Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Enigma

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
196
Archívum / Account
« Dátum: 2015. március 17. - 18:13:38 »
a kliens oldali..

197
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lokális moderátori felvétel 2.0
« Dátum: 2015. március 16. - 16:10:52 »
Csatlakozom az előttem szólóhoz, bár kétlem hogy olyan sok ember jelentkezne.

198
Kérdések, Segítség / SMF CHAT
« Dátum: 2015. március 16. - 13:24:11 »
2 perc google után.. SMF ShoutBox [sMFPACKS]. linket direkt nem adok, hátha ezt sikerül megtalálni.

199
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod
« Dátum: 2015. március 15. - 18:03:49 »
már nem csinálom, mert meguntam :D türelmem van, mert nincs olyan dolog ami fejtörést okozna, modellezés se, meg semmi, de inkább továbbálltam a játékfejlesztéshez.

200
Archívum / dxDrawRectangle
« Dátum: 2015. március 15. - 16:58:39 »
Debug üzenet, valami?

201
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor! - Ez sem jó!
« Dátum: 2015. március 15. - 16:54:20 »

addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(),
    function(thePlayer, seat)
        if thePlayer == localPlayer then
        if getElementData(source, \"questCar\") then
        outputChatBox(\"csinald\")
        end
    end
    end
    )

202
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod
« Dátum: 2015. március 15. - 13:09:53 »
Igyekeztem. Sok szabadidő eredménye. :D

203
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. március 15. - 13:04:31 »
Yep. A kocsibaszállás eventet felesleges szerveroldalra raknod, nyílván a kocsikészítést oda kell, de ezt nem.
 

addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(),
    function(thePlayer, seat)
       if thePlayer == localPlayer then
          --
        end
    end
)

204
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. március 15. - 12:57:42 »

setElementData(quest_car, \"questCar\", true)

 
kocsibaszálláskor pedig
 

if getElementData(vehicle, \"questCar\") then
-- stb
end

205
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOWCASE] Badlands Roleplay Mod
« Dátum: 2015. március 15. - 11:54:15 »

\"LicbRKr.png\"
Pár hónapja unalomból elkezdtem írni egy western stílusú roleplay modot, a Red Dead Redemption játékból pár elem felhasználásával. A projekt jelenleg áll, mert meguntam (játékfejlesztésbe kezdtem, illetve modellezésbe), így lehet sosem lesz kész, de gondoltam azért kirakok ide pár képet róla, mert miért ne. Lehet még publikálni is fogom valamikor.
\"1ExZWma.jpg\"
\"i9S8pjR.jpg\"
\"vHF3PYB.jpg\"
\"FB2vjAV.jpg\"
\"naiMMJs.jpg\"
\"yWziYmE.jpg\"
Kész rendszerek.
- Account Rendszer
- Admin Rendszer (játékos része)
- Core/SQL
- Inventory (minden lehetséges funkcióval)
- Autó Rendszer (csomagtartó, hangok, zár, indítás, stb)
- \"Műszerfal\"
- Radar, HUD, F11-es nagy radar
- Nametagek
- Utak áttextúrázása
- Átvezető képi animációk, töltőképernyők
Elkezdett Rendszerek:
- Telegram, városi \"üzenőfal\"
- Chat
- Természethangok
- Haszonállatok
Nagyjából jelenleg ennyi, nagy az esély arra, hogy vagy eladósorba kerülnek az eddigi rendszerek, vagy kipublikálom egészben a modot. Szerver természetesen nem lesz belőle. :) Természetesen mindent egyedül csináltam, ebbe beleértendő a Design is.
Enigma.

206
Archívum / Adott számok színezése
« Dátum: 2015. március 14. - 22:33:33 »
matekozd ki. adj meg egy változóba egy bizonyos összeget, amennyi 0 legyen, mondjuk 9.
lekéred egy változóba a játékos pénzét, azt tostring()-el stringgé alakítod, majd string.len-el lekéred azt hogy hány karakterből áll. ezt a számot kivonod a 0 mennyiségének a változójából, tehát abból, ami az elején 9 lett. (például)
így megkapod azt, hogy hány 0-t kell kiíratnod. csinálsz egy üres változót, ami majd a 0-kat fogja tárolni, amik kirajzolásra kerülnek. Jön egy for loop, ami 1-től elszámol addig amennyi 0-t kikell íratnod, és mindig hozzáad egy nullát stringként a változóhoz. ezt már csak kikell íratnod fehérrel, mögé pedig a pénzösszeget kékkel vagy akármivel.
tehát. 9 jegyű lehet max a pénzösszes például, és neked van 500 forintod, akkor  az általam leírt technikával fogsz kapni egy változót, ami ezt tartalmazza -> \"000000\" mivel 9 - 3 = 6.
tehát nagyjából: (lehet vanbenne hiba, ezeréve nem scripteltem)
 

local maxNulla = 9
local playerMoney = getElementData(localPlayer, \"char.money\") or 0
local actualCharAmount = maxNulla - string.len(tostring(playerMoney))
local finalString = \"\"
for i = 0, actualCharAmount, 1 do
finalString = finalString .. \"0\"
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
dxDrawText() -- stb
end
)

207
Archívum / Adott számok színezése
« Dátum: 2015. március 14. - 22:16:11 »
a dxDrawTextnek van asszem egy színkód paramétere, ha az true, akkor rakhatsz a szövegbe színkódot.

208
Archívum / Inventory betöltés HIBA
« Dátum: 2015. március 14. - 20:45:05 »
yep. A login panelből triggereld a betöltéseket.

209
Archívum / Ezzel a szerver oldali kóddal mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 12. - 17:03:32 »
szerveroldalon tuningot akarsz kocsira rakni, de hol küldöd át neki azt a kocsit amire rakni akarja? Nemtudja rárakni, mivel nemkapott értéket, azaz kocsit, amire rárakhatná.

210
Archívum / Ezzel a szerver oldali kóddal mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 12. - 16:43:03 »
nem küldöd át neki a kocsit.

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal