Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 261
1891
Segítségkérés / Gond a mysql kóddal
« Dátum: 2014. április 20. - 20:13:27 »
Úgy van, itt:
 
stock JelszoEllenorzes( playerid, jelszo[] )

 
A jelszo változót nem használod, ezért írja, hogy sosincs használva. Töröld és jó lesz.
[mod]De amúgy legközelebb használd a kiemelt témát, na meg meg is lett oldva, szóval zárok![/mod]

1892
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 20. - 17:34:29 »
Pfú, köszi, én meg simán nem írtam be jelszót és kész, de az nyilván nem volt jó. :D Ment a +

1893
Kérdések, Segítség / Fraps: hibás desktop record
« Dátum: 2014. április 20. - 17:21:25 »
Sziasztok!
Bejelöltem a Monitor Aero desktopot, azonban nem lehet felvenni az asztalt. Az FPS-em sem jelenik meg. Elindítok valamit, pl. a GTA-t, ott minden rendben van. Azt hiszem érhetõ ez így. Megoldás?
Köszönettel: Dfoglalo

1894
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 20. - 17:13:11 »
Sziasztok!
Azt tudom, hogyan lehet beprogramozni, hogy a szerver kapjon jelszót. Azonban azt már nem, hogy hogyan lehet a gamemodeba beírni azt, hogy a jelszó levételre kerüljön. Aki tudja, kérem írja le! :D
Köszönettel: Dfoglalo

1895
Segítségkérés / PlayerTextdraw fixchars
« Dátum: 2014. április 20. - 16:54:29 »
[mod]Zárok.[/mod]

1896
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 20. - 13:50:29 »
Csak csökkentsd a sizét és egyszer csak jó lesz, nah :D

1897
Munkaerő keresése / Scriptert keresek!
« Dátum: 2014. április 20. - 13:47:43 »
Remek. Ilyen szerver is régen volt. Csak minden legyen hû a sztorihoz. Sok sikert :D

1898
Segítségkérés / Parancsnál NPC mond valamit
« Dátum: 2014. április 20. - 13:42:51 »
SetPlayerChatBubble();

1899
Segítségkérés / Textdraw kérdés?Miért írja új sorba?
« Dátum: 2014. április 20. - 01:40:04 »
Láthatnánk azt a részt, ahol kiírod a nevedet?

1900
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 22:51:13 »
Az jó, ahogy van, 2-es a centered. Gondolom editorban is azt adtad meg, ezért 2 most.

1901
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 19. - 21:51:21 »
Nálam pedig bejött. Dupla indítás? Azt is írtam. Csak mert amikor az alap anim fs-t használom, sokszor csak a második parancs beírásra indul az anim. Amúgy ezt azelõre  anim betöltõs dolgot még itt az egyik témában olvastam régebben, ha akarod, keresd ki, tuti megvan még valahol.

1902
Segítségkérés / animba esés 30 hpnál
« Dátum: 2014. április 19. - 21:37:52 »
Itt csak egy elágazást látok, amely a 30 hp csekkolás és az animba esés közben van:
 
if(pInfo[playerid][serult] == false){

 
Egyáltalán elvégzi az ezen elágazás igaz ágán lévõ dolgokat? Mert ha nem, lehet, hogy ez a probléma. Csekkolhatod pl. egyszerû printes debuggal:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                print(\"Asd0\"); // Floodolni fogja, szóval nem fontos, elvégre csak-csak lefut idáig, ugyanis minden bizonnyal csatlakozva van a játékos. Szóval akár le is hagyható.
                new Float:Elete;
                GetPlayerHealth(playerid, Elete);
                if(Elete <= 30)
                {
                    print(\"Asd1\");
                    if(pInfo[playerid][serult] == false)
                    {
                            print(\"Asd2\");
                            cmd_me(playerid, \"összeesik\");
                            SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);
                                ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");
                            pInfo[playerid][serult]=true;
                            TogglePlayerControllable(playerid, false);
                        }
                        print(\"Asd3\"); // Szükségtelennek találhatod, elvégre az elágazás elõtt is tesztelünk, de van olyan hiba, hogy idáig el sem fut a kód. Magam sem tudom, hogy miért, de már találkoztam jómagam is ilyennel.
                }
                print(\"Asd4\"); // Szükségtelennek találhatod, elvégre az elágazás elõtt is tesztelünk, de van olyan hiba, hogy idáig el sem fut a kód. Magam sem tudom, hogy miért, de már találkoztam jómagam is ilyennel.
                return 1;
}

 
Na és ezen asdokból melyeket írja ki? Amúgy szerintem felesleges updatenél, elég timerrel, bár ki tudja... Jó itt is.


Amúgy lehet, hogy csak szimplán nem játssza le az animot. Tisztítsd a játékos animait, vagy indítsd el kétszer. Hátha. Amúgy ha nem az elágazásokkal van a baj, hanem egyszerûen nem játssza le, az asszem azért van, mert nem tölti be õket a játékos számára az anim könyvtárból, vagy valami ilyesmi... Áh, én ehhez nem értek :D

1903
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 21:17:03 »
TD editorban (legalábbis a z akárkijében) nem lehet bemérni. Amúgy egy helyen \"mérte be\":
 

PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2);

 
[/quote]
Ez viszont 2-es aligmenttel azt fogja eredményezni, hogy a TD körül k*va nagy távolságokra is kattintani lehet majd az adott TD-re.

1904
Munkaerő keresése / Scriptert keresek!
« Dátum: 2014. április 19. - 21:12:07 »
Õõõ, 300 forint? Akkor most Magyarországon játszódik a történet?

1905
Szkript kérések / Hátizsák a hátra
« Dátum: 2014. április 19. - 21:10:44 »
[mod]Zártam helyetted. Legközelebb vedd a fáradtságot és zárj te![/mod]

Oldalak: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal