Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - citromhun

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 172
196
Archívum / Segitség kérés a scriptelés tanulásához
« Dátum: 2014. december 30. - 01:16:25 »
C++ Orientált része ( ha akarod csinálok leírást ), vagy Pascal programozás . Ahogy írták már, hogy LÁZ-val nem fogsz semmire sem menni.

197
Archívum / Világitó objectek
« Dátum: 2014. december 30. - 01:10:05 »
Néni object, esetleg.

198
Archívum / Adott autó mód kikapcsolása
« Dátum: 2014. december 30. - 01:05:12 »
Arra akarsz utalni, hogy nem menti el?

199
Archívum / Error download
« Dátum: 2014. december 30. - 00:05:35 »
Nem buszos, hanem teljesen terhelt az egész rendszer. Egyébként továbbra is fennáll a probléma?

200
Archívum / Megosztott FlyMTA
« Dátum: 2014. december 30. - 00:03:16 »
Idézetet írta: asdpudingasd date=1419886462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt a Módot nem nagyon használnám.  Egy teljesen Igénytelen fordítás + sok bug
 
A segitsegkérőt ezt miben segíti?

201
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 30. - 00:01:07 »
Milyen 478? A spawn részt másolni be kód formájában!

202
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 23:56:03 »
Akkor nem találtad még a hibát, viszont egy kódot még mindig kérek!

203
Archívum / Chat buborék
« Dátum: 2014. december 29. - 23:36:05 »
Ez a bizonyos buborék?
\"Gui-staticimage.png\"

204
Archívum / Autó rendszám
« Dátum: 2014. december 29. - 23:34:13 »
A játék már elmúlt 10 éves, ezt javítani nem lehet. Max. úgy, hogy csinálsz egyedi textúrát hozzá, de viszont akkor a rendszámnak a nevét nem lehet módosítani.

205
Archívum / Carshop-System nem spawnolja le a kocsit problém
« Dátum: 2014. december 29. - 23:31:29 »
Esetleg egy kód?
UI.: Minek választottál egy nagyon hibás módot?

206
Általános / Mitől jó egy RP szerver?
« Dátum: 2014. december 29. - 14:08:36 »
Legyünk konkrétak. Magyarországon a szerepjáték, az-az a \'RPG\' már olyan módon el van cseszve, és annyira túl van bonyolítva, hogy már teljesen felesleges egy ilyen történetbe belekezdeni. Gondolom játékszervert akarsz indítani \'RP\' végződéssel, azért is vagy kíváncsi, hogy mi mit is ajánlunk... miért is lenne jó egy \'RP\' szerver?!
 
Idézetet írta: AlexSwamp date=1418468504\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fontos, hogy ne arról szóljon az RP amit a tulajok akarnak, hanem arról amit a játékosok akarnak.
 
Mind a kettő tényező helytelen! Mind a kettő fél élje bele magát a szerepébe. A tulajdonosnak M.O.-n az a dolga, hogy fenn tartsa a szervert, hogy zökkenő mentesen tudjon az futni, és nem pedig az hogy: Te ezt csinálod, Te pedig ezt!
 

Fontos, hogy jó kommunikációs készsége legyen a vezetőségnek. (Értsd eltudja mondani értelmes és kerek mondatokban a megbeszélésen a dolgokat pl.)
 
[/quote]
Ez a tényező is helytelen... Vegyük figyelembe, hogy kik is nyitnak \'RP\' szervereket!
 

Az adminteam összeszedettsége nagyon fontos, hiszen őket látják nap mint nap, ők mutatják meg igazán a szerver dolgait.
 
[/quote]
Ehhez nem tudok sok mindent hozzá fűzni... de az adminisztrátori csapaton belül is vannak kis korúak akik inkább játszanak, minthogy tanuljanak.
Nem kell az \'RP\'-t újra éleszteni, mert nincs kihalva, csak valaki már inkább a saját dolgával foglalkozik, minthogy egy virtuális személyiségével foglalkozzon.

207
Archívum / SimpleMTA
« Dátum: 2014. december 24. - 23:57:57 »
Ha a betű méretet le veszed, akkor kevés is amit írtál.

208
Pályakészítő / Christmas DM - xMas DM
« Dátum: 2014. november 29. - 10:06:13 »

\"width=400
http://fc05.deviantart.net/fs38/f/2008/353/5/9/Merry_Christmas_by_azeitonaa.png[/img]
 


Információ a pályáról
Objectek száma: 36
Pálya típusa: DM (Deathmatch) - Felhasználható Team-deathmatch módra is.
Egyéb információ: A pálya nem egészen adja meg a karácsonyi hangulatot, de azért egész szépen el lehet rajta szórakozni.
Leírás: A pálya DM vagy Freeroam pályákra készült. Vagy esetleg felhasználható egyéb más típusú szerverhez is. A pályát jó magam készítettem!
Képek
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-26-46-84_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-27-00-21_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-27-09-52_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-27-48-85_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-28-07-39_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-28-23-36_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-28-33-71_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141127/editor_2014-11-27_09-30-46-40_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

Kód

 
CreateObject(8356, 1478.25525, 1732.49963, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8356, 1399.35498, 1732.57959, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 359.98102);
CreateObject(8356, 1438.90771, 1732.54309, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 359.98102);
CreateObject(8356, 1360.80798, 1732.84143, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 359.53070);
CreateObject(8356, 1322.36548, 1732.77051, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 359.53070);
CreateObject(8356, 1322.36548, 1732.77051, 992.13135,   0.00000, 0.00000, 359.53070);
CreateObject(8356, 1302.69739, 1731.96436, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 359.38477);
CreateObject(8356, 1497.35571, 1733.00208, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 179.66229);
CreateObject(8073, 1333.62415, 1767.77783, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8073, 1343.48499, 1745.01318, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8058, 1389.25439, 1747.70630, 997.08942,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8057, 1437.46082, 1697.39893, 995.38678,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8058, 1337.21802, 1692.99731, 997.08942,   0.00000, 0.00000, 89.82220);
CreateObject(3279, 1424.96716, 1733.99597, 992.05920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3279, 1424.73328, 1664.16272, 992.05920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8073, 1393.89282, 1710.94141, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 269.12888);
CreateObject(8073, 1399.58582, 1691.23364, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 89.93136);
CreateObject(8073, 1379.40601, 1681.30481, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 89.93136);
CreateObject(18451, 1399.38721, 1679.52832, 992.58008,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19076, 1387.07617, 1690.79797, 999.70972,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19054, 1386.04810, 1690.39490, 1000.63702,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19055, 1387.16370, 1689.17212, 1000.63141,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19056, 1388.16248, 1690.30383, 1000.63153,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19057, 1386.79407, 1691.61877, 1000.62952,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19055, 1388.12012, 1691.59851, 999.92352,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19054, 1385.58398, 1691.63782, 999.99103,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19058, 1385.64648, 1689.02380, 1000.22522,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19058, 1388.47571, 1688.67273, 1000.22473,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8057, 1467.85486, 1781.88074, 995.28418,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8073, 1411.62244, 1790.83093, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8073, 1379.18054, 1795.72485, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 359.41794);
CreateObject(8073, 1400.14685, 1797.88586, 995.92407,   0.00000, 0.00000, 180.16336);
CreateObject(8356, 1396.74414, 1826.31506, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 270.38943);
CreateObject(8356, 1405.52087, 1825.59827, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 270.53574);
CreateObject(8356, 1396.42456, 1639.14856, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 89.95925);
CreateObject(8356, 1403.45886, 1639.19153, 992.13129,   0.00000, 91.00000, 89.95925);

209
Archívum / Fine-MTA Roleplay
« Dátum: 2014. november 28. - 18:08:31 »
Ez lenne egy leírás? :O

210
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / mandarinhun
« Dátum: 2014. november 26. - 16:27:08 »
Idézetet írta: Dexter date=1417001364\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55706\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én is most vettem észre, de sírok a nevetéstől. citromhun, mandarinhun, Gregor, Gregor.. xD
 
Ebben az a legviccesebb, hogy Ő az öcsém...

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal