Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 196
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]« Dátum: 2010. február 18. - 18:26:21 »
Nos elismeréssel tartozunk Epsilon nak Szilordnak hogy megalkották ezt a szerót! Remek szerver jó rajta a hangultak.
Az admin jogot pedig szeretném megköszönni és hogy bíztok benne.Aki tud az jöjjön fel a szeróra és mulasson jól 197
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása« Dátum: 2010. február 15. - 22:08:08 »
Jó tut lett grat
198
Segítségkérés / Team bug...« Dátum: 2010. február 13. - 17:27:15 »
Áh köszön szépen Eps és Csabesz most már muködik
Zárok 199
Segítségkérés / Team bug...« Dátum: 2010. február 13. - 14:48:34 »Pedig a kód részlet, hibátlan! [/quote] 200
Segítségkérés / Team bug...« Dátum: 2010. február 13. - 13:27:27 »
Nem sajnos ugyan úgy betesz Groove os csapataba
202
Segítségkérés / Team bug...« Dátum: 2010. február 13. - 12:28:55 »
Csumesz all
Próbáltam létrehozni csapatokat ami sikerült is mert megy meg minden 3 banda van és csak akkor kéne bandába kerülni ha a hozzá tartózó skint választod de valamért akkor be teszi bandába a játékost ha nem banadataggal van hanem sima (civil) karakterrel. Így néz ki jelenleg: #define TEAM_GROVE 0 static gTeam[MAX_PLAYERS]; SetPlayerClass(playerid, classid) { Mi lehet a gond? 203
Segítségkérés / Mozgó Textdraw« Dátum: 2010. február 12. - 15:28:49 »
Le teszel eloszörr két objektet egyiket hogy hol legyen alaphelyzetbe a másikat pedig oda ahova nyiljon.
Majd le kell konvertárnod a mapot érdemes \"CreateObject\"-re konvertálni mozgó objektet. Asztán csak az alap objektet kell be tenni majd a másiknak csak a koordinátájára lesz szükség. A parancsokhoz szükségek koordinátát megszerzése? Zárt helyzet (elso ként le tett objekt)PL: CreateObject(975, ez kell >2237.427002, 2453.194580, 11.348186<.0000, 0.0000, 270.0000); Nyitott helyzet(nem kell az egész objekt csak a nyitódási hely): CreateObject(975, ez kell>2237.408691, 2443.953613, 11.350323<, 0.0000, 0.0000, 270.0000); Ezket a koordinátákat a parancsnál kell használod csak ne keverd össze a kettot. Ha meg van a két objekt akkor csináljuk meg hogy mozogjon. Elsoként létrehozunk egy New\'s-t a mód vagy a script elejére(aminek bármilyen nevet adhatsz)PL: new kapu; Ha ez megvan akkor tegyük be az egyik objektet a public \"OnGameModeInit()\" alá (azt amelyik alaphelyzetben van)PL: kapu = CreateObject(975, 2237.427002, 2453.194580, 11.348186, 0.0000, 0.0000, 270.0000); Ez az alap helyzet (ha más nevet találsz ki a New\'s-nak akkor az objekt elés is ugyan azt ird) Ha ezzel megvagy akkor nézzük a mozgató parancsokat(a public OnPlayerCommandText alá kell tenni)PL: if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0) Ezzel meg is vagyunk. 205
SA-MP: Szerverfejlesztés / eSpeed - Epsilon\'s Speedometer -« Dátum: 2010. február 10. - 18:10:06 »
Nagyon jó script lett Epsilon grat hozzá csak így tovább
206
Segítségkérés / Dialogos regisztráció. Help!« Dátum: 2010. február 07. - 13:51:25 »
Köszi Epsilon
207
Segítségkérés / Ingyen fix ip cim lehetséges???« Dátum: 2010. február 02. - 15:29:19 »
A no-ip t tudom ajánlani.
208
Archívum / [HuN] Nagy Magyar $tunt $erver« Dátum: 2010. február 02. - 15:21:01 »
Nagyon jó szerver grat
209
Segítségkérés / Dialogos regisztráció. Help!« Dátum: 2010. február 02. - 15:14:16 »
Csumesz all
Az ügyben kérném a segitségeteket hogy ha valaki tud egy dialogos regisztrációs rendszert aminél parancsra jön ki a regisztráció szóval nem kötelezo regisztrálni. Ha tud valaki valami tutoriált vagy bár mit ami segithet azt megköszönném 210
SA-MP: Szerverfejlesztés / Full Repair v1.0/v2.0-0.3« Dátum: 2009. november 30. - 15:31:26 »
Valamit nem jól csináltál szerintem mert nekem tökéletesen muködik a módban is.
|