Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 184
196
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 19. - 20:07:57 »
Headshotot én már próbáltam, szerintem nagyon fasza. Végre kicsit olyan MTA feeling a lövöldözés.
------
Ha érdekel vkit az én fordításom akkor ittvan, nem tökéletes de nincs anyni félrefordítás mind a fõoldalon ami van xd



 
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
Megjegyzés: A(z) SA-MP 0.3z megjelent!
SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
 

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
 

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Egyé boldgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:
SA-MP 0.3z R1-2 Szerver frissítés (Optimális)
- A játékos jelenlegi fegyverét nem lehett semmivel se lekérni ha valamilyen jármûben utasként ült.
SA-MP 0.3z RC5 Client frissítés
- Javítva az a hiba, amikor a legmagasabb ID-vel rendelkezõ játékos nem küldött semilyen adatot a használaton kívüli jármûvekrõl.
SA-MP 0.3z RC5 Client/Server frissítés
- Szerver böngészõben javítva a \"range check error\" ha rossz szerver portot adsz meg. (pl. 77777)
- Pár belsõ optimalizálás a kliensben, aminek köszönhetõen javulni kéne a teljesítménynek.
- Javítva a probléma, amikor a PVar-ok az OnPlayerDisconnect alatt nem voltak elérhetõek a játékmód újraindítása alatt.
- Pawn funckió a szerver tickrate (FPS) lekérésére - GetServerTickRate()
- Probléma javítva a 3DText/NameTag LoS mûködésével a szerver objecteken.
- OnUnoccupiedVehicleUpdate mûködése és a paraméterei megváltoztak:
Elõzõ verziókban a kliens a használaton kívüli jármûvekrõl adatokat küldött a szervernek, viszont ezeknek az adatoknak a továbbküldését a szerver nem tudta megszakítani. A script mostmár értesítve van ezekrõl a frissítésekrõl, még mielõtt a jármû új pozíciója szinkronizálva van. GetVehiclePos a frissítés elõtti pozícióval tér vissza. Újonnan hozzáadott new_x/y/z paraméterek mutatják a jármûnek az új opozícióját. Ha meg akarod szakítani ezeket a frissítéseket, akkor 0-val kell visszatérni az eljárásban, ha tovább akarod küldeni, akokr 1-el.
Minden szkript ami az OnUnoccupiedVehicleUpdate callback-et használja azt újra kell fordítani a 0.3z-s függvénykönyvtárakkal.
 
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z);

 
- server.cfg \'lagcompmode\' opció
A server.cfg-ben a \'shotcompmode\' lecserélve \'lagcompmode\' nevû beállításra amivel a lag compensation-t állítani tudod.
 
- Szerver böngészõben elérhetõ egy új szerver rule \'lagcomp\' néven, ami mutatja, hogy a szerver az új lagmentes lövést használja vagy a régi laggosat.
- Ha a lag compensation ki van kapcsolva, akkor a legacy shot mode fog érvénybe lépni ugyanúgy, ahogy ez az elõzõ SA-MP verziókban mûkdött (nincs OnPlayerWeaponShot meghívás, stb..).
SA-MP 0.3z RC4 Client/Server frissítés
- Javítva az a probléma, amikor a hosszú távolságú lövéseket nem érzékelte a kliens.
- Nametag LoS ellenõrzés már a szerver által létrehozott objectekre is mûködik.
- OnPlayerGiveDamage már NPC-kre is meghívódik.
- Új függvény, GetPlayerLastShotVectors a részletesebb lövés adatok lekérdezéséért.
- Legacy mód hozzáadva a lövéshez (shotcompmode 2 server.cfg oció) ami a kamerát használja a lövésekhez és engedi a joytick-al val automatikus célzást.
- A játékosok már tudnak lõni a jármû tetejérõl is ha szörföznek rajta.
- Pár új funkció a játékos kamera információjával kapcsolatban, mint pl. képarány és nagyítási méret (pl. sniper-hez)
- Külön pawn funkció a net statisztika lekérésére, hogy ne kelljen a GetPlayerNetworStat által visszadott nagy stringbõl kiszedni õket.
 

native GetPlayerLastShotVectors(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ);
native Float:GetPlayerCameraAspectRatio(playerid);
native Float:GetPlayerCameraZoom(playerid);
// Extended admin network stats
native NetStats_GetConnectedTime(playerid);
native NetStats_MessagesReceived(playerid);
native NetStats_BytesReceived(playerid);
native NetStats_MessagesSent(playerid);
native NetStats_BytesSent(playerid);
native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);
native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);
native NetStats_ConnectionStatus(playerid);
native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);

 
SA-MP 0.3z RC3 Client/Server frissítés
- Joystick-al még mindig ment az autoaim, ez javítva.
- Sniper már mûködik SA-n kívül is. (Mégegy indok, amibe jobb a 0.3z - ideje volt)
- Extra szerver adatok a lövések **szakodásával kapcsolatban.
- Új pawn funkció: VectorSize
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:
http://sa-mp.com/download.php
Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997

197
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 17. - 23:38:32 »
Idézetet írta: bbTamas date=1392666876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


R1-2 kint, de szerintem közeljövõben lesz R2 is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=495071
 
Már a kliens telepítõ nevében is benne volt, hogy R1 (ez csak számomra érdekes?), sejteni lehetett hogy lesz újabb kliens vagy szerver oldali frissítés.
 
[/quote]
Lehet, hogy benne volt. De ez R1-2 xD
E: Am bocs, de a fõ hsz igen félre van fordítva. Ha érdekel rakok ki saját fordítást, nem tökéletes az se, nem parlamenti nyelven van írva.

198
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. február 17. - 22:05:03 »
Ez egy speciális PAWN compiler, amiben az ismert hibákat javította ki Zeex és adott hozzá pár extra dolgot.
Legfontosabb dolog amit érdemes megemlíteni az a sor limit 512-rõl 4096-ra való kitolása. Így már a maximum megengedett stringel is fel tudsz mutatni egy MSGBOX dialógot anélkül, hogy tömbökkel kellene sz*rakodnod.
Akit érdekel a többi változtatás az itt találja meg:
https://github.com/Zeex/pawn/wiki/Known-compiler-bugs
Javítások:
https://github.com/Zeex/pawn/commits/master
Újdonságok:
https://github.com/Zeex/pawn/wiki/What\'s-new%3F
Letöltés:
https://github.com/Zeex/pawn/releases

199
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 17. - 14:36:21 »
R1-2 kint, de szerintem közeljövõben lesz R2 is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=495071

200
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]
« Dátum: 2014. február 14. - 18:21:22 »
A szerver mostantól 0.3z-n fut.

201
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2014. február 14. - 18:20:53 »
Lényeg, hogy attól még stabil.

202
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2014. február 14. - 16:39:46 »
Új funkciók felét én írtam neki  :D

203
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 08. - 15:07:25 »
Am lefokozásokkal kapcsolatban: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=493343
MTA object streamer kevés tárgynál jó, csak azt mondom, hogy ha több 10ezer objectet használsz, beszarasztod mert igen lelassul. Streamer plugint meg nem.

204
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 06. - 21:49:10 »
Idézetet írta: Pedró date=1391717109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
+
Azt mondta, hogy ha 500 player van, playerenként 4 jármû jut..
Ha 1000 player van, playerenként 2 jármû jut..
Hát nem tudom, szerintem meg jobb lenne ha korlátlan lenne, és majd a szerver tulajdonosok eldöntené, hogy laggoltatni szeretnék-e a szerverüket a rengeteg autóval, vagy nem.. Ugyanígy az objectekkel.. Miért nem lehet korlátlanra állítani ezeket a dolgokat?
 
Többi dolog az rendben van, ahogy van. Lehet írni rájuk streamert, Incognito meg is csinálta - respect neki mivel gyorsabb, mind ami az MTA-ban van a kliens oldalra alapból beépítve.
Nekem itt csak a jármûvekkel van bajom, mivel ahhoz már ALAPBÓL van streamer a kliens oldalon és ez itt a probléma, hamár van streamer, mér nem tudja nagyobbra tenni a limitet.. Többi dologhoz nincs streamer, azokat a dolgokat a játék adja meg, mennyit bír betölteni egyszerre. Valamennyire a limitet ki lehet tolni, persze nem akár mekkorára, mert a GTA limiteket nem egy szám átírásából áll megemelni.
Gondolkoztam azon is, hogy az Incognito streamer ráírni kliens oldalra - na úgy aztán röpülne a dolog :D
MTA streamert felvittem sampra, 70k objectel csak úgy akadt xD.

205
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 06. - 20:55:51 »
Idézetet írta: BoOy date=1391715102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A nagy igazság az, hogy az MTA tényleg jobb.
 
Én valahogy MTA-n nem érzem magam szabadnak...
 
[/quote]
MTA-nak egyetlen egy k*rv* nagy baja van, az az, hogy sz*r a chatbox. SAMP-os 1000x jobb. Gépigényre meg azért nem hinném, hogy nagyobb kell neki, mind a sampnak.
Maximum ha telirakod shaderokkal, de ilyenekre illik beállítást is tenni, hogy ki tudd kapcsolni.
Ilyen GetVehicleColor() és hozzá tartozó stb. \'csaságot simán ki lehet olvasni a samp szerver-bõl, csak az a kérdés, mi a f***nak? Nem látom értelmét ezmiatt visszafejleszteni az egész struktúrát meg a mutatókat aztán minden verzió változásnál menjen el egy napom a frissítésre. Inkább írjon mindenki sajátot ha ennyire **sznak az ember fejére.
Streamer pluginnal kapcsolatban meg samp-ba nincs alapból object streamer, az összes 1000 object a GTA-ba be van töltve (onnantól a GTA streamer dolga, ennyire ne mennyünk bele mert ehhez énse értek). Kocsikra van streamer 0.3 óta, de azt hiszem többet ért volna ha ez nincs és marad a 700as limit és Incognito tesz egy streamert az õ pluginjába. Ha jelenleg több kocsit akarsz, akkor szerver oldalon is kocsi streamer, kliens oldalon is. Ez kicsit nagyon bénán hangzik..
Kocsi limit emelésérõl is volt má pofázva Kye-nek, mert nagyobb szerevereken kevés a 2000. Hamár bele rakta a kliensbe a streamert, nehogy már a szerver oldalon keljen mégegy streamert írni, de az lett a válasz, hogy a 2000 elég, mert ha több lenne akkor túl sok kocsi lenne és laggolnának a játékosok. SA-n belül ezt nagyon nehezen, de elfogadom. Csakhogy sok szerver SA mapon kívül is létezik, tehát ez nem válasz, hogy túl sûrûn lennének - mert kurvára nem.

206
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 06. - 20:06:07 »
Volt Beta Tester; Mongyuk ez nem oszt se nem szoroz szerintem semmit, nem változott semmi amióta beta tester volt. Ha developernek rakják be, más lett volna az állás.
http://forum.sa-mp.com/member.php?u=29176
Ezzel a felfogással meg ne nagyon várjatok sokat a samptól a jövõbe nézve:
\"QBZEWUtvAwMCAgpIEAVR\"
^ Erre no reply.
\"QBZEWUtvAwMCAgpJRwVR\"

207
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MaXXiMuM FreeRoam
« Dátum: 2014. január 26. - 03:53:55 »
Összes magyar hosting, fõként a sunwell.hu VEGYE BE A FASZOM ÉS ZÁRJA BE A HOSTINGOT, ÖRÖKRE!!!!!

208
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. január 26. - 03:48:47 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1390538253\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Fixed: Joypad target switching still enabled autoaiming.

- Fixed: Sniper bullets were not working when vectored outside the SA land area.


- Extra server data for investigating any player shot data corruption.


- Added VectorSize pawn function.

Fordítás..
- Javítva: Joypadban engedélyezve lett az automatikus aim váltás.

- Javítva: Sniper golyók nem mükõdtek rendesen egy adott vektorált zónában.


- Extra szerver vizsgálás egy adott játékos lövésénél, egyszerûbb adattárolás/lekérdezés.


- Hozzáadva egy új funkció: VektorMéret

 
Google fordító 4ever

209
Pluginok és Programok / SA-MP Fixer
« Dátum: 2014. január 25. - 15:09:17 »
Zóna nevekre meglehetne próbálni kivenni az scm funkciót samp forráskódbóll és azzal visszaállítani õket, ami az EnableZoneNames() alatt van.

210
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. január 23. - 20:52:06 »
Idézetet írta: Pedró date=1390412799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
sqrt(x * x + y * y + z *z) = VectorSize
E: Kösz krisk, javítva.

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal