Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gentleman

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 278
1951
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=33684.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=33684.0

1952
Gentleman\'s Gang System
 
Felhasználási feltételek és információk:


Szabadon használhatod a szervereden viszont nem írhatod azt oda, hogy te készítetted. Más fórumon/weboldalon csakis az engedélyemmel oszthatod meg.
A banda rendszer nem menti fáljba a bandákat. Az utolsó tag kilépésekor feloszlik a banda. Maximálisan a rendszer 50darab banda és 5+1 szabadon megadható rendfokozat kezelésére készült. Ezt átírhatod nagyobbra a definícióban, de én nem javaslom.
Funkciók:


  • ZCMD és SSCANF2 támogatás

  • Egyedi banda létrehozása

  • Banda elnevezése

  • Banda rendfokozatainak módosítása

  • 5+1 darab rendfokozat

  • Bandába felvétel/kirúgás/csatlakozás

  • Névre kattintás támogatás


Bugok:


Nem találtam de ha találtál akkor kérlek jelezd nekem! Megteheted privát üzenetben vagy akár itt a fórumtémában is.
Kép:


[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/qO1rv.jpg[/hs]
Kód:


[dload]
Spoiler for Kód:
/*
   _____            _   _                            _
  / ____|          | | | |                          ( )
| |  __  ___ _ __ | |_| | ___ _ __ ___   __ _ _ __ |/ ___
| | |_ |/ _ \\ \'_ \\| __| |/ _ \\ \'_ ` _ \\ / _` | \'_ \\  / __|
| |__| |  __/ | | | |_| |  __/ | | | | | (_| | | | | \\__ \\
  \\_____|\\___|_| |_|\\__|_|\\___|_|_|_| |_|\\__,_|_| |_| |___/
  / ____|                    / ____|         | |
| |  __  __ _ _ __   __ _  | (___  _   _ ___| |_ ___ _ __ ___
| | |_ |/ _` | \'_ \\ / _` |  \\___ \\| | | / __| __/ _ \\ \'_ ` _ \\
| |__| | (_| | | | | (_| |  ____) | |_| \\__ \\ ||  __/ | | | | |
  \\_____|\\__,_|_| |_|\\__, | |_____/ \\__, |___/\\__\\___|_| |_| |_|
                      __/ | / _|     __/ |
                     |___/ | |_ ___ |___/
                           |  _/ _ \\| \'__|
                           | || (_) | |
                           |_|_\\___/|_|                     _
                            / _|                           | |
  ___  __ _ _ __ ___  _ __ | |_ ___  _ __ _   _ _ __ ___   | |__  _   _
/ __|/ _` | \'_ ` _ \\| \'_ \\|  _/ _ \\| \'__| | | | \'_ ` _ \\  | \'_ \\| | | |
\\__ \\ (_| | | | | | | |_) | || (_) | |  | |_| | | | | | |_| | | | |_| |
|___/\\__,_|_| |_| |_| .__/|_| \\___/|_|   \\__,_|_| |_| |_(_)_| |_|\\__,_|
                     | |
                     |_|
 
*/
//Szükséges függvénykönyvtárak a script futtatásához
#include        <a_samp>
#include    <zcmd>
#include    <sscanf2>
/*
==============================================================
Alapvetõ definíciók a banda szerkezetével kapcsolatban
==============================================================
*/
#define     MAX_BANDA           50 //Nem javaslom a növelését!
#define     RENDFOKOZATOK   5  //Viccesebb ha lehet rendfokozatokat is hozzáadni :)
/*
==============================================================
Alapvetõ változók [globális szinte] a bandával kapcsolatban.
==============================================================
*/
new         BandaNeve[MAX_BANDA][50]; //Igényesebb ha a bandát elnevezhetik nem pedig számazonosítóval kerülnek kiírásra
new         BandaTag[MAX_PLAYERS]; //Ez a változó azért funkcionál, hogy a késõbbiekben le tudjuk kérdezni melyik bandában van az ipse
new         BandaTagokSzama[MAX_BANDA]; //Egy bandában hányan vannak épp online
new         UresBanda[MAX_BANDA]; //Amennyiben nincsenek fent bandatagok ez a változó segít nekünk feloszlatni a bandát.
new         BandaRang[MAX_PLAYERS]; //Rendfokozat a bandatagoknak :)
new         BandaRendfokozat[MAX_BANDA][RENDFOKOZATOK+1][30];// NA ezt jól összecelláztam. Ebben kerül a rendfokozat eltárolásra :)
new         Meghivtak[MAX_PLAYERS]; //Meghívás a bandába, viszont kérdéses, hogy meghívták é a személyt :o
new         bool:Bandaban[MAX_PLAYERS]; //Bandában van a játékos?
new         BandatGeneral[MAX_PLAYERS]; //Éppen generál bandát?
/*
==============================================================
Alapvetõ színdefiníciók
==============================================================
*/
#define         SZIN_PIROS              0xff0000AA
#define         SZIN_CITROM     0xf2ff00AA
#define         SZIN_ZOLD               0x032b0dAA
/*
==============================================================
Textdrawok
==============================================================
*/
 
public OnFilterScriptInit()
{
                print(\"\\n--------------------------------------\");
                print(\" Gentleman\'s Gang System for samforum.hu\");
                print(\"--------------------------------------\\n\");
                for(new k = 0; k < MAX_BANDA; k++) //A filterscript betöltésekor minden bandát üressé kell tenni!
                {
                        UresBanda[k] = 1;
                }
                return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        if(Bandaban[playerid] == true)
        {
        BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
        if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
        {
            UresBanda[bandaTag[playerid]] = 1;
       
        }
       
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        if(Bandaban[killerid] == true && Bandaban[playerid] == true)
        {
        new szoveg[128];
            if(BandaTag[killerid] == BandaTag[playerid])
            {
                format(szoveg, 128, \"A(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda tagjai egymást gyilkolják!\", BandaNeve[bandaTag[killerid]]);
                SendClientMessageToAll(-1, szoveg);
            }
            else
            {
                format(szoveg, 128, \"A(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda egyik tagja megölte a(z)! {00ff2b}\'%s\' {ffffff}banda tagját!\", BandaNeve[bandaTag[killerid]],BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
           
            }
       
        }
        return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if(!strcmp(\"#\", text, true, 1))
        {
            if(Bandaban[playerid] == true)
            {
                strdel(text, 0, 1);
                new szoveg[230];
                new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
                        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
                format(szoveg, 230, \"{00ff2b}[banda]{ffffff}\'%s\' {00ff2b}[%s]{ffffff}:%s\", jatekosneve,BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][bandaRang[playerid]],text);
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                        {
                                if(BandaTag == BandaTag[playerid])
                                {
                                    SendClientMessage(i, -1, szoveg);
                                    return 0;
                                }
                        }
            }
       
        }
        switch(BandatGeneral[playerid])
        {
            case 1:
                {
                    if(!strcmp(\"kilép\", text, true, 6)) //Szövegösszehasonlítás abban az esetben ha nem szeretne bandát generálni.
                    {
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Létrehozás megszakítva!\");
                        BandatGeneral[playerid] = 0; //Bugfix
                                return 0; //Return 0 nem küldi el az alap üzenetet!
                    }
                        new formatalt[128];
                        new talalat = 0;
                        for(new i = 0; i < MAX_BANDA; i++)
                        {
                            if(UresBanda == 1)
                            {
                                talalat = 1;
                                        format(BandaNeve, 50, text);
                                        format(formatalt, 128, \"Az új bandád neve a következõ: {112b03}%s {ffffff}Bandád azonosítószáma: {0009ff}%d\", BandaNeve,i);
                                        SendClientMessage(playerid, -1, formatalt);
                                        SendClientMessage(playerid, SZIN_CITROM, \"A bandád létrehozásra került. Parancsaidat a /banda paranccsal megtekintheted! Kérlek állítsd majd be a banda rendfokozatait! Banda chat: #\");
                                        BandaTagokSzama ++;
                                        UresBanda = 0;
                                        Bandaban[playerid] = true;
                                        Meghivtak[playerid] = false;
                                        BandaTag[playerid] = i;
                                        BandaRang[playerid] = RENDFOKOZATOK;
                                        for(new g = 0; g < RENDFOKOZATOK; g++)
                                        {
                                            format(BandaRendfokozat[g], 30, \"TAG\");
                                        }
                                        format(BandaRendfokozat[5], 30, \"GÓRÉ\");
                                        BandatGeneral[playerid] = 0;
                                        return 0;
                                }
                                if(talalat == 0)
                                {
                                    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Sajnálom az összes banda telített! Kérlek próbálkozz késõbb!\");
                                BandatGeneral[playerid] = 0;
                                    return 1;
                                }
                        }
                        return 0;
                }
       
        }
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Meghivtak[playerid] = -1;
    BandaTag[playerid] = -1;
    BandaRang[playerid] = 0;
    BandatGeneral[playerid] = 0;
   
   
       
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
        if(Bandaban[playerid] == true)
        {
       
            new szoveg[128];
            new meghivo[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, meghivo, MAX_PLAYER_NAME);
            new meghivott[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(clickedplayerid, meghivott, MAX_PLAYER_NAME);
                if(BandaRang[playerid] == RENDFOKOZATOK)
                {
                    if(BandaTag[playerid] == BandaTag[clickedplayerid])
                    {
                format(szoveg, 128, \"{00ff2b}[bANDA] {012106}\'%s\' {ffffff}kirúgta a bandából {00ff2b}\'%s\' {ffffff}játékost!\", meghivo, meghivott);
                        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                                {
                                        if(BandaTag == BandaTag[playerid])
                                        {
                                            SendClientMessage(i, -1, szoveg);
                                        }
                                }
                                BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
                                SendClientMessage(clickedplayerid, SZIN_PIROS, \"Kirúgtak a bandából!\");
                        Meghivtak[playerid] = -1;
                            BandaTag[playerid] = -1;
                            BandaRang[playerid] = 0;
                            BandatGeneral[playerid] = 0;
                            BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]--;
                        if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
                        {
                            UresBanda[bandaTag[playerid]] = 1;
                        }
                            return 1;
                    }
                }
            format(szoveg, 128, \"{00ff2b}[bANDA] {012106}\'%s\' {ffffff}meghívta a bandába {00ff2b}\'%s\' {ffffff}játékost!\", meghivo, meghivott);
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                {
                        if(BandaTag == BandaTag[playerid])
                        {
                            SendClientMessage(i, -1, szoveg);
                        }
                }
                format(szoveg, 128, \"{ff0000}\'%s\' {ffffff}nevû játékos meghívott a {00ff2b}\'%s\' {ffffff}bandába!\", meghivo, BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
                SendClientMessage(playerid, -1, szoveg);
                SendClientMessage(playerid, SZIN_CITROM, \"Csatlakozáshoz /bbelep\");
                Meghivtak[playerid] = BandaTag[playerid];
       
        }
        return 1;
}
COMMAND:bbelep(playerid)
{
        if(Meghivtak[playerid] == -1)
    {
                SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem hívtak meg sehova sem!\");
                return 1;
    }
        BandaTag[playerid]      = Meghivtak[playerid];
        BandaRang[playerid] = 1;
        BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]]++;
        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
        new formatalt[128];
        format(formatalt, 128, \"{ff0000} \'%s\' {ffffff}játékos csatlakozott a(z) {00ff2b}\'%s\' {ffffff}bandába!\",jatekosneve, BandaNeve[bandaTag[playerid]]);
        SendClientMessageToAll(-1, formatalt);
        return 1;
}
COMMAND:brendfokozat(playerid,params[])
{
    if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Ezt a parancsot csak maximális rendfokozaton használhatod!\");
            return 1;
        }
        //params: rendfokozatid név
        new id, output[30];
        if(sscanf(params, \"ds[30]\",id,output))
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /brendfokozat [rendfokozat id] [név]\");
            return 1;
        }
        print(\"Banda rendfokozat blokk elõtt\");
        if(id > RENDFOKOZATOK)
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Az azonosító nagyobb mint a megengedett maximális rendfokozat!\");
            return 1;
        }
        print(\"Banda rendfokozat blokk után\");
        new szoveg[150];
        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
        print(\"FOS 1\");
        format(BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][id], 30, output);
        format(szoveg, 150, \"{00ff2b}[bANDA] {ffffff}\'%s\' {ffffff}módosította a(z) {00ff2b}\'%d\' {ffffff}rendfokozat nevét {ff0000}\'%s\'{ffffff}-re\", jatekosneve, id, output);
        print(\"FOS 2\");
        for(new g =0; g< MAX_PLAYERS; g++)
        {
            if(BandaTag[g] == BandaTag[playerid])
            {
                SendClientMessage(g, -1, szoveg);
            }
        }
        return 1;
}
COMMAND:trendfokozat(playerid, params[])
{
    if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Ezt a parancsot csak maximális rendfokozaton használhatod!\");
            return 1;
        }
        new id,szam;
        if(sscanf(params, \"ud\", id,szam))
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /trendfokozat [id] [rendfokozat]\");
            return 1;
        }
        if(id == INVALID_PLAYER_ID)
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem találom a játékost!\");
            return 1;
        }
        if(BandaTag[id] != BandaTag[playerid])
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Õ nincs a te bandádba!\");
            return 1;
        }
        new szoveg[150];
        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
        new gyokerneve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
        GetPlayerName(playerid, gyokerneve, MAX_PLAYER_NAME);
        BandaRang[id] = szam;
        format(szoveg, 150,\"{00ff2b}[bANDA] {ffffff}\'%s\' {ffffff}módosította  {00ff2b}\'%s\' {ffffff}rendfokozatát {00ff2b}\'%s\'{ffffff}-re\", jatekosneve, gyokerneve, BandaRendfokozat[bandaTag[playerid]][szam]);
        return 1;
}
COMMAND:banda(playerid,params[])
{
        new output[80]; //Amit a \'szóköz\' után ír ebben a változóban tároljuk el!
        //Ha nincs bandában/bandája akkor más funkciók érhetõek el a számára
        if(Bandaban[playerid] == false)
        {
        if(sscanf(params, \"s[80]\", output))
            {
                SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [létrehoz]\");
                return 1;
            }
            if(!strcmp(output, \"létrehoz\", true, 9))
            {
                        new talalat = 0;
                        for(new i = 0; i < MAX_BANDA; i++)
                        {
                            if(UresBanda == 1)
                            {
                                talalat = 1;
                            }
                        }
                        if(talalat == 0)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Sajnálom az összes banda telített! Kérlek próbálkozz késõbb!\");
                            BandatGeneral[playerid] = 0;
                            return 1;
                        }
                    SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Rendben! Kérlek írd be a Banda leendõ nevét (MAX 50 karakter!), kilépéshez írd be a kilép szót\");
                    BandatGeneral[playerid] = 1;
                }
       
        }
        else
        {
            if(BandaRang[playerid] < RENDFOKOZATOK) //Amennyiben csak normál tag
            {
                    if(sscanf(params, \"s[80]\", output))
                    {
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [kilép]\");
                        return 1;
                    }
                    if(strcmp(output, \"kilép\", true, 6) && strcmp(output, \"meghív\", true, 7))
                    {
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Kérlek a parancsot így használd: /banda [kilép]\");
                        return 1;
                    }
                    if(!strcmp(output, \"kilép\", true, 6))
                    {
                        new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
                        new szoveg[128];
                        GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
                        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                        {
                                        if(BandaTag == BandaTag[playerid])
                                        {
                                            BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] --;
                                            Bandaban[playerid] = false;
                                            format(szoveg, 128, \"{e100ff}[bANDA] {2e1e00}%s {ffffff}elhagyta a bandát! Tagok száma: {0f6100}%d\", jatekosneve, BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] );
                                            SendClientMessage(i, -1, szoveg);
                                        }
                                        if(BandaTagokSzama[bandaTag[playerid]] == 0)
                                        {
                                            format(szoveg, 128, \"Az {0f6100}\'%s\' {ffffff}névre hallgató banda {ff0000}feloszlott {ffffff}mivel az utolsó tag is kilépett!\");
                                            SendClientMessageToAll(-1, szoveg);
                                        }
                        }
                    }
                    if(!strcmp(output, \"meghív\", true, 6))
                    {
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Játékos bandába való meghívásához kérlek kattints a nevére (ezt a parancsot nem muszáj beírnod)!\");
                    }
           
            }
            else //Amennyiben góré :)
            {
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Játékos bandába való meghívásához/kirúgásához kérlek kattints a nevére!\");
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Rendfokozatok állítása [név]: /brendfokozat [rendfokozat id] [név]\");
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD, \"Rendfokozatok állítása [tag]: /trendfokozat [játékos] [id]\");
            }
       
        }
        return 1;
}

1953
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kérdés
« Dátum: 2012. október 28. - 21:47:58 »
Én szívem szerint elindulnék rajta csak félek, hogy hamar kiesek mert nem sokat PS-ezek :\'(

1954
Általános / [DPS]Drift Party Server
« Dátum: 2012. október 28. - 21:44:12 »
[gmod]Itt is felhívom figyelmetek arra, hogy a vádaskodás nem elfogadott norma a fórumon. A veszekedést mellõzzétek. Vitatkozni állítások, tények, tárgyilagos bizonyítékok mellett lehet, de veszekedni nem (mert már látom, hogy kezdõdõben van). [/gmod]

1955
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2012. október 28. - 21:37:08 »
A téma azért van, hogy jelezzétek a problémátokat itt ezzel semmi baj sincs (nem úgy mint nemrég más aki inkább poént ûzött a dologból).
Én sem értem miért lett a téma lezárva, de a moderátor biztosan meg fogja indokolni amint elérhetõ lesz.

1956
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. október 28. - 21:30:40 »
Idézetet írta: IXT date=1351314165\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IXT,

Figyelmeztetést kaptál mert több spoilert helyeztél el spoilerben. Ez a fórumon tilos mivel mások böngészõjét belassíthatja és kérjük ezt a jövõben mellõzd.


Üdvözlettel,


Magyar SA-MP Közösség csapata.



ez már vicc ASD:ASDD ez komoly??  :laugh:
 
Tõlem kaptad. A hozzászólásod is tele van tényekkel és állításokkal így az ember könnyen megértheti a problémádat.
Amikor a spoiler be lett vezetve akkor nyíltan le lett írva, hogy egymásba szigorúan tilos helyezni õket. Speciel ha a régi asztali géprõl megyek be akkor igen szépen megnõ az oldalletöltés ideje ha agyonspolierezett/youtube tagelt témába lépek (szerencsére azt a gépet évente 1x használom). De többen jelezték már ezt a belassulást. A mit hallgatsz most témában is azért URL kóddal megy már a hozzászólás mivel belassult a téma. A többi téma is hasonlóan járna ha minden fórumozó mint te trollkodásból (mert ne mond, hogy ennek nem az volt a célja) a hozzászólását telenyomkodja ilyenekkel értelmetlenül, akkor nagyon hamar leshetünk.
Igen még valami! Kaptál 5% figyelmeztetést ami a minimum léptetés mert ha már utánad 3 felhasználó írja, hogy õk ezért annó warnt kaptak akkor fair-play értelmében neked is jár, viszont jóindulatból 5% ot adtam 35% helyett. Ezért a következõ alkalomnál figyelembe veszem az irányelveket, hogy ne legyen semmi panaszod a moderációs munkámra, minden a leírtak alapján menjen.

1957
Beszélgetés / Jön a GTA: Vice City 10th Anniversary mobilra
« Dátum: 2012. október 28. - 20:14:10 »
Mikor kijött a VC akkor a gépem majd összefosta magát alatta. Most meg egy \'mezei\' telefon elviszi. Ámbár a gyártók igazán elgondolkodhatnának a \'telefon\' szón. Inkább számítógépek ezek már.

1958
Elavulásra szükség van. Ha minden tartós lenne az emberek nem vásárolnának. A gyártó nem gyártana. Nem lenne munkás akit alkalmazzon a gyár így az embereknek nem lenne pénze mivel nincs munkájuk.
Csupán ezt azok akik támadják ezt a fajta gyártói társadalmat nem gondolják ezt végig.
Erre az élõ példa a nagy gazdasági világválság volt ahol pont ez megtörtént.

1959
Archívum / StreetLifeRPG
« Dátum: 2012. október 28. - 17:16:19 »
[gmod]A személyeskedést és a vádaskodást fejezzétek be. Mi itt a fórumon csak tényekkel/bizonyítékokkal alátámasztott állításokat fogadunk el. Minden más vádaskodásnak minõsül.[/gmod]

1960
Klánok / [NT]Noren Team
« Dátum: 2012. október 28. - 15:03:10 »
[gmod]Írj egy értékelhetõ leírást vagy a témád törlésre kerül.[/gmod]

1961
Archívum / [GTA:United]Fonky Family Server pwd by Szilard00
« Dátum: 2012. október 28. - 13:57:11 »
[gmod]Téma át lett helyezve. Leírást bõvítsd.[/gmod]

1963
Beszélgetés / Nincs cigánybûnözés?
« Dátum: 2012. október 28. - 11:03:28 »
Ebben a másodpercben mondta a NEO FM, hogy elkapták (B. Tibor).

1964
Archívum / [RPG]Confederacy-RPG RolePlayGamming NEM NON GYÛJTÕ!!
« Dátum: 2012. október 28. - 08:27:12 »
[gmod]1) Vádaskodást be lehet fejezni.
2) Van már ilyen téma zárok majd törlöm ezt.[/gmod]

1965
Archívum / HellRPG Reloaded
« Dátum: 2012. október 27. - 18:47:44 »
A \'szórakozásról\' vagy 5 téma volt különbözõ emberektõl.
Viszont én kompromisszumképes vagyok a leírás is elfogadható innentõl téma marad.

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 278
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal