Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - id100

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 60
196
Segítségkérés / LoginPanel
« Dátum: 2017. május 18. - 13:57:02 »
Akármit viszel át a \"left\" stringet kapja szóval nyilván nem jól viszed.

197
Segítségkérés / LoginPanel
« Dátum: 2017. május 18. - 13:28:09 »
Kis off, például nálunk az SQLbe nem tudsz bejutni távolról, nincs phpMyAdmin távolról, illetve 1024 karakteres a jelszó. 
 
setPlayerMoney(\'left\', .......
 
Mit keres ott a \"left\" szó? (string)

198
Segítségkérés / LoginPanel
« Dátum: 2017. május 17. - 21:55:57 »
Titkosítás az RSA is, mégsem bruteforceolható sikeresen (elég nagy bitnél valószínűtlen hogy ráakadsz a privát kulcsra)
 
Egyébként egy kis szervernél (5-10 haver) elég az MD5, nem kell túl nagy titkosítást használni mert csak lassít, több adatot kell tárolni.
 
 
 
MakroBox:
 
Kíváncsi lennék arra, hogy egy SHA, de akár MD5 szintű titkosítást te házilag írsz... Elég nagy matematikai tudást igényel, kifinomultságot.
 
Az meg, hogy az MD5 törhető, így nem igaz. Persze, az ASD123 szintet könnyű törni, több mint 800 milliárd hash van egy nagy adatbázisban, minden amit beírogatsz online egy \"encrypt\"be egyből mentik is le (és még ígysem talál meg alap jelszavakat, legalábbis az enyéimet nem pedig nem bonyolultak).
 
 
 
 

199
Cenzúramentes részleg / A kalózkodásról
« Dátum: 2017. május 17. - 14:39:48 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1494961578


   
      Én nekem sok tört játék, laggol, az eredeti meg fix 60 fps.
   


Elég nagy baromság.
 
A tört játékok sokszor jobban futnak, mivel ugye egyes játékok megkövetelik a Steam, stb platformokkal a kapcsolatfelvételt és checkeket raknak. Ezek valamennyire visszafoghatják az egyes részeknél betöltést, stb részeit a játéknak (én még nem láttam olyat, hogy játékmenet alatt lett volna check).
 
 

200
Kérdések, Segítség / MySQL nagy adatbázis kezelés
« Dátum: 2017. május 16. - 21:19:22 »
Köszi:)

201
Kérdések, Segítség / MySQL nagy adatbázis kezelés
« Dátum: 2017. május 16. - 21:15:45 »
Elég csak indexelni minden táblát? (Eddig is használtam valamikor már de nem tudtam, hogy gyorsít)

202
Kérdések, Segítség / MySQL nagy adatbázis kezelés
« Dátum: 2017. május 16. - 18:56:11 »
Bízzuk azokra akik értenek hozzá, mert ezt egy óvodás is megmondja hogy talán majd azok. Miután ezek a fő komponensek.

203
Kérdések, Segítség / MySQL nagy adatbázis kezelés
« Dátum: 2017. május 16. - 18:07:02 »
Sziasztok!
 
Melyik erőforrást kellene bővítenem a szervergépünkben? (2 mag, 30GB Ram, 150GB HDD[ez akár 4TB is lehetne könnyen, hála az OVHnak])
 
Szeretnék egy nagyon gyors adatbázist, lehetőleg akár 1500 kérést is kéne kezelnie másodpercenként.
 
 
 
 

204
Cenzúramentes részleg / A kalózkodásról
« Dátum: 2017. május 16. - 17:54:19 »
Denuvos játékoknál feltörés előtt is látható, hogy ha törhetetlen egy játék akkor még kevesebben veszik meg. Lásd 2Dark (bár ott volt benne a hazugságnak is szerepe, pl Linux port, GOG Release stb.)
 
Egyik legeladottabb játék a Witcher 3: Wild Hunt és semmilyen másolásvédelem nincs a GOG-os verzióján.
 
https://reddit.com/r/CrackWatch egyébként az ilyesminek a hely, gondolom ezen a fórumon nem nagyon lehet erről tárgyalni.

205
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja
« Dátum: 2017. május 16. - 14:52:06 »
Linuxot én fejlesztéshez használom, de egyébként Steamen a játékok 40-50%-a már elérhető Linuxra így ezzel sincs sosem gondom. (De Dual Bootom van már nagyon régóta)
 
Win10-Ubuntu 16.10 tökéletes kombó.
 
A kérdésre válaszolva, szerintem
 

sfc /scannow

 
Ha eltér a fájl az alapértelmezettől akkor ez megmondja.(Tört windows alatt ne is nagyon reménykedj, ha windows 10 mivel direkt van benne pár check és szivatás pár hét-hónap aktív használat után. Nem egetrengető dolgok, de egy gyengépp gépen már érezni lehet.)

206
Kérdések, Segítség / svchost.exe a CPU 80%-át használja
« Dátum: 2017. május 15. - 19:30:42 »
Prey torrent?!
 
Ha letöltötted, akkor ez lesz a probléma, mivel az svchost.exe-t trójaival fertőzi meg. :) (Nem töltöttem le, nem érdekel, de tudok róla redditről)

207
GTA V: Alap információk / Nyílt forráskódú lett a FiveMP
« Dátum: 2017. május 15. - 07:00:42 »
A GitHub eredetileg csak nyílt forráskódú projekteket támogatott volna (jelenleg is prémium szükséges a privát projektek létrehozásához).

208
Segítségkérés / Scripteléshez ember
« Dátum: 2017. május 13. - 10:53:08 »
Akár magadra is vehetnéd, ha formázatlanul nem tudsz olvasni.
 
Btw tényleg rossz helyen van.

209
Segítségkérés / MTA Serial
« Dátum: 2017. május 11. - 20:09:56 »
Nem fordítható vissza sima kódra C++ átfordított DLL.
 
(Legalábbis ember még nem tett ilyet ekkora DLL fájllal, simán újraírod 2x annyi idő alatt)
 
 

210
Segítségkérés / MTA Serial
« Dátum: 2017. május 10. - 20:37:55 »
Hát nem épp hacker, alapvető CPP tudással el lehet kezdeni turkálni az egyébként nyílt forráskódú projektben...(Ha nekem írtad BlackSy)
 
HWID-nek már elég kis szerepe van, ha egyszer legenerálta akkor már az el van tárolva, a forráskód alapján még a fórum accountodhoz is kötődik, nem tudsz mit csinálni vele.
 
Egyébként a net.dll generálja (hiába a szerver része, a kliens is betölti, sőt megköveteli a verzió egyezését, pont emiatt (ki lehet próbálni, töröld ki / írd át a kliensben a build számot és lásd hogy a net.dll-t nem fogadja el)), bele lehet nézni IDA-val (sokat nem ér), meg amúgy a publikus forráskódból sok dolog kiderül, milyen funkciói vannak stb. 
 
MTA netc és net visszafordítással foglalkoztam az elmúlt pár hónapban (kb február óta, az Anti-Cheat része miatt, bár véletlenül váltottam már serialt mert a saját szerverünk nem engedett be, utólag kiderült, hogy többször változott a serialom).
 
Semmilyen hacker tudás nem kellett ahhoz, hogy rájöjjek hogyan csesszek ki az AntiCheat-tel, térképezzem fel. Akkor a serialhoz sem kell sok ész csak rengeteg idő...
 
 

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal