Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 198
1861
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ételstand
« Dátum: 2013. július 01. - 22:27:28 »
És hol a \"/save stand\" parancs?

1862
Segítségkérés / Jármû Bug lehet?
« Dátum: 2013. július 01. - 22:11:42 »
Idézetet írta: BoOy date=1372703177\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39119\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetTimerEx(\"Tankolás Várj...\", 5000, false, \"i\", playerid);
Ez nagyon szúrja a szemem..
Ha annyira szúrja a szemed, akkor segíts neki, vagy ne is írj ide!
 
Kedves moderátor! Nagyon sokat tudok segíteni ha nem tudom az egyik kódrészletet.. siettem nem tudtam teljesen leírni a mondókámat! Ha moderátor vagy azért vegyél már egy kicsit magadból! Köszi!
Amúgy:
 

elvileg azt kéne átírni RefuelVehicle-re....de ha átírom, angol nyelvû lesz az egész...vagy ha elmentem error-t ír a ppc_playercommands-ban meg a text-ben...a pawno includesben vannak...nemtudna nekem küldeni valaki egy jó gamemodes-t? ez egy \"kamionos mód felturbózva vagy mi\" ppc_trucking....ez kéne nekem csak úgy, hogy a tankolás dolog jó benne..meg esetleg hozzá egy includes-ben lévõ cuccokat..megköszönném :/
 
[/quote]
Ha átírtad RefuelVehicle-t akkor nem fog mûködni mivel ez lehív egy public részleget vagy minek nevezzem.
Tényleg csak akkor tudok segíteni ha látom az egész módot, töltsd fel, ha nem akarod akkor küld el PM-be és javítom!

1863
Segítségkérés / Jármû Bug lehet?
« Dátum: 2013. július 01. - 20:26:17 »
SetTimerEx(\"Tankolás Várj...\", 5000, false, \"i\", playerid);
Ez nagyon szúrja a szemem..
[mod]Ha annyira szúrja a szemed, akkor segíts neki, vagy ne is írj ide![/mod]

1864
Segítségkérés / Jármû bug (?)
« Dátum: 2013. július 01. - 15:50:41 »
Idézetet írta: Dzsugasvili date=1372632323\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39112\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
üdv
épp egy gangwar szkripten dolgoztam, letettem néhány autót a grove streethez.
viszont mikor csatlakozok a bandámhoz, lespawnol cj házában és kimegyek, az autók össze-vissza vannak elrendezve, egymás hátán
kipróbáltam odamenni lv-bõl, akkor minden rendben volt, a helyükön voltak.
ez miért lehet?
 
Légyszi szkriptet... Nem azért hogy mindenkinek kellene, de csak így tudunk segíteni!

1865
Segítségkérés / Jármû Bug lehet?
« Dátum: 2013. július 01. - 15:48:09 »
Idézetet írta: Torma2015 date=1372685372\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39119\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rendben..kiszedtem a scriptet, de most meg megfagy amikor beállok tankolni és megnyomom a dudát :/
 
Hát így nem sok mindent tudunk belõle megoldani... rakd fel a szkriptet pastebin-re vagy ide ha nem sok sorból áll.

1866
Segítségkérés / Törlés-Betöltés
« Dátum: 2013. július 01. - 00:30:04 »
Idézetet írta: donking11 date=1372585480\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnGameModeInit()
{
    CreatePickup(pickupid, 1, x, y, z, -1);
    return 1;
}

 

az 1-es típúsú nem az amikor a pickup mindig látszik?
hát nem tudom hogy van-e rá típus én összedobtam egy kérésednek megfelelõ kódot.
ez így hosszabbik verzió:
 

new Pick;
public OnFilterScriptInit()
{
Pick = CreatePickup(model,1,0,0,0,-1);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Pick)
{
                   //felvettél egy pickupot akkor:
    DestroyPickup(Pick);
}
return 1;
}

1867
Segítségkérés / SA:MP autó készítés
« Dátum: 2013. június 30. - 23:44:40 »
Idézetet írta: Peter date=1372452001\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Huh AttachObjectToVehicle lehet van egy TextEditor nevét nem tudom de faja. Olyat lehet vele készíteni, hogy a térbe készíti el nem a monitoron marad hanem térben vagyis rárakod pl városházára és ottmarad. Ebbõl lehet tudja valaki a nevét. Na olyanba csinálsz egyet elnevezed pl kocsiPB nek majd lemented és berakod gamemode majd ez a kód!
 
A válasz:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText

1868
Segítségkérés / Dialogos Teleportálási Hiba
« Dátum: 2013. június 30. - 23:26:07 »
Javítva! Nézd meg majd a hibáid.
 
#include <a_samp>
#define DialogDriftek    2230
#define DialogStuntok    2231
#define DialogTeleport    2232
#define DialogVersenyek 2233
#define Dialog ShowPlayerDialog
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/teleport\", true))
    {
       Dialog(playerid,DialogTeleport,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
       return 1;
    }
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DialogTeleport)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
      Dialog(playerid, DialogVersenyek, DIALOG_STYLE_LIST, \"Versenyek\",\"VaP\\nÉT\\nML\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
      Dialog(playerid, DialogDriftek, DIALOG_STYLE_LIST, \"DriftPályák\",\"Drift\\nDrift2\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
      Dialog(playerid, DialogStuntok, DIALOG_STYLE_LIST, \"StuntPályák\",\"StuntPark\\n\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
}
}
if(dialogid == DialogDriftek)
{
if(!response) return Dialog(playerid,DialogTeleport,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Bezár\");
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid, -2168.2400,-2283.5024,30.2840);
   }
   if(listitem == 1)
   {
      SetPlayerPos(playerid, -298.7161,1540.8464,75.5625);
   }
}
}
if(dialogid == DialogStuntok)
{
if(!response) return Dialog(playerid,DialogTeleport,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Bezár\");
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid, -2427.98828125, 1492.7863769531, 15.713349342346);
   }
}
}
if(dialogid == DialogVersenyek)
{
if(!response) return Dialog(playerid,DialogTeleport,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeleportPanel\", \"Versenyek\\nDriftPályák\\nStuntPályák\",\"Kiválaszt\",\"Bezár\");
if(response)
{
           //hiányos...
}
}
return 1;

1869
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy Phone - Mobil Rendszer
« Dátum: 2013. június 30. - 12:15:41 »
Köszi! ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 30. - 20:59:43 )

Frissítettem a letöltési linket! Pár bugot találtam, azokat javítottam! :)

1870
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy Phone - Mobil Rendszer
« Dátum: 2013. június 30. - 09:21:47 »
Köszönöm mindenkinek! :D

1871
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy Phone - Mobil Rendszer
« Dátum: 2013. június 30. - 01:17:43 »
bPhone
 
The Real Mobile System
 


Hali. Már pár napja dolgozok a Mobil Rendszeremen és mostanra végeztem!
 
 Mi ez? Mit tud?  
A játékos megveszi a bPhone x560 típusú telefont. A megadott telefonszám alapján felhív egy csatlakozott játékost akivel privátban beszélgethetnek, majdnem oylan mint a PM csak itt folyamatos beszélgethetést kezdeményezhet!
A   rendszerrõl:
Amikor a játékos megveszi a telefont egy generált telefonszámot kap (+3640-est). A rendszerben található még \"Egyenleg Rendszer\" ami úgy mûködik hogy hívás közbe percenként 2$ vesz le az egyenlegedbõl. Ha már egyenleg, akkor fel is lehet tölteni azt, 10$ és 100$ között! Ha az egyenleged 3$ alatt van értesít, ha pedig 0$ akkor hívást már nem kezdeményezhetsz!
Funkciói:  
 

  • /buyphone    - Telefon megvásárlása


  • /call             - Hívás telefonszám alapján


  • /hangup       - Hívás megszakítása


  • /feltolt         - Egyenleg feltöltése


  • /mytel         - Telefon Adatai


  • /bhelp         - Segítség


Ha bármi hibát(bugot) találtál írd le. Megköszönném!
Letöltés:
<A HREF=\"http://www.solidfiles.com/d/5c992eb1a2/\">Solidfiles</A>
<A HREF=\"http://data.hu/get/6701991/bPhone.rar\">Data.hu</A>

1872
Segítségkérés / - Ismeretlen nevû hiba! -
« Dátum: 2013. június 28. - 20:32:22 »
Jó lett köszönöm! *-*

1873
Segítségkérés / - Ismeretlen nevû hiba! -
« Dátum: 2013. június 28. - 18:16:38 »
Sziasztok. Hát a hiba nevét nem tudtam kitalálni ezért is gondolkozok h. mi a \'csa baja van ennek:
 
new TalkTexts[MAX_PLAYERS];
new TalkTimer;
new Text:Letter[MAX_PLAYERS];

 
OnGameModeInit Alatt:
 
Letter = TextDrawCreate(200.000000, 340.000000, \"asdasfsdgdfhdfhdf\");
TextDrawBackgroundColor(Letter, 255);
TextDrawAlignment(Letter, 1);
TextDrawFont(Letter, 1);
TextDrawLetterSize(Letter, 0.509999, 1.700000);
TextDrawColor(Letter, -1);
TextDrawSetOutline(Letter, 0);
TextDrawSetProportional(Letter, 1);
TextDrawSetShadow(Letter, 1);

 
OnPlayerConnect alatt:
 
TalkTimer = SetTimerEx(\"NextTalk\",5000,1,\"i\",playerid);
TalkTexts[playerid] = 0;

 
NextTalk alatt:
 
TalkTexts[playerid] ++;
TextDrawShowForPlayer(playerid,Letter[playerid);
switch(TalkTexts[playerid]) {
    case 1: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"dfhgdfh\");
case 2: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"sfsdg\");
case 3: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdas\");
case 4: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdafghs\");
case 5: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdas\");
case 6: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdfghas\");
case 8: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"afghsdas\");
case 9: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asfdas\");
case 10: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"afghsdas\");
case 11: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdfdgas\");
case 12: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdfsdfgas\");
case 13: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asddfgas\");
case 14: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdfgdas\");
case 15: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"adfgsdas\");
case 16: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asdfgdas\");
case 17: TextDrawSetString(Letter[playerid],\"asfdgdas\");
{
KillTimer(TalkTimer);
}
}

 
Na tehát az a baja ennek a szkriptnek hogy a case 15 után a többit nem játsza le. (tehát a case 16,17-et már nem..)
viszont ha, TextDrawSetString helyett SendClientMessage van akkor jó! Nem zavarja a textdraw-ot semmi mert nincs a szkriptbe több kód.. Megpuszilom ha valaki tudja.. :-* (ink kihagyom)..

1874
GTA V: Alap információk / TheGameTeve-Ez a GTA már nem az a GTA
« Dátum: 2013. június 27. - 23:39:39 »
Idézetet írta: Kosy date=1372312879\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37686\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Õ nem a skypra gondolt,hanem azt a kinectet simán feltörik és nézhetik amit csinálsz,esetleg ki tudja lehet hogy tényleg Amerika áll a háttérben mert az elmúét hónapokban sok problma volt ezzel hogy az amerika megsérti a személyi jogokat az EU ellen.Jah és nem is lesz kaphaító nálunk csak 2014-ben és sokkal gagyibb mint a PS4.
 
Nézhetik majd ha Kinect Pornót fogunk játszani meztelenül...

1875
Készülõ munkák / Mod
« Dátum: 2013. június 26. - 21:21:23 »
Idézetet írta: Spirit date=1372274178\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38924\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

2. Nem hiszem hogy bárki is kíváncsi egy 600 soros módra amibõl 200 sor teljesen fölösleges.

 
Bocs, de szerintem neked sem esett volna jól ez! Nemtudom hogy szkripteltél-e már, vagy sem, de kicsit próbáld már átérezni azt hogy ez neki hogy eshet...
 
[/quote]
Befejeztük már én is befejeztem már ezeket a leb*szásokat, de ez túl ment minden határon.. hát kérlek én se adtam ki ilyen modokat mert tudtam hogy lefognak baszni meg láttam a többi szkripteket és úgy éreztem szerintem az enyémhez képest nagyon jók.. Sõõt nem is ez a mód bánt hanem hogy elõre szól nekünk milyet fog csinálni...Most azt se tudom hogy sírjak vagy nevessek.

Oldalak: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal