Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kamionos
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
196
« Dátum: 2014. március 04. - 22:09:58 »
Nem...Am elolvastad amit leirtam? Az a lényeg hogy a max rang 6(Csapatválasztóba) és azt akarom hogy a kisebb rangú ne tudjon felmenni a nagyobb rangú csoportba
197
« Dátum: 2014. március 04. - 17:52:58 »
Üdv ismét. Az a problémám hogy a TDM módon a rang szerinti besorolás valamiért hibás...nem jöttem rá miért. Egyfolytában azt a szöveget írja amit a kisebb rankúnak kellene :/ Mert ugye ugy van hogy 1-tõl azaz 0 ponttól(RANK1=Definálva van) rank 8-ig(RANK8) van a besorolás. Nade ugye van 4 nemzet,és 6 osztály. Az elsõ osztály 1 es ranktól,a második 2 es ranktól,.......a 6 odik hatos rangtól vehetõ igénybe. Na de most az a problematik. hogy Kisebb rankú osztályba ne léphetsz be,hanem csak abba ami azonos a rankoddal. Nekem ez úgy kellene hogyha pl 6 os a rankod akkor 6 tól kezdve az összesbe beléphetsz. Ha pl 3 mas a rangod akkor csak az 1,2 és 3 rankú osztályba. Ha meg 8 as,vagy 7 rankú vagy akkor ugyan az mint a 6 os ranknál...6 tól kezdve az összesbe. Így néz ki a kód: if (GetPlayerScore(playerid) >= RANK1 && GetPlayerScore(playerid) < RANK2) rank = 1; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK2 && GetPlayerScore(playerid) < RANK3) rank = 2; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK3 && GetPlayerScore(playerid) < RANK4) rank = 3; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK4 && GetPlayerScore(playerid) < RANK5) rank = 4; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK5 && GetPlayerScore(playerid) < RANK6) rank = 5; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK6 && GetPlayerScore(playerid) < RANK7) rank = 6; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK7 && GetPlayerScore(playerid) < RANK8) rank = 7;
A hiba üzenetes cucc kombó if(IsPlayerChoosingClass[playerid] == 1) { if(ClassChoosingStep[playerid] == 0) // ASSAULT { gClass[playerid] = ASSAULT; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 1) // MEDIC { if(Rank(playerid) != 2) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = MEDIC; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 2) // ANTI-TANK { if(Rank(playerid) != 3) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = ANTI-TANK; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 3) // ENGINEER { if(Rank(playerid) != 4) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = ENGINEER; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 4) // AIRFORCE { if(Rank(playerid) != 5) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = AIRFORCE; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 5) // SPECICAL-OPS { if(Rank(playerid) != 6) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = SPEC-OPS; } }
198
« Dátum: 2014. március 04. - 17:13:46 »
nem szóltam köszi
199
« Dátum: 2014. március 04. - 16:49:34 »
egy kis titok.... ha egy scriptet írsz, akk kezd az alapokkal(ha bug van könnyebb) :@
200
« Dátum: 2014. március 04. - 16:40:49 »
Igen ilyenre gondoltam... csak ez akkor is bedob a váltóba hogyha meghalsz simán,a parancs beírása nékül
201
« Dátum: 2014. március 04. - 15:58:29 »
Üdv! Az hogyan kivitelezhetõ hogy a parancsban szereplõ kód csak HALÁL után lesz jó?? mert van egy jó kis tdm modom,de ha beirom a parancsot és nyomok egy célzás egérklikket akkor egyszerre elkezdi már az osztályt váltogatni! A parancsnak az a lényege hogy csak akkor dob vissza ha meghalsz! Ugye az osztály választás jobb és bal egérklikkel lett megoldva... CMD:resetclass(playerid, params[]) { IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1; ClassPositionSet[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\"); return 1; }
202
« Dátum: 2014. március 04. - 15:55:11 »
Attol még ugyanolyan jó
203
« Dátum: 2014. március 03. - 20:51:36 »
-
204
« Dátum: 2014. március 03. - 20:16:54 »
Köszönöm! Mellesleg. Miért ne lehetne a definálásnál ékezetes betû ??
205
« Dátum: 2014. március 02. - 01:05:48 »
Háát beraktam. Bugos + rondák az illesztések :/ Ilyen ronda illesztéseket még nem láttam amióta kezdtem a szakmát :confused: Nem azt mondom hogy egy haladó scripter vagyok mert még csak tanulom,de mapolásbol azért már elértem a középmezõnyt......hát de ez.....
206
« Dátum: 2014. március 02. - 00:42:45 »
Nem,de mind a 2-t ismerem.....Sajnos
207
« Dátum: 2014. március 01. - 21:21:57 »
Ja látom,zsir. de még csak tanulom. ciklusokat meg nem tok irni
208
« Dátum: 2014. március 01. - 01:06:11 »
Sziasztok! Készülõ szerveremre készítettem egy FS-t,de annyira nem láttam értelmét hogy berakjam(Még gondolkodok rajta) ezért úgy döntöttem hogy felteszem ide elsõ publikálás ként Igazából ez egy olyan dolog amit VÉGRE egyedül képes voltam megcsinálni Remélem az olyanoknak mint én tehát tanuló szkriptereknek jól jön! Lényeg: A cucc lényege hogy az idõt tudod vele változtatni 1 tõl 24 óráig! Annyira nem lett túlcsicsázva,a lényegnek megfelel ! Tesztelve lett! Mûködik. Készitõ:Én(Hanga) Készítési idõ:kb. 4 perc(Nem számoltam) Kód: //Idõ változtató //Készítette:Hanga(Dead Space) //Készítési idõ:kb. 4 perc //Használjátok egészséggel! #include a_samp #include zcmd #define time 1000 #define zöld 0x00FF00FF CMD:time(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, time, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00ff00}Idõ kiválasztó\", \"1 óra\\n2 óra\\n3 óra\\n4 óra\\n5 óra\\n6 óra\\n7 óra\\n8 óra\\n9 óra\\n10 óra\\n11 óra\\n12 óra\\n13 óra\\n14 óra\\n15 óra\\n16 óra\\n17 óra\\n18 óra\\n19 óra\\n20 óra\\n21 óra\\n22 óra\\n23 óra\\n24 óra\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == time ) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerTime(playerid, 1, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 1 órára!\"); } case 1: { SetPlayerTime(playerid, 2, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 2 órára!\"); } case 2: { SetPlayerTime(playerid, 3, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 3 órára!\"); } case 3: { SetPlayerTime(playerid, 4, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 4 órára!\"); } case 4: { SetPlayerTime(playerid, 5, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 5 órára!\"); } case 5: { SetPlayerTime(playerid, 6, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 6 órára!\"); } case 6: { SetPlayerTime(playerid, 7, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 7 órára!\"); } case 7: { SetPlayerTime(playerid, 8, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 8 órára!\"); } case 8: { SetPlayerTime(playerid, 9, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 9 órára!\"); } case 9: { SetPlayerTime(playerid, 10, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 10 órára!\"); } case 10: { SetPlayerTime(playerid, 11, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 11 órára!\"); } case 11: { SetPlayerTime(playerid, 12, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 12 órára!\"); } case 12: { SetPlayerTime(playerid, 13, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 13 órára!\"); } case 13: { SetPlayerTime(playerid, 14, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 14 órára!\"); } case 14: { SetPlayerTime(playerid, 15, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 15 órára!\"); } case 15: { SetPlayerTime(playerid, 16, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 16 órára!\"); } case 16: { SetPlayerTime(playerid, 17, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 17 órára!\"); } case 17: { SetPlayerTime(playerid, 18, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 18 órára!\"); } case 18: { SetPlayerTime(playerid, 19, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 19 órára!\"); } case 19: { SetPlayerTime(playerid, 20, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 20 órára!\"); } case 20: { SetPlayerTime(playerid, 21, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 21 órára!\"); } case 21: { SetPlayerTime(playerid, 22, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 22 órára!\"); } case 22: { SetPlayerTime(playerid, 23, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 23 órára!\"); } case 23: { SetPlayerTime(playerid, 24, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 24 órára!\"); } } } return 1; }
Bocs az elcsúszásokért...valamiért torzítja a fórum :/
209
« Dátum: 2014. február 27. - 20:37:43 »
okok
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 27. - 20:51:29 )
na az a problem hogyha irok chanel 1 en akkor a másik játékos chanel2 rõl átjön chanel 1 re és látja amit irok,és ha õ ir chanel 2-n akkor 1 rõl én is átmegyek 2 re....
210
« Dátum: 2014. február 27. - 20:19:10 »
Üdv! Az a történet hogy a készülõdõ szerveremen 2 nyel él. Magyar,angol. Ha belépésnél az angolra megyek minden angol beleérve a chatet,ha meg magyarra akkor ugyan az csak magyarba! Nost ugye lenne 3 chanel. a Magyar,Angol és a Közös. Próbálgattam csinálgatni de nem jó! Ha feljön valaki és angol chaten ir akkor 2x irja le amit ir,és én is látom a magyar chanelen! Az lenne a lényeg hogy amikor fellépek akkor ugye autómatikusan kiválasztja a chanelt a dialognál a gombok segítségével. itt a kód: new JatekosCsatornaja[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végigmész a játékosokon. Az asd helyére írd a MAX_PLAYERS-t, ha azt definiáltad a saját slotszámodra, vagy írd oda számmal, hogy hány játékos fér fel a szerverre, esetleg írd oda a saját slot szám definiálásod nevét { if(JatekosCsatornaja == 1) // Megnézed, hogy az 1-es csatornán van - vagyis hogy az adott játékos pl. JatekosCsatornaja változó értéke egyenlõ e 1-el { switch(PlayerData[playerid][Level]) { case 1: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 2: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderátor {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 3: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{33ccff}@fõmoderátor {%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 4: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 5: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ffa200}@fõadmin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 6: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ff0000}@tulaj {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } default: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } } } else if(JatekosCsatornaja == 2) { switch(PlayerData[playerid][Level]) { case 1: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 2: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderator {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 3: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{33ccff}@s.moderator {%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 4: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 5: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ffa200}@s.admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 6: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ff0000}@owner {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } default: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } } } } return 0; }
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
|