Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Yakuza™

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 43
196
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 20:25:59 »
megcsináltam de nincs benne olyan -.-\"
Itt az sscanf.inc:
 
#include <a_samp>
stock sscanf(string[], format[], {Float,_}:...)
{
#if defined isnull
if (isnull(string))
#else
if (string[0] == 0 || (string[0] == 1 && string[1] == 0))
#endif
{
   return format[0];
}
#pragma tabsize 4
new
formatPos = 0,
stringPos = 0,
paramPos = 2,
paramCount = numargs(),
delim = \' \';
while (string[stringPos] && string[stringPos] <= \' \')
{
stringPos++;
}
while (paramPos < paramCount && string[stringPos])
{
switch (format[formatPos++])
{
   case \'\\0\':
   {
      return 0;
   }
   case \'i\', \'d\':
   {
      new
         neg = 1,
         num = 0,
         ch = string[stringPos];
      if (ch == \'-\')
      {
         neg = -1;
         ch = string[++stringPos];
      }
      do
      {
         stringPos++;
         if (\'0\' <= ch <= \'9\')
         {
            num = (num * 10) + (ch - \'0\');
         }
         else
         {
            return -1;
         }
      }
      while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
      setarg(paramPos, 0, num * neg);
   }
   case \'h\', \'x\':
   {
      new
         num = 0,
         ch = string[stringPos];
      do
      {
         stringPos++;
         switch (ch)
         {
            case \'x\', \'X\':
            {
               num = 0;
               continue;
            }
            case \'0\' .. \'9\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - \'0\');
            }
            case \'a\' .. \'f\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - (\'a\' - 10));
            }
            case \'A\' .. \'F\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - (\'A\' - 10));
            }
            default:
            {
               return -1;
            }
         }
      }
      while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
      setarg(paramPos, 0, num);
   }
   case \'c\':
   {
      setarg(paramPos, 0, string[stringPos++]);
   }
   case \'f\':
   {
      new changestr[16], changepos = 0, strpos = stringPos;
      while(changepos < 16 && string[strpos] && string[strpos] != delim)
      {
         changestr[changepos++] = string[strpos++];
                }
      changestr[changepos] = \'\\0\';
      setarg(paramPos,0,_:floatstr(changestr));
   }
   case \'p\':
   {
      delim = format[formatPos++];
      continue;
   }
   case \'\\\'\':
   {
      new
         end = formatPos - 1,
         ch;
      while ((ch = format[++end]) && ch != \'\\\'\') {}
      if (!ch)
      {
         return -1;
      }
      format[end] = \'\\0\';
      if ((ch = strfind(string, format[formatPos], false, stringPos)) == -1)
      {
         if (format[end + 1])
         {
            return -1;
         }
         return 0;
      }
      format[end] = \'\\\'\';
      stringPos = ch + (end - formatPos);
      formatPos = end + 1;
   }
   case \'u\':
   {
      new
         end = stringPos - 1,
         id = 0,
         bool:num = true,
         ch;
      while ((ch = string[++end]) && ch != delim)
      {
         if (num)
         {
            if (\'0\' <= ch <= \'9\')
            {
               id = (id * 10) + (ch - \'0\');
            }
            else
            {
               num = false;
            }
         }
      }
      if (num && IsPlayerConnected(id))
      {
         setarg(paramPos, 0, id);
      }
      else
      {
         #if !defined foreach
            #define foreach(%1,%2) for (new %2 = 0; %2 < MAX_PLAYERS; %2++) if (IsPlayerConnected(%2))
            #define __SSCANF_FOREACH__
         #endif
         string[end] = \'\\0\';
         num = false;
         new
            name[MAX_PLAYER_NAME];
         id = end - stringPos;
         foreach (Player, playerid)
         {
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
            if (!strcmp(name, string[stringPos], true, id))
            {
               setarg(paramPos, 0, playerid);
               num = true;
               break;
            }
         }
         if (!num)
         {
            setarg(paramPos, 0, INVALID_PLAYER_ID);
         }
         string[end] = ch;
         #if defined __SSCANF_FOREACH__
            #undef foreach
            #undef __SSCANF_FOREACH__
         #endif
      }
      stringPos = end;
   }
   case \'s\', \'z\':
   {
      new
         i = 0,
         ch;
      if (format[formatPos])
      {
         while ((ch = string[stringPos++]) && ch != delim)
         {
            setarg(paramPos, i++, ch);
         }
         if (!i)
         {
            return -1;
         }
      }
      else
      {
         while ((ch = string[stringPos++]))
         {
            setarg(paramPos, i++, ch);
         }
      }
      stringPos--;
      setarg(paramPos, i, \'\\0\');
   }
   default:
   {
      continue;
   }
}
while (string[stringPos] && string[stringPos] != delim && string[stringPos] > \' \')
{
   stringPos++;
}
while (string[stringPos] && (string[stringPos] == delim || string[stringPos] <= \' \'))
{
   stringPos++;
}
paramPos++;
}
do
{
if ((delim = format[formatPos++]) > \' \')
{
   if (delim == \'\\\'\')
   {
      while ((delim = format[formatPos++]) && delim != \'\\\'\') {}
   }
   else if (delim != \'z\')
   {
      return delim;
   }
}
}
while (delim > \' \');
return 0;
}

197
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 20:20:27 »
ezt a hibát a konzol dobja ki a mód nem ir hibát.
Egy kitilt parancsom van és ha kitiltom a játékost bead neki egy dialogot ahol van h ki tiltotta ki miért és stb...
de nem jön be arra irja a konzol azt a hibát :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 30. - 20:21:58 )

Amf most megcsináltam ahogy mondtad és ezt dobta a pawno:
 
Header size:           4132 bytes
Code size:            95156 bytes
Data size:            75976 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=4441 cells (17764 bytes)
Total requirements:  191648 bytes

 
De hiba nincs csak warning a stringekre h sokszor van definiálva.

198
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 20:15:29 »
sscanf.inc -ben nincs olyan.

199
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 20:04:36 »
Ez mit jelent irta a konzol:
 
sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.

200
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 16:54:16 »
Valaki ideadná a legujabb sscanf2-t mert már letöltöttem annyit dem indig hibát ir mindegyik :/

201
Szkript kérések / /parkol
« Dátum: 2012. május 30. - 16:49:16 »
az úgy nemjó...
Nekem úgy kell h ott maradjon ne kelljen sehova rakni, úgy mint a PPC_Housingba de azt nem használok mert a luxadmintól beszar..

202
Szkript kérések / /parkol
« Dátum: 2012. május 30. - 13:16:17 »
ZyZu amit küldtél abba ott is marad a kocsi ahova parkol vagy eltûnik?

203
Szkript kérések / /parkol
« Dátum: 2012. május 29. - 17:07:13 »
scripter amit adtál adminosat abból kiveszem a cuccost és megnézem.

204
Segítségkérés / ilyenkor mivan?
« Dátum: 2012. május 28. - 20:08:21 »
nem jó az \"user\" \"localhost\"
Ha a 000webhostnál vagy akkor a mysql-nál létrekell hozni egy mysql táblát és ott van h \"mysql2.000webhost.com\" <- ez csak példa

205
Szkript kérések / /parkol
« Dátum: 2012. május 28. - 14:56:58 »
Üdv.
Kellene egy /parkol parancs ami annyit tesz,hogy leparkolja az autót leállitja a motort,lámpát meg mindent és nem tûnik el. Röviden ennyi meg,hogy mindenhova lehessen parkolni :) Elõre is thx!

206
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2012. május 27. - 20:47:50 »
Asztal tartalmát ne nézd XD XD XD
Kép:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/120527/ALIENWARE_Yakuza_Asztala_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]

207
Segítségkérés / Infobox féleség
« Dátum: 2012. május 26. - 13:48:00 »
Hali
Találtam egy jó szkriptet a neten.
Beraktam a módba.
és hibát ír :S
Mód elején:
 
#include <InfoBox>

 
és ahova szeretném,hogy kiirja a szöveget amikor a kocsiba beszáll:
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    InfoTextDrawCreate (playerid, \"~y~Motor beindításához: ~g~/motorbe~n~~y~Motor leállításához: ~r~/motorki\");
    CAR=GetVehicleModel(vehicleid);
if(CAR == 523 || CAR == 427 || CAR == 425 || CAR == 520 || CAR == 528 || CAR == 598 || CAR == 597 || CAR == 599 || CAR == 432 || CAR == 601 || CAR == 596 || CAR == 598 || CAR == 497)
{
if(!IsPlayerLuxAdmin(playerid))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{1e90ff}HIBA\", \"{00ff00}Nem vagy rendõr ezért nincs kulcsod a jármûhöz!\",\"OK\",\"\");
ClearAnimations(playerid);
}
}
return 1;
}

 
HIBA:
 
E:\\Documents and Settings\\Krisz\\Asztal\\Civilek És Rendõrök\\pawno\\include\\InfoBox.inc(76) : error 021: symbol already defined: \"FixGameString\"

 
InfoBox.inc
 
/**********************************
*                                *
*  Készítette:  FranK (Csabesz) *
*  Verzió:      0.1             *
*  Kiadva:      20/11/2010      *
*                                *
**********************************/
#if defined _InfoBox_included
#endinput
#endif   
#define _InfoBox_included
#include <a_samp>
/*
native InfoTextDrawCreate(playerid, text[]);
*/
// By GameStar
#define GameTextForPlayerEx(%1,%2,%3,%4) GameTextForPlayer(%1,FixGameString(%2),%3,%4)
#define GameTextForAllEx(%1,%2,%3) GameTextForPlayer(FixGameString(%1),%2,%3)
#define TextDrawCreateEx(%1,%2,%3) TextDrawCreate(%1,%2,FixGameString(%3))
#define CreateMenuEx(%1,%2,%3,%4,%5,%6) CreateMenu(FixGameString(%1),%2,%3,%4,%5,%6)
#define SetMenuColumnHeaderEx(%1,%2,%3) SetMenuColumnHeader(%1,%2,FixGameString(%3))
#define AddMenuItemEx(%1,%2,%3) AddMenuItem(%1,%2,FixGameString(%3))
#define TextDrawSetStringEx(%1,%2) TextDrawSetString(%1,FixGameString(%2))
// By GameStar
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
    \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
\"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",
\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
//==============================================================================
//By FranK(Csabesz)
stock InfoTextDrawCreate ( playerid, text[ ] )
{
new Text:MSG = TextDrawCreateEx ( 25, 100.0, text );
TextDrawUseBox ( MSG, 1 );
TextDrawBoxColor ( MSG, 0x000000AA );
TextDrawTextSize ( MSG, 215.0, -1 );
TextDrawAlignment ( MSG, 0 );
TextDrawBackgroundColor ( MSG, 0x000000ff );
TextDrawFont ( MSG, 1 );
TextDrawLetterSize ( MSG, 0.35, 1.5 );
TextDrawColor ( MSG, 0xffffffff );
TextDrawSetOutline ( MSG, 1 );
TextDrawSetProportional ( MSG, 1 );
InfoTextForPlayer ( playerid, MSG, 6000 );
}
//By FranK(Csabesz)
forward DestroyTextTimer ( Text:text );
public DestroyTextTimer ( Text:text ) return TextDrawDestroy ( text );
//By FranK(Csabesz)
forward InfoTextForPlayer ( playerid,  Text:text, time );
public InfoTextForPlayer ( playerid, Text:text, time )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, text );
    SetTimerEx ( \"DestroyTextTimer\", time, 0, \"i\", _:text );
}
//By GameStar
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
    dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
    // Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
    // Ha az indexelt karakterek egyeznek
    if(dest[index] == chlist[idx][0])
    {
        // Javítjuk
        dest[index] = chlist[idx-2][0];
   }
}
}
// Visszatérés
return dest;
}
//==============================================================================

208
Úgy döntöttem Fekete+fehér+világoskék lesz!

209
Kérlek szavazzatok!
A többi információt majd leírom az oldalról!

210
Segítségkérés / Run time error 19: "File or function is not found"
« Dátum: 2012. május 20. - 18:32:18 »
igen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 18:53:33 )

Keresgéltem a googleba sscanf hibákat és kiadta ezt az oldalt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0
Letöltöttem innen az sscanfot és minden jó! :)

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 43
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal