Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kamionos

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
196
Segítségkérés / TDM rang szerinti csapatváltás hiba
« Dátum: 2014. március 04. - 22:09:58 »
Nem...Am elolvastad amit leirtam????
Az a lényeg hogy a max rang 6(Csapatválasztóba)
és azt akarom hogy a kisebb rangú ne tudjon felmenni a nagyobb rangú csoportba

197
Segítségkérés / TDM rang szerinti csapatváltás hiba
« Dátum: 2014. március 04. - 17:52:58 »
Üdv ismét.
Az a problémám hogy a TDM módon a rang szerinti besorolás valamiért hibás...nem jöttem rá miért.
Egyfolytában azt a szöveget írja amit a kisebb rankúnak kellene :/
Mert ugye ugy van hogy 1-tõl azaz 0 ponttól(RANK1=Definálva van) rank 8-ig(RANK8) van a besorolás.
Nade ugye van 4 nemzet,és 6 osztály.
Az elsõ osztály 1 es ranktól,a második 2 es ranktól,.......a 6 odik hatos rangtól vehetõ igénybe.
Na de most az a problematik. hogy Kisebb rankú osztályba ne léphetsz be,hanem csak abba ami azonos a rankoddal.
Nekem ez úgy kellene hogyha pl 6 os a rankod akkor 6 tól kezdve az összesbe beléphetsz.
Ha pl 3 mas a rangod akkor csak az 1,2 és 3 rankú osztályba.
Ha meg 8 as,vagy 7 rankú vagy akkor ugyan az mint a 6 os ranknál...6 tól kezdve az összesbe.
Így néz ki a kód:
 

if     (GetPlayerScore(playerid) >= RANK1 && GetPlayerScore(playerid) < RANK2) rank = 1;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK2 && GetPlayerScore(playerid) < RANK3) rank = 2;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK3 && GetPlayerScore(playerid) < RANK4) rank = 3;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK4 && GetPlayerScore(playerid) < RANK5) rank = 4;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK5 && GetPlayerScore(playerid) < RANK6) rank = 5;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK6 && GetPlayerScore(playerid) < RANK7) rank = 6;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK7 && GetPlayerScore(playerid) < RANK8) rank = 7;

 
A hiba üzenetes cucc kombó
 

if(IsPlayerChoosingClass[playerid] == 1)
    {
    if(ClassChoosingStep[playerid] == 0) // ASSAULT
    {
        gClass[playerid] = ASSAULT;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 1) // MEDIC
   {
               if(Rank(playerid) != 2) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = MEDIC;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 2) // ANTI-TANK
   {
       if(Rank(playerid) != 3) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = ANTI-TANK;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 3) // ENGINEER
   {
       if(Rank(playerid) != 4) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = ENGINEER;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 4) // AIRFORCE
   {
       if(Rank(playerid) != 5) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = AIRFORCE;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 5) // SPECICAL-OPS
   {
       if(Rank(playerid) != 6) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = SPEC-OPS;
   }
}

198
Segítségkérés / CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Dátum: 2014. március 04. - 17:13:46 »
nem szóltam :)
köszi

199
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Klánrendszer(gang system)
« Dátum: 2014. március 04. - 16:49:34 »
Idézetet írta: scripter date=1393698378\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egy kis titok....  >:D
ha egy scriptet írsz, akk kezd az alapokkal(ha bug van könnyebb)  :@
 

200
Segítségkérés / CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Dátum: 2014. március 04. - 16:40:49 »
Igen ilyenre gondoltam...
csak ez akkor is bedob a váltóba hogyha meghalsz simán,a parancs beírása nékül

201
Segítségkérés / CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Dátum: 2014. március 04. - 15:58:29 »
Üdv!
Az hogyan kivitelezhetõ hogy a parancsban szereplõ kód csak HALÁL után lesz jó??
mert van egy jó kis tdm  modom,de ha beirom a parancsot és nyomok egy célzás egérklikket akkor egyszerre elkezdi már az osztályt váltogatni!
A parancsnak az a lényege hogy csak akkor dob vissza ha meghalsz!
Ugye az osztály választás jobb és bal egérklikkel lett megoldva...
 
CMD:resetclass(playerid, params[])
{
    IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1;
    ClassPositionSet[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\");
    return 1;
}

202
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. március 04. - 15:55:11 »
Attol még ugyanolyan jó :)

204
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. március 03. - 20:16:54 »
Köszönöm! :D
Mellesleg.
Miért ne lehetne a definálásnál ékezetes betû ?? ???

205
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:LS határ
« Dátum: 2014. március 02. - 01:05:48 »
Háát beraktam.
Bugos + rondák az illesztések :/
Ilyen ronda illesztéseket még nem láttam amióta kezdtem a szakmát  :confused:
Nem azt mondom hogy egy haladó scripter vagyok mert még csak tanulom,de mapolásbol azért már elértem a középmezõnyt......hát de ez.....

206
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. március 02. - 00:42:45 »
Nem,de mind a 2-t ismerem.....Sajnos

207
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. március 01. - 21:21:57 »
Ja látom,zsir.
de még csak tanulom.
ciklusokat meg nem tok irni

208
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. március 01. - 01:06:11 »
Sziasztok!
Készülõ szerveremre készítettem egy FS-t,de annyira nem láttam értelmét hogy berakjam(Még gondolkodok rajta)
ezért úgy döntöttem hogy felteszem ide elsõ publikálás ként :)
Igazából ez egy olyan dolog amit VÉGRE egyedül képes voltam megcsinálni :))
Remélem az olyanoknak mint én tehát tanuló szkriptereknek jól jön!
Lényeg:
A cucc lényege hogy az idõt tudod vele változtatni 1 tõl 24 óráig!
Annyira nem lett túlcsicsázva,a lényegnek megfelel :)!
Tesztelve lett! Mûködik.
Készitõ:Én(Hanga)
Készítési idõ:kb. 4 perc(Nem számoltam)
Kód:
 

//Idõ változtató
//Készítette:Hanga(Dead Space)
//Készítési idõ:kb. 4 perc
//Használjátok egészséggel! :)
#include a_samp
#include zcmd
#define time    1000
#define zöld 0x00FF00FF
CMD:time(playerid)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, time, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00ff00}Idõ kiválasztó\", \"1 óra\\n2 óra\\n3 óra\\n4 óra\\n5 óra\\n6 óra\\n7 óra\\n8 óra\\n9 óra\\n10 óra\\n11 óra\\n12 óra\\n13 óra\\n14 óra\\n15 óra\\n16 óra\\n17 óra\\n18 óra\\n19 óra\\n20 óra\\n21 óra\\n22 óra\\n23 óra\\n24 óra\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == time )
{
    switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
      SetPlayerTime(playerid, 1, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 1 órára!\");
        }
        case 1:
        {
      SetPlayerTime(playerid, 2, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 2 órára!\");
        }
        case 2:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 3, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 3 órára!\");
   }
   case 3:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 4, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 4 órára!\");
   }
   case 4:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 5, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 5 órára!\");
   }
   case 5:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 6, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 6 órára!\");
            }
            case 6:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 7, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 7 órára!\");
            }
            case 7:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 8, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 8 órára!\");
   }
   case 8:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 9, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 9 órára!\");
   }
   case 9:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 10, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 10 órára!\");
   }
   case 10:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 11, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 11 órára!\");
   }
   case 11:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 12, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 12 órára!\");
   }
   case 12:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 13, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 13 órára!\");
   }
   case 13:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 14, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 14 órára!\");
   }
   case 14:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 15, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 15 órára!\");
   }
   case 15:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 16, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 16 órára!\");
   }
   case 16:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 17, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 17 órára!\");
   }
   case 17:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 18, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 18 órára!\");
   }
   case 18:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 19, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 19 órára!\");
   }
   case 19:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 20, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 20 órára!\");
   }
   case 20:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 21, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 21 órára!\");
   }
   case 21:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 22, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 22 órára!\");
   }
   case 22:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 23, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 23 órára!\");
   }
   case 23:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 24, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 24 órára!\");
   }
}
}
return 1;
}

 
Bocs az elcsúszásokért...valamiért torzítja a fórum :/

209
Segítségkérés / 2 nyelvû szerveren chat chanel
« Dátum: 2014. február 27. - 20:37:43 »
okok

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 27. - 20:51:29 )

na az a problem hogyha irok chanel 1 en akkor a másik játékos chanel2 rõl átjön chanel 1 re
és látja amit irok,és ha õ ir chanel 2-n akkor 1 rõl én is átmegyek 2 re....

210
Segítségkérés / 2 nyelvû szerveren chat chanel
« Dátum: 2014. február 27. - 20:19:10 »
Üdv!
Az a történet hogy a készülõdõ szerveremen 2 nyel él.
Magyar,angol.
Ha belépésnél az angolra megyek minden angol beleérve a chatet,ha meg magyarra akkor ugyan az csak magyarba!
Nost ugye lenne 3 chanel.
a Magyar,Angol és a Közös.
Próbálgattam csinálgatni de nem jó!
Ha feljön valaki és angol chaten ir akkor 2x irja le amit ir,és én is látom a magyar chanelen!
Az lenne a lényeg hogy amikor fellépek akkor ugye autómatikusan kiválasztja a chanelt a dialognál a gombok segítségével.
itt a kód:
 
new JatekosCsatornaja[MAX_PLAYERS];

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végigmész a játékosokon. Az asd helyére írd a MAX_PLAYERS-t, ha azt definiáltad a saját slotszámodra, vagy írd oda számmal, hogy hány játékos fér fel a szerverre, esetleg írd oda a saját slot szám definiálásod nevét
    {
        if(JatekosCsatornaja == 1) // Megnézed, hogy az 1-es csatornán van - vagyis hogy az adott játékos pl. JatekosCsatornaja változó értéke egyenlõ e 1-el
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderátor {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@fõmoderátor {%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@fõadmin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@tulaj {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
        }
        else if(JatekosCsatornaja == 2)
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderator {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@s.moderator {%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@s.admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@owner {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
}
    }
    return 0;
}

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal