Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23
196
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2013. július 02. - 11:31:05 »
Próbáltam egy tesztet csinálni, de sajnos még cask nem is logolt :/
 
#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#include <sscanf2>
 
#define MYSQL_HOST       \"127.0.0.1\"
#define MYSQL_USER       \"root\"
#define MYSQL_PASS       \"\"
#define MYSQL_DB         \"samp\"
 
public OnGameModeInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
     return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
mysql_close();
     return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new line[128], MyRegID, Pass[64];
new query[128];
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `accounts` WHERE `name` = \'%s\'\", pName(playerid));
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(line);
mysql_free_result();
sscanf(line, \"p<|>d{s[24]s[20]}s[30]{s[30]s[30]d}\", MyRegID, Pass);
SetPVarInt(playerid, \"RegID\", MyRegID);
if(Egyezik(\"123456\", Pass))
{
    new string[100];
    format(string, 100, \"Megegyezett Pass és RegID:\", Pass, MyRegID);
SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
}
else
      {
SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: Rossz jelszó.\");
return 1;
}
return 1;
}
stock pName(pid)
{
new name[64];
GetPlayerName(pid, name, sizeof(name));
return name;
}
stock Egyezik(comp[], with[])
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i; i < LenghtComp; i++ )
{
    if( comp == with )
    {
        Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}

 
Ja és Run time error 19: file or function not found. :/
Te el tudod értelmesen magyarázni, amire én kíváncsi vagyok?:/ mert mindenki csak kerülgeti :sss

197
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2013. július 02. - 11:11:13 »
Háát belenéztem az r6-ba azzal kezdtem el, csak megláttam r7, mondom újabb jobb az, de nekem a kiolvasásban még az r6-is gondot okoz :/
Ha r6-tal csinálom meg azt nehéz lesz késõbb átírni r7-re?:/
Meg tényleg csak annyi, hogy r6-ból leírnál nekem annyit, hogyan olvassan ki egy megadott helyrõl
Mert ezt hogy kiválasztja a sort meg bla, ezt nem értem :/
csak annyi, hogy pl megadom h amelyik sorban a név azzeroth pl akkor onnan kell a jelszó :| ennyiben kellene csak segítség ^^, meg r6 plugin és inc link mert azt nem találtam :/
Beraktam ahogy írják::
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new index, cmd[20];
cmd = strtok(cmdtext, index);
if (strcmp(cmd, \"/teszt\", true) == 0)
{
new tmp[20];
tmp = strtok(cmdtext, index);
new line[128], MyRegID, Pass[64];
new query[128];
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\'\", pName(playerid));
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(line);
mysql_free_result();
sscanf(line, \"p<|>d{s[24]s[20]}s[30]{s[30]s[30]d}\", MyRegID, Pass);
SetPVarInt(playerid, \"RegID\", MyRegID);
if(Egyezik(strval(tmp), Pass))
{
   //LoginPlayer(playerid, Pass);
}
else
       {
   SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: Rossz jelszó.\");
   return 1;
}
    return 1;
}
return 0;
}

 
és ezt kapom és nem jövök rá :ss :
 
D:\\samp0.3x repack\\gamemodes\\mysql_test.pwn(30) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
D:\\samp0.3x repack\\gamemodes\\mysql_test.pwn(35) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
D:\\samp0.3x repack\\gamemodes\\mysql_test.pwn(47) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

198
Segítségkérés / XPRENDszer, hogy kezdjem
« Dátum: 2013. július 02. - 10:15:26 »
Összedobtam egyet neked, remélem ilyenre gondoltál ;)
nem teszteltem, de írj, ha valami gond van :)
 
#include a_samp
#include dini
 
#define MAX_LVL      5 //kedvedre állítod be
new level_exp = 100; //itt úgy oldjuk meg, hogy ha egy leveles száz exp kell, majd levelenként szorozzuk be, folytatás lenn
enum items {
level,
exp,
registered
}
new accinfo[MAX_PLAYERS][items]; //mivel max_players-t adtunk meg az online játékosoknak külön tárolja az enumban lévõ dolgokat
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
accinfo[playerid][registered] = dini_Int(\"char.txt\", \"registered\");
if(accinfo[playerid][registered] == 1)//Ha regisztrált
{
accinfo[playerid][level] = dini_Int(\"char.txt\", \"level\");   //kiolvassa a szintet
accinfo[playerid][exp] = dini_Int(\"char.txt\", \"exp\");       //és az exp-t
}
else //ha még nem regisztrált
{
dini_IntSet(\"char.txt\", \"level\", 1);    //beállítja a kezdõ szintet (1)
dini_IntSet(\"char.txt\", \"exp\", 0);      //és az exp-t nullára
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)    //amikor egy játékos meghal
{
new string[64];
new gy_neve[64];
new h_neve[64];
GetPlayerName(playerid, h_neve, sizeof(h_neve));
GetPlayerName(killerid, gy_neve, sizeof(gy_neve));
give_exp(killerid, 5); //ha valaki (killerid) megöl valakit (playerid-t) akkor kap 5 exp-t
                        //ez bonyolíthatod elágazásokkal, hogy ha a gyilkos kisebb nagyobb szintû volt pl
format(string, sizeof(string), \"Mivel megölted õt: %s, ezért kaptál 5 exp-t\", h_neve);
SendClientMessage(killerid, -1, string);    //ezt a gyilkosnak küldjük
format(string, sizeof(string), \"%s megölt téged\", gy_neve);
SendClientMessage(playerid, -1, string);//ezt a halottnak küljök
      return 1;
}
 
stock give_exp(playerid, amount)
{
if(accinfo[playerid][exp] < max_exp(playerid)) //ha az exp kevesebb mint a max_exp,
{
accinfo[playerid][exp] = (accinfo[playerid][exp] + amount); // akkor hozzá adja a kapott exp-t
}
else // ha viszont egyenlõ, vagy nagyobb az exp a max expnél,
{
    accinfo[playerid][level] = (accinfo[playerid][level] + 1); //akkor kapsz +1 szintet
    accinfo[playerid][exp] = 0 + (accinfo[playerid][exp] - max_exp(playerid)); //Ez a végén azért fontos, mert ha esetleg a kapott exp-vel átllépte a max-ot akkor a következõ szinthet exp-jéhez hozzá adja
}
return 1;
}
//max exp meghatározása:
stock max_exp(playerid) //ezzel tudjuk lekérdezni menyi a jelenlegi max exp
{
new asd;
asd = (level_exp * accinfo[playerid][level]); //itt a levelenkénti exp-t szorozza meg a szinteddel
return asd; //a max_exp függvény ezzel az értékkel tér vissza
}

199
Segítségkérés / Clickable Textdraw
« Dátum: 2013. július 02. - 09:06:58 »
gondolom 0.3x-et használsz, a filterscripts mappában alapból vannak szkriptek, abból a test_cmds szkriptet, ha átnézed egybõl rá tudsz jönni mindenre.. :)

200
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2013. július 02. - 09:01:38 »
Üdv.
Segítségre lenne szükségem  :sly:
Az a gondom, hogy átolvastam a MySQL DB tudnivalókat, úgy nagyjából meg is értettem, csak
az a gond, hogy nem teljesen, kurta mysql rendszerét és átnéztem csináltam egy parancsot
az õ parancsai alapján ugyan abban a szkriptben, de az sem jött össze :/
R7 plugin-t használok, valaki tudna egy példát írni arra, hogyan UPDATELJEK pl meg kiolvasás
Az érdekelne engem, hogy pl:
Olvassa ki egy változóba a jelszót, amelyik sorban a fnév Azzeroth
Azt tudom, hogy \"SELECT `pass` FROM accounts WHERE name = `Azzeroth`\"
csak a query függvényekkel nem vagyok tisztában miket kell pontosan :/
És valaki le tudna írni egy kiolvasás és egy update részletet? :confused: nagyon megköszönném  :D
És egybõl menne is a plusz, elég sok ideje szenvedem már ezzel   :Cry2:

201
Egyetlen gondom lenne, hogyan tudom azt lekérni, hogy pl: \"SELECT account.pass FROM account WHERE username=AZZEROTH\"
Az értéket ( ez esetben jelszavát) szeretném egy string változóban tárolni.
Csak akárhogy próbálkozom, nem értem meg..:/

202
Segítségkérés / 0.3x
« Dátum: 2013. április 28. - 14:53:31 »
Nem pontosan erre gondoltam, de köszönöm :)

203
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy most leszedtem az R7-et és ha a mysql_query függvényt használom, azt írja, hogy ismeretlen.
Valaki tudna nekem segíteni, hogy melyiket a legérdemesebb használni ahhoz, hogy bele tanuljak?
A mysql nem éppen az erõsségem, IV:MP szervereknél úgy mond \"simán\" megy, de itt kicsit bonyolultabb nekem :/

204
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 RC3 Fejlesztése...
« Dátum: 2013. április 27. - 19:47:23 »
Szia, bocsi ez nem pont idei illõ azt hiszem, de azt eltudnád nekem mondani, jelenleg akkor most az RC3 a leg fixáltabb, vagy az lesz, vagy melyik, mert már teljesen nem tudok ki igazodni mert mondják, hogy \"T valamennyi\" meg hasonlóak..:|

205
Segítségkérés / 0.3x
« Dátum: 2013. április 26. - 21:32:36 »
Sziasztok, valaki le tudná írni, hogy milyen újításokat tartalmat a 0.3x, illetve hogy lehet használni, mert láttam, hogy pl új menû van amiben autó, fegyver képek is vannak :D

206
Beszélgetés / REPOST: IV-MP magyar fórum
« Dátum: 2013. március 27. - 09:06:31 »
Üdv. fórumozók!
Elnézést kérek a repost miatt, de már le volt zárva. :/
Nekem van jelenleg egy IV-MP fórumom, amit egyenlõre
csak atw tárhelyérõl, de tudok futtatni,
Jelenleg amik vannak rajta:
Letöltések:
-Egyebek
-Kliens
-Szerver
Szkriptek/Ötletek:
-Leírások
-Játékmódok
-Szkriptek
-Segítség kérés
-Pluginok és programok
Szerver hirdetés:
-Külföldi
-Magyar
Megosztás:
-Képek
-Videók
-Egyebek
Általában leírások,szkriptek és hasonló dolgok miatt folyamatosan böngészem a fórumokat,
vagy saját kézzel tapasztalatból írom le õket!
Weboldal: Klikk

207
GTA IV / 1-2 kérdés
« Dátum: 2013. március 17. - 17:12:06 »
Köszönöm, pm-ben tudnál segíteni atw sql-ven, mert a db-t fektöltöm minden, de nem tom ”elindítani”

208
GTA IV / 1-2 kérdés
« Dátum: 2013. március 14. - 23:24:50 »
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, például hogy nem e tud valaki valami arról, miért van az nálam, hogy csatlakozok BÁRMILYEN szerverre a Join-nál kilép a játékból ( 0.1 RC2 ) rc1-ben nem lépett ki, de viszont, ha saját szerveremre lépek fel nem dob ki, csak ha esetleg leállítom a szervert, disconnectel visszadob a fõmenübe és ott dob ki?
Második kérdésem, hogy még körülbelül egy évvel ezelõtt elkezdtem szerkeszteni egy GTA IV-MP-s fórumot, és törölték, nem e tudtok olyan fórumot ami ingyenes és biztonságos?^^

209
Segítségkérés / Futott kilóméter
« Dátum: 2013. február 24. - 00:39:56 »
Köszönöm széépen :)

210
Segítségkérés / Futott kilóméter
« Dátum: 2013. február 23. - 14:01:55 »
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy megoldható e valahogyan, hogy lekérjük egy adott intervallum közötti mozgásnak a távját
Mint például, hogy Beszálltam a kocsiba, elmentem SF-bõl LS-be és lekérjük, hogy hány km-t tettünk meg?:O

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal