Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 120
196
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. március 24. - 18:47:07 »
\" post=\"244113\" timestamp=\"1332610883\"]
az a RAGE 3d text mi akart lenni?
 
[/quote]
akart?
Olvasd el a leírást..

197
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1332608783\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19004\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
eholdem.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"eletters\"
Tesztelném, kíváncsi vagyok mûködésére.  :D
Csak még nem hallottam ilyen nevû .inc fájlról csak azért írok.
Nincs kedvem keresgetni meg kitalálni/megírni a hiányzó funkciókat.  :angel:
 
Köszi.
Meg is feledkeztem arról a fájlról.
Azt nem szeretném kiadni, úgyis csak egy töredékét használja a szkript.
Pár perc és frissítem.
Frissítve!

198
Ja igen. Egy másik oka is volt a kiadásnak. Annyiféle módon jöhetnek a lapok.. Annyi változó van, hogy azt nem lehet ilyen kis létszámmal tesztelni. Hát itt van. Ennél nagyobb létszám elõtt nehezen lehetne tesztelni  ;D

199
Mikor a PDRP fejlesztésével elérkeztem a pókergépek berakásával (kb. 2011 november), akkor elkezdtem azt egy ilyen úton fejleszteni. Órákat pókereztünk, míg sikerült kialakítanom a játékmenetet, a lapellenõrzõt. A kinézet és az irányítás kialakítása már könnyebb volt. (kinézetben köszönet jár kadaradam-nak is)
WolverinZ-nek ezer köszönet a türelméért, neki is köszönhetitek, hogy eljutottam a szkripttel, hogy publikálhatom. A szkriptet nem terveztem publikálni, mert egyedi volt. Most, hogy ha PDRP-be berakom, akkor sokára kerül játék alá, ha pedig tartogatom, valaki eljut oda, hogy lesz egy hasonszõrû póker szkriptje, és akkor bizonygassam, hogy ezt én mûveltem..
??zss?losz szkriptje ettõl teljesen független.
Az, hogy a játékban ez hogy is néz ki, erre a mondatra kattintva megnézhetitek. (4 kép)
A szkript követi a Texas Hold\'Em ismereteimet:
Egy játékos nem tud játszani, várnia kell több játékosra.
Ha megérkezett a játékos a szkript kiválaszt egy dealert (körönként továbbadódó titulus), egy nagy- és kisvakot. (2 játékos esetén valaki egyszerre lesz kis- vagy nagyvak és dealer)
A rendszer lapokat oszt a pakliból. A soron következõ játékos (rá)emelhet((re)raise-H), kopoghat(check-Y), és dobhat(fold-N). A licitkör akkor ér véget, mikor mindenki kopogott vagy dobott (senki sem emelt). A játék no-limit texas hold\'em: bármeddig ellehet menni a tétekkel. (ha van tõke.. ha nincs -> ALLIN)
Az elsõ licitkör után jön a flop, aztán egy újabb ugyanolyan licitkör után a turn aztán egy újabb licitkört kísérve a river.
A legjobb kéz nyer. A szkript érzékeli az összes pókerlap-kombinációt, amit a Texas Hold\'em szabályzatában találhattok. Azonos kombináció esetén a lapmagasságtól is függ a végsõ eredmény.
A nyertes viszi a Pot-ot és új kör kezdõdik.
A szkript elsõ sorában beállíthatjátok, hogy hány férõhelyes legyen az asztal és hogy mennyi legyen az állandó vak.
Lejjebb, a forrásban találtok két kikommentezett parancsot (/reset, /bank). Ha akarjátok használjátok õket.
A forrásban tettem egy kis útmutatót is a lapok kezeléséhez használt metódusról, aki a szkriptet fejleszteni vagy átalakítani szeretné, annak a személynek az mindenképp kell.
Az asztalhoz bárki a /joinpoker paranccsal csatlakozhat. Elhagyni a /leavepoker paranccsal lehet (ha valaki csõdbe megy, szintén elhagyja a játékot)
Letöltés:
eholdem.pwn (fixchars2.inc)| eholdem.amx

200
Általános / Melyik szerver fajta tetszik neked legjobban?
« Dátum: 2012. március 24. - 15:45:25 »
A zombisokkal az a baj, hogy csak egy darabig jó. Nincs meg a folyamatos beszippantás.

201
Általános / Melyik szerver fajta tetszik neked legjobban?
« Dátum: 2012. március 24. - 14:00:43 »
Nekem egy olyan szerver tetszene, ahol támadó NJK-k jönnek és ez az egyetlen, ami jelenleg fut a SA:MP történelmében!
Vágyok az igazi túlélõ kalandra!
Valójában: egyértelmûen szerepjátékszerver. (többesszám nélkül  ;D)

202
SA-MP: Szerverfejlesztés / eDrivecam - Belsõ nézet autókhoz.
« Dátum: 2012. március 24. - 13:30:01 »
Idézetet írta: kurta999 date=1332541746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez tetszik, szép script, grat!
Ha szabad kérdeznem te ezeket a koridnátákat mivel kaptad meg pontosan? :D
 
JernejL gta fájlokból kiszedett koordinátáiból felhasználtam az ülések X és Y koordinátáját és a motorháztetõ magasságát.
Remélem hasznát veszitek. :D

203
Általános / Aki sokat olvas, az RP-sebb.
« Dátum: 2012. március 24. - 13:27:01 »
\" post=\"243543\" timestamp=\"1332532697\"]
Neked nem mindegy milyen topicba vagyok?
 
[/quote]
Mindegy, milyen topicban vagy, a szabályzatot a fórum semelyik részén nem hághatod át (mind azt a témában lévõ hozzászólásaid nagy részével megtetted)..
Ha egy moderátor tudna egy alapos tisztítást végezni a témában, az jó lenne. Ha megtörtént kérem a tisztító moderátort, nyissa meg a témát. Most zárom.
Nem várhatunk a témához kapcsolódó hozzászólásokat amíg ilyen off válaszra ingerlõ, flame hozzászólások vannak...

204
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. március 23. - 16:38:35 »
Ma estét nem töltöm itthon, nem tudok felügyelni. Majd holnap.

205
SA-MP: Szerverfejlesztés / eDrivecam - Belsõ nézet autókhoz.
« Dátum: 2012. március 23. - 16:35:28 »
Visszahelyezve.

eDriveCam
Belsõ nézet autókhoz.

KÉP

KÉP

KÉP

KÉP

KÉP

 

Pár pillanatkép, amit tesztekrõl hoztam nektek.
A szkript az új, 0.3e verzió újdonságát és már egy korábban bekerült funkciót kombinálva azt ér el, hogy valóban a kormány mögül, a sofõrülésen történjen a vezetés. Mikor a játékosok beülnek egy kocsiba (!) - a legtöbb kocsival mûködik ez a lehetõség, de például helikopterrel és motorral nem -, akkor a kamera átvált erre a még új, különös nézetre. A kamerát a játékos mozgathatja, úgy mûködik, mint mikor a kocsi mögött a kamera. Ajánlatos bekapcsolni a /headmoves-t mert a játékos tekintete ezeket a kameramozdulatokat is követi.  ;)
Mikor a játékos, kiszáll vagy elhagyja a kocsit(/szervert) a hatás véget ér.
A szkript forrásának elsõ sorát kitörölve, vagy \'//\' jellel kommentté alakítva, aktiválhatjuk a hatást az anyósülésen utazók számára is.
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/fee0d2d403/
Ha hibát észleltek, kérlek titeket jelezzétek!

206
Vannak ilyenek...
Pdrp-n egy bander_hald nevû játékos szórakozott. Feljött folyamatosan új karakterekkel és csítelt, stb..
Az adminteam minden egyes tagja tudta már, hogy ha meglátja /ban/kick/akick...
 
Idézetet írta: rewan date=1332506907\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kellene valami módszer, amivel
csekkolható, hogy az F11/F12-t lenyomják-e.
Jó lenne tudni, a kliens elküldi-e ezeket az adatokat..
Ha nem, akkor csak \"saját\" kliens, vagy egy telepítendõ
kiegészítõ felelhetne meg.
Ez utóbbiak viszont igen kellemetlen dolgok egy szerverhez való csatlakozásért :confused:
 
Nem hiszem, hogy a hackerek pont feltennénk azt a programot, ami lebuktathatja õket..

207
SA-MP: Szerverfejlesztés / eJokes
« Dátum: 2012. március 23. - 13:44:55 »
A .amx elérhetõ solidfileson. A pwn kint van letölthetõ és megtekintésre elõnyös formában is.
Vegyétek hasznát!

208
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 23. - 05:25:43 »
\" post=\"243164\" timestamp=\"1332451604\"]
Kár ,hogy **szik arra ki mit jelent.
 
[/quote]
Hülyeség.

209
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. március 22. - 18:48:26 »
A kifagyás valójában nem kifagyás. Azt már megoldottam. Azért nem állt le a szerver, azért mutatta még a kliens, mert futott. Viszont sikeresen elhelyeztem egy végtelen ciklust a szerveren. (ez rossz :D)
Ez folyamatosan foglalkoztatta a szerver, nem tudott a játékosoktól adatokat fogadni, megfelelõen mûködni.
A három gyanúsított ciklust elláttam megfelelõ védekezéssel.
Más talán már nem okozhat hasonló problémákat. Ezt megtudván leveszem a lakatot.

Egyelõre még a mostani ip-n történik ez.

Gangsterrel privátban folytatunk egy vitát, ami a szerverre a fenti kommentként hathat ki.
Pontosabban egy költözést jelenthet.
 

\"srvsig\"

210
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 22. - 17:35:11 »
\" post=\"242918\" timestamp=\"1332433497\"]
NPC-ket miért sz*rja le minden verzióban?
 
[/quote]
Mert lusta vele bármit is csinálni. Ha még a játékos-játékos szinkronizációt se tudja megoldani rendesen, hogyan várnád el ezt \"játékostalanított\" formában?
Off: Gang: idézõjel - Idézõjel: gang

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal