public CheckSnow(playerid)
{
    Shoot[playerid] = 0;
    for(new i = 0; i < 30; i++) {
    new Float:X, Float:Y;
    GetXYInFrontOfPlayer(playerid,X,Y,i);
    for(new z = 0; z < MAX_PLAYERS;  z++) {
    if(z != playerid && Shoot[playerid] == 0 && Killer[z] == 501) {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(z,1.0,X,Y,9.69999981)) {
    Shoot[playerid] = 1;
    new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:tX,Float:tY,Float:tZ;
    GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
    GetPlayerPos(z,tX,tY,tZ);
    Obj[z] = CreateObject(2709,pX,pY,pZ+0.5,0.0,0.0,0.0,30);
    MoveObject(Obj[z],tX,tY,tZ-0.9,25.0);
    SetPlayerHealth(z,0);
    Killer[z] = playerid;
    GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Célpont ~y~eltalálva~B~!~N~~G~+ 500 ~p~Pénz\",1000,3);
    GivePlayerMoney(playerid,500);
    Charged[playerid] = 0;
    ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throw\",4.1,0,1,1,0,1000,1);
    }
    }
    }
    }
    if(Shoot[playerid] == 0) GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Nincs ~G~Célpont~B~!\",1000,1);
    return 1;
}
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
    new Float:a;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
    if (GetPlayerVehicleID(playerid))
    {
      GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
    }
    x += (distance * floatsin(-a, degrees));
    y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}[/pawn]
Kellemes hogolyozást :D

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal