Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ninjo98
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
196
« Dátum: 2012. július 09. - 13:32:54 »
197
« Dátum: 2012. július 09. - 13:26:53 »
198
« Dátum: 2012. július 09. - 10:21:57 »
#include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 0; } #endif Így kiraktam a \"}\" de semmi azt írja a parancs nem létezik
199
« Dátum: 2012. július 09. - 09:23:20 »
Betölti csak mikor beírom a parancsot azt írja nem létezik..:S ez miért van?
200
« Dátum: 2012. július 08. - 21:11:02 »
201
« Dátum: 2012. július 08. - 18:13:20 »
A public OnPlayerSpawn(playerid) be másolnád?
202
« Dátum: 2012. július 08. - 16:25:38 »
Hy! E tutorial alapján csináltam ezt a dm zónát de nem sikerült mi a naja? TUT: http://sampforum.hu/index.php?topic=3967.0Script: // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } Error: C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(74) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(83) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(92) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(106) : error 004: function \"OnPlayerDeath\" is not implemented C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(111) : error 004: function \"OnVehicleSpawn\" is not implemented C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(116) : error 004: function \"OnVehicleDeath\" is not implemented C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(121) : error 004: function \"OnPlayerText\" is not implemented C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(126) : error 004: function \"OnPlayerCommandText\" is not implemented C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(128) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\" C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(131) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 017: undefined symbol \"SZ\" C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : error 017: undefined symbol \"N\" C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\dm.pwn(132) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 15 Errors.
203
« Dátum: 2012. július 08. - 14:12:51 »
204
« Dátum: 2012. július 08. - 08:49:53 »
Ezt meglehet úgy oldani hogy mikor meghal a dm-zónába akkor a dm be rakja ki ne a kezden. És azt is hogy innen ne lehessen teleportálni.
205
« Dátum: 2012. július 06. - 19:29:21 »
Sniper
206
« Dátum: 2012. július 06. - 12:18:22 »
Ez kicsit kicsi..: nagyobba esteleg van?
207
« Dátum: 2012. július 05. - 19:44:25 »
Hello! Valaki tudna nekem egy dm-zónát csinálni? Már próbálgattam [Tut]-okkal de nem ment. Itt van a tele. 1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639
208
« Dátum: 2012. július 02. - 12:38:34 »
XD ezt hova tegyem be: new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons [1]); } ott van feltöltve a reg rendszer beleépítenéd?
209
« Dátum: 2012. július 02. - 09:56:39 »
Megbróbáltam itt van de nem menti le:S.... /*•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Regisztráció ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••*/ #include <a_samp> #include <dudb> #include <dini> #pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define ReGiStEr 8 #define LoGiN 9 #define COLOR_GREEN 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF enum pInfo { Deaths, Kills, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { IsLogged[playerid] = 0; new file[128], string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Weapon\", GetPlayerWeapon(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); } IsLogged[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid) { PlayerInfo[playerid][Deaths] ++; PlayerInfo[killerid][Kills] ++; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == ReGiStEr) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Weapon\", GetPlayerWeapon(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name); } } } if(dialogid == LoGiN) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new PlayerName[24]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); return 0; } new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Rossz Jelszó! Ha elírtad lépj be újra!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GetPlayerWeapon(playerid, dini_Int(file,\"Weapon\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen be jelentkeztél!\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } } } return 0; }
210
« Dátum: 2012. július 01. - 21:10:17 »
Hy! Csináltam egy fegyvermenüt, ahol lehet venni fegyvert. Azt, hogy lehetne megcsinálni hogy a megvett fegyver kilépés után is megmaradjon? Regisztrációs rendszerem nem menti a fegyvereket.
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26
|