Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 197
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk« Dátum: 2011. június 01. - 19:13:21 »
Kezdõhöz képest nagyon szép script! GRAT!(Mondjuk ki mondja...
Majd bõvitsd! 198
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. június 01. - 12:56:31 »
Összesen csak ez az egy filterscript van, amit használok, ne hogy összekavarjon valamit, ha tesztele, akkor mindíg csak a készülõ script van betéve.
Megpróbálom úgy, és jelzem az eredményt! Sehogy sem jó! :\'( 199
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. május 31. - 21:15:42 »
:@
Így sem megy... nem tudom miért, error nincs meg semmi. 200
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. május 31. - 20:01:14 »
így sem jó, nem tudom mi lehet a gond
201
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. május 31. - 19:26:36 »
Akkor azt mondod, hogy a gamemode elejére is kell az #include <zcmd>?
De annak miköze van ehhez az FS-hez? (Am egy alap grandlarc 1 van bent, mert gm et még nem írtam) A cellákat kijavítom, és megpróbálom úgy! E: Javítottam, de így sem jó, mi lehet még a gond? 202
Segítségkérés / Score HIba« Dátum: 2011. május 31. - 19:02:50 »
Szerintem(én is most kezdtem az sscanf-ot használni.)
Ezt: [pawn]if (!sscanf(params, \"ii\", toplayerid, amount))[/pawn] Írd át erre: [pawn]if (sscanf(params, \"ii\", toplayerid, amount))[/pawn] 203
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. május 31. - 18:51:23 »
Sziasztok!
Most kezdtem el nézegetni az sscanf függvényt! Írtam is egy parancsot a használatával, de ha beírom akkor \"SERVER:Unknown command!\" Nem tudom mi lehet a hiba, a parancsaban van egy ki fwrite()-s dolog is. A kód: [pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new parancs[32], Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; new position[100]; new ang[12]; new cmd[32]; CMD:ctele(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"s[50]\",parancs)) { SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Használat: /ctele [késõbbi parancs]\" ); } else { GetPlayerPos(playerid, x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); format(cmd, sizeof(cmd), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", cmd); format(position, sizeof(position), \" SetPlayerPos(playerid, %f, %f, %f);\\r\\n\", x, y, z); format(ang, sizeof(ang), \" SetPlayerFacingAngle(playerid, %f);\\r\\n\", angle); new File:tele=fopen(\"tele.txt\", io_append); fwrite(tele, cmd); fwrite(tele, \"{\\r\\n\"); fwrite(tele, position); fwrite(tele, ang); fwrite(tele, \" SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \'Sikeres teleportálás!\');\\r\\n\"); fwrite(tele, \" return 1;\"); fwrite(tele, \"}\\r\\n\"); fclose(tele); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Sikeresen létrehoztad a teleportot, most menj be a scriptfiles mappába, nyitsd meg a tele.txt fájlt, és tedd bele a benne lévõ kódot a GM-edbe/FS-be.\"); } return 1; }[/pawn] Lehet, hogy nagyon alap dolgot rontottam el, de hát a kezdet mindíg nehéz Köszi a segítséget! 204
Segítségkérés / valaki megtudná mondani meik?« Dátum: 2011. május 29. - 13:46:43 »
amik nem alap incek, töltsd le újra, mert lehet, hogy a letöltésnél valami megsérült.
205
Segítségkérés / frite()-ba változó értékének írása. Hogyan?« Dátum: 2011. május 28. - 11:48:02 »
Köszi. a 2. és a 3. az rendben van, de mi van akkor ha egy dialogom van, és az inputtext karakterlánc érték, és ezt szeretném beleírtani?
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x,y,z); ezt is szeretném beíratni, tehát: fwrite(tele \"SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x,y,z);\"); de az x,y,z-t ugyan így irja be, a változó értéke helyett. mi lehet a gond/hogy oldhatnám meg? 206
Segítségkérés / frite()-ba változó értékének írása. Hogyan?« Dátum: 2011. május 28. - 08:31:58 »
Sziasztok!
Most kezdtem egy FS-t amit fopen(), fwrite(), fclose() függvények használatával szeretnék megoldani. 3 kérdésem lenne: 1. Hogy írathatok bele a jegyzettömbbe változó értékeket? 2. Hogy kerüljön új sorba amit új sorba szeretnék kezdeni? (a sorok végén \\n van akkor a jegyzettömb egy kis kockát jelenít meg.) 3. Néztem pár fwrite-t használó FS-t de nem értem, hogy miért van az hogy: Létrehoznak egy fájlt, de nem is ellenörzik, hogy van-e olyan, és így felülirja az elõzõt, nem? Ezekben kérném a segítségeteket. Elõre is köszönöm 207
SA-MP: Szerverfejlesztés / InGame Teleport Creator« Dátum: 2011. május 25. - 20:39:49 »
Jó script lett, GRAT!
209
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. május 23. - 18:08:45 »
Sziasztok!
Nem tudtok egy síléc szerû objectet? egy kerités darab is jó lenne,csak az a léneg, hogy egyenes legyen keskeny és rövid Köszi a segítséget! 210
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmAFK« Dátum: 2011. május 22. - 12:57:35 »
Megjelent az 1.1-es verzió. További infók a fõpostban!
Megjelent az 1.2-es verzió is! További infók a fõpostban! |