Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 196
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 19. - 20:07:57 »
Headshotot én már próbáltam, szerintem nagyon fasza. Végre kicsit olyan MTA feeling a lövöldözés.
------ Ha érdekel vkit az én fordításom akkor ittvan, nem tökéletes de nincs anyni félrefordítás mind a fõoldalon ami van xd SA-MP 0.3z RC Megjegyzés: A(z) SA-MP 0.3z megjelent! SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva. Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba. Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
Egyé boldgok - Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen. - A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re. Újdonságok: SA-MP 0.3z R1-2 Szerver frissítés (Optimális) - A játékos jelenlegi fegyverét nem lehett semmivel se lekérni ha valamilyen jármûben utasként ült. SA-MP 0.3z RC5 Client frissítés - Javítva az a hiba, amikor a legmagasabb ID-vel rendelkezõ játékos nem küldött semilyen adatot a használaton kívüli jármûvekrõl. SA-MP 0.3z RC5 Client/Server frissítés - Szerver böngészõben javítva a \"range check error\" ha rossz szerver portot adsz meg. (pl. 77777) - Pár belsõ optimalizálás a kliensben, aminek köszönhetõen javulni kéne a teljesítménynek. - Javítva a probléma, amikor a PVar-ok az OnPlayerDisconnect alatt nem voltak elérhetõek a játékmód újraindítása alatt. - Pawn funckió a szerver tickrate (FPS) lekérésére - GetServerTickRate() - Probléma javítva a 3DText/NameTag LoS mûködésével a szerver objecteken. - OnUnoccupiedVehicleUpdate mûködése és a paraméterei megváltoztak: Elõzõ verziókban a kliens a használaton kívüli jármûvekrõl adatokat küldött a szervernek, viszont ezeknek az adatoknak a továbbküldését a szerver nem tudta megszakítani. A script mostmár értesítve van ezekrõl a frissítésekrõl, még mielõtt a jármû új pozíciója szinkronizálva van. GetVehiclePos a frissítés elõtti pozícióval tér vissza. Újonnan hozzáadott new_x/y/z paraméterek mutatják a jármûnek az új opozícióját. Ha meg akarod szakítani ezeket a frissítéseket, akkor 0-val kell visszatérni az eljárásban, ha tovább akarod küldeni, akokr 1-el. Minden szkript ami az OnUnoccupiedVehicleUpdate callback-et használja azt újra kell fordítani a 0.3z-s függvénykönyvtárakkal. forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z); - server.cfg \'lagcompmode\' opció A server.cfg-ben a \'shotcompmode\' lecserélve \'lagcompmode\' nevû beállításra amivel a lag compensation-t állítani tudod. - Szerver böngészõben elérhetõ egy új szerver rule \'lagcomp\' néven, ami mutatja, hogy a szerver az új lagmentes lövést használja vagy a régi laggosat. - Ha a lag compensation ki van kapcsolva, akkor a legacy shot mode fog érvénybe lépni ugyanúgy, ahogy ez az elõzõ SA-MP verziókban mûkdött (nincs OnPlayerWeaponShot meghívás, stb..). SA-MP 0.3z RC4 Client/Server frissítés - Javítva az a probléma, amikor a hosszú távolságú lövéseket nem érzékelte a kliens. - Nametag LoS ellenõrzés már a szerver által létrehozott objectekre is mûködik. - OnPlayerGiveDamage már NPC-kre is meghívódik. - Új függvény, GetPlayerLastShotVectors a részletesebb lövés adatok lekérdezéséért. - Legacy mód hozzáadva a lövéshez (shotcompmode 2 server.cfg oció) ami a kamerát használja a lövésekhez és engedi a joytick-al val automatikus célzást. - A játékosok már tudnak lõni a jármû tetejérõl is ha szörföznek rajta. - Pár új funkció a játékos kamera információjával kapcsolatban, mint pl. képarány és nagyítási méret (pl. sniper-hez) - Külön pawn funkció a net statisztika lekérésére, hogy ne kelljen a GetPlayerNetworStat által visszadott nagy stringbõl kiszedni õket.
SA-MP 0.3z RC3 Client/Server frissítés - Joystick-al még mindig ment az autoaim, ez javítva. - Sniper már mûködik SA-n kívül is. (Mégegy indok, amibe jobb a 0.3z - ideje volt) - Extra szerver adatok a lövések **szakodásával kapcsolatban. - Új pawn funkció: VectorSize SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés - Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al - Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4 - Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva Letöltések: http://sa-mp.com/download.php Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997 197
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 17. - 23:38:32 »Idézetet írta: bbTamas date=1392666876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már a kliens telepítõ nevében is benne volt, hogy R1 (ez csak számomra érdekes?), sejteni lehetett hogy lesz újabb kliens vagy szerver oldali frissítés. 198
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival« Dátum: 2014. február 17. - 22:05:03 »
Ez egy speciális PAWN compiler, amiben az ismert hibákat javította ki Zeex és adott hozzá pár extra dolgot.
Legfontosabb dolog amit érdemes megemlíteni az a sor limit 512-rõl 4096-ra való kitolása. Így már a maximum megengedett stringel is fel tudsz mutatni egy MSGBOX dialógot anélkül, hogy tömbökkel kellene sz*rakodnod. Akit érdekel a többi változtatás az itt találja meg: https://github.com/Zeex/pawn/wiki/Known-compiler-bugs Javítások: https://github.com/Zeex/pawn/commits/master Újdonságok: https://github.com/Zeex/pawn/wiki/What\'s-new%3F Letöltés: https://github.com/Zeex/pawn/releases 200
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]« Dátum: 2014. február 14. - 18:21:22 »
A szerver mostantól 0.3z-n fut.
201
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2014. február 14. - 18:20:53 »
Lényeg, hogy attól még stabil.
202
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2014. február 14. - 16:39:46 »
Új funkciók felét én írtam neki
203
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 08. - 15:07:25 »
Am lefokozásokkal kapcsolatban: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=493343
MTA object streamer kevés tárgynál jó, csak azt mondom, hogy ha több 10ezer objectet használsz, beszarasztod mert igen lelassul. Streamer plugint meg nem. 204
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 06. - 21:49:10 »Idézetet írta: Pedró date=1391717109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic +Többi dolog az rendben van, ahogy van. Lehet írni rájuk streamert, Incognito meg is csinálta - respect neki mivel gyorsabb, mind ami az MTA-ban van a kliens oldalra alapból beépítve. Nekem itt csak a jármûvekkel van bajom, mivel ahhoz már ALAPBÓL van streamer a kliens oldalon és ez itt a probléma, hamár van streamer, mér nem tudja nagyobbra tenni a limitet.. Többi dologhoz nincs streamer, azokat a dolgokat a játék adja meg, mennyit bír betölteni egyszerre. Valamennyire a limitet ki lehet tolni, persze nem akár mekkorára, mert a GTA limiteket nem egy szám átírásából áll megemelni. Gondolkoztam azon is, hogy az Incognito streamer ráírni kliens oldalra - na úgy aztán röpülne a dolog MTA streamert felvittem sampra, 70k objectel csak úgy akadt xD. 205
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 06. - 20:55:51 »Idézetet írta: BoOy date=1391715102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én valahogy MTA-n nem érzem magam szabadnak... 206
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 06. - 20:06:07 »
Volt Beta Tester; Mongyuk ez nem oszt se nem szoroz szerintem semmit, nem változott semmi amióta beta tester volt. Ha developernek rakják be, más lett volna az állás.
http://forum.sa-mp.com/member.php?u=29176 Ezzel a felfogással meg ne nagyon várjatok sokat a samptól a jövõbe nézve: ^ Erre no reply. 207
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MaXXiMuM FreeRoam« Dátum: 2014. január 26. - 03:53:55 »
Összes magyar hosting, fõként a sunwell.hu VEGYE BE A FASZOM ÉS ZÁRJA BE A HOSTINGOT, ÖRÖKRE!!!!!
208
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2« Dátum: 2014. január 26. - 03:48:47 »Idézetet írta: ZyZu. date=1390538253\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic - Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.Google fordító 4ever 209
Pluginok és Programok / SA-MP Fixer« Dátum: 2014. január 25. - 15:09:17 »
Zóna nevekre meglehetne próbálni kivenni az scm funkciót samp forráskódbóll és azzal visszaállítani õket, ami az EnableZoneNames() alatt van.
210
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2« Dátum: 2014. január 23. - 20:52:06 »Idézetet írta: Pedró date=1390412799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic RC3!sqrt(x * x + y * y + z *z) = VectorSize E: Kösz krisk, javítva. |