Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 196
Segítségkérés / Ki írások« Dátum: 2016. január 12. - 15:41:14 »
Ékezetes magánhangzókra gondolsz szerintem
Szükséged van egy fixchars.inc nevezetű include-ra és azzal már tudsz irni ékezetes betűket, textdrawba, gametext-be stb. 197
Segítségkérés / Kick parancs használat« Dátum: 2016. január 12. - 07:10:46 »
Az első ami szembetünt, az az hogy {,} jeleket használsz sscanf darabolásnál.
A sscanfba ezek a jelek a kihagyást, jelentik. és mivel mind a kettőt kihagyod ezért fordulhat elő a problémád. És ha már egyszer, a kickeltid nevű változó, az integer akkor a darabolás mentén ne legyen u[MAX_PLAYER_NAME] 198
Segítségkérés / Kor megadása hiba« Dátum: 2016. január 11. - 15:48:32 »
Na most, az inputtext, ahogy a nevében is szerepel \"text\" szöveg, azaz string.
Egy Integer változóba nem menthetsz egy stringet, gondolom ezt tudod. A probléma megoldásának érdekében. pInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext) // Vagy amilyen karakter változókat használsz, ez csak egy példa a lényeg az strval(inputtext), ami lekéri az integer értékét a stringnek. 199
Segítségkérés / Textdraw kiválasztás hiba?« Dátum: 2016. január 10. - 16:56:12 »
Sziasztok !
Van egy textdraw-om ami nem akar a legjobban müködni
Ha felconnectel akkor : SelectTextDraw(playerid,0x00FF00FF); És az a baj, hogy a választási szinét megadja, de akárhogy nyomom semmi sem történik
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 18:15:42 ) Probléma megoldva, az volt a baj, hogy ezt a textdrawot takarta egy másik TD. 200
Segítségkérés / Connectnél clearchat probléma« Dátum: 2016. január 10. - 14:28:54 »
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetne megoldani, ha fel connectel akkor egy teljesen üres chatet kapjon ( clear chat ). public OnPlayerConnect(playerid) De amikor fel csatlakozok.
Jól láthatóan, elküldi azt a 10 üres sort, azonban a végére belöki azt a Connected to \"Szervernév\" dolgot. Valami ötlet hogy küszöbölhetném ezt ki? Szóval : Ha felconnectel, nyomjon egy clearchatet és ne lógjon bele semmi. Köszönöm 201
Segítségkérés / Szám tagolása« Dátum: 2016. január 08. - 07:03:17 »
Kipróbáltam, szerinted, ha nem próbáltam volna, honnan tudnám hogycsak annyit ir ki, hogy 10 ?
202
Segítségkérés / Szám tagolása« Dátum: 2016. január 07. - 20:44:23 »stock formatnumber(amount, sep[] = \",\") Ez nem éppen akar müködni, csak annyit ir mindegyik szám helyett, hogy 10
203
Segítségkérés / Szám tagolása« Dátum: 2016. január 06. - 20:40:27 »
Valami más megoldás? Nem akarok külön includeot rakossgatni, szerintem ez is valami egyszerű kis trükk
204
Segítségkérés / Szám tagolása« Dátum: 2016. január 06. - 19:38:36 »
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy lehetséges-e vagy miféleképpen valósitható meg, egy szám tagolása? Van egy számunk, new x = 123456789; Azt szeretném, hogy ha string-be felhasználom akkor tagolja a számot, \",\"-vel. // Az X Változó értéke : 123,456,789 Tévedés ne essék, nem tizedes törtet akarok csinálni, csupán eszétikai okokból, úgyvélem igy szebben nézz ki. Várom, a segitőkészek ötleteit Köszönöm a válaszokat! 205
RP/RPG kérések / Kocsirestart« Dátum: 2016. január 06. - 17:54:06 »
Vagy esetleg megoldod, úgy hogy nem a SetVehicleToRespawn-t használod, hanem például amikor leparkolod a kocsit, akkor lemented vele a respawn poziciót is, és amikor, használod a \"/kocsiresi\" parancsot akkor SetVehiclePos és helyükre rakod.
206
Segítségkérés / Dialog« Dátum: 2016. január 05. - 20:20:14 »//Ez a legbonyolultabb eljárás amiről halottam 207
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb« Dátum: 2016. január 04. - 15:41:15 »
Számítottan rá, sőt sejtettem, hogy ez a lehető legrosszabb megoldás 1-2 helyen, ezért tüntettem fel.
Létezik más megoldás is, én igy használtam ki amit tudtam.[/quote] 208
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb« Dátum: 2016. január 03. - 18:54:55 »Jegyzettömb
Információ : A kód, jelenleg egy alap módba van benne, de nagyon könnyü kiszedni. A mód nem menti a jegyzeteket, a mód újrafutásakor nullázódnak a jegyzetek. A mentést, nem állt szándékomban megcsinálni, ez csak egy kiinduló pont. 17 Karakternél hosszab jegyzeteket, úgy kezeli, hogy a 17. karakter után kipontozza \"...\" Lehetőség van, a már létező jegyzetet megnézni, illetve módosítani. Létezik más megoldás is, én igy használtam ki amit tudtam. Pár kép : http://imgur.com/a/P2Isl Link : http://data.hu/get/9383794/Jegyzet.pwn Utóirat : Használjátok egészséggel, remélem fog nektek is tetszeni 209
Segítségkérés / String módosítás egy bizonyos karakterszám után« Dátum: 2016. január 03. - 18:48:05 »
Danke
210
Segítségkérés / String módosítás egy bizonyos karakterszám után« Dátum: 2016. január 03. - 17:14:19 »
Sziasztok !
Egy olyasfajta megvalósítási ötletet szeretnék kérni, ami a stringet egy x karakter szám után módosít. Példa : Van egy játékos által beirt szövegünk, az inputtext. Ha az inputtext hosszabb mint 20, akkor vágja le a szöveget 20. karakternél. // A játékos beirja, hogy :inputtext = \"Elmegyek a boltba és bevásárolok\"; Textdrawhoz kéne és csak ennyi karakter fér ki, és úgy lenne jó ha nem lógja ki. |