Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ppatrik2012
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 27
196
« Dátum: 2013. április 25. - 21:15:57 »
Nos, régen valami hasonló formátumban próbáltam megkéedezni ezt, de nem tudtam. Most ugye egy ideje már ZCMD-t használok, de én jobban szeretnék STRCMP-be dolgozni. A \"params\" részét a zcmd-nek hogyan tudom itt használni? mármint STRCMP-ben?(SSCANF al akarok parancsokat). [mod]A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. (Az ilyen témák szó nélkül törlésre kerülhetnek, ez függ a moderátor hangulatától, lehet csak átnevezi a témád így mielõtt panaszkodnál hogy törölték, lehet csak átnevezte egy moderátor) erre máskor figyelj kérlek és olvasd el a szabályzatokat, köszönöm! [/mod]
197
« Dátum: 2013. április 25. - 07:02:04 »
A gar House-t nem tudom leszedni :S
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 25. - 13:39:16 )
a 2.0ásat leengedte szedni, köszi. De még jöhetnek.(amm a Gar House nem dinis)
198
« Dátum: 2013. április 24. - 21:30:49 »
Olyan házrendszerekre lenne szükségem, ameikek dini vel mentik az adatokat. Tudom sok van, csak már esteledik, nappal meg egyre kevesebbet tudok lenni, és szeretném ha linkelnétek 1 párat. Elõre is köszi.
199
« Dátum: 2013. április 24. - 21:25:44 »
Igaz.. Esteledik Javítva: #include a_samp new DM[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerSpawn(playerid) { if(DM[playerid] == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DM[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/m4dm\") == 0 ) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); DM[playerid] = 1; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"{0FFDD3}%s {8F698F}csatlakozott az {FF0606}M4DM-be! {0000FF}(/m4dm)!\", pName); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\") == 0) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Ettél egy sajtot!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1; } //Ha folytatólagosan írod a parancsokat, akkor az illetõ ha DM zónában van, akkor nem fogja engedni //Hogy parancsot használjon. if(strcmp(cmdtext,\"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] >= 1) { SetPlayerPos(playerid, 0,1,2);//Írd át arra a kordinátát, ahova akarod hogy kilépéskor kidobja. SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Kiléptél a DM zónából\"); } else { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Nem vagy DM zónában!\"); } return 1; } if(DM[playerid] >=1) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy! Elõször /exitdm\"); return 0; }
200
« Dátum: 2013. április 24. - 21:22:28 »
A LuxAdmin ZCMD vagy STRCMP rendszerben \"dolgozik\"? Mert megeshet, hogy a luxadmin pl ZCMD-s, de te addig STRCMP-ben dolgoztál. Ez gyakran keresztbevágja a mûködését, mivel a te módod az én leírt példámban STRCMP-re \"alapozik\", azt olvassa be.
201
« Dátum: 2013. április 24. - 21:19:17 »
Ehez vagy külön mappolsz egy verseny pályát, vagy pedig CP-kel kell. CheckPoint(CP)-s rendszert pedig nem vállalnék. Ahoz eredetileg több adatot kellene megadnod, hogy biztosra tudjuk, hogy te mit szeretnél.
202
« Dátum: 2013. április 24. - 21:15:52 »
#include a_samp new DM; public OnPlayerSpawn(playerid) { if(DM == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DM=0; // Mikor belép nem lesz DM-ben return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/m4dm\") == 0 ) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a M4DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); DM = 1; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"{0FFDD3}%s {8F698F}csatlakozott az {FF0606}M4DM-be! {0000FF}(/m4dm)!\", pName); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\") == 0) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Ettél egy sajtot!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1; } //Ha folytatólagosan írod a parancsokat, akkor az illetõ ha DM zónában van, akkor nem fogja engedni //Hogy parancsot használjon. if(strcmp(cmdtext,\"/exitdm\") == 0) { if(DM >= 1) { SetPlayerPos(playerid, 0,1,2);//Írd át arra a kordinátát, ahova akarod hogy kilépéskor kidobja. SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Kiléptél a DM zónából\"); } else { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Nem vagy DM zónában!\"); } return 1; } if(DM >=1) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy! Elõször /exitdm\"); return 0; } /* Te ugye new bool: DM[MAX_PLAYERS]; Változót használtál. De én jobban szeretem ezt, new DM; Mivel itt több értéket tudsz megadni. Míg a bool nál 2 állítást tehetsz: \"True\" \"False\" azaz, IGAZ HAMIS, itt tehetsz akármennyit. Mivel az újra spawnolás itt: if(DM == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); } Az OnPlayerSpawn alatt, így néz ki, több DM zóna esetén lehet õket számozni ezzel a megoldással.. pl.: if(strcmp(cmdtext, \"/dm2) == 0) { DM=2; SetPlayerPos(playerid,x,y,z); GivePlayerWeapon(playerid,24,1000); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid, 100); return 1; } Akkor így vissza tudod újra spawnoláskor kérni ennek a cuccát is: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(DM == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); SetPlayerArmour(playerid, 100); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid,-2072.9172,-107.3010,35.3274); } if(DM == 2) { SetPlayerPos(playerid,x,y,z); GivePlayerWeapon(playerid,24,1000); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid, 100); } return 1; } */
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 24. - 21:17:20 )
Én a bool változót nem nagyon ismerem, de azt hiszem annak csak a \"False\" és a \"True\" értéket lehet adni nem?
203
« Dátum: 2013. április 24. - 20:37:35 »
Nem a publlikált See módban van.
204
« Dátum: 2013. április 24. - 20:37:03 »
Tudom, de ez olyan kérni mindent lehet... Nem amúgy, vágom hogy mit kért, csak igazából próbálgattam, de nem tudtam. És gondoltam írok valamit :$
205
« Dátum: 2013. április 24. - 20:33:15 »
Mármind1, megoldottam, de azért köszi.
206
« Dátum: 2013. április 24. - 20:32:49 »
Ez megoldható valahogyan, SeeRPG-n is van ilyen.. de nem tudom hogy hogy...
207
« Dátum: 2013. április 24. - 13:55:11 »
Vagy pedig egyszerû megoldás: CMD:1000(playerid, params[]) { SetPlayerScore(playerid, 1000); GivePlayerMoney(playerid, 1000); return 1; } így ad 1000 $-t..
208
« Dátum: 2013. április 24. - 13:39:53 »
helló, én még olyat nem láttam, hogy kiszedték volna, csak olyat láttam, hogy alapból átállították a felhasználó zenéire.
209
« Dátum: 2013. április 24. - 12:48:40 »
Ha kiveszem az X,Y,Z + a színkódok hibáit[/quote] Az tök mind1, igazából majd a módba akarom..
210
« Dátum: 2013. április 23. - 20:47:07 »
CMD:tele(playerid,params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\"); SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); return 1; } if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } return 1; } Én egy ilyesmi parancsot szeretnék átírni, ezt a fórumon találtam, de nekem ez is tele van hibával. Ha kiveszem az X,Y,Z + a színkódok hibáit, akkor is vannak errorok. Valaki kijavítaná? Elõre is köszi.
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 27
|