Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
196
Segítségkérés / Nem jó
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 07:56:11 »
//#define FILTERSCRIPT
^
Ezt szedd ki belole ( // )
Mert csak akkor fog menni a timer ha definalva van a FILTERSCRIPT
Ja es a forward autot is rakd az elejere ne az #else alla.
De a danix e is jo

197
Segítségkérés / Infobox problem
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 07:52:07 »
OnPlayerStateChange vagy OnPlayerExitVehicle alatt nincs olyan hogy?
 

TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw[playerid]);

198
Segítségkérés / Inputtext es kerdes
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 19:10:40 »
Ah koszi szepen.Ment a +

199
Segítségkérés / Inputtext es kerdes
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 16:14:28 »
Hello mindenki.Ismet van egy kis gondom.Most dinivel dolgozok, mert egy Verseny Keszito + verseny scriptet szeretnek kesziteni.Mindent szepen lerak a file ba.
Ugy csinaltam meg hogy ha createrace parancsot beirom,akkor kijon egy input dialog(amibe irni kell ) es be kell irjad a versenypalyad nevet, ami nem mas mint az inputtext lessz.A gondom az hogy az inputtextet csak az ondialogresponse alatt tudom csak hasznalni.Hogy hozhatom ezt ki,hogy a versenynevet ne csak az ondialogresponse alatt hasznalhassam.
Probaltam ugy hogy a mod elejere
 

new mapname[20]

 
es az input dialogom ala be irtam hogy
 

mapname = inputtext;

 
De igy nem megy.
Probaltam ugy is hogy:
 

mapname = strval(inputtext)

 
de igy sem.
Ezt hogy is tudom megoldani, hogy a mapname egyezzen meg az inputtext el, azaz ha tegyuk fel az inputtext
 
skillz[/quote]
akkor a mapname is skillz legyen.
strtok kell hozza? ha igen akkor kerem szepen irjatok le
Elore koszonom valaszotokat

200
Segítségkérés / Hogy lehet olyan teleportot ami nem dob ki a kocsiból?
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 16:00:38 »
Hasznald igy:
Pl:
 

if (strcmp(cmdtext, \"/beach\", true) == 0) {
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 825.9265,-1902.4384,12.8672);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 101.6788);
}
else
{
   SetPlayerPos(playerid, 825.9265,-1902.4384,12.8672);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 101.6788);
}
SetCameraBehindPlayer(playerid);
return 1;
}

 
Ha pedig akkor is kidob akkor:
 

new pseat = GetPlayerVehicleSeat(playerid);

 
Ezt a teleport utan rakd:
 

if (strcmp(cmdtext, \"/beach\", true) == 0) {
new pseat = GetPlayerVehicleSeat(playerid); // ide

 
majd azutan lessz hogy setplayerpos(...)
es utana rakd hogy
 

PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, pseat);

 
Remelem nem mondtam hulyeseget,de azert probald ki.

202
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 11:38:09 »
A sorrendet ossze vissza tettem :(.Nah de nekem igy volt.

203
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 11:34:19 »
hat akkor meg szerintem csinalja ugy hogy:
csinalsz egy valtozot:
 

new spawnhely[MAX_PLAYERS];
new file[100];

 
OnPlayerConnect ala:
 

spawnhely[playerid] = 0;

 
A dialog alatt pedig meg oda rakod hogy:
 

                            if(listitem == 0)  SetPlayerPos(playerid, ide), spawnhely[playerid] = 1;
                            if(listitem == 1)  SetPlayerPos(playerid, oda), spawnhely[playerid] = 2;
                            if(listitem == 2)  SetPlayerPos(playerid, amoda), spawnhely[playerid] = 1;

 


if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"SpawnHely\", spawnhely[playerid]);
} else if(dini_Exists(file)) {
spawnhely[playerid] = dini_Int(file, \"SpawnHely\");
}

 
OnPlayerSpawn ala:
 

if(spawnhely[playerid] == 0) //Ha meg nincs neki spawnhelye
ShowPlayerDialog(...)// Spawnivalasztasi Dialog
else if(spawnhely[playerid] == 1)
SetPlayerPos(ide);
else if(spawnhely[playerid == 2)
SetPlayerPos(oda);
else if(spawnhely[playerid] == 3)
SetPlayerPos(mashova);

 
Azthiszem igy :)
De nem tudom.Am boccs flash scak egyidoben irtam veled :P

204
Segítségkérés / Dini
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 11:22:33 »

new valami;
if(400 < valami < 500)

 
Igy valami csak 401 es 499 lehet
De ha azt szeretned hogy 400 is es 500 is lehessen akkor
 

if(400 <= valami <=500)

205
Segítségkérés / Streamer Gondok!
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 11:19:42 »
Hello.Gondom van a incognito streamerevel.0.3e s szerverem van es 0.3e s streamer plugint toltottem le:
http://code.google.com/p/samp-streamer-plugin/downloads/detail?name=streamer_plugin_v2_6_1_r77.zip&can=2&q=label%3A0.3e
A gondom az lenne vele hogy mikor a modomba be irom hogy:
 
#include <streamer>

 nincs semmi gond,viszont ha mar egy createdynamicobjectet elhelyezek a modba, akkor mar undefined symbol CreateDynamicObject.
Plugin be van toltve.Tobb pawnom volt a gepen,de mar egy van csak es biztos hogy nincs baja mert ha nincs include ozva a streamer akkor hamarabb compile ozza a gm t viszont mar ha includeolva vana streamer mar lassabban compile oz.Es persze ha nem lenne meg az include mappaban az inc akkor azt az errort adna hogy:
 

fatal error 100: cannot read from file: \"streamer\"

 
Kerlek segitsetek mert szuksegem lenne most a steramerre.

206
Segítségkérés / Nos Hiba
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 13:11:50 »
Probaltam SetTimerEx el is,ugysem megy.
Viszont hogy ha ha nyomom a nost,akkor el kene indulnia a timernek,ami 10 masodperc mulva uj nitrot ad,szoval az mar megint tele van.
Ha pedig elengeded a gombot,akkor egyszeruen megolje a timert.
SetTimerEx el is ugyanez a gond volt :(
Egy masik gondom is lenne.Mi az oka annak hogy ha CreateDynamicObjectet hasznalok,akkor azt irja hogy
 

error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObject\"

 
Pedig tetejen ott van az hogy
 

#include <streamer>

 
server cfg.be benne van az hogy streamer.dll/
Plugin be van toltve.
0.3e s streamer is meg van.
Egy pawno van csak a gepen.(Volt tobb de mar csak egy van)

207
Segítségkérés / Nos Hiba
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 13:02:52 »
Hello mindenki.
Egy kis gondom akadt a Nitrommal.
Tudjatok azt szeretnem elerni ha megnyomom a nost,akkor menjen,ha elengedem akkor megalljon.
Van az a modszer is hogy mikor kocsiba vagy inditson el egy timert es az minden 1-2 masodpercben adjon uj nitrot.Azt nem akarom rakni,mert nagyon idegesit az a perceges,mikor mindig ad uj nitrot.
Van az a modszer is hogy ha megnyomja a gombot akkor adjon nost,es ha elengedi akkor vegye el.Evel nincs semmi gond,viszont hogy ha tobb mint 20-25 masodpercig nyomod a nitrot,akkor egy ido utan megall a nos es megint elkell engedd,illetve vissza nyomd a gombot.
Ezert csinaltam egy olyan cuccot, hogy ha nyomja a gombot,akkor minden 10 masodpercben csereli a nost,igy csak 10 masodpercenkent fog percegni egyet a nos.
Remelem ertitek.
Minden jol mukodik,viszont egy ido utan mar ossze vissza megy.Ossze vissza zakatol a nos hangja es meg rosszabb mint volt a legelsonel.
Ennek nem tudom az okat.
Leirom hogy csinaltam es remelem tudtok segiteni.
Bocsanat a bo magyarazatert. :S
Kezdjuk:
Az elejere
 

forward GiveNos(playerid);
new NosTimer;

 
Kesobb
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       if(!IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
            AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
   NosTimer = SetTimer(\"GiveNos\",10000,true);
}
    }
    }
    else if(RELEASED(KEY_FIRE))
    {
   KillTimer(NosTimer);
                        RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
 return 1;
}
return 0;
}

 
Majd:
 

stock IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,vehicleid)
{
    #define MAX_INVALID_NOS_VEHICLES 32
    new InvalidNosVehicles[MAX_INVALID_NOS_VEHICLES] =
    {
581,523,462,521,463,522,461,448,468,586,
509,481,510,472,473,493,595,484,430,453,
452,446,454,590,569,537,538,570,449,444,
556,557
    };
    vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,vehicleid))
    {
for(new i = 0; i < MAX_INVALID_NOS_VEHICLES; i++)
{
       if(GetVehicleModel(vehicleid) == InvalidNosVehicles)
       {
           return 1;
       }
}
    }
    return 0;
}
public GiveNos(playerid) {
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}

 
Mikor belepek es jatszok semmi gond nincs,viszont kesobb mar gond van vele.
Elore koszonom a segitsegeteket

208
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. július 31. - 17:00:24 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1338313495\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
  InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 1:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 2:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }

 

És oda mit kell írni?
 
[/quote]
Ha utana neztel volna forumon,akkor hamar rajonnel.

http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraPos
 
De leirom:
 

InterpolateCameraPos(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod);

 
ElsoX- Az X pozicio ahonnan indul a kamera
ElsoY- Az Y pozicio ahonnan indul a kamera
ElsoZ- Az Z pozicio ahonnan indul a kamera
AhovaX- Az X pozicio ahova tart a kamera
AhovaY- Az Y pozicio ahova tart a kamera
AhovaZ- Az Z pozicio ahva tart a kamera
ido - az az ido,ami alatt meg jarja a kamera az utat(milisecundumba, 1masodperc=1000ms)
mod - azt nem pontosan tudom,viszont CAMERA_MOVE legyen
Ezeket ugy csinalod meg,hogy tegyuk fel jetpackel lementessz egy poziciot , utana mashova meg egyet.
savedpositions file bol kimasolod az alabbi cuccot.
Peldaul:
 

AddPlayerClass(28,2345.5229,596.8784,7.7813,179.4432,0,0,0,0,0,0);

 
Az arnyekos szamok az X,Y illetve a Z poziciok.
Ezeket beteszed az ElsoX,ElsoY es az ElsoZ helyere,majd ugyanezeket a szamokat kiszeded a masodik addplayerclassedbol is, es azt behelyezed az AhovaX,AhovaY,AhovaZ hez.
InterpolateCameraLookAt(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod);
Ez is ugyan ugy van mint az InterpolateCameraPos,csak evel azt a poziciot valtod,hogy honnan hova nezzen a kamerad.Remelem segithettem.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Am itt nekem ez buggos,vagy nem tudom mi lehet a gond.
Mikor tesom belep a szerveremre megy a kamera rendeen,de mikor lespawnol, akkor a kamera vissza all a karaktervallasztoba es ismet interpolate ozik.Mi lehet az oka?

209
Off Telep / Jóban rosszban ^^ Kihal meg?!
« Dátum: 2012. július 30. - 20:59:03 »
Szerintem valahol meg kimehettek mielott meg ferdozodtek paran.Hat ha mindenki meg hal aki bennt maradt,akkor a sorozat fele mas munkat kereshet.Roland bennt volt mert operalta Konrad.
Gergo is be ment a csajjal, stb.Mindenki meg halna,megint mindenki fel haborodik hogy kiirjak a kedvenceit.
De ennek ellenere en is nagyon varom  :P :thumbsup: ;D

210
Segítségkérés / pénzt kap(nemtok mit írni ide :D)
« Dátum: 2012. július 22. - 11:39:17 »
Ertem hogy mit szeretnel.Szerintem ahoz egy file ba le kell mindenkinek legyen irva a neve es abbol randomozzon vagy valahogy igy.Ugy ahogy a telefonszamot,probalj mindenkinek egy azonosito szamot adni, es randomba adjon a letezo szamoknak.Meg gondolkodom rajta.

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal