Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 74
196
Segítségkérés / Régi skin ideiglenes elmentése, majd visszaállítása
« Dátum: 2014. július 16. - 07:34:00 »
Nem értem, hogy lehetne eltárolni 4 bájtban 500*4 bájtnyi skin id-t.

197
Segítségkérés / Régi skin ideiglenes elmentése, majd visszaállítása
« Dátum: 2014. július 15. - 22:30:34 »
Globálisan kellene létrehozni egy minden játékosra kiterjedõ cellájú (magyarán 500 cellás) tömböt, amiben eltárolod a skinjét.
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
 
new g_oldSkin[MAX_PLAYERS] = {-1, ...};
 
CMD:skin(playerid, params[]) {
new skinid;
if(sscanf(params, \"d\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"SYNTAX: /skin [id]\");
if(GetPlayerSkin(playerid) == skinid) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ugyanazt a ruhát nem veheted fel!\");
if(g_oldSkin[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Már van rajtad próbaruha!\");
g_oldSkin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, skinid);
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted az új ruhádat próbára. Ha vissza szeretnél öltözni, használd a \'sback\' parancsot.\");
}
CMD:sback(playerid) {
if(g_oldSkin[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincsen rajtad próbaruha!\");
SetPlayerSkin(playerid, g_oldSkin[playerid]);
g_oldSkin[playerid] = -1;
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen visszaöltöztél!\");
}

198
Segítségkérés / Több változó.. legnagyobb értéke
« Dátum: 2014. július 15. - 21:29:29 »
TengeriMalac jól mondta.
 
new tomb[] = {1, 2, valtozo1, valtozo2[playerid]}, legn = tomb[0]; //A tömböt feltöltjük, és az elsõ elemével egyenlõvé tesszük a \'legn \' változót.
for(new i = 0; i < sizeof(tomb); i++) { //Létrehozunk egy \'i\' változót, és addig növeljük, amíg kisebb a \'tomb\' nevû tömbünk méreténél. Minden növelés elõtt lefut a kapcsoszárójelben lévõ kód.
if(tomb > legn) legn = tomb; //Ha a tömb i-edik eleme (ez lefut minden számmal, ameddig a fenti feltétel igaz) nagyobb mint az eddig talált legnagyobb, akkor az eddig talált legnagyobb legyen a tömb i-edik elemével egyenlõ.
}
//A \'tomb\' nevû tömbbõl (amit akár a saját változóiddal is feltölthetsz), a legnagyobb értéke el van tárolva a \'legn\' változóba.

199
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. július 15. - 11:44:18 »
Nincs main(){} a modban.

200
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. július 13. - 11:42:26 »
A SendClientMessageToAll-nál nincs playerid, fõleg nem stringként.

201
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. július 12. - 09:07:11 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1402838662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egybe van építve az interiorral. Máshova csak úgy használhatnád, ha külön virtualworldben elfalaznád az ajtókat, és abban a kis szobában lennének a szekrények.
\"G2PoUus.png\"
 

202
Segítségkérés / Interrior mappolása
« Dátum: 2014. július 12. - 09:05:53 »
Inkább a föld alá. Ha ott lezuhan, nem hal meg.

203
Segítségkérés / Alap SPAWN gomb eltûntetése
« Dátum: 2014. július 10. - 10:49:42 »
Ezt nem tudom máshogy elmagyarázni. Amikor kiírod, hogy sikeres bejelentkezés, akkor lépett be sikeresen, ergo, oda kéne tenni, nem?

204
Segítségkérés / Alap SPAWN gomb eltûntetése
« Dátum: 2014. július 10. - 09:38:23 »
OnPlayerConnect legelejére:
 
TogglePlayerControllable(playerid, true);

 
Amikor sikeresen regisztrált/bejelentkezett:
 
SetSpawnInfo(playerid ...) //Itt megadhatod, milyen skinnrl, milyen koordinátákra spawnoljon.
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
SpawnPlayer(playerid);
//Innentõl adhatod neki a pénzt, textdrawokat elõhozhatod, stb.

205
RP/RPG kérések / Csomagtartó bug :(
« Dátum: 2014. július 06. - 12:42:29 »
Régebbenár mondtam, hogy hozzáadja, elmenti, majd betölti ugyanazt, így lesz kétszer annyi, de nem tudom miért nem volt elég érthetõ.

206
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. július 05. - 21:29:37 »
Lassan kurta többet ügyeskedik a memóriacímekkel, mint a hivatalos fejlesztõk. Mindenbõl csak a játékosra kiterjedõt elég lenne betenni, és egy playerlooppal mindenki megoldhatná magának. A kért fejlesztések topiknak is fele megvalósítható scripttel, aminél pedig tényleg szükség lenne egy plusz native-ra, arra tesznek magasról.

207
Szkript kérések / Forgó jármû
« Dátum: 2014. július 03. - 16:00:17 »
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
if(HOLDING(KEY_LOOK_BEHIND)) SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 1.5);
return 1;
}

 
2-es (nem numpad!) gombot nyomkodd!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

208
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rag.inc - Fejlett ragozás szavakhoz
« Dátum: 2014. július 02. - 22:13:37 »
Ez jó lett! Kerestem ilyet. Tudom, ott van a régi, de ez többet tud, nekem meg most nincs kedvem ilyenekkel szöszmötölni. :D
Egy dolog, amit észrevettem (lehet, hogy hülyeség):
 

if(strcmp(betu, \"õ\", true) == 0)

 
[/quote]
Ezt nem egyszerûbb így?:
 
if(betu == \'õ\')

210
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 02. - 15:35:43 »
Idézetet írta: folnoraa date=1404302899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok :)
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy a szerver érzékelje, ha kamionnal felveszed a trainert?
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=52322.0
Rövidebb, javított változat (ez már lecsatoláskor is írja az utánfutó ID-jét):
 
new gTrlAtt[MAX_VEHICLES], gVehLastTrl[MAX_VEHICLES];
forward OnPlayerAttachVehicleTrailer(playerid, vehid, trlid);
public OnPlayerAttachVehicleTrailer(playerid, vehid, trlid) {
printf(\"[iNFO] %d id-jû játékos %scsatolta a(z) %d id-jû jármûvé%s a(z) %d id-jû utánfutót.\", playerid, (trlid) ? (\"fel\") : (\"le\"), vehid,  (trlid) ? (\"re\") : (\"rõl\"), trlid);
/*if(trlid) //felcsatolás
if(!trlid) //lecsatolás*/
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid) {
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid), trl = GetVehicleTrailer(veh);
if(IsValidVehicle(trl)) gVehLastTrl[veh] = trl;
if(IsValidVehicle(veh) && IsValidVehicle(trl) != gTrlAtt[veh]) gTrlAtt[veh] = IsValidVehicle(trl), OnPlayerAttachVehicleTrailer(playerid, veh, gVehLastTrl[veh]);
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal