Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 185
1846
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zadmin
« Dátum: 2012. január 24. - 16:20:21 »
Idézetet írta: Flash date=1327416913\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16039\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nem menti le a felhasználómat pedig létrehoztam a scriptfiles mappába egy Zadmin nevû mappát, és azon belül egy Users nevû mapát. mi a hiba?
 
meglesem az enyémet betöltötte :S
E: elirtam User mappát nyiss :S
 

Nem rossz. :)
 
[/quote]
kössz :)

1847
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendör Vs civil v0.1
« Dátum: 2012. január 24. - 16:18:57 »
<-\" post=\"216031\" timestamp=\"1327418111\"]
Csak énvagyok vak vagy tényleg nemlátok benne OnPlayerCommandText részt?
 
[/quote]
zcmd s lett volna a gm de ha lesz idõm parancsokat is irok bele!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 24. - 16:19:16 )

addig zárom a témát.

1848
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zadmin
« Dátum: 2012. január 24. - 14:36:23 »
Idézetet írta: Flash date=1327412093\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16039\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy kicsit több leírás nem ártalan, pl hogy dialogos a reg/log stb..
 
Ki irtam

1849
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendör Vs civil v0.1
« Dátum: 2012. január 24. - 14:29:18 »
Idézetet írta: Dead date=1327411301\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16037\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egész jó :)
 
Ha lesz idõm fejlesztem , és akkor talán\"nyitok \" vele szervert.

1850
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zadmin
« Dátum: 2012. január 24. - 14:28:32 »
-

1851
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendör Vs civil v0.1
« Dátum: 2012. január 24. - 14:20:02 »
Üdv felrakom az általam \"készitett kis gmet\" de ha lesz idõm tovább fejlesztem és feltöltöm a lusta népségnek :)
Kod:[pawn]
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_RENDOR 0
#define TEAM_CIVIL 1
#define TEAM_TAXIS 2
#define TEAM_MENTOS 3
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 32
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
public OnGameModeInit()
{
UsePlayerPedAnims();
//rendür skin:
AddPlayerClass(280, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(281, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(282, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(283, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(284, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(288, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Police
AddPlayerClass(7, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian 0
AddPlayerClass(11, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(19, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(21, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(23, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(28, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian 5
AddPlayerClass(29, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(46, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(47, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(59, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(98, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian 10
AddPlayerClass(101, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(116, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(124, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(186, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(188, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian 15
AddPlayerClass(223, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(240, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
AddPlayerClass(58, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Civilian
//kocsik
AddStaticVehicle(596,1535.8967,-1666.3201,13.1027,0.2065,0,1); //
AddStaticVehicle(596,1535.6672,-1678.0308,13.0990,178.8805,0,1); //
SetGameModeText(\"[HUN]Civilek vs Sünkutyák Béta\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(classid >= 1 && classid <= 6)
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendortiszt\", 3000, 3);
   SetPlayerInterior(playerid, 1);
    SetPlayerPos(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0821);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 212.6498,-41.0299,1002.0234);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
        }else if(classid >= 7 && classid <= 19)
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Civil\", 3000, 3);
   SetPlayerInterior(playerid, 1);
    SetPlayerPos(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0821);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 212.6498,-41.0299,1002.0234);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
GivePlayerWeapon(playerid,29,900);
GivePlayerWeapon(playerid,24,900);
GivePlayerWeapon(playerid,31,900);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Te a rendõr csapatba vagy a Parancsaid:\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"/detain , /bilincs , /buntet, /rjail , /felhivasok\");
SetPlayerPos(playerid,1547.1265,-1675.3710,13.9445);
} else if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
{
GivePlayerWeapon(playerid,27,900);
GivePlayerWeapon(playerid,23,900);
GivePlayerWeapon(playerid,30,900);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);
SendClientMessage(playerid,-1,\"CIVIL VAGY a Parancsaid:\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"/jogsitad /pay /reclass (Csak a korháznál lehet karit váltani!) /blow [iD] ,/buyc4 , és /playlist\");
}else if(gTeam[playerid] == TEAM_TAXIS)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Taxis vagy neked nincsen parancsod\");
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREEN);
GivePlayerWeapon(playerid,24,100);
}else if(gTeam[playerid] == TEAM_MENTOS)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Mentõ szolgálatba léptél parancsaid:\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"/heal ID\");
GivePlayerWeapon(playerid,24,100);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   StopPlayerHoldingObject(playerid);
   OldWeapon[playerid]=0;
   HoldingWeapon[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
   new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
   if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
       StopPlayerHoldingObject(playerid);
   if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
   {
       new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
       if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
       {
           HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
           switch(oldweapontype)
           {
               case WEAPON_TYPE_LIGHT:
               SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
            case WEAPON_TYPE_MELEE:
                SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
            case WEAPON_TYPE_HEAVY:
                SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
           }
       }
   }
   if(oldweapontype!=weapontype)
      OldWeapon[playerid]=weaponid;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
GetWeaponType(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 22,23,24,26,28,32:
        return WEAPON_TYPE_LIGHT;
   case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
       return WEAPON_TYPE_MELEE;
   case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
       return WEAPON_TYPE_HEAVY;
}
return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
   case 2..8:
       return weaponid+331;
        case 9:
       return 341;
   case 10..15:
      return weaponid+311;
   case 16..18:
       return weaponid+326;
   case 22..29:
       return weaponid+324;
   case 30,31:
       return weaponid+325;
   case 32:
       return 372;
   case 33..45:
       return weaponid+324;
   case 46:
       return 371;
}
return 0;
}[/pawn]

1852
SA-MP: Szerverfejlesztés / Caravan Script
« Dátum: 2012. január 24. - 14:17:27 »
Idézetet írta: Norby date=1327385941\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz.
De te folyamatosan a hivatalos fórumról hozol át Scripteket. Ez igaz nincs tiltva, engedélyezett. De én még egyetlen egy nagyobb munkádat nem láttam még hogy csináltál volna.
 
Lusta vagyok rá ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 24. - 14:17:57 )

meg am is hanyagolom a sampot már valami jó játékot keresek

1853
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ladmin 4v2 TUNING version
« Dátum: 2012. január 24. - 14:16:53 »
Swat fogadjunk hogy rosszab stilusba forditottad le

1854
kezdõként nem is rossz , de ezt
Kategoriába Kellet Volna Raknod

1855
SA-MP: Szerverfejlesztés / Counter Strike minigame
« Dátum: 2012. január 23. - 22:35:50 »
Idézetet írta: $P3tya$ date=1326043566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15363\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó kis script!!!  :D
 
Örül Chuck norris érte

1856
SA-MP: Szerverfejlesztés / Caravan Script
« Dátum: 2012. január 23. - 22:11:23 »
Üdv áthoztam 1 scriptet a HIV.FÓRUMRÓL .
Készitõ:[PC]henkie[NL]
Szükséges Include Hozzá még :http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=175565
Eredeti Link:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=299761
Képek:
Nappal:
\"samp000nby.png\"
Este:
\"samp001kv.png\"
Script:
[pawn]//=============================================================================
//                     CARAVAN SCRIPT BY HENK ©2011
//                      DO NOT REMOVE THIS CREDITS!
//=============================================================================
//                  ONLY EDIT THIS PART OF THE SCRIPT
#define SMALL_CARAVAN_PRICE 15000   //Changes the price for a small caravan.
#define BIG_CARAVAN_PRICE 20000     //Changes the price for a big caravan.
#define DEALER_XPOS 1687.0305       //Changes the dealership x-pos
#define DEALER_YPOS 1855.0242       //Changes the dealership y-pos
#define DEALER_ZPOS 10.6638         //Changes the dealership z-pos
//                         END OF THE EDIT PART
//=============================================================================
//Includes
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
//=============================================================================
//Defines
#define DIALOG_BUYC 70
#define DIALOG_CONFIRMC 71
#define PATH \"Caravans/%s.ini\"
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
//=============================================================================
//Forwards
forward LoadCaravans_data(playerid, name[], value[]);
//=============================================================================
//Vars
new Caravan[MAX_PLAYERS];
new CaravanChoise[MAX_PLAYERS];
new vehicleid;
enum cInfo
{
cModel,
Float:cXpos,
Float:cYpos,
Float:cZpos,
Float:cRotation,
cOwner[64],
cAmount
}
new CaravanInfo[MAX_PLAYERS][cInfo];
//=============================================================================
public OnFilterScriptInit()
{
CreatePickup(1318, 0, DEALER_XPOS, DEALER_YPOS, DEALER_ZPOS, -1);
   
print(\"\\n======================================\");
print(\"|     Caravan Script 3.2 by Henk     |\");
print(\"======================================\\n\");
return 1;
}
//=============================================================================
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/attach\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new Float:pos[3];
    GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), pos[0], pos[1], pos[2]);
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   new model = GetVehicleModel(vehicleid);
   if( model== 592 || model== 577 || model== 511 || model== 512 || model== 593 || model== 520 || model== 553 || model== 476 || model== 519 || model== 460
    || model== 513 || model== 548 || model== 425 || model== 417 || model== 487 || model== 488 || model== 497 || model== 563 || model== 447
        || model== 469 || model== 509 || model== 481 || model== 510 || model== 462 || model== 448 || model== 581 || model== 522 || model== 461
     || model== 521 || model== 523 || model== 463 || model== 586 || model== 468 || model== 471 || model== 472 || model== 473 || model== 493
         || model== 595 || model== 484 || model== 430 || model== 453 || model== 452 || model== 446 || model== 454 )
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem tudsz erre a jármüre karavánt rakni!!\");
   }
   else
   {
      if(CaravanInfo[playerid][cModel] == 3172)
      {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, CaravanInfo[playerid][cXpos], CaravanInfo[playerid][cYpos], CaravanInfo[playerid][cZpos]))
         {
            AttachObjectToVehicle(Caravan[playerid], vehicleid, 0.0, -8.7, -0.8, 0.0, 0.0, 180);
         }
      }
      else
      {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, CaravanInfo[playerid][cXpos], CaravanInfo[playerid][cYpos], CaravanInfo[playerid][cZpos]))
         {
            AttachObjectToVehicle(Caravan[playerid], vehicleid, 0.0, -7.2, -0.8, 0.0, 0.0, 180);
         }
      }
        }
   return 1;
}
else if(strcmp(\"/detach\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new Float:pos[4];
   GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), pos[0], pos[1], pos[2]);
   GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), pos[3]);
   if(CaravanInfo[playerid][cModel] == 3172)
   {
      pos[1]=pos[1]-8.7;
      pos[2]=pos[2]-0.8;
   }
   else if(CaravanInfo[playerid][cModel] == 3171)
   {
      pos[1]=pos[1]-7.2;
      pos[2]=pos[2]-0.8;
   }
   CaravanInfo[playerid][cXpos] = pos[0];
   CaravanInfo[playerid][cYpos] = pos[1];
   CaravanInfo[playerid][cZpos] = pos[2];
   CaravanInfo[playerid][cRotation] = -pos[3];
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Model\", CaravanInfo[playerid][cModel]);
   INI_WriteFloat(File,\"Xpos\",pos[0]);
   INI_WriteFloat(File,\"Ypos\", pos[1]);
   INI_WriteFloat(File,\"Zpos\", pos[2]);
   INI_WriteFloat(File,\"Rotation\", CaravanInfo[playerid][cRotation]);
   INI_WriteString(File,\"Owner\", CaravanInfo[playerid][cOwner]);
   INI_WriteInt(File,\"Amount\", CaravanInfo[playerid][cAmount]);
   INI_Close(File);
   INI_Close(File);
    DestroyObject(Caravan[playerid]);
   Caravan[playerid] = CreateObject(
            CaravanInfo[playerid][cModel],
                pos[0],
                pos[1],
                      pos[2],
            0.0,
                     0.0,
                      CaravanInfo[playerid][cRotation],
                      0.0
              );
    return 1;
}
else if(strcmp(\"/buy\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, DEALER_XPOS, DEALER_YPOS, DEALER_ZPOS))
    {
            if(fexist(UserPath(playerid)))
       {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Neked már van karavánod! Használd /sellcaravan hogy eladd.\");
      }
      else
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BUYC, DIALOG_STYLE_LIST, \"Caravan Dealer\", \"Kicsi Caravan\\n Nagy Caravan\", \"Choose\", \"Cancel\");
      }
   }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a caraván eladónál!\");
   }
   return 1;
}
else if(strcmp(\"/sellcaravan\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
       DestroyObject(Caravan[playerid]);
          fremove(UserPath(playerid));
   }
   else
   {
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nincs Karavánod hogy eladd!\");
   }
    return 1;
}
return 0;
}
//=============================================================================
public LoadCaravans_data(playerid, name[], value[])
{
INI_Int(\"Model\",CaravanInfo[playerid][cModel]);
INI_Float(\"Xpos\",CaravanInfo[playerid][cXpos]);
INI_Float(\"Ypos\",CaravanInfo[playerid][cYpos]);
INI_Float(\"Zpos\",CaravanInfo[playerid][cZpos]);
INI_Float(\"Rotation\",CaravanInfo[playerid][cRotation]);
INI_String(\"Owner\",CaravanInfo[playerid][cOwner], 64);
INI_Int(\"Amount\",CaravanInfo[playerid][cAmount]);
Caravan[playerid] = CreateObject(
            CaravanInfo[playerid][cModel],
                CaravanInfo[playerid][cXpos],
                CaravanInfo[playerid][cYpos],
                      CaravanInfo[playerid][cZpos],
            0.0,
                     0.0,
                      CaravanInfo[playerid][cRotation],
                      0.0
              );
return 1;
}
//=============================================================================
stock LoadCaravan(playerid)
{
Caravan[playerid] = CreateObject(
    CaravanInfo[playerid][cModel],
    CaravanInfo[playerid][cXpos],
    CaravanInfo[playerid][cYpos],
    CaravanInfo[playerid][cZpos],
    0.0,
    0.0,
    CaravanInfo[playerid][cRotation],
    0.0
    );
return 1;
}
//=============================================================================
stock UserPath(playerid)
{
new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
format(string,sizeof(string),PATH,playername);
return string;
}
//=============================================================================
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case 70:
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CONFIRMC, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Confirm Deal\", \"Are you sure, you want to buy this caravan?\", \"Confirm\", \"Cancel\");
        if(listitem == 0)
        {
            CaravanChoise[playerid] = 0;
      }
      else if(listitem == 1)
      {
            CaravanChoise[playerid] = 1;
      }
    }
    case 71:
    {
      switch(response)
      {
          case 1:
          {
              if(CaravanChoise[playerid] == 0)
              {
                  if(GetPlayerMoney(playerid) > SMALL_CARAVAN_PRICE)
                  {
                  GivePlayerMoney(playerid, -SMALL_CARAVAN_PRICE);
                  new playername[64];
                  GetPlayerName(playerid, playername, sizeof playername);
                   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                  INI_SetTag(File,\"data\");
                  INI_WriteInt(File,\"Model\", 3171);
                  INI_WriteFloat(File,\"Xpos\",DEALER_XPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Ypos\",DEALER_YPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Zpos\", DEALER_ZPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Rotation\",180.0000);
                  INI_WriteString(File,\"Owner\", playername);
                  INI_WriteInt(File,\"Amount\", 1);
                  INI_Close(File);
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadCaravans_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    LoadCaravan(playerid);
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed ehhez a karavánhoz!\");
               }
            }
            else if(CaravanChoise[playerid] == 1)
            {
                if(GetPlayerMoney(playerid) > BIG_CARAVAN_PRICE)
                {
                   GivePlayerMoney(playerid, -BIG_CARAVAN_PRICE);
                   new playername[64];
                  GetPlayerName(playerid, playername, sizeof playername);
                   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                  INI_SetTag(File,\"data\");
                  INI_WriteInt(File,\"Model\", 3172);
                  INI_WriteFloat(File,\"Xpos\",DEALER_XPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Ypos\",DEALER_YPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Zpos\", DEALER_ZPOS);
                  INI_WriteFloat(File,\"Rotation\",180.0000);
                  INI_WriteString(File,\"Owner\", playername);
                  INI_WriteInt(File,\"Amount\", 1);
                  INI_Close(File);
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadCaravans_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    LoadCaravan(playerid);
                    }
                    else
                    {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"nincs elég pénzed ehhez a karavánhoz!\");
                    }
            }
          }
      }
    }
}
return 1;
}
//=============================================================================
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(fexist(UserPath(playerid)))
{
        INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadCaravans_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
        LoadCaravan(playerid);
}
return 1;
}
//=============================================================================
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyObject(Caravan[playerid]);
return 1;
}
//=============================================================================
//                      NOTE:    BIG CARAVAN ID: 3172
//                              SMALL CARAVAN ID: 3171
//=============================================================================[/pawn]

1857
Játékok / Játék Help
« Dátum: 2012. január 23. - 21:33:25 »
Üdv abban kérnék segitséget
hogy nem-e tudtok valami jó játékot ? Nagyon meg Köszönném ;)

1858
Játékok / mondjatok online race-t
« Dátum: 2012. január 23. - 17:10:19 »
LFS

1859
Játékok / The Elder Scrolls V: Skyrim [Normális leírás!]
« Dátum: 2012. január 23. - 16:47:16 »
jól néz ki a játék letöltöm és ki is próbálom ;D

1860
Kérdések, Segítség / cs 1.6 Help
« Dátum: 2012. január 23. - 13:39:31 »
Idézetet írta: RampagE date=1327259756\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15942\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Indítsd újra a gépet...:)
 
ujrainditottam a gépet 3x  is

Oldalak: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal