Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 527
1951
Off Telep / Segítsünk másokon :)
« Dátum: 2014. április 23. - 03:18:43 »
Idézetet írta: mefi88 date=1398207145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47856\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kb 2 éve láttam ezt a videót, hasonlóként nyilatkozom mint a témanyitó.
Kova, ez hülyeség. Nem odarontani kell, hanem odamész, megkérdezed segíthetsz-e.
Ha azt mondja nem, továbbmész és kész. A lényeg az akarat.
 
Nekem volt már hasonló segítségnyújtásom. Én soha többet nem fogok segíteni így.. mivel felajánlottam egy nõnek, hogy segítek majd elõrébb mentem mindig olyan 1 méterrel .. mivel nem volt sok helyem a csomagnak, majd idõvel látom, hogy a nõ olyan 2 méterrel levolt maradva.. visszanézek majd elkezdett kiabálni, hogy tolvaj fogják el! Na akkor megfogadtam.. Soha többet nem fogok így segíteni senkinek mert vannak olyan emberek akik kihasználják a lehetõséget és tolvajnak neveznek, hogy szarba legyél. Attól a pillanattól komolyan azt hittem, hogy lelövöm magamat olyan hülye voltam, hogy segítettem. Mindegy ezért volt egy rendõrségi problémám.  :mistrust:

1952
Rendezvények / Springfest Triatlon 2014 (Samp-World)
« Dátum: 2014. április 22. - 15:54:31 »
Idézetet írta: Zolee_D date=1398163648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47627\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zyzu ne húzz le könyörgöm :D
Mért adnánk más dátumot... Minden le van írva, milyen információ kellene még? :D
 
Azért írtam, hogy legyen valami új válasz már. Mivel régen érkezett valami :P Inkább felhúzom nem, hogy még lehúzzam :D

1953
Rendezvények / Springfest Triatlon 2014 (Samp-World)
« Dátum: 2014. április 22. - 05:28:32 »
Valami információ? A dátum akkor pontos? minden idõben meglesz.. nem akarunk mi sem csalódást szenvedni.. :) Régen érkezett valami válassz!  :shurg:

1954
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HonorLifeRPG v2 & promnet.hu
« Dátum: 2014. április 21. - 21:11:11 »
[gmod]A témát zárom.. SeeRPG módból szerver nyitás már nagyon TILOS. +20%[/gmod]

1955
Segítségkérés / <<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 18:14:58 »
Idézetet írta: martinokok02 date=1398096638\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47831\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia.
public OnPlayerRequestClass alá be kell írnod ezt:
 
SetSpawnInfo(//paraméterek);
SpawnPlayer(playerid);

 
Remélem tudtam segíteni!További jó szkriptelést.:)
 
Ez nagy hülyeség.. nem spawnolást mondott csak eltüntetést.


OnPlayerConnect alá:
 
TogglePlayerSpectating( playerid, 1 );

1956
Segítségkérés / PlayerTextdraw fixchars
« Dátum: 2014. április 20. - 16:06:03 »
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            Speciális karakterek javítása a feliratokban
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            Fixchar
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 193: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// õ/Õ
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Õ
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // û/Û
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_GameTextForPlayer
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_GameTextForAll
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_TextDrawCreate
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_CreateMenu
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_AddMenuItem
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_TextDrawSetString
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
Tessék én ezt használom. :)

1957
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 20. - 04:49:14 »
Idézetet írta: divkn date=1397944865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Számomra ez a kínálatok nem keltették fel érdeklõdésemet. Lehet velem van  baj. :|
 
Szintén így vagyok ezzel a szerverrel.. ugyan ez lenne a véleményem, felesleges leírjam én is.



 
\"Ilyen RP szerverrel még életemben nem találkoztam.Elkápráztató ötletek,egyedi kidolgozás és innovatív megvalósítás!\"
                                                                                     Dr. Robert Gouldin - New York Times
[/quote]
Ez hol van? Errõl a szerverrõl írták tényleg?
 
[/quote]
Hát nem tudom.. de írj kérlek egy olyan \"Elkápráztató egyedi kidolgozást\" ami tényleg nem található egy RPG szerveren sem. Mindegy nem akarok égetni semmi szervert sem.. nem ez volt ám a célom csak nekem sem nyerte el az érdeklõdésemet.

1958
Archívum / MRT - Magyar Rendõr Társaság
« Dátum: 2014. április 19. - 19:03:14 »
Idézetet írta: N1tRoGeN date=1397925724\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47766\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát bocsi én a szerver fejlesztésével vagyok elfoglalva a több adminnak meg dolga van :(
 
Jó admin társaság lehet akkor. Pedig jó szerver lehetne ha több idõt tudnál fent lenni.


[gmod]A szerver nem mûködik.. mi történt? Zárható a téma, vagy?[/gmod]

1959
Segítségkérés / Tárgyak konvertálása
« Dátum: 2014. április 19. - 19:00:52 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1397900501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47759\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha belerakod az MTA szerverbe, meg fogja jeleníteni. Lásd, MTA wiki, engineLoadTXD és engineLoadDFF függvények.
Emellett convertffs.com visszafelé is tud konvertálni.
 
Látom nem olvastad el az egészet.. nekem nem kell semmi konvertáló oldal.. nekem olyan program kéne ami teljesen úgy konvertálja az egész mappot, hogy kapjak map fájlt és xmlt is. Az MTA meg nekem nem megy.. mert befagy.  :unsure:

1960
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Kérelem mentése
« Dátum: 2014. április 19. - 18:59:13 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52308.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52308.0

1961
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Hátizsák a hátra
« Dátum: 2014. április 19. - 18:57:39 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52303.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52303.0

1962
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. április 19. - 18:53:01 »
Idézetet írta: Gentleman date=1397924556\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A témát végignéztem mert az szolgálja az alapját az egésznek.
Trollkodásnak egyáltalán nem mondható a dolog azért ez még apró hozzá.
Ha offnak nézzük ezt a hozzászólást akkor a többi sem különbözik semmiben sem.
Skype beszélgetésnek pedig köze semmi a fórumhoz. Engem már milliószor elküldtek mindennek mindenütt és még nem szankcionáltam érte. Még privát üzenetért sem, bármennyire oltottak le a sárga földig.
Mindaddig ameddig ezt nem témában teszi meg, nem szabad bevonni a moderációba. Nehéz tárgyilagosnak és objektívnak maradni, de nem lehetetlen.
Figyelmeztetést levonom (de ezt ne gyõzelemnek éld meg, mert lehetne szankcionálni ha a szabályzatba beletúrnánk, de jobb ha nem túrkálok).
 
Így van.


Annyit én is hozzáfûznék, hogy nem egyszer volt ilyen apró beszólás krooktól már. Nem értem én sem miért kell ilyennek lenni .. miért kell most azért is egy apró elírásban hibát keresni majd belekötni? Mindegy.. nem egyszer volt már, hogy ilyen beszólásokat csináltál amióta újra itt vagy.. inkább örülj, hogy tudsz fórumozni és levették a tiltást.  ;)

1963
Segítségkérés / Tárgyak konvertálása
« Dátum: 2014. április 18. - 06:24:55 »
Helló! A problémám az lenne, hogy próbáltam letölteni az MTA programot.. de nem tudom miért nem mûködik ahogyan kéne. Mivel nem szeretem az MTA programját ezért REAL MAP EDITOR -al mappolok mindent. A kérdésem az lenne van olyan lehetõség, hogy egy adott REAL MAP EDITORBAN mappolt CreateDynamicObjectet úgy átkonvertáljunk, hogy 0.3c mappoktól kezdve minden jó legyen konvertálva egy XML fájlal? Tudom, egyszerû megírni egy XML fájlt hozzá ami teljesen igaz.. csak a kérdésem az, hogy valaki nem ismer hasonló konvertálót amivel DynamicObjectrõl MTA objectre tudsz konvertálni úgy, hogy XML fájlt is kapjál hozzá?..
Nem MTA konvertálóra vagyok kíváncsi ami csak mappokat konvertál.. nekem olyan editor kéne ami XML fájlokat is létrehozna..

1964
Segítségkérés / Sebesség korlát
« Dátum: 2014. április 18. - 05:18:25 »
Szóval itt lenne a Rupert szkripte: http://sampforum.hu/index.php?topic=30936.
 
Idézetet írta: Jim Toretto date=1397748198\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47748\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak az a baj hogy olyan megoldással kéne hogy ne paranccsal lehessen állítani hanem ha beszáll egy megadott modellbe akkor az annyival menyen.
 
Olyat nem találtam.. de ebbõl a kódból meg lehetséges csinálni pár jármû lekérdezéssel. :) Fent leírtam.

1965
Segítségkérés / Ház rendszer betöltési probléma. \'Streamer\'
« Dátum: 2014. április 18. - 05:12:40 »
[gmod]Módosítottam a téma nevét, máskor jó lenne ha tudnál találni egy megfelelõ témacímet![/gmod]

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal