Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [GA]MER

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
196
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. december 04. - 15:31:37 »
mégis mivel vagy hogyan írtam volna át?

197
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. december 04. - 15:27:18 »
de akkor ez most mi?
mert nekem akkor valami nagyon nem stimmel :/

198
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. december 04. - 15:19:44 »
Hali all.

Namost ugye vannak a fórumon a rangok.

 
4. Vérbeli tag (csillagszám: 4)
Szükséges eltöltött idõ: 250-500
[/quote]

Akkor az, hogy van, hogy én 268 fentöltött órával még mindíg \"Teljes Tag\" vagyok?

Kép:
http://www.kephost.com/image/5u3

199
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw
« Dátum: 2014. december 02. - 19:57:14 »
Szerintem egy Picit NAGYON hasonlít erre a munkára http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=455961

nem lehet, hogy csak lemagyarosítottad?
  :angel:
Még a script is hasonlít  :-[
 
// All credits for Zamaroht\'s textdraw editor and Ho$s@ ( Scripting ) :D
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw8;
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(-19.000000, 436.000000, \"s\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 662.000000, -94.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(9.000000, 436.000000, \"Ping :\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.519999, 1.200000);
TextDrawColor(Textdraw1, 8978431);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(160.000000, 436.000000, \"Score :\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw2, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.519999, 1.200000);
TextDrawColor(Textdraw2, 8978431);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
Textdraw3 = TextDrawCreate(72.000000, 438.000000, \"Ping T\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.490000, 0.899999);
TextDrawColor(Textdraw3, -5046017);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw3, 0);
Textdraw4 = TextDrawCreate(234.000000, 438.000000, \"Score T\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.490000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw4, -5046017);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw4, 0);
Textdraw5 = TextDrawCreate(338.000000, 437.000000, \"Cash :\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw5, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.519999, 1.200000);
TextDrawColor(Textdraw5, 8978431);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw5, 0);
Textdraw6 = TextDrawCreate(405.000000, 438.000000, \"Cash T\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
TextDrawFont(Textdraw6, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.490000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw6, -5046017);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw6, 0);
Textdraw7 = TextDrawCreate(491.000000, 437.000000, \"Skin :\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw7, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.519999, 1.200000);
TextDrawColor(Textdraw7, 8978431);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw7, 0);
Textdraw8 = TextDrawCreate(554.000000, 438.000000, \"Skin T\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
TextDrawFont(Textdraw8, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.490000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw8, -5046017);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw8, 0);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
TextDrawHideForAll(Textdraw7);
TextDrawDestroy(Textdraw7);
TextDrawHideForAll(Textdraw8);
TextDrawDestroy(Textdraw8);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
SetTimerEx(\"UpdateText\", 1000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
 
forward UpdateText(playerid);
public UpdateText(playerid)
{
    new pScore[16], pPing[16], pSkin[16], pCash[16];
    format(pPing, sizeof(pPing), \"%d ms\", GetPlayerPing(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw3, pPing);
    format(pScore, sizeof(pScore), \"%d\", GetPlayerScore(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw4, pScore);
    format(pSkin, sizeof(pSkin), \"%d\", GetPlayerSkin(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw8, pSkin);
    format(pCash, sizeof(pCash), \"%d\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw6, pCash);
SetTimerEx(\"UpdateText2\", 1000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
forward UpdateText2(playerid);
public UpdateText2(playerid)
{
    new pScore[16], pPing[16], pSkin[16], pCash[16];
    format(pPing, sizeof(pPing), \"%d ms\", GetPlayerPing(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw3, pPing);
    format(pScore, sizeof(pScore), \"%d\", GetPlayerScore(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw4, pScore);
    format(pSkin, sizeof(pSkin), \"%d\", GetPlayerSkin(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw8, pSkin);
    format(pCash, sizeof(pCash), \"%d $\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Textdraw6, pCash);
    return 1;
}

200
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fallout Minigame [v2]
« Dátum: 2014. december 01. - 19:12:54 »
Nem azért mert 1 játékossal nem lehet játszani?

Van minimum szint. Lehet ez a baj (Tipp!)

201
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tokyoi Drift Stunt
« Dátum: 2014. december 01. - 19:08:37 »
:hmmm: Szép igenyes téma

Hát Kingston grt
  :-[

202
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2014. december 01. - 16:27:24 »
10/5

203
Munkaerő keresése / Mappolásokat vállalok
« Dátum: 2014. december 01. - 16:24:06 »
Szerintem szép leírás lett. De szerintem a sárga betüket cseréld le mert semmitsem lehet látni, csak ha kijelölöm   :confused:

204
Munkaerő keresése / Scriptert Keresek
« Dátum: 2014. december 01. - 16:17:13 »
Azért cserébe, hogy tesztelek, lehetek a szerver tulajdonosa, ha jól értelmezem?[/quote]
Na ne nevetess  :D

De egyépként jó kérdés rosszúl fogalmaztam meg, nemsokára átírom.

205
Munkaerő keresése / Scriptert Keresek
« Dátum: 2014. november 30. - 21:12:03 »
Sziasztok. Kb egy héttel ezelött írtam egy játékmódot ami elég jól haladt.

De sajnos csak egyedül vagyok vagyis így a munka lassan halad.


Ha szeretnél velem Scriptelni akkor jelentkezz. Várlak Szeretettel!


-Informálciók a módról-


A mód Stunt/Drift/Fun/DM Játékmód.


-Betölthetö Pozíciók Amiben Részt Vehetsz-


- Scripter


- Mapper


- Tesztelõ


-Feltételek-


- Kor: Teljesen Mindegy (
néha nem a kor számít)

- Legyen kreatív


- Tudjon csapatban dolgozni


Hogyan tudsz jelentkezni?


-Dobsz egy PM(Privát Üzenetet).


Ott elmondom a részleteket és a pontos elérhetöségeket.


-Jutalom-


Sajnos pénzel nem tudok szolgálni. A szerveren és a fórumon Tulajdonosi rangot kapsz.

206
Archívum / [HUN]-=[Phoenix Fun Szerver]=-
« Dátum: 2014. november 30. - 11:45:53 »
Nemértem....

Szerintem az eggyik
legjobb szerver és mégis néha olyan kevesen vannak rajta :(

207
Archívum / 0.3z | TheDRIFTCREW Official Server @ 2K14
« Dátum: 2014. november 30. - 11:41:21 »
Egész jó szervernek tünik így a leírtak alapján.

Amint lessz idöm felnézek :)

208
Segítségkérés / Szerver announce
« Dátum: 2014. november 30. - 11:28:26 »
Mikor régebben voltam a PFP-nél mint szkripter... akkor ugyan így volt probléma de azt úgy tudtam orvosolni, hogy újra telepítettem a játékszervert a legfrissebb verzióval.[/quote]
Ezis egy jó megoldás, egy próbát megér :)

209
Segítségkérés / Szerver announce
« Dátum: 2014. november 30. - 11:11:29 »
Nem minden esetben a(z) \"Announce\" számít, lehet pl a \"lanmode\" is.

Mindenestre próbáld meg a(z) \"Announc\"-ét alapértelmezett 0. Ra állítani, a \"Lanmode\"-t Pedig 1re!


PL:


echo Executing Server Config...


lanmode 1  <---- Ez mindenképpen így nézzen ki.


rcon_password <--- Rcon Jelszavad.


maxplayers <--- Max Játékosok


port <----- A Te Általad Megadott Port Szám.


hostname <---- Szervered Neve


gamemode0 <--- Játékmód Neve (Kerüljön utánna egy 1. Es Szám!


filterscripts <---- Fs Ek.


plugins <----- Pluginok


announce 0  <---- Ez had maradjon Alap.


query 1


weburl <----- Szervered weboldala.


onfoot_rate 40   (A többi had maradjon)


incar_rate 40


weapon_rate 40


stream_distance 300.0


stream_rate 1000


logtimeformat [%H:%M:%S]

Ha ígysem müködik akkor dobj egy PM-et kideritsük az ügyet ;)

210
SA-MP: Szerverfejlesztés / |Global Drift Stunt Szerver|
« Dátum: 2014. november 29. - 21:19:54 »
neon cucc, névnap cucc se saját..[/quote]
Ez teljesen igaz! A szerverben van egy jópár letöltött cucc!

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal