Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 153
1861
Counter Strike 1.6 / -=[Sergeant]=-Official Public Server
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 16:27:08 »
Felmegyek, Touch. ;)
Mégsem. Hibás az IP.

1862
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 16:04:12 »
9/10

1863
Beszélgetés / Fórum hírdetés-Vírus?
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 20:26:03 »
Noco, Te milyen böngészõt használsz?

1864
Beszélgetés / Fórum hírdetés-Vírus?
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:39:32 »
Mindenesetre az én kis ingyenes Avastom megvéd a bajtól.

1865
Beszélgetés / Fórum hírdetés-Vírus?
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:33:47 »
Ahogy nézem az \"onlineticketexpress\" reklámra panaszkodik. Nem látok itt ilyen hirdetést.

1866
Segítségkérés / Rossz helyre teleportál
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:31:29 »
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#include <a_samp>
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

1867
Segítségkérés / Halál utáni spawnolás
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:29:45 »
Mi áll az \"OnPlayerDeath\" callback után?

1868
Szkript kérések / Jog ahhoz, hogy betudjon menni egy épületbe.
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 13:14:59 »
A scriptet megírtam, de nem szeretném publikálni. A téma zárható.

1869
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 08:19:36 »
Vagy script segitsegevel kijelezni hogy az adott pillanatban au egyik fel megsebezte a masikat.

1870
Ha a mapod az eletunk legmeglepobb mapjanak titulalod, akkor az a map nem lesz meglepo.
Dontsuk el mi hogy meglepo lesz-e vagy sem.

1871
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:43:16 »
Mindezek nem lennének ha végre normálisan kialakulna egy programozó csapat, akik normálisan fejlesztik a SAMP-ot.

1872
Szkript kérések / Jog ahhoz, hogy betudjon menni egy épületbe.
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:35:00 »
Csáó. Tudom mirõl van szó. ;) Hamarosan leszek skype-on, és megcsinálom nektek. Kérlek, küldd el PÜ-ben a skype címed.
Rupert

1873
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:21:11 »
Idézetet írta: Benceee date=1344514740\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Asszem te jöttél fel utána keménykedni, hogy \"Greg hol lakik\" Meg ilyenek.
De várjunk csak.
 
[13:34:00] Urghy_Nights panasza[13]: Greg akkor ajd egy címet és megnézzük hogy te h teljesítesz
[13:34:00] Urghy_Nights panasza[13]: ja hogy fenn sincs a besz*ri ???
[13:34:00] Urghy_Nights panasza[13]: Megnézném mit ér õ a golyók ellen

 

Csöbörbõl vödörbe, ahogy mondani szokás.

1874
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dani szervere
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 22:02:58 »
Idézetet írta: rewan date=1344455490\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fekete doboz = MS-DOS konzol/CMD.exe?
 
Erre nem is gondoltam. :D Jó lehet a gyerek számítástechnikai felfogása.  :doubt:

1875
A szerveren mySQL-ben tárolod a játékosok adait.
A honlapon lekéred mySQL-lel a játékos/ok jelszó/avait. Ha egyezik a beírt jelszó azzal amit a szerveren használnak akkor beengeded õket.

Oldalak: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal