Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andriis

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36
196
Kérdések, Segítség / Honlap regisztrációs probléma
« Dátum: 2015. február 17. - 22:17:03 »
Ha jól látom smf. Ingyen hostingnál nekem nem szokta betölteni a kepet, így nem használom, de domainosnál behozza.
Nem biztos, hogy ez a hiba, de nálam az ingyenhost okozza.

197
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. február 17. - 13:41:55 »

198
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka (rendszer?) | Jelenleg 3db |
« Dátum: 2015. február 17. - 09:16:51 »
Nagyon szép lett. Teszteltem a szerverén. Jó kis script! Megy a \"+\"!

199
RP/RPG kérések / Kocsi bug :D
« Dátum: 2015. február 17. - 09:14:30 »
Idézetet írta: Gentleman date=1381424361\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minden témában a hiba azonos: a kérdésed nem megválaszolható.
Erre a kérdésre fizikailag képtelenség az első hozzászólásban megfelelő választ adni. Nem tudjuk, hogy milyen mód (ha ugyebár nem egyedi). Nincs semmilyen forráskód megadva így a segítőnek kút főből kell kitalálni azt, hogy a témanyitó hogyan oldotta meg a jelszó kezelést.
Itt is nincs megadva semmilyen változó, semmi arról, hogy õ hogyan kezeli a frakciókocsikat. Azt sem tudjuk, hogy használ e parancsfeldolgozót vagy sem.
Minden olyan téma ami nem értelmezhető elsőre (helyesírás és rossz fogalmazás miatt) azonnali törlésre vagy zárásra kerül.
 

200
Szkript kérések / Egy admin rendszerbe regisztráció készítés-HELP
« Dátum: 2015. február 17. - 09:01:59 »
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#define MAX_LEVEL 5
#define COLOR_GREY                0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE              0xFF9933AA
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
main();
enum pdata //az adattároló neve
{
       Level,// A szint értéke
       Death,//A halálok száma
       MONEY,//A pénz értéke
       Score //A pont értéke
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];
public OnFilterScriptInit()
{
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
       
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszőleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == 1)
        {
           if(!response) Kick(playerid);
            if(strlen(inputtext) == 0)
             {
                 ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                return 0;
              }
              format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
              if(!fexist(File))
            {
               dini_Create(File);
                dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
                PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(File,\"Level\");
                PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(File,\"Halalok\");
                GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(File,\"Penz\"));
                SetPlayerScore(playerid,dini_Int(File,\"Pont\"));
                 ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
            }
        }
        if(dialogid == 2)
        {
           format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
            if(!response)
           {
               Kick(playerid);
            }
             format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Pasword\"));
            if(!strcmp(inputtext, PW, false))
            {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\");
              }
            else
            {
               WPW[playerid] ++;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
      if(WPW[playerid] == 3)
      {
         Kick(playerid);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
           }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        format(string,sizeof(string),\"User/%s.ini\",name);
        if(dini_Exists(string))
        {
            dini_IntSet(string,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][Level]);
            dini_IntSet(string,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Death]);
            dini_IntSet(string,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
            dini_IntSet(string,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        PlayerInfo[playerid][Death]++; //növeltük az értéket 1-el.
        return 1;
}
CMD:setlevel(playerid,params[])
{
        new playerid2,level;
        if(sscanf(params,\"id\",playerid2,level)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
        if(playerid2 == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rossz játékos ID\");
        if(level < 0 || level > 5)return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}A parancs használatához {FF9933}rCon {AFAFAF}adminnak kell lenned.\");
        PlayerInfo[playerid2][Level] = level;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen átállítottad az {FF9933}admin {FF9933}szintjét!\");
        SendClientMessage(playerid2,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen át lett állítva az {FF9933}admin {AFAFAF}szinted!\");
        return 1;
}
 
stock Nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}

 
Teszteltem, nálam jó volt, és mindent mentett. Remélem tetszik! :)

201
Szkript kérések / Mi ennek a filterscriptnek a neve?
« Dátum: 2015. február 15. - 14:55:24 »
Csakhogy ez nem SinglePlayer, hanem Multiplayer!
Itt nem alap funkció!

202
Kérdések, Segítség / Excel lapfül
« Dátum: 2015. február 15. - 09:08:35 »
Sziasztok!
Nos olyan kérdésem van, hogy excelbe hogyan oldható az meg, hogy egy cella tartalma legyen a lapfül neve?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150215/excel_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Tehát egy cellába beírom, hogy XYZ, és a bekarikázott rész is átíródik XYZ-re. Gondolom makróval kell, de fogalmam sincsen, hogy hogyan oldható ez meg.
Előre is köszönöm a segítséget!

203
10/10
10/9

204
10/9
Hát ez nem is aláírás :D

205
10/4
10/4

206
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. február 10. - 17:41:58 »
main();

 
Ha így használjuk elviekben az sem hibás...
Legalábbis nálam simán megy a mod így is :D

207
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. február 10. - 16:36:09 »
sscanf?
Nem kellene?

208
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. február 09. - 16:34:26 »
if((hour = 18) || (hour = 19) || (hour =20))
{
            CreateObject(id,x,y,z,r1,r2,r3);
}

 
Így nem jó?
Csak egy ötlet, nem biztos hogy jó...

209
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. február 08. - 09:59:27 »
Melyik sorokra?

210
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle
« Dátum: 2015. február 08. - 09:56:04 »
new kocsi;
public OnGameModeInit ()
{
    kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
    AttachObjectToVehicle(19419, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}

 
Elviekben így kellene :D

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal