Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
196
Segítségkérés / Notepad++ és pawno bug
« Dátum: 2014. május 16. - 16:36:47 »
Sziasztok fórumozók!
Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n.
1.Bugol a Pawno
- Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez    mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát
2.Notepad++ bug
- Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...).
Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.

197
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. április 02. - 20:29:31 »
Nem vágom mi lehet a probléma  :(
Pedig nincs semmi hiba a scriptedbe, és jól is írtad a játszot idõ/60-t.
Szerintem csináld másfélre megoldással(lehet bugol valami azt annyi).
Én úgy csináltam hogy egy percek és órák változót csináltam és percenknt lekérdeztem ha percek == 60 akk óra kap +1-t és percek = 0, és nekem így tökéletsen mûködik  8)
Ez csak egy 5let hogy lehetne megoldani a játszott idõ rendszert.
Tudom ragaszkodsz a te verziódhoz, de ha nagyon nem akar megoldódni..... akkor meg kéne nézni egy másik megoldást(pl. amit íram :) mert az tuti fix)

198
Segítségkérés / Unknow mod ( csak hoston )
« Dátum: 2014. március 31. - 20:50:03 »
cfg-t próbáld így(!nekem is így van hoston és mûködik!):
 
gamemode0 Modom

199
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 17:11:49 »
Biztosan meg lehet oldani a problémádat úgy ahogy akarod, de lehet hogy nem vagyunk hozzá elég okosak hogy megtaláljuk a hibát.Ezért írtam neked hogy lehetne még megoldani a játszott idõ mentését.
UI:Énse úgy gondoltam hogy ott megállsz a modban :) hanem hogy így most ha fejlesztessz benne akkor mondig vissza kell térj ehhez, ami egy idõ után idegesítõ lehet

200
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:41:35 »
Nemtudom csomószor átnéztem mi lehet a hiba, de nem tudom.....
Szerintem csináld másképpen, mondjuk úgy hogy perceket, és órákat mentessz:
enumba egy Orak,Percek változót raksz
Percenként növeled a Percek-et 1-el
Ha a Percek elérte a 60-at akkor lenullászod és az Orak kap +1-et
és akkor a kiírás annyi hogy:
 
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %i óra ,%i perc |\",JatekosInfo[playerid][Orak],JatekosInfo[playerid][Percek]); 

 
szerintem ezzel akkor megkönnyíted a dolgodat és haladhatsz tovább a mododdal :)

201
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:08:54 »
Próbáld így:
 
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %d perc (%f óra)|\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo],ora);

202
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:54:52 »
Nagyon szépen köszönöm!
Zárom a témát!

203
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:05:18 »
Sziasztok!
Azt szeretném megcsinálni hogy sscanfba stringet kell jen írni a parancsba ne pedig számot(pl. /kokain felsziv)
odáig jó hogy:
 

new mit[64];
if(sscanf(params,\"s\",mit[64])) return Msg(playerid, -1, \"Használat: /kokain [atad/felsziv]\")

 
De azt nem tudom hogy csináljam meg hogy csak akkor szívja fel ha a felsziv-ot írta be mögé
Én erre gondoltam:
 

if(mit == felsziv)
{
   .....
}

 
De nem volt jó
Nem tudja valaki hogy lehet ezt megcsinálni sscanf-al?
Elõre is köszönöm a válaszokat!

204
Segítségkérés / Jármû élete
« Dátum: 2014. március 30. - 13:58:46 »
Idézem a kérdést:
 
Valaki megtudná mondani nekem hogy ez a kód miért nem javítja meg azokat a jármûveket amiben nem ül játékos?[/quote]
Tehát a kérdésben az áll, hogy miért nem javul meg?
Erre volt a válasz:
 
Mert nem is úgy kell
RepairVehicle(i);
[/quote]
Tehát a válaszom jó mert nem SetVehicleHealth-al kell megjavítani a jármûveket... Mivel az csak a HP-ját állítja, nem javul meg csak nem robban fel

205
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 13:46:30 »
Köszönöm szépen!
Zárom a témát

206
Segítségkérés / Jármû élete
« Dátum: 2014. március 30. - 13:44:52 »
mert nem így kel megjavítani
itt a helyes megoldás:
 
RepairVehicle(i);

207
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 13:41:55 »
Szerintem csak perceket, vagy másodperceket ments, melybõl könnyedén kimatekozható a játszott óra, nap, stb. is.[/quote]
És így még csak nem is kell Float-ot használni, elég ha enumba csinálsz mp-nek,percek,és órának(vagy akár napnak is) egy-egy változót, és ha az mp 60 akkor átrakjuk 0-ra és a perck kap +1-et, ha a perc 60 akkor átrakjuk 0-ra és az óra kap +1-et (ha van nap is akkor: ha ar óra 24 akkor átrakjuk 0-ra és a nap kap +1-et).
(De szerintem elég az óra és a perc, de úgy csinálja ahogy akarja)
Persze biztos van ennél egyszerûbb megoldás is csak ki kell gondolni :)

208
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 12:32:54 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi hogy hogyan tudnám azt megcsinlni hogy ha a játékos beír egy parancsot(pl /cigi) akkor a kezébe dob egy olyan cigi objectet(ami füstöl, aki rp-zet már az vágja mit akarok) és 3perc múlva eltûnik, vagy ha beírja a /elnyom parancsot
!!EZ NEM SCRIPT KÉRÉS!!csak azt kéne hogy hogyan adok neki olyan füstölõ cigit és hogyan veszem el.
Elõre is köszönöm!

209
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 12:27:47 »
A \"JatszottIdo\"-t Floatként hoztad létre enumba?Ha nem akkor abba csináld!
Nemtom hogy van nálad a játszott idõ, de szerintem csinálhatnád pl úgy hogy a \"JatszottIdo\" 1percenként kap +0.01(óra.perc) és amikor a játszott idõ egyenlõ 0.60-al akkor rakja át neki 1.00-ra(ez így 1óra neki) és akkor csak szerintem csak ennyi kiírni:
 

format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %f óra |\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);

 
Hát nekem most ennyi jut eszembe, remélem segítettem és érhetõ voltam!(Ha meg nem segít akkor bocsesz)

210
Segítségkérés / TextDrawba adat
« Dátum: 2014. március 28. - 21:40:40 »
timerrel is megoldható, amikor belép a játékos akkor elindul egy timer és az x idõnként frissíti(nekem így jól mûködik)

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal