Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
196
Segítségkérés / Ki írások
« Dátum: 2016. január 12. - 15:41:14 »
Ékezetes magánhangzókra gondolsz szerintem :D
Szükséged van egy fixchars.inc nevezetű include-ra és azzal már tudsz irni ékezetes betűket, textdrawba, gametext-be stb.

197
Segítségkérés / Kick parancs használat
« Dátum: 2016. január 12. - 07:10:46 »
Az első ami szembetünt, az az hogy {,} jeleket használsz sscanf darabolásnál.
A sscanfba ezek a jelek a kihagyást, jelentik. és mivel mind a kettőt kihagyod ezért fordulhat elő a problémád.
És ha már egyszer, a kickeltid nevű változó, az integer akkor a darabolás mentén ne legyen u[MAX_PLAYER_NAME]

198
Segítségkérés / Kor megadása hiba
« Dátum: 2016. január 11. - 15:48:32 »
Na most, az inputtext, ahogy a nevében is szerepel \"text\" szöveg, azaz string.
Egy Integer változóba nem menthetsz egy stringet, gondolom ezt tudod.
A probléma megoldásának érdekében.
 
pInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext) // Vagy amilyen karakter változókat használsz, ez csak egy példa a lényeg az strval(inputtext), ami lekéri az integer értékét a stringnek.

199
Segítségkérés / Textdraw kiválasztás hiba?
« Dátum: 2016. január 10. - 16:56:12 »
Sziasztok !
Van egy textdraw-om ami nem akar a legjobban müködni :(
 

UserNameTD[playerid] = TextDrawCreate(312.000000, 154.000000, \"Username\");
TextDrawAlignment(UserNameTD[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(UserNameTD[playerid], 255);
TextDrawFont(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(UserNameTD[playerid], 0.500000, 1.599998);
TextDrawColor(UserNameTD[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(UserNameTD[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawUseBox(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(UserNameTD[playerid], 255);
TextDrawTextSize(UserNameTD[playerid], 402.000000, 191.000000);
TextDrawSetSelectable(UserNameTD[playerid], 1);

 
Ha felconnectel akkor :
 
SelectTextDraw(playerid,0x00FF00FF);

 
És az a baj, hogy a választási szinét megadja, de akárhogy nyomom semmi sem történik :(
 

if(clickedid == UserNameTD[playerid])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Rákattintottál a felhasználó nevedre\");
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 18:15:42 )

Probléma megoldva, az volt a baj, hogy ezt a textdrawot takarta egy másik TD.

200
Segítségkérés / Connectnél clearchat probléma
« Dátum: 2016. január 10. - 14:28:54 »
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetne megoldani, ha fel connectel akkor egy teljesen üres chatet kapjon ( clear chat ).
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ClearChat(playerid,10);
return 1;
}
stock ClearChat(playerid,count)
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\" \");
}
}

 
De amikor fel csatlakozok.
 

[14:16:07] {FFFFFF}SA-MP {B9C9BF}0.3.7 {FFFFFF}Started
[14:16:10] Connecting to 127.0.0.1:7777...
[14:16:11] Connected. Joining the game...
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] Connected to SA-MP Server

 
Jól láthatóan, elküldi azt a 10 üres sort, azonban a végére belöki azt a Connected to \"Szervernév\" dolgot.
Valami ötlet hogy küszöbölhetném ezt ki?
Szóval : Ha felconnectel, nyomjon egy clearchatet és ne lógjon bele semmi.
Köszönöm

201
Segítségkérés / Szám tagolása
« Dátum: 2016. január 08. - 07:03:17 »
Kipróbáltam, szerinted, ha nem próbáltam volna, honnan tudnám hogycsak annyit ir ki, hogy 10 ? :D

202
Segítségkérés / Szám tagolása
« Dátum: 2016. január 07. - 20:44:23 »
stock formatnumber(amount, sep[] = \",\")
{
new
str[16],
negativ = 0;
if(amount < 0) negativ = 1;
format(str, sizeof(str), \"%i\", amount);
new
lenght = strlen(str);
while((lenght -= 3) > negativ) strins(str, sep, lenght);
return str;
}

 
Ez nem éppen akar müködni, csak annyit ir mindegyik szám helyett, hogy 10
 

new szam = 11223344;
print(formatnumber(szam));

203
Segítségkérés / Szám tagolása
« Dátum: 2016. január 06. - 20:40:27 »
Valami más megoldás? Nem akarok külön includeot rakossgatni, szerintem ez is valami egyszerű kis trükk :D

204
Segítségkérés / Szám tagolása
« Dátum: 2016. január 06. - 19:38:36 »
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy lehetséges-e vagy miféleképpen valósitható meg, egy szám tagolása?
Van egy számunk,
new x = 123456789;

 
Azt szeretném, hogy ha string-be felhasználom akkor tagolja a számot, \",\"-vel.
 
// Az X Változó értéke : 123,456,789

 
Tévedés ne essék, nem tizedes törtet akarok csinálni, csupán eszétikai okokból, úgyvélem igy szebben nézz ki.
Várom, a segitőkészek ötleteit :D
Köszönöm a válaszokat!

205
RP/RPG kérések / Kocsirestart
« Dátum: 2016. január 06. - 17:54:06 »
Vagy esetleg megoldod, úgy hogy nem a SetVehicleToRespawn-t használod, hanem például amikor leparkolod a kocsit, akkor lemented vele a respawn poziciót is, és amikor, használod a \"/kocsiresi\" parancsot akkor SetVehiclePos és helyükre rakod.
 

enum CarData
{
    Float:car_respawn_pos[4];
}
new cInfo[MAX_VEHICLES][CarData];
stock ParkVehicle(vehicleid)
{
   GetVehiclePos(vehicleid,cInfo[vehicleid][car_respawn_pos][0],cInfo[vehicleid][car_respawn_pos][1],cInfo[vehicleid][car_respawn_pos][2]);
   GetVehicleZAngle(vehicleid,cInfo[vehicleid][car_respawn_pos][3]);
}
CMD:kocsiresi(playerid)
{
   for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
   {
       SetVehiclePos(i,cInfo[car_respawn_pos][0],cInfo[car_respawn_pos][1],cInfo[car_respawn_pos][2]);
       SetVehicleZAngle(i,cInfo[car_respawn_pos][3]);
   }
   return 1;
}

206
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2016. január 05. - 20:20:14 »
//Ez a legbonyolultabb eljárás amiről halottam :D
// 1. Lépés : Keresel egy szint : https://sampforum.hu/index.php?page=color
// 2. Lépés : Megnézed a szin kódját , pl : {ff0000} \"Ez piros \"
// 3. A Dialog szöveg elé beszúrod ezt a színkódot : {ff0000}Regisztráció vagy amit szeretnél.
Példa :
ShowPlayerDialog(playerid,dialogid,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}Ez egy piros szinű MSG Box cím\",\"{ff0000}Ez a piros leírás\",\"{ff0000}Piros gomb,\"-\");

207
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb
« Dátum: 2016. január 04. - 15:41:15 »
Számítottan rá, sőt sejtettem, hogy ez a lehető legrosszabb megoldás 1-2 helyen, ezért tüntettem fel.
 
Létezik más megoldás is, én igy használtam ki amit tudtam.[/quote]

208
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb
« Dátum: 2016. január 03. - 18:54:55 »
Jegyzettömb
 
Információ :
A kód, jelenleg egy alap módba van benne, de nagyon könnyü kiszedni.
A mód nem menti a jegyzeteket, a mód újrafutásakor nullázódnak a jegyzetek.
A mentést, nem állt szándékomban megcsinálni, ez csak egy kiinduló pont.
17 Karakternél hosszab jegyzeteket, úgy kezeli, hogy a 17. karakter után kipontozza \"...\"
Lehetőség van, a már létező jegyzetet megnézni, illetve módosítani.
Létezik más megoldás is, én igy használtam ki amit tudtam.
Pár kép :
http://imgur.com/a/P2Isl
Link :
http://data.hu/get/9383794/Jegyzet.pwn
Utóirat :
Használjátok egészséggel, remélem fog nektek is tetszeni :D

209
Segítségkérés / String módosítás egy bizonyos karakterszám után
« Dátum: 2016. január 03. - 18:48:05 »
Danke :D

210
Segítségkérés / String módosítás egy bizonyos karakterszám után
« Dátum: 2016. január 03. - 17:14:19 »
Sziasztok !
Egy olyasfajta megvalósítási ötletet szeretnék kérni, ami a stringet egy x karakter szám után módosít.
Példa :
Van egy játékos által beirt szövegünk, az inputtext.
Ha az inputtext hosszabb mint 20, akkor vágja le a szöveget 20. karakternél.
 
// A játékos beirja, hogy :inputtext = \"Elmegyek a boltba és bevásárolok\";
if(strlen(inputtext) > 20) // Ha 20 karakternél hosszabb, amit beir
{
   // Ide kéne valami, VágdSzétASztinget(20); Hogy a 20. karakter után levágja a szöveget.
}

 
Textdrawhoz kéne és csak ennyi karakter fér ki, és úgy lenne jó ha nem lógja ki.

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal