Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - citromhun
Oldalak: 1 ... 121 122 [123 ] 124 125 ... 172
1831
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 21:18:51 »
VIDEO VIDEO VIDEO VIDEO VIDEO VIDEO VIDEO VIDEO
1832
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 22:23:50 »
Tetszik a szerver! Kellemesen lehet driftelgetni, megfelelõ a környezet.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 11. - 22:29:12 ) VIDEO
1833
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:15:04 »
Egyébként hogy így át néztem jó szervernek tûnik. Szerintem egy egyedibb neve lehetne a szervernek, mivel minden noname szervernek már ez a neve kb, BlueLife, kék élet? what the fuck? ha jó szervert csinálsz ott mindennek jónak kell lennie, név, etc. Sok sikert. Szerintem a szervernév választás az õ dolga, nem a mienk. De nekem honnan ismerõs hirtelen...
1834
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:13:02 »
Jelenleg Bugfix van! Minden bugot kijavítunk, aztán csinálunk újdonságokat! Attól mert bugfix van szerintem lehetne bõvíteni a leírást mivel már ment a szervered, és voltak is fent rajta. Ezzel csak magadat minõsíted le hogy annyit nem szánsz rá a szerveredre hogy bõvítsd a leírását, annyit mondok erre hogy ne csodálkozzatok ha napi 1-2 player lesz. :hmmm: [/quote] Szerintem a háttérbe írják Word-be és amint befejezik feltöltik, netán a szerver saját fórumára írják meg kezdetnek és majd úgy hozzák át ide amint kész. [/quote] Szerintem azóta már 6x elkészült volna egy leírás, a leírás max 1óra alatt meg van. Ez szerintem egy hülyeség. [/quote] Amint kész leszünk akkor bõvítem. Jippy-nek igaza van, de nem world be írjuk hanem a szerver weboldalán, és majd úgy át másoljuk ide.
1835
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 15:26:28 »
Jelenleg Bugfix van! Minden bugot kijavítunk, aztán csinálunk újdonságokat!
1836
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:27:39 »
Kár, hogy citrom azt terjeszti, 0ról lett írva a mód, miközben ez egy edit.. Egyébként sok sikert kívánok Te meg egy idegesítõ f*** vagy és tudatlan... :thumbsdown: Még a leírásban is benne van hogy edit.. :facepalm: [/quote] Pontosan!
1838
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:29:16 »
Köszönjük Dumbass a jelentésed !
1839
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:26:23 »
Na. Szép lett de: A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be). És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni. Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt). Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át. Ez igaz, javítom
1840
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 19:37:05 »
Egyszerû, de nagyszerû \"A legkisebbik is számít T E S C O !\"
1841
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 19:36:05 »
Üdv! Gyorsba össze dobtam egy Kapu scriptet, amit 3 féle képen is lehet csinálni. - Parancs - Range - Gomb Mindent meg csináltam csak neked átt kel írni pár dolgot, és jó lesz! Parancsra nyíló és csukódó #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #include <zcmd> new kapu; public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ); } CMD:kapunyit(playerid, params[]) { MoveObject(kapu, x,y,z 10.0); return 1; } CMD:kapuzar(playerid, params[]) { MoveObject(kapu, x,y,z 10.0); return 1; } RangeOfPoint: #include <a_samp> new kapu; public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ); SetTimer(\"kapum\", 1000, 1); } forward kapum(); public kapum() { new open; for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z)) { open = 1; MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0); break; } } if(!open) MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0); } Gombra(Tûz gombra nyílik, csukódik) #include <a_samp> #define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) new kapu; new kapu_state = 0; public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ); } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z)) { if(kapu_state) MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0); if(!kapu_state) MoveObject(kapu, x, y, z 10.0); kapu_state = !kapu_state; } }
1842
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 18:50:43 »
Sziasztok! Unalomból írtam egy Privát jármû scriptet! Sorok száma: 21, Elkészítési idõ: úgy kb. 1 perc, Hogyan is van ez?: A kiválasztott jármû csak a kijelölt játékosnak fog mûködni. #include <a_samp> new privi; public OnFilterScriptInit() { privi = AddStaticVehicle(411, x, y, z, a, szin, szin); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == privi) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strcmp(name, \"Citrom[]\", false)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, 0x281aeb, \"Ez nem a te jármûved hannem: Citrom[]-é\"); } } return 1; }
1843
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 19:28:37 »
Hát nem hogy mappolnátok egy saját Los Santost,kb az alap LS felét amibe elfér kényelmesen 25 játékos,nem inkább berakjátok ezt a nagyot ahol elvesznek a játékosok és senkit sem látni... Fay RPG 100+ létszámnak nagy az a város,mert egyszerûen soha nem látok senkit Az tudjuk :/
1844
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 12:59:32 »
Használat: Num 4, Num 6
#include <a_samp> enum index2 { obj1, obj2, bool:indexing } #define VEHICLE_NONE 0 #define VEHICLE_CAR 1 #define VEHICLE_BOAT 2 #define VEHICLE_TRAIN 3 #define VEHICLE_HELI 4 #define VEHICLE_PLANE 5 #define VEHICLE_BIKE 6 #define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7 #define VEHICLE_QUADBIKE 8 #define VEHICLE_BMX 9 #define VEHICLE_TRAILER 10 new gs_vehicleTypes [] = { VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER }; stock indexcompatible(veh) { new model=GetVehicleModel(veh); /* new compatible=1; switch(model) { case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454: { compatible=0; } } */ return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0; } new index[MAX_VEHICLES][index2]; forward indexf(vehicleid,oldal); public indexf(vehicleid,oldal) { new v=vehicleid; if(v!=INVALID_VEHICLE_ID) { index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); index[v][indexing]=true; } return 1; } // PRESSED(keys) #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER) { if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT)||PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT)) { new veh=GetPlayerVehicleID(playerid); if(index[veh][indexing]) { DestroyObject(index[veh][obj1]); DestroyObject(index[veh][obj2]); index[veh][indexing]=false; } else { if(indexcompatible(veh)) { new oldal2=(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT))?1:0; indexf(veh,oldal2); } } } } return 1; }
1845
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 12:54:05 »
CMD:penzad(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\"); if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3) { new S1[128], S2[128], Osszeg; if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pénzad < Név / Id > < Összeg >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\"); format(S1, sizeof(S1), \"%s adott neked $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Osszeg); SendClientMessage(id, FONTOS, S1); format(S2, sizeof(S2), \"%s adott %s számára $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Nev(id), Osszeg); SendOwnerMessage(FONTOS, S2); pInfo[id][pMoney] += Osszeg; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem szabad!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\"); } return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 28. - 12:55:24 ) És itt van a textdrawos része.
forward CheckMoney(playerid); public CheckMoney(playerid) { new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128]; if(pInfo[playerid][pMoney] < 10) { format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100) { format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000) { format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000) { format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000) { format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000) { format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000) { format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); } if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999) { format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]); TextDrawSetString(Ft[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); }
Oldalak: 1 ... 121 122 [123 ] 124 125 ... 172