Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 293
1846
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 18:28:45 »
#include <a_samp>
new PlayerText:TextDraw[2],
PlayerStat[MAX_PLAYERS][2];
public OnGameModeInit() return 1;
public OnGameModeExit() return 1;
public OnPlayerConnect(playerid) {
    TextDraw[0] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 21,446,\"Ölés:\");
PlayerTextDrawFont(playerid, TextDraw[0],1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, TextDraw[0],1);
TextDraw[1] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 156,440,\"Halal:\");
PlayerTextDrawFont(playerid, TextDraw[1],1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, TextDraw[1],1);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
PlayerTextDrawDestroy(playerid, TextDraw[1]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, TextDraw[0]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
PlayerTextDrawShow(playerid, TextDraw[1]);
PlayerTextDrawShow(playerid, TextDraw[0]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
new string[32];
    PlayerTextDrawHide(playerid, TextDraw[1]);
PlayerTextDrawHide(playerid, TextDraw[0]);
PlayerStat[killerid][0]++;
PlayerStat[playerid][1]++;
format(string, sizeof(string), \"Ölés: %d\", PlayerStat[killerid][0]);
PlayerTextDrawSetString(killerid, TextDraw[0], string);
format(string, sizeof(string), \"Halál: %d\", PlayerStat[playerid][1]);
PlayerTextDrawSetString(playerid, TextDraw[1], string);
return 1;
}

 
nem néztem, hogy jó-e

1847
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 07. - 17:40:33 »
Idézetet írta: trave date=1357576154\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32272\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csodálkozol rajta, hogy ilyen névvel \' Laci_Wok_Tsoh \' kidobnak? Lejáratás szagot érzek..
 
Tesztelni mentem fel, utána persze regisztráltam normális névvel, másik jelszóval (ne örülj elõre)
Bár a teszteléstõl elment a kedvem, már a regisztráció után.

1848
Általános / Palomino RPG beszélgetés
« Dátum: 2013. január 07. - 15:41:14 »
[hs width=300 height=300]http://i48.tinypic.com/prh3n.png[/hs]
A Júliust a Gazdasági Válság miatt kihagytátok??
Tovább nem is jutottam, UppeR kidobott..
Laci_Wok_Tsoh

1849
SA-MP: verziók / SA:MP ?
« Dátum: 2013. január 07. - 15:16:14 »
Az lenne az igazi, hogyha legalább valami használható NPC rendszert beletennének.. Ha nagyon ragaszkodnak a San Andreas alapjaihoz, akkor engedélyezzék az alap SAban található NPCket.. nem terhelné agyon a szervereket, mint a mostani NPC rendszer (illetve egy kis PS2 dezsávûje lenne  ^-^ ).
Sajnálom, hogy Alex már nem fejlesztõ (az volt ugye? o.O) Még az õ NPC rendszere is fejlettebb..
Illetve.. az Y_Less kérdés.. Kitudja, mit kapott, és cserébe mit fog adni.

1850
Off Telep / The WarZ Szuperkalandorok klán/gameplay.
« Dátum: 2013. január 07. - 06:31:13 »
nemtudom, ezt hol álmodtátok. :\'D
Carlos, küldtem. :D

1851
Archívum / Rövid közlemény
« Dátum: 2013. január 06. - 18:56:48 »
velkám bekk  :angel:

1852
Off Telep / The WarZ Szuperkalandorok klán/gameplay.
« Dátum: 2013. január 06. - 16:23:27 »
Idézetet írta: Carlos date=1357484591\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32023\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a baj, hogy fizetõs. :/
 
nem akarok oldalt hirdetni, de van rá emulátor.



 

Összevetés az Arma 2DayZ-el. Nos mindenki leszólja, a WarZ-t mivel a DayZ fejlettebb, igen fejlettebb, de az , csak 1 mód
 
[/quote]
Gyakorlatilag WarZ is csak egy mód, War Inc az egésznek az alapja, szóval nem tudom mirõl beszélsz.
 
[/quote]
A DayZ ArmA2 motoron, a játékot felhasználva mûködik, ArmA2 nélkül el sem indulna.
A WarZ egy teljesen különálló játék, War Inc motorját használva mûködik.. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy a Left 4 Dead a CS:Source modja, mert ugyanaz a grafikai motorja.

1853
Beszélgetés / Tudsz vagy nem tudsz?
« Dátum: 2013. január 06. - 14:11:36 »
nem.
tudsz motort szerelni?

1854
Off Telep / The WarZ Szuperkalandorok klán/gameplay.
« Dátum: 2013. január 06. - 14:02:46 »
Idézetet írta: BigTics date=1357476100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32023\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Összevetés az Arma 2DayZ-el. Nos mindenki leszólja, a WarZ-t mivel a DayZ fejlettebb, igen fejlettebb, de az , csak 1 mód, ez pedig konkrétan 1 játék, a dayz , csak 1 \"kiegészítõ\" az armához, ennek köszönhetõen vannak jármûvel, hatalmas játéktér(akárcsak samp...)
A WarZ-ben a zombik értelmesebben viselkednek nem ugatnak és járnak négykézláb.
 
Úgy szeretem ezt az érvet.
Persze igen mód, de a WarZ be is van bug.
És akkor a DayZ be nyugodtan lehet bug mert ez csak egy mód nem külön játék.  ;)
WarZ elég gyatrán is szerepel minden szempontból, hazudoznak a fejlesztõk a játékról stb...
És ez egy külön játék , akármilyen státuszban van most.
De a DayZ most is csak egy MOD nem külön játék... MÉG
 
[/quote]
Játszottál már a WarZvel? Összevetetted a kettõnek legalább az elsõ 5 percben érzékelhetõ különbségeit? Ezalatt a DayZ laggos, gyatra, sz4r irányításáról és az optimalizálatlan, rohadt magas gépigényérõl beszélek.


Világi játék, várom hogy kijöjjön.  :angel:

1855
Játékok / bunyós gamek ?
« Dátum: 2013. január 05. - 20:28:46 »
Def Jam, Tekken, Sleeping Dogs, Mortal Combat?!

1856
Kérdések, Segítség / Tápegység.
« Dátum: 2013. január 05. - 12:06:42 »
Egyenlõre LC Power és FSP, illetve Cooler Master (o.O ) környékén nézelõdök.

1857
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Segitség hogyan lehetek rendör ?
« Dátum: 2013. január 04. - 20:48:23 »
vagy volt már ilyen, vagy megálmodtam.. akkora dezsávû\', hogy sirsz.


Rendõr.. Rendészeti Szakközép, illetve Fõiskola elvégzése után.

1858
Maybe, but.. ennek semmi köze a SAMPhoz.

1859
Tanuljunk PAWN nyelvet / Játékos pénzének változásának ellenõrzése
« Dátum: 2013. január 03. - 18:34:10 »
Szép leírás..
Megjegyzés:
 
if((GetPlayerMoney(playerid) > penz[playerid]) || (GetPlayerMoney(playerid) < penz[playerid]))

 
rövidebb így
 
if(GetPlayerMoney(playerid) != penz[playerid])

 
Illetve, hogy OnPlayerUpdate alatt okozhat némi szerver laggot, de jobb és gyorsabb ellenõrzési folyamat nincs rá.

1860
Beszélgetés / TRON Legacy
« Dátum: 2013. január 03. - 18:11:04 »

\"width=500
http://forumhungary.hu/tron/tron_noflash.jpg[/img]
Sam Flynn hétéves volt, amikor a világ legjobb videojáték-fejlesztõjeként számon tartott apja rejtélyes körülmények között eltûnt. Húsz esztendõvel késõbb az önfejû Samet még mindig nem hagyják nyugodni a történtek. Amikor nyomozni kezd a régi Flynn Játékterembõl küldött különös szignál után, hirtelen egy digitális világba csöppen, amelyben húsz éve tartják fogságban Kevint. Az amazon Quorra segítségével apa és fia megpróbálnak megszökni a Kevin által alkotott kibervilágból. Egy könyörtelen gazember azonban mindent megtesz annak érdekében, hogy szándékukat keresztülhúzza.
 



Nekem tetszett.. Remélem valamilyen szálon folytatják.

Oldalak: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal