| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - ppatrik2012
			
			Oldalak: 1  ... 12 13 [14] 15 16  ... 27 
		 
			
				
				
					196 
						
						« Dátum: 2013. április 25. - 21:15:57 »
					 
					Nos, régen valami hasonló formátumban próbáltam megkéedezni ezt, de nem tudtam. Most ugye egy ideje már ZCMD-t használok, de én jobban szeretnék STRCMP-be dolgozni. A \"params\" részét a zcmd-nek hogyan tudom itt használni? mármint STRCMP-ben?(SSCANF al akarok parancsokat). [mod]A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. (Az ilyen témák szó nélkül törlésre kerülhetnek, ez függ a moderátor hangulatától, lehet csak átnevezi a témád így mielõtt panaszkodnál hogy törölték, lehet csak átnevezte egy moderátor) erre máskor figyelj kérlek és olvasd el a szabályzatokat, köszönöm!    [/mod]
					 
			
				
				
					197 
						
						« Dátum: 2013. április 25. - 07:02:04 »
					 
					A gar House-t nem tudom leszedni :S
 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 25. - 13:39:16 )
 
 a 2.0ásat leengedte szedni, köszi. De még jöhetnek.(amm a Gar House nem dinis)
 
			
				
				
					198 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 21:30:49 »
					 
					Olyan házrendszerekre lenne szükségem, ameikek dini vel mentik az adatokat. Tudom sok van, csak már esteledik, nappal meg egyre kevesebbet tudok lenni, és szeretném ha linkelnétek 1 párat. Elõre is köszi.
					 
			
				
				
					199 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 21:25:44 »
					 
					Igaz.. Esteledik   Javítva:  #include a_sampnew DM[MAX_PLAYERS];
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(DM[playerid] == 1)
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 DM[playerid]=0;
 return 1;
 }
 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 {
 if(strcmp(cmdtext, \"/m4dm\") == 0 )
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
 DM[playerid] = 1;
 new pName[30], string[128];
 GetPlayerName(playerid, pName, 30);
 format(string, 256, \"{0FFDD3}%s {8F698F}csatlakozott az {FF0606}M4DM-be! {0000FF}(/m4dm)!\", pName);
 SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);
 return 1;
 }
 if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\") == 0)
 {
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Ettél egy sajtot!\");
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 return 1;
 }
 //Ha folytatólagosan írod a parancsokat, akkor az illetõ ha DM zónában van, akkor nem fogja engedni
 //Hogy parancsot használjon.
 if(strcmp(cmdtext,\"/exitdm\") == 0)
 {
 if(DM[playerid] >= 1)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 0,1,2);//Írd át arra a kordinátát, ahova akarod hogy kilépéskor kidobja.
 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Kiléptél a DM zónából\");
 }
 else
 {
 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Nem vagy DM zónában!\");
 }
 return 1;
 }
 
 if(DM[playerid] >=1) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy! Elõször /exitdm\");
 return 0;
 }
 
			
				
				
					200 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 21:22:28 »
					 
					A LuxAdmin ZCMD vagy STRCMP rendszerben \"dolgozik\"? Mert megeshet, hogy a luxadmin pl ZCMD-s, de te addig STRCMP-ben dolgoztál. Ez gyakran keresztbevágja a mûködését, mivel a te módod az én leírt példámban STRCMP-re \"alapozik\", azt olvassa be.
					 
			
				
				
					201 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 21:19:17 »
					 
					Ehez vagy külön mappolsz egy verseny pályát, vagy pedig CP-kel kell. CheckPoint(CP)-s rendszert pedig nem vállalnék. Ahoz eredetileg több adatot kellene megadnod, hogy biztosra tudjuk, hogy te mit szeretnél.
					 
			
				
				
					202 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 21:15:52 »
					 
					#include a_sampnew DM;
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(DM == 1)
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 DM=0; // Mikor belép nem lesz DM-ben
 return 1;
 }
 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 {
 if(strcmp(cmdtext, \"/m4dm\") == 0 )
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
 DM = 1;
 new pName[30], string[128];
 GetPlayerName(playerid, pName, 30);
 format(string, 256, \"{0FFDD3}%s {8F698F}csatlakozott az {FF0606}M4DM-be! {0000FF}(/m4dm)!\", pName);
 SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);
 return 1;
 }
 if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\") == 0)
 {
 SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Ettél egy sajtot!\");
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 return 1;
 }
 //Ha folytatólagosan írod a parancsokat, akkor az illetõ ha DM zónában van, akkor nem fogja engedni
 //Hogy parancsot használjon.
 if(strcmp(cmdtext,\"/exitdm\") == 0)
 {
 if(DM >= 1)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 0,1,2);//Írd át arra a kordinátát, ahova akarod hogy kilépéskor kidobja.
 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Kiléptél a DM zónából\");
 }
 else
 {
 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Nem vagy DM zónában!\");
 }
 return 1;
 }
 
 if(DM >=1) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy! Elõször /exitdm\");
 return 0;
 }
 /* Te ugye new bool: DM[MAX_PLAYERS]; Változót használtál. De én jobban szeretem ezt, new DM;
 Mivel itt több értéket tudsz megadni.
 Míg a bool nál 2 állítást tehetsz: \"True\" \"False\" azaz, IGAZ HAMIS, itt tehetsz akármennyit.
 Mivel az újra spawnolás itt:
 if(DM == 1)
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 }
 Az OnPlayerSpawn alatt, így néz ki, több DM zóna esetén lehet õket számozni ezzel a megoldással..
 pl.:
 if(strcmp(cmdtext, \"/dm2) == 0)
 {
 DM=2;
 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
 GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
 SetPlayerHealth(playerid,100);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 return 1;
 }
 Akkor így vissza tudod újra spawnoláskor kérni ennek a cuccát is:
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(DM == 1)
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 SetPlayerHealth(playerid, 100);
 SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274);
 }
 if(DM == 2)
 {
 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
 GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
 SetPlayerHealth(playerid,100);
 SetPlayerArmour(playerid, 100);
 }
 return 1;
 }
 */
 
 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 24. - 21:17:20 )
 
 Én a bool változót nem nagyon ismerem, de azt hiszem annak csak a \"False\" és a \"True\" értéket lehet adni nem?     
			
				
				
					203 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 20:37:35 »
					 
					Nem a publlikált See módban van.
					 
			
				
				
					204 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 20:37:03 »
					 
					Tudom, de ez olyan kérni mindent lehet... Nem amúgy, vágom hogy mit kért, csak igazából próbálgattam, de nem tudtam. És gondoltam írok valamit  :$ 
 
			
				
				
					205 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 20:33:15 »
					 
					Mármind1, megoldottam, de azért köszi.
					 
			
				
				
					206 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 20:32:49 »
					 
					Ez megoldható valahogyan, SeeRPG-n is van ilyen.. de nem tudom hogy hogy...
					 
			
				
				
					207 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 13:55:11 »
					 
					Vagy pedig egyszerû megoldás: CMD:1000(playerid, params[]){
 SetPlayerScore(playerid, 1000);
 GivePlayerMoney(playerid, 1000);
 return 1;
 }
 így ad 1000 $-t..
					 
			
				
				
					208 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 13:39:53 »
					 
					helló, én még olyat nem láttam, hogy kiszedték volna, csak olyat láttam, hogy alapból átállították a felhasználó zenéire.
					 
			
				
				
					209 
						
						« Dátum: 2013. április 24. - 12:48:40 »
					 
					Ha kiveszem az X,Y,Z + a színkódok hibáit[/quote]Az tök mind1, igazából majd a módba akarom..
 
			
				
				
					210 
						
						« Dátum: 2013. április 23. - 20:47:07 »
					 
					CMD:tele(playerid,params[]){
 if(isnull(params))
 {
 SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
 SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");
 SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");
 SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
 return 1;
 }
 if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true))
 {
 GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
 SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)
  }else{
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
 }
 if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true))
 {
 GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
 SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)
  }else{
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
 }
 if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true))
 {
 GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
 SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)
  }else{
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
 }
 return 1;
 }
 Én egy ilyesmi parancsot szeretnék átírni, ezt a fórumon találtam, de nekem ez is tele van hibával. Ha kiveszem az X,Y,Z + a színkódok hibáit, akkor is vannak errorok. Valaki kijavítaná? Elõre is köszi.
					 
			Oldalak: 1  ... 12 13 [14] 15 16  ... 27 
		 |