Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - citromhun

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 172
1831
Drift / Citrom\'s Drifting
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 21:18:51 »
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

1832
Archívum / |HuN|TDc. TheDriftCrew Official Drift Server™
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 22:23:50 »
Tetszik a szerver! Kellemesen lehet driftelgetni, megfelelõ a környezet. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 11. - 22:29:12 )

 

1833
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / BlueLife RolePlay
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:15:04 »
Idézetet írta: Sullivan date=1378037282\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42241\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként hogy így át néztem jó szervernek tûnik. Szerintem egy egyedibb neve lehetne a szervernek, mivel minden noname szervernek már ez a neve kb, BlueLife, kék élet? what the fuck? ha jó szervert csinálsz ott mindennek jónak kell lennie, név, etc. Sok sikert.
 
Szerintem a szervernév választás az õ dolga, nem a mienk. De nekem honnan ismerõs hirtelen...

1834
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Ahol az élet válóra váll.
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:13:02 »
Idézetet írta: Sullivan date=1378054293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Jelenleg Bugfix van! Minden bugot kijavítunk, aztán csinálunk újdonságokat!
 
Attól mert bugfix van szerintem lehetne bõvíteni a leírást mivel már ment a szervered, és voltak is fent rajta. Ezzel csak magadat minõsíted le hogy annyit nem szánsz rá a szerveredre hogy bõvítsd a leírását, annyit mondok erre hogy ne csodálkozzatok ha napi 1-2 player lesz.  :hmmm:
 
[/quote]
Szerintem a háttérbe írják Word-be és amint befejezik feltöltik, netán a szerver saját fórumára írják meg kezdetnek és majd úgy hozzák át ide amint kész.
 
[/quote]
Szerintem azóta már 6x elkészült volna egy leírás, a leírás max 1óra alatt meg van. Ez szerintem egy hülyeség.
 
[/quote]
Amint kész leszünk akkor bõvítem. Jippy-nek igaza van, de nem world be írjuk hanem a szerver weboldalán, és majd úgy át másoljuk ide.

1835
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Ahol az élet válóra váll.
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 15:26:28 »
Jelenleg Bugfix van! Minden bugot kijavítunk, aztán csinálunk újdonságokat!

1836
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Defensive RolePlay - Reloaded
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:27:39 »
Idézetet írta: Jippy date=1377958072\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Kár, hogy citrom azt terjeszti, 0ról lett írva a mód, miközben ez egy edit..
Egyébként sok sikert kívánok  :)
 
Te meg egy idegesítõ f*** vagy és tudatlan...  :thumbsdown:
Még a leírásban is benne van hogy edit..  :facepalm:
 
[/quote]
Pontosan!

1837
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Defensive RolePlay - Reloaded
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 16:04:11 »
Idézetet írta: Lester date=1377954055\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kár, hogy citrom azt terjeszti, 0ról lett írva a mód, miközben ez egy edit..
Egyébként sok sikert kívánok  :)
 
??? ???

1838
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Ahol az élet válóra váll.
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:29:16 »
Köszönjük Dumbass a jelentésed !

1839
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:26:23 »
Idézetet írta: scripter date=1377849326\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42120\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na.
Szép lett de:
A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be).
És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni.
Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt).
Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át.
 
Ez igaz, javítom :)

1840
SA-MP: Szerverfejlesztés / Privát jármû
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 19:37:05 »
Idézetet írta: Bloody44 date=1377797333\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42116\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyszerû, de nagyszerû :D
 
\"A legkisebbik is számít T E S C O !\"

1841
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 19:36:05 »
Üdv!
 


Gyorsba össze dobtam egy Kapu scriptet, amit 3 féle képen is lehet csinálni.

- Parancs


- Range


- Gomb


Mindent meg csináltam csak neked átt kel írni pár dolgot, és jó lesz!

 
 
Parancsra nyíló és csukódó
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}

 

RangeOfPoint:
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
SetTimer(\"kapum\", 1000, 1);
}
forward kapum();
public kapum()
{
new open;
for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z))
{
   open = 1;
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
   break;
}
}
if(!open)
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
}

 

Gombra(Tûz gombra nyílik, csukódik)
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new kapu;
new kapu_state = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z))
{
if(kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
if(!kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z 10.0);
kapu_state = !kapu_state;
}
}

1842
SA-MP: Szerverfejlesztés / Privát jármû
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 18:50:43 »
Sziasztok!
 
Unalomból írtam egy Privát jármû scriptet! Sorok száma: 21, Elkészítési idõ: úgy kb. 1 perc, Hogyan is van ez?: A kiválasztott jármû csak a kijelölt játékosnak fog mûködni.


 
#include <a_samp>
new privi;
public OnFilterScriptInit()
{
privi = AddStaticVehicle(411, x, y, z, a, szin, szin);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == privi)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(strcmp(name, \"Citrom[]\", false))
{
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   SendClientMessage(playerid, 0x281aeb, \"Ez nem a te jármûved hannem: Citrom[]-é\");
}
}
return 1;
}

1843
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Ahol az élet válóra váll.
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 19:28:37 »
Idézetet írta: Kosy date=1377708537\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem hogy mappolnátok egy saját Los Santost,kb az alap LS felét amibe elfér kényelmesen 25 játékos,nem inkább berakjátok ezt a nagyot ahol elvesznek a játékosok és senkit sem látni... Fay RPG 100+ létszámnak nagy az a város,mert egyszerûen soha nem látok senkit :(
 
Az tudjuk :/

1844
SA-MP: Szerverfejlesztés / Index
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 12:59:32 »
Használat: Num 4, Num 6
 
#include <a_samp>
enum index2
{
obj1,
obj2,
bool:indexing
}
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
/*
new compatible=1;
switch(model)
{
    case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454:
    {
        compatible=0;
    }
}
*/
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
new index[MAX_VEHICLES][index2];
forward indexf(vehicleid,oldal);
public indexf(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][indexing]=true;
}
return 1;
}
// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT)||PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT))
    {
    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(index[veh][indexing])
    {
        DestroyObject(index[veh][obj1]);
        DestroyObject(index[veh][obj2]);
        index[veh][indexing]=false;
    } else {
        if(indexcompatible(veh))
        {
               new oldal2=(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT))?1:0;
               indexf(veh,oldal2);
      }
   }
}
}
return 1;
}

1845
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pénz textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 12:54:05 »
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\");
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
{
    new S1[128], S2[128], Osszeg;
    if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pénzad < Név / Id > < Összeg >\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
    format(S1, sizeof(S1), \"%s adott neked $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Osszeg);
   SendClientMessage(id, FONTOS, S1);
   format(S2, sizeof(S2), \"%s adott %s számára $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Nev(id), Osszeg);
   SendOwnerMessage(FONTOS, S2);
   pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem szabad!\");
}
}
else
{
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\");
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 28. - 12:55:24 )

És itt van a textdrawos része.
 
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
    new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128];
if(pInfo[playerid][pMoney] < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal