Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Yakuza™
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 43
196
« Dátum: 2012. május 30. - 20:25:59 »
megcsináltam de nincs benne olyan -.-\" Itt az sscanf.inc: #include <a_samp> stock sscanf(string[], format[], {Float,_}:...) { #if defined isnull if (isnull(string)) #else if (string[0] == 0 || (string[0] == 1 && string[1] == 0)) #endif { return format[0]; } #pragma tabsize 4 new formatPos = 0, stringPos = 0, paramPos = 2, paramCount = numargs(), delim = \' \'; while (string[stringPos] && string[stringPos] <= \' \') { stringPos++; } while (paramPos < paramCount && string[stringPos]) { switch (format[formatPos++]) { case \'\\0\': { return 0; } case \'i\', \'d\': { new neg = 1, num = 0, ch = string[stringPos]; if (ch == \'-\') { neg = -1; ch = string[++stringPos]; } do { stringPos++; if (\'0\' <= ch <= \'9\') { num = (num * 10) + (ch - \'0\'); } else { return -1; } } while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim); setarg(paramPos, 0, num * neg); } case \'h\', \'x\': { new num = 0, ch = string[stringPos]; do { stringPos++; switch (ch) { case \'x\', \'X\': { num = 0; continue; } case \'0\' .. \'9\': { num = (num << 4) | (ch - \'0\'); } case \'a\' .. \'f\': { num = (num << 4) | (ch - (\'a\' - 10)); } case \'A\' .. \'F\': { num = (num << 4) | (ch - (\'A\' - 10)); } default: { return -1; } } } while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim); setarg(paramPos, 0, num); } case \'c\': { setarg(paramPos, 0, string[stringPos++]); } case \'f\': { new changestr[16], changepos = 0, strpos = stringPos; while(changepos < 16 && string[strpos] && string[strpos] != delim) { changestr[changepos++] = string[strpos++]; } changestr[changepos] = \'\\0\'; setarg(paramPos,0,_:floatstr(changestr)); } case \'p\': { delim = format[formatPos++]; continue; } case \'\\\'\': { new end = formatPos - 1, ch; while ((ch = format[++end]) && ch != \'\\\'\') {} if (!ch) { return -1; } format[end] = \'\\0\'; if ((ch = strfind(string, format[formatPos], false, stringPos)) == -1) { if (format[end + 1]) { return -1; } return 0; } format[end] = \'\\\'\'; stringPos = ch + (end - formatPos); formatPos = end + 1; } case \'u\': { new end = stringPos - 1, id = 0, bool:num = true, ch; while ((ch = string[++end]) && ch != delim) { if (num) { if (\'0\' <= ch <= \'9\') { id = (id * 10) + (ch - \'0\'); } else { num = false; } } } if (num && IsPlayerConnected(id)) { setarg(paramPos, 0, id); } else { #if !defined foreach #define foreach(%1,%2) for (new %2 = 0; %2 < MAX_PLAYERS; %2++) if (IsPlayerConnected(%2)) #define __SSCANF_FOREACH__ #endif string[end] = \'\\0\'; num = false; new name[MAX_PLAYER_NAME]; id = end - stringPos; foreach (Player, playerid) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); if (!strcmp(name, string[stringPos], true, id)) { setarg(paramPos, 0, playerid); num = true; break; } } if (!num) { setarg(paramPos, 0, INVALID_PLAYER_ID); } string[end] = ch; #if defined __SSCANF_FOREACH__ #undef foreach #undef __SSCANF_FOREACH__ #endif } stringPos = end; } case \'s\', \'z\': { new i = 0, ch; if (format[formatPos]) { while ((ch = string[stringPos++]) && ch != delim) { setarg(paramPos, i++, ch); } if (!i) { return -1; } } else { while ((ch = string[stringPos++])) { setarg(paramPos, i++, ch); } } stringPos--; setarg(paramPos, i, \'\\0\'); } default: { continue; } } while (string[stringPos] && string[stringPos] != delim && string[stringPos] > \' \') { stringPos++; } while (string[stringPos] && (string[stringPos] == delim || string[stringPos] <= \' \')) { stringPos++; } paramPos++; } do { if ((delim = format[formatPos++]) > \' \') { if (delim == \'\\\'\') { while ((delim = format[formatPos++]) && delim != \'\\\'\') {} } else if (delim != \'z\') { return delim; } } } while (delim > \' \'); return 0; }
197
« Dátum: 2012. május 30. - 20:20:27 »
ezt a hibát a konzol dobja ki a mód nem ir hibát. Egy kitilt parancsom van és ha kitiltom a játékost bead neki egy dialogot ahol van h ki tiltotta ki miért és stb... de nem jön be arra irja a konzol azt a hibát :/ Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 30. - 20:21:58 )
Amf most megcsináltam ahogy mondtad és ezt dobta a pawno: Header size: 4132 bytes Code size: 95156 bytes Data size: 75976 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=4441 cells (17764 bytes) Total requirements: 191648 bytes De hiba nincs csak warning a stringekre h sokszor van definiálva.
198
« Dátum: 2012. május 30. - 20:15:29 »
sscanf.inc -ben nincs olyan.
199
« Dátum: 2012. május 30. - 20:04:36 »
Ez mit jelent irta a konzol: sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.
200
« Dátum: 2012. május 30. - 16:54:16 »
Valaki ideadná a legujabb sscanf2-t mert már letöltöttem annyit dem indig hibát ir mindegyik :/
201
« Dátum: 2012. május 30. - 16:49:16 »
az úgy nemjó... Nekem úgy kell h ott maradjon ne kelljen sehova rakni, úgy mint a PPC_Housingba de azt nem használok mert a luxadmintól beszar..
202
« Dátum: 2012. május 30. - 13:16:17 »
ZyZu amit küldtél abba ott is marad a kocsi ahova parkol vagy eltûnik?
203
« Dátum: 2012. május 29. - 17:07:13 »
scripter amit adtál adminosat abból kiveszem a cuccost és megnézem.
204
« Dátum: 2012. május 28. - 20:08:21 »
nem jó az \"user\" \"localhost\" Ha a 000webhostnál vagy akkor a mysql-nál létrekell hozni egy mysql táblát és ott van h \"mysql2.000webhost.com\" <- ez csak példa
205
« Dátum: 2012. május 28. - 14:56:58 »
Üdv. Kellene egy /parkol parancs ami annyit tesz,hogy leparkolja az autót leállitja a motort,lámpát meg mindent és nem tûnik el. Röviden ennyi meg,hogy mindenhova lehessen parkolni Elõre is thx!
206
« Dátum: 2012. május 27. - 20:47:50 »
207
« Dátum: 2012. május 26. - 13:48:00 »
Hali Találtam egy jó szkriptet a neten. Beraktam a módba. és hibát ír :S Mód elején: #include <InfoBox> és ahova szeretném,hogy kiirja a szöveget amikor a kocsiba beszáll: public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { InfoTextDrawCreate (playerid, \"~y~Motor beindításához: ~g~/motorbe~n~~y~Motor leállításához: ~r~/motorki\"); CAR=GetVehicleModel(vehicleid); if(CAR == 523 || CAR == 427 || CAR == 425 || CAR == 520 || CAR == 528 || CAR == 598 || CAR == 597 || CAR == 599 || CAR == 432 || CAR == 601 || CAR == 596 || CAR == 598 || CAR == 497) { if(!IsPlayerLuxAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{1e90ff}HIBA\", \"{00ff00}Nem vagy rendõr ezért nincs kulcsod a jármûhöz!\",\"OK\",\"\"); ClearAnimations(playerid); } } return 1; } HIBA: E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\Civilek És Rendõrök\\pawno\\include\\InfoBox.inc(76) : error 021: symbol already defined: \"FixGameString\" InfoBox.inc /********************************** * * * Készítette: FranK (Csabesz) * * Verzió: 0.1 * * Kiadva: 20/11/2010 * * * **********************************/ #if defined _InfoBox_included #endinput #endif #define _InfoBox_included #include <a_samp> /* native InfoTextDrawCreate(playerid, text[]); */ // By GameStar #define GameTextForPlayerEx(%1,%2,%3,%4) GameTextForPlayer(%1,FixGameString(%2),%3,%4) #define GameTextForAllEx(%1,%2,%3) GameTextForPlayer(FixGameString(%1),%2,%3) #define TextDrawCreateEx(%1,%2,%3) TextDrawCreate(%1,%2,FixGameString(%3)) #define CreateMenuEx(%1,%2,%3,%4,%5,%6) CreateMenu(FixGameString(%1),%2,%3,%4,%5,%6) #define SetMenuColumnHeaderEx(%1,%2,%3) SetMenuColumnHeader(%1,%2,FixGameString(%3)) #define AddMenuItemEx(%1,%2,%3) AddMenuItem(%1,%2,FixGameString(%3)) #define TextDrawSetStringEx(%1,%2) TextDrawSetString(%1,FixGameString(%2)) // By GameStar static chlist[][0]={ \"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\", \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\", \"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\", \"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\", \"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\", \"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\", \"˜\",\"\",\"á\",\"Á\", \"«\",\"·\",\"û\",\"Û\", \"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\" }; //============================================================================== //By FranK(Csabesz) stock InfoTextDrawCreate ( playerid, text[ ] ) { new Text:MSG = TextDrawCreateEx ( 25, 100.0, text ); TextDrawUseBox ( MSG, 1 ); TextDrawBoxColor ( MSG, 0x000000AA ); TextDrawTextSize ( MSG, 215.0, -1 ); TextDrawAlignment ( MSG, 0 ); TextDrawBackgroundColor ( MSG, 0x000000ff ); TextDrawFont ( MSG, 1 ); TextDrawLetterSize ( MSG, 0.35, 1.5 ); TextDrawColor ( MSG, 0xffffffff ); TextDrawSetOutline ( MSG, 1 ); TextDrawSetProportional ( MSG, 1 ); InfoTextForPlayer ( playerid, MSG, 6000 ); } //By FranK(Csabesz) forward DestroyTextTimer ( Text:text ); public DestroyTextTimer ( Text:text ) return TextDrawDestroy ( text ); //By FranK(Csabesz) forward InfoTextForPlayer ( playerid, Text:text, time ); public InfoTextForPlayer ( playerid, Text:text, time ) { TextDrawShowForPlayer ( playerid, text ); SetTimerEx ( \"DestroyTextTimer\", time, 0, \"i\", _:text ); } //By GameStar stock FixGameString(const string[]) { // Tárolók létrehozása new index, dest[256]; // Karakterlánc átmásolása strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest); // Végiglépkedünk a karaktereken for(index = 0; index < strlen(dest); index++) { // Végiglépkedünk a karaktertömbön for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++) { // Ha az indexelt karakterek egyeznek if(dest[index] == chlist[idx][0]) { // Javítjuk dest[index] = chlist[idx-2][0]; } } } // Visszatérés return dest; } //==============================================================================
208
« Dátum: 2012. május 21. - 17:53:28 »
Úgy döntöttem Fekete+fehér+világoskék lesz!
209
« Dátum: 2012. május 21. - 16:08:55 »
Kérlek szavazzatok! A többi információt majd leírom az oldalról!
210
« Dátum: 2012. május 20. - 18:32:18 »
igen Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 18:53:33 )
Keresgéltem a googleba sscanf hibákat és kiadta ezt az oldalt: http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0Letöltöttem innen az sscanfot és minden jó!
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 43
|