Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 172
1996
Segítségkérés / Admin skin
« Dátum: 2011. augusztus 17. - 10:07:00 »

1997
Segítségkérés / Admin skin
« Dátum: 2011. augusztus 16. - 22:42:11 »
holnap megírom neked,most esten van és fáradt vagyok :)

1998
Segítségkérés / Audio Plugin
« Dátum: 2011. augusztus 16. - 15:57:54 »
Persze,de most pillanatnyilag jó valamiért,szerintem zárom a témát,és újranyitom ha újra jelentkezik ez a problémám,de tényleg nem értem hogy most mi lehet evvel!

1999
Segítségkérés / Mit tegyek crash ellen?
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 21:24:37 »
Idézetet írta: Buba date=1313435715\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10481\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nemnem, másra gondolsz.
Nem a SA fagy ki, hanem megszakad a kommunikáció a szerverrel, ledob, és újracsatlakoztat.
 
Jaaa,én azt hittem, samp crash!
Akkor ennek semmi köze az objectekhez,és a pawnohoz,csakis a nettel routerrel lehet a gond,routerek azok ilyenek,pár héttel ezelõtt áthozta a haverom a wifijét és félóránként ugyanígy megszakadt a kapcsolat,wifi nélkül tökéletes a kapcsolat!

2000
Segítségkérés / Mit tegyek crash ellen?
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 20:09:07 »
Próbáld meg ezt,most jutott eszembe: ;)
http://sampforum.hu/index.php?topic=13041.0

2001
Segítségkérés / Mit tegyek crash ellen?
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 19:38:14 »
Hát lehet a nettel lesz a gond,mert ha nem parancsra crashelsz,vagy nem egy helyen,szóval nem pl 1 objectre,akkor már csak ez maradhat,bár nekem mindig jó volt,szóval nincs sok tapasztalatom az ilyen téren! :)

2002
Segítségkérés / Audio Plugin
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 19:10:40 »
Sziasztok,frissítettem a szerveremen az Audio Plugint 0.4-rõl 0.5-re!
Elindul a szám,de 10-20 másodperben belül leáll,és utána olyan,mintha nem is lenne pluginom!
Mi lehet a hiba?

2003
Segítségkérés / Objectel akadt egy kis problémám
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 15:09:45 »
Szerintem csináld úgy,hogy átkonvertálod .map file-ba,berakod az mta-ba, és ott szerkesztgeted,majd felülírod a pawnoban!

2004
Segítségkérés / Zcmdnél unknown command
« Dátum: 2011. augusztus 15. - 15:08:04 »
Szerintem nem így gondolta :)
de amúgy minek nyitsz mégegy iylen témát,ha közben nyitottak nemrég egy ugyan ilyet?
Pont ez alatt van!
Ha kell link:
http://sampforum.hu/index.php?topic=14436.0

2005
Segítségkérés / Nem tudom mi a hiba xD
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:52:55 »
valószínül  lemaradt a 36-os sor végérõl egy
 
;

2006
Segítségkérés / Sürgõs kérések.
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:50:24 »
Itt pár dolgot megtalálhatsz,a felsoroltak közül:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PAWN_tutorial#Making_a_team_deathmatch

2007
Segítségkérés / switch
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 15:01:44 »
Jaj de hülye vagyok,el is felejtettem berakni xD
 
error 033: array must be indexed (variable \"-unknown-\")

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 14. - 17:30:27 )

nem is így kéne,csinálni,de egyébként megoldva,zárok  :)

2008
Segítségkérés / switch
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 14:42:33 »
Elkezdtünk írni mauladammal egy úgynevezett ,,car ownership\" rendszert,de van benne 1 error,és nem tudunk rájönni:
[pawn]new vehicleid;
    new parameterek[][] = {\"buy\",\"help\",\"park\",\"lock\",\"unlock\",\"color\",\"license\"};
for(new i; i<6; i++)
{
   if(!sscanf(params, \"s\", parameterek))

        {


       switch(parameterek)


      {


           case 0:


           {[/pawn]


valószínûleg a


[pawn]switch(parameterek)[/pawn]


-nél van a probléma

2009
Segítségkérés / Fegyvermentés
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 14:12:05 »
Meg kell adni hogy hova mentse,és honnan töltse be(udb_Create(pname, \"\");),de ha nem jó,itt van egy dinis:
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
new PlayerWeapons[12][MAX_PLAYERS];
new PlayerAmmo[12][MAX_PLAYERS];
new file[40];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
     for(new w=0;w<13;w++)
     {
         PlayerWeapons[w][playerid]=0;
         PlayerAmmo[w][playerid]=0;
     }
format(file,sizeof(file),\"%s.Weapons.txt\",oGetPlayerName(playerid));
if(!dini_Exists(file))
{
   printf(\"no such file \'%s\'? created...\", file);
   dini_Create(file);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    for(new weap=0;weap<13;weap++)
    {
        GetPlayerWeaponData(playerid,weap,PlayerWeapons[weap][playerid],PlayerAmmo[weap][playerid]);
        format(file,sizeof(file),\"%s.Weapons.txt\",oGetPlayerName(playerid));
        new slotname[20];
        format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",weap);
   dini_IntSet(file,slotname,PlayerWeapons[weap][playerid]);
        new slotammo[20];
        format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",weap);
   dini_IntSet(file,slotammo,PlayerAmmo[weap][playerid]);
    }
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    for(new weap=0;weap<13;weap++)
    {
        format(file,sizeof(file),\"%s.Weapons.txt\",oGetPlayerName(playerid));
        new slotname[20];
        format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",weap);
        new slotammo[20];
        format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",weap);
        PlayerWeapons[weap][playerid] = strval(dini_Get(file, slotname));
        PlayerAmmo[weap][playerid] = strval(dini_Get(file, slotammo));
   GivePlayerWeapon(playerid, PlayerWeapons[weap][playerid], PlayerAmmo[weap][playerid]);
    }
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    for(new i=0;i<13;i++)
    {
        GetPlayerWeaponData(playerid,i,PlayerWeapons[playerid],PlayerAmmo[playerid]);

        format(file,sizeof(file),\"%s.Weapons.txt\",oGetPlayerName(playerid));


        new slotname[20];


        format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",i);


   dini_IntSet(file,slotname,PlayerWeapons
[playerid]);

        new slotammo[20];


        format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",i);


   dini_IntSet(file,slotammo,PlayerAmmo
[playerid]);

    }


return 1;


}


stock oGetPlayerName(playerid)


{


new name[MAX_PLAYER_NAME];


GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));


return name;


}[/pawn]

2010
Segítségkérés / Fegyvermentés
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 13:30:04 »
dudbal:[pawn]#include <a_samp>
#include <dudb>
public OnGameModeInit() SendRconCommand(\"exit\");
public OnPlayerSpawn(playerid) LoadWeapons(playerid);
public OnFilterScriptInit() printf(\"Weaponsave FS loaded!\");
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) SaveWeapons(playerid);
stock LoadWeapons(playerid)
{
    new pname[MAX_PLAYER_NAME];
    if(!GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME)) return false;
    if(!udb_Exists(pname)) udb_Create(pname, \"\");
    for(new wep[8], amm[6], i; i < 13; i++)
    {
        format(amm, sizeof amm, \"Ammo%d\", i);
        format(wep, sizeof wep, \"Weapon%d\", i);
        GivePlayerWeapon(playerid, dUserINT(pname).(wep), dUserINT(pname).(amm));
    }
    return true;
}
stock SaveWeapons(playerid)
{
    new pname[MAX_PLAYER_NAME];
    if(!GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME)) return false;
    if(!udb_Exists(pname)) udb_Create(pname, \"\");
    for(new wep[8], amm[6], i, cwep, camm; i < 13; i++)
    {
        format(amm, sizeof amm, \"Ammo%d\", i);
        format(wep, sizeof wep, \"Weapon%d\", i);
        GetPlayerWeaponData(playerid, i, cwep, camm);
        dUserSetINT(pname).(amm, camm);
        dUserSetINT(pname).(wep, cwep);
    }
    return true;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal