Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gbr333

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 46
196
Segítségkérés / Pawno nyelv tanulás
« Dátum: 2015. Július 05. - 10:59:11 »
Ha szerinted a Pawno egy programozási nyelv ,akkor nincs sok értelme.


Köszi a minuszokat Pawno scripterek xd

197
Beszélgetés / ﻛhєƒτ bocsánatot kér.
« Dátum: 2015. Július 01. - 13:03:54 »
Idézetet írta: ﻛhєƒτ date=1435748426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54923\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
LOL! Szerinted én azt akarom, hogy hiányozzak valakinek? Nem bírom nevetés nélkűl! :D
Ez egy egyszerű bocsánatkérés volt Pedró felé, és azok felé akikkel olyan voltam amilyen.
 
Ezt PM-ben is el lehet intézni!
Ismétlem ,senki sem kíváncsi erre az egész színdarabra.

199
Beszélgetés / ﻛhєƒτ bocsánatot kér.
« Dátum: 2015. Július 01. - 11:54:48 »
Nem kell előadni a Hattyú halálát,mert senkit sem érdekel.
Viszlát!(Újra)



Könnyes szemekkel veszünk búcsút tőled! :Cry2:
Ja ,és tényleg mehetnél ,reggel 6 kor tetted ki, de még mindig a hülyeségedet kell olvasnom .xd

200
Hi-hi-hi , ha-ha-ha.

202
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat TEXTDRAW
« Dátum: 2015. Június 24. - 12:54:06 »
Gratulálok!
10 percig tartott átírni az eredti készítő nevét? -.- xD



 

203
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Better M4[első sampfórum scriptem]
« Dátum: 2015. Június 20. - 13:21:53 »
Idézetet írta: Hamachi-Game date=1434798930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54787\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocs hogy kérdem de a sampforumra hogy kell feltölteni Szkriptek és Pályák hoz valamit pl:egy pályát ha van leírás ? :grrrrr: igy nézek már ki még új vagyok :)
 
http://sampforum.hu/index.php?board=13.0
és itt rányomsz az új téma gombra :)

204
SA-MP: Szerverfejlesztés / Better M4[első sampfórum scriptem]
« Dátum: 2015. Június 20. - 12:51:44 »
Szia!
Első scriptnek nem is rossz , de van benne egy \"kis\" hiba.  :)
Hiba : Nem játékos változót használsz :/
Tehát:
 
new bool:m4

 
helyett így kéne kinéznie:
 
new bool:m4[MAX_PLAYERS];

 
a többi helyen pedig :
 
m4

 
helyett:
 
m4[playerid]

 
Javított verzió:http://pastebin.com/jq94h7M9
Üdvözlettel: Rolux .

205
Segítségkérés / TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. Június 16. - 22:24:28 »
TextDrawShowForPlayer
Helyett:
PlayerTextDrawShow

206
Segítségkérés / Carspawner
« Dátum: 2015. Április 05. - 18:19:01 »
Érdekes, nekem eltűnt.
 :wall: :facepalm:

207
Segítségkérés / FCNPC busz megállítása!
« Dátum: 2015. Április 05. - 18:16:04 »

//
// A test driver NPC with very basic AI
// Kye 2009
//
 
#include <a_npc>
 
new gStoppedForTraffic = 0;
new gPlaybackActive = 0;
 
public ScanTimer();
 
#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE    11.0
#define SCAN_RADIUS            11.0
 
//------------------------------------------
 
main(){}
 
//------------------------------------------
 
stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y)
{
    new Float:z, Float:angle;
    GetMyPos(x,y,z);
    GetMyFacingAngle(angle);
    x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
    y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
 
//------------------------------------------
 
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"ScanTimer\",200,1);
}
 
//------------------------------------------
 
LookForAReasonToPause()
{
     new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new x=0;
GetMyPos(X,Y,Z);
GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && IsPlayerStreamedIn(x)) {
   if( GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER ||
       GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT )
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) {
         return 1;
      }
   }
}
x++;
}
//new msg[256];
//new Float:angle;
//GetMyFacingAngle(angle);
//format(msg,256,\"My yaw/heading = %f\",angle);
//SendChat(msg);
return 0;
}
 

//------------------------------------------
 
public ScanTimer()
{
//new ticker = GetTickCount() - g_LastTick;
    //printf(\"npctest: timer (%d)ms\", ticker);
    //g_LastTick = GetTickCount();
   
    new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();
   
if(ReasonToPause && !gStoppedForTraffic)
{
    //SendChat(\"I\'m pausing\");
PauseRecordingPlayback();
gStoppedForTraffic = 1;
}
else if(!ReasonToPause && gStoppedForTraffic)
{
    //SendChat(\"I\'m resuming\");
    ResumeRecordingPlayback();
    gStoppedForTraffic = 0;
}
}
 

//------------------------------------------
 
StartPlayback()
{
StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,\"taxi_test_1282\");
gStoppedForTraffic = 0;
gPlaybackActive = 1;
}
 
//------------------------------------------
 
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
    StartPlayback();
}
 
//------------------------------------------
 
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
{
    StartPlayback();
}
 
//------------------------------------------
 
public OnNPCExitVehicle()
{
    StopRecordingPlayback();
}
 
//------------------------------------------
 

208
Segítségkérés / Carspawner
« Dátum: 2015. Április 04. - 08:00:48 »
Amit én írtam , tökéletesen működik..

209
Segítségkérés / Carspawner
« Dátum: 2015. Április 02. - 19:20:50 »
Nincs tesztelve!
 

#include <a_samp>
 
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
 
#define l_red 0xFF0000AA
#define l_green 0x33FF33AA
new SpawnedVehicle[MAX_PLAYERS];
new aVehicleNames[212][] =
{
        {\"Landstalker\"},
        {\"Bravura\"},
        {\"Buffalo\"},
        {\"Linerunner\"},
        {\"Perrenial\"},
        {\"Sentinel\"},
        {\"Dumper\"},
        {\"Firetruck\"},
        {\"Trashmaster\"},
        {\"Stretch\"},
        {\"Manana\"},
        {\"Infernus\"},
        {\"Voodoo\"},
        {\"Pony\"},
        {\"Mule\"},
        {\"Cheetah\"},
        {\"Ambulance\"},
        {\"Leviathan\"},
        {\"Moonbeam\"},
        {\"Esperanto\"},
        {\"Taxi\"},
        {\"Washington\"},
        {\"Bobcat\"},
        {\"Mr Whoopee\"},
        {\"BF Injection\"},
        {\"Hunter\"},
        {\"Premier\"},
        {\"Enforcer\"},
        {\"Securicar\"},
        {\"Banshee\"},
        {\"Predator\"},
        {\"Bus\"},
        {\"Rhino\"},
        {\"Barracks\"},
        {\"Hotknife\"},
        {\"Trailer 1\"},
        {\"Previon\"},
        {\"Coach\"},
        {\"Cabbie\"},
        {\"Stallion\"},
        {\"Rumpo\"},
        {\"RC Bandit\"},
        {\"Romero\"},
        {\"Packer\"},
        {\"Monster\"},
        {\"Admiral\"},
        {\"Squalo\"},
        {\"Seasparrow\"},
        {\"Pizzaboy\"},
        {\"Tram\"},
        {\"Trailer 2\"},
        {\"Turismo\"},
        {\"Speeder\"},
        {\"Reefer\"},
        {\"Tropic\"},
        {\"Flatbed\"},
        {\"Yankee\"},
        {\"Caddy\"},
        {\"Solair\"},
        {\"Berkley\'s RC Van\"},
        {\"Skimmer\"},
        {\"PCJ-600\"},
        {\"Faggio\"},
        {\"Freeway\"},
        {\"RC Baron\"},
        {\"RC Raider\"},
        {\"Glendale\"},
        {\"Oceanic\"},
        {\"Sanchez\"},
        {\"Sparrow\"},
        {\"Patriot\"},
        {\"Quad\"},
        {\"Coastguard\"},
        {\"Dinghy\"},
        {\"Hermes\"},
        {\"Sabre\"},
        {\"Rustler\"},
        {\"ZR-350\"},
        {\"Walton\"},
        {\"Regina\"},
        {\"Comet\"},
        {\"BMX\"},
        {\"Burrito\"},
        {\"Camper\"},
        {\"Marquis\"},
        {\"Baggage\"},
        {\"Dozer\"},
        {\"Maverick\"},
        {\"News Chopper\"},
        {\"Rancher\"},
        {\"FBI Rancher\"},
        {\"Virgo\"},
        {\"Greenwood\"},
        {\"Jetmax\"},
        {\"Hotring\"},
        {\"Sandking\"},
        {\"Blista Compact\"},
        {\"Police Maverick\"},
        {\"Boxville\"},
        {\"Benson\"},
        {\"Mesa\"},
        {\"RC Goblin\"},
        {\"Hotring Racer A\"},
        {\"Hotring Racer B\"},
        {\"Bloodring Banger\"},
        {\"Rancher\"},
        {\"Super GT\"},
        {\"Elegant\"},
        {\"Journey\"},
        {\"Bike\"},
        {\"Mountain Bike\"},
        {\"Beagle\"},
        {\"Cropdust\"},
        {\"Stunt\"},
        {\"Tanker\"},
        {\"Roadtrain\"},
        {\"Nebula\"},
        {\"Majestic\"},
        {\"Buccaneer\"},
        {\"Shamal\"},
        {\"Hydra\"},
        {\"FCR-900\"},
        {\"NRG-500\"},
        {\"HPV1000\"},
        {\"Cement Truck\"},
        {\"Tow Truck\"},
        {\"Fortune\"},
        {\"Cadrona\"},
        {\"FBI Truck\"},
        {\"Willard\"},
        {\"Forklift\"},
        {\"Tractor\"},
        {\"Combine\"},
        {\"Feltzer\"},
        {\"Remington\"},
        {\"Slamvan\"},
        {\"Blade\"},
        {\"Freight\"},
        {\"Streak\"},
        {\"Vortex\"},
        {\"Vincent\"},
        {\"Bullet\"},
        {\"Clover\"},
        {\"Sadler\"},
        {\"Firetruck LA\"},
        {\"Hustler\"},
        {\"Intruder\"},
        {\"Primo\"},
        {\"Cargobob\"},
        {\"Tampa\"},
        {\"Sunrise\"},
        {\"Merit\"},
        {\"Utility\"},
        {\"Nevada\"},
        {\"Yosemite\"},
        {\"Windsor\"},
        {\"Monster A\"},
        {\"Monster B\"},
        {\"Uranus\"},
        {\"Jester\"},
        {\"Sultan\"},
        {\"Stratum\"},
        {\"Elegy\"},
        {\"Raindance\"},
        {\"RC Tiger\"},
        {\"Flash\"},
        {\"Tahoma\"},
        {\"Savanna\"},
        {\"Bandito\"},
        {\"Freight Flat\"},
        {\"Streak Carriage\"},
        {\"Kart\"},
        {\"Mower\"},
        {\"Duneride\"},
        {\"Sweeper\"},
        {\"Broadway\"},
        {\"Tornado\"},
        {\"AT-400\"},
        {\"DFT-30\"},
        {\"Huntley\"},
        {\"Stafford\"},
        {\"BF-400\"},
        {\"Newsvan\"},
        {\"Tug\"},
        {\"Trailer 3\"},
        {\"Emperor\"},
        {\"Wayfarer\"},
        {\"Euros\"},
        {\"Hotdog\"},
        {\"Club\"},
        {\"Freight Carriage\"},
        {\"Trailer 3\"},
        {\"Andromada\"},
        {\"Dodo\"},
        {\"RC Cam\"},
        {\"Launch\"},
        {\"Police Car (LSPD)\"},
        {\"Police Car (SFPD)\"},
        {\"Police Car (LVPD)\"},
        {\"Police Ranger\"},
        {\"Picador\"},
        {\"S.W.A.T. Van\"},
        {\"Alpha\"},
        {\"Phoenix\"},
        {\"Glendale\"},
        {\"Sadler\"},
        {\"Luggage Trailer A\"},
        {\"Luggage Trailer B\"},
        {\"Stair Trailer\"},
        {\"Boxville\"},
        {\"Farm Plow\"},
        {\"Utility Trailer\"}
};
 
#endif
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        new cmd[200], idx;
        cmd = strtok(cmdtext, idx);
 
        if(strcmp(cmd, \"/v\", true, 10) == 0)
        {
 
                new String[200];
                new tmp[256];
                new Float:x, Float:y, Float:z;
 
                tmp = strtok(cmdtext, idx);
                if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, l_red, \"You diden\'t give a vehicle name\");
 
                new vehicle = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
 
                if(vehicle < 400 || vehicle > 611) return SendClientMessage(playerid, l_red, \"That vehicle name was not found\");
 
                new Float:a;
                GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 
                if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1)
                {
                        GetXYInFrontOfPlayer(playerid, x, y, 8);
                }
                else
                {
                    GetXYInFrontOfPlayer(playerid, x, y, 5);
                }
 
      DestroyVehicle(SpawnedVehicle[playerid]);
      SpawnedVehicle[playerid] = CreateVehicle(vehicle, x, y, z, a+90, -1, -1, -1);
 
      LinkVehicleToInterior(SpawnedVehicle[playerid], GetPlayerInterior(playerid));
                format(String, sizeof(String), \"You have spawned a %s\", aVehicleNames[vehicle - 400]);
                SendClientMessage(playerid, l_green, String);
                return 1;
        }
        return 0;
}
 
strtok(const string[], &index)
{
        new length = strlen(string);
        while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
        {
                index++;
        }
 
        new offset = index;
        new result[20];
        while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
        {
                result[index - offset] = string[index];
                index++;
        }
        result[index - offset] = EOS;
        return result;
}
 
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
        for(new i = 0; i < 211; i++)
        {
                if(strfind(aVehicleNames, vname, true) != -1)
                return i + 400;
        }
        return -1;
}
 
stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x2, &Float:y2, Float:distance)
{
        new Float:a;
 
        GetPlayerPos(playerid, x2, y2, a);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
 
        if(GetPlayerVehicleID(playerid))
        {
                GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
        }
 
        x2 += (distance * floatsin(-a, degrees));
        y2 += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    DestroyVehicle(SpawnedVehicle[playerid]);
    SpawnedVehicle[playerid] = 0;
    return 0;
}
 

210
RolePlay / Szabályzat!
« Dátum: 2015. Április 02. - 10:09:38 »
[szabályzat]
A fórumrészre a globális szabályzat vonatkozik , továbbá:
 
 
- Ha véleményt írsz egy szerverről , normális hangnemben , trágár szavak mellőzésével tedd azt!
 
- Tilos a 18pt-nél nagyobb és 10pt -től kisebb betűméretet használni!
 
- Egy hozzászólás nem álllhat csak 1 hangulatjelből/képből!
 
A szabályzat nem tudása/ismerése nem mentesít a következmények alól!
 
 
Változás fennállhat!

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 46
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal