Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
196
Segítségkérés / 0.3x plugins
« Dátum: 2013. március 21. - 11:48:02 »
Letöltöttem de nem jó :S
Még mindig rossz, pl. a CP-éknél resizödik a szerver és néhány parancsnál :S
Nemtudod melyik plugin a baj?

197
Segítségkérés / 0.3x plugins
« Dátum: 2013. március 21. - 10:49:06 »
Sziasztok!
Olyan segítséggel fordulok hozzátok, hogy szeretnék 3 plugint és kéne egy letöltõ link.
Sscanf.so Sscanf.dll audio.so streamer.so streamer.dll
0.3x - re kéne, aki tud segíteni elõre is köszönöm.:)

198
RP/RPG kérések / Hírdetés hiba.
« Dátum: 2013. március 20. - 08:56:46 »
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy mikor beírom, hogy /hirdetés [szöveg] akkor restartol a szerver.
Mitõl van ez??
 

if(strcmp(cmd, \"/hirdetés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/hirdetés\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /hírdetés [szöveg]\");
      return 1;
   }
   new hosszusag = strlen(result);
   if(strfind(result,\"Ð\", true,0) != -1)
   {
            if(strfind(result,\"Ð\",true,0) !=-1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a hirdetést nem adhatod fel!\");
                return 1;
            }
   }
   if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= hosszusag*150)
   {
         format(stringx,256,\"HIRDETÉS: %s | Feladó: %s, | Telefonszám: %d\",result,sendername,PlayerInfo[playerid][pPnumber]);
           SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,stringx);
         PlayerInfo[playerid][Penz] -= hosszusag*150;
         varoskassza += hosszusag*150;
         Savevaroskassza();
         format(stringx,sizeof(stringx), \"A hírdetésben %d betû van, összesen %dForint!\",hosszusag,hosszusag*150);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, stringx);
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -hosszusag*150);
            new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] HIRDETÉS: %s | Feladó: %s, | Telefonszám: %d\",y,m,d,h,mi,s,result,nev,PlayerInfo[playerid][pPnumber]);
         LoOoG(stringx);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"A hírdetés ára 150 forint/betû.\");
}
return 1;
}

199
RP/RPG kérések / Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Dátum: 2013. március 19. - 21:08:46 »
Köszönöm, már csak a /lámpa kell.
A csomagtartó és a motorháztetõ tökéletesen mûködik.
Viszont kéne egy /me , hogy * neve felnyitotta a csomagtartót meg * neve felnyitotta a motorháztetõt.
Megoldható?:)

200
RP/RPG kérések / Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Dátum: 2013. március 19. - 16:22:24 »
Sziasztok!
Kéne nekem egy olyan script[Amit a modba tehetek] amivel ha beírom , hogy /lámpa akkor fel kapcsol és le kapcsolhatom.
Egy /motorháztetõ[nyit/zár] ezt csak a kocsiba lehetne.
Egy /csomagtartó[nyit/zár]
Aki tud ebbe segíteni elõre is köszönöm.:)
Ui.: AfterLife mod !

201
RP/RPG kérések / válasz rendszer
« Dátum: 2013. március 19. - 13:23:59 »
Sziasztok!
Ha válaszolok valakinek valamiért többször adja be ezt.
Pl.: FõAdmin vagyok.
FõAdmin Tomasso: Szöveg
FõAdmin Tomasso: Szöveg
FõAdmin Tomasso: Szöveg
Ha pl. Tulaj:
Tulaj Tomasso: Szöveg
Tulaj Tomasso: Szöveg
Tehát többször ugyanazt leírja a másiknak csak nemtudom miért :S
 

if(strcmp(cmd, \"/válasz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/vá\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /válasz [Játékos név/ID] [Üzeneted]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
       if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
       {
         if(!Admin(playerid, 1) && PlayerInfo[playerid][pHelper] != 1 && PlayerInfo[playerid][orokas] != 1)
         return Msg(playerid, \"Nem vagy admin[segéd].\");
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         new length = strlen(cmdtext);
         while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
         {
            idx++;
         }
         new offset = idx;
         new result[128];
         while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
         {
            result[idx - offset] = cmdtext[idx];
            idx++;
         }
         result[idx - offset] = EOS;
         if(!strlen(result))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /válasz [Játékos név/ID] [Üzeneted]\");
            return 1;
         }
         if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1)
         format(string, sizeof(string), \"Admin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2)
         format(string, sizeof(string), \"Admin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3)
         format(string, sizeof(string), \"Admin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
          if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 4)
         format(string, sizeof(string), \"FõAdmin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
          if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 5)
         format(string, sizeof(string), \"FõAdmin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
          if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 6)
         format(string, sizeof(string), \"Super Admin %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 7)
         format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 8)
         format(string, sizeof(string), \"Scripter %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][pHelper] == 1)
         format(string, sizeof(string), \"AdminSegéd %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         if(PlayerInfo[playerid][orokas] == 1)
         format(string, sizeof(string), \"AdminSegéd %s: %s\", sendername, result);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
         format(string, sizeof(string), \"%s válaszolt neki: %s | Válasz: %s\", sendername, giveplayer, (result));
         ABroadCast(COLOR_YELLOW2, string, 1);
         return 1;
      }
   }
   else
   {
         format(string, sizeof(string), \"Hibás Játékos Név/ID.\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

202
RP/RPG kérések / oktatóknak parancs.
« Dátum: 2013. március 19. - 12:03:41 »
Sziasztok.
Itt ez a parancs ami az oktatóknak van, hogy tudjanak adni jogsit.
Nos, az kéne nekem, hogy csak úgy tudjon adni valakinek jogsit ha közel van az illetõhöz.
Ha beírja, hogy /jogsiad [Név/ID] akkor a másik féltõl vegyen le X Forintot és az oktatónak legyen Annyi pénze amennyit kapott.
Az X értéke 100.000Ft legyen.[Annyit kapjon az oktató és annyit vegyen el a civiltõl.]
Elõre is köszönök mindent.
 

if(strcmp(cmd, \"/jogsiad\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18  || Admin(playerid, 4))
    {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /jogsiad [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         new para1;
         para1 = ReturnUser(tmp);
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
          if(IsPlayerConnected(para1))
          {
          GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                    format(string, sizeof(string), \"Megkaptad a jogosítványt.\");
         SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         format(string, sizeof(string), \"Átadtad a jogosítványt neki: %s\",PlayerName(playerid));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         PlayerInfo[para1][pCarLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 1;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adott %s jogosítványt.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
         LoOoG(stringx);
          }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy oktató!\");
}
return 1;
}

203
Archívum / Life-RPG @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. február 22. - 09:38:31 »
Mint írtam 1 hónapja van a szerverünk, most lesz két hónapja, hogy van, tehát mi nem koppintottunk!:)

204
Archívum / Life-RPG @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. február 21. - 17:31:49 »
Üdvözlök minden fórumozót.
 


Szeretnék bemutatni egy új/régi szervert a Life-RPG-t.

Gondolom néhányan már ismerik.


Szerverünk körülbelül 1 hónapja üzemel.


A szervert tegnap óta vettem a kezembe.


Az egész szerver már nagyon régen alakulóban van.


A régi AfterLife szervert vezettük amit tönkre tettek sajnos.


A modunkat átírtuk és új dolgokat/parancsokat/mapokat tettünk bele.


A szerveren El Quebrados[EQ] és Las Payasadas[LP] van.

 

A munkák a szokásosak:
Butórszállító[Célja elszállítani az adott helyre a bútorokat.]
Úttisztító[Célja az utak tisztítása, adott helyet megtisztítani.]
Postás[Célja kivinni az adott helyre a a postát és felvenni az új postát.]
Pizzafutár[Célja kivinni az adott helyre a pizzát és felvenni az új pizzát]
Autószállító[Célja felrakni az autót és elvinni az adott helyre.]
Villanyszerelõ[Célja elmenni az adott helyre és megszerelni a villanyt.]
Lehet, hogy van amit nem írtam bele, elõre is elnézést kérek.
Szerverünkön mint minden más RP szerveren vannak Legális frakciók és illegális frakciók.
Legális frakciók:
Rendõrség

Közlekedési vállalat[Taxi]


Mentõszolgálat


Autószerelõ


Polgármesteri Hivatal


Hírszóvivõ[riporter]


Tûzoltóság

Rendõrség feladata: Rendet tartani El Quebrados-ban és Las Payasadasban.
Határellenõrzést tartani.[RP szempontjából, útlevél nincs.]
Igazoltatni gyanús személyeket.[Fegyverengedély, Illegális fegyverviselet, gyorshajtás miatt.]
Trafipax-ozni.[Gyors hajtások miatt. Néha bebuggolt de jó szokott lenni.]
A leader kiképzéseket tart.[RP szempontjából.]
Bankrablás.[bankrabláskor lezárni a bank területét, tárgyalni, elfogni a bankrablókat.]
HQ: El Quebrados
 
Mentõszolgálat feladata: Sérült lakókat[playereket] RP-sen ellátni.
Bankrabláskor kimenni a helyszínre.
HQ: El Quebrados
Autószerelõ feladata: Javításra szoruló jármûvek megjavítása.
\"Tuning\" szerelése a jármûre.[Festés, Hidraulika, matrica]
HQ: Las Payasadas
 
Tûzoltóság feladata: Tûz eloltása.[Jelenleg nincs]
Bankrabláskor kimenni a helyszínre.
Más akción való részvétel.
HQ: El Quebrados és Las Payasadas között.
Közlekedési vállalat[Taxi] feladata: Jármû nélküli lakosok[playerek] elszállítása a kért helyre.
HQ: El Quebrados
Hírszóvívõ[Riporter] feladata: Fontos tényt/hírdetések bemontása.
Játék a rádióba.
HQ: Las Payasadas
Polgármesteri Hivatal: Adó/fizetés rendszerezése.
Testõr és Sofõr szerzése.
HQ: Las Payasadas
Illegális szervezetek:
Groove Street Families.
Aztec.[Régebben Al Vagos Delagos.]
A bandák feladata nem közvetlen a rablás.
Mértékkel való rablások bankrablások és persze az RP a fontos.
A szerveren jelenleg 3 admin van.

8-as adminrendszer van a szerveren.

*1 Admin

*2 Admin


*3 Admin


*FõAdmin


*FõAdmin


*FõAdmin


*Tulajdonos


*SzerverScripter

Az adminszolgálatban lévõ adminoknak /pm - el tudsz üzenetet küldeni.

Az adminszolgálatban lévõ adminokat a TAB billentyûvel tudod megnézni, kéken jelzi a nevüket.


Ha nincs adminszolgálatos az adminsegédeknek írj /asreport vagy az adminoknak /areport

RP fogalmak:
DM[DeatMatch]: Ok nélkül megölni valakit.
DB[DriveBy]: Autóval való gyilkolás, elütés.
RK[RevengeKill]: Halál utáni bosszúállás, Azaz meghalsz és visszamész megölni azt a személyt aki megölt.
MG[MetaGaming]: OOC dolog felhasználása IC, azaz látod a chatba a nevét és tudod hogy hívják[TILOS!]
PG[PowerGaming]: Olyan dolgot teszel meg amit a való életben nem mernél!
IG[inGame]: Játékban való dolgok.
IRL[inRealLife]: A való életbe lévõ dolgok.
SK[spawn Kill]: Valakit a kezdõhelyén való ölés.
Az RP fogalmak be nem tartása Adminjail-el, Kick-el, Warn-al, bannal járhat.

Amikor feljössz a szerverre ki kell töltened a korod, nemed, lakhelyed.


Nem kérdezünk ki RP fogalmakból mert semmi értelme, úgyis lenézik néhányan a weben vagy valahogy csalnak.


De ha rajta kapunk nem úszod meg könnyen!


Szerverünk 0.3e-n fut.!


Letölthetõ itt:
http://download.chip.eu/hu/GTA-San-Andreas-Multiplayer_554874.html

Slot számunk ideiglenesen 30


IP cím:
91.82.84.189:7775

Ne kérdezzétek, hogy van - e adminfelvétel, adminsegéd felvétel mert nincs és nem is lesz.


Úgy válasszuk ki az adminokat/adminsegédeket, hogy RP-s - e .:)


Hamarosan lesz egy új elnõk[Polgármester Leader] választás ami a szerveren fog eldõlni egy RP - vel.


A Life City Mentõszolgálatba is lehet jelentkezni vagy fórumon, vagy a szerveren az egyik adminnál[FõAdmin vagy Tulaj]


Fórum:
http://www.liferoleplay.sunwell.hu

Ha netán valaki találna egy bugot jelezheti az adminok felé vagy a fórumon.


Fórumra IG névvel azaz Játékbeli neveddel kell regisztrálj.


UI.: Elnézést, hogy nem lett szép, nem vagyok valami jó témaíró :S :)

205
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / .
« Dátum: 2013. február 21. - 16:58:25 »
.

206
Afterlife házrendszer?

207
Segítségkérés / Szines chat
« Dátum: 2013. február 15. - 09:37:22 »
Nem nagyon kell ehhez \"script\"
A szöveg elé valahogy ilyet kell beírni FF00FF000 és más számokkal is.
UI.: Nem biztos, hogy pont így van, utána kell nézni(De ezzel lehet színezni a szöveget)

208
Segítségkérés / Mod Error
« Dátum: 2013. február 15. - 09:35:32 »
Én régi szerverem!:)
Ha azzal a pawnoval csinálod amit letöltöttél akkor hiányzik belõle egy include!:)

209
RP/RPG kérések / Vonszolás rendszer
« Dátum: 2013. február 09. - 07:19:56 »
Sziasztok!
Itt van a vonszolás rendszerem[AfterLife modból] és azt szeretném, hogy ne legyen frakcióhoz kötve, tehát bárki tudjon vonszol ha a játékos megvan bilincselve vagy animba van[Jelenleg csak a bilincselés van benne, tehát az animot is belekéne rakni...]
 

if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27  || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
   {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni? Vicces vagy..\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                   TogglePlayerControllable(playerid, false);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõbb bilincseld meg.\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb hozzá.\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Csak rendvédelem használhatja-\");
} return 1;

 
Aki esetleg megtudja csinálni az is kéne, hogy kövesse azt a playert aki vonszolja, mert most csak úgy van, hogy aki meg van bilincselve az ott marad és nem megy az után aki vonszolni:S
Remélem érthetõen fogalmaztam:$

210
Segítségkérés / CP gond
« Dátum: 2013. február 06. - 15:28:57 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tõletek...
A szerverem az AfterLife moddal fut és ha belemegyek egy CP-be vagy a /112-be kihívom pl. a rendõrséget a szerver restartol.
Megpróbáltam a letöltött Afterlife-al de akkor is ezt csinálta:S
Mi a gond?:/

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal