Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 153
1831
Általános / A Pawn tudás.
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 17:22:25 »
Én az olyanokat nem szeretem, akik azért regisztráltak ide hogy minden hozzászólásuk és témájuk a bajukról szól. A helyesírásuk valami borzalmas, a scriptertudásuk elvileg \"haladó\", de a modjuk velünk akarják megíratni.
Van egy ilyen híres gyerek a fórumon. Kb. 200 hozzászólása van, mindegyik segítségkérésben, ha jól tudom. Szerintem mindenki érti hogy pontosan kire gondolok.
Egyébként Én olyanoknak szoktam segíteni, akik értelmesen le tudják írni a problémájuk.

1832
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:15:06 »
Javítva.

1833
Szkript kérések / Fegyver adás parancs nem mûködik
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:05:16 »
if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
    {
        SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
        ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
        ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
        GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
        GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
        fegyo[TEAM_1] = 32;
        fegyo[TEAM_ALL] = 32;
        ResetPlayerWeapons(TEAM_SPECTATOR); // Egyszerûen csak elvesszük a parancs végén a TEAM SPECTATOR játékosoktól a fegyvereket.
        fegyo[TEAM_SPECTATOR] = 0;
        return 1;
    }

1834
Szkript kérések / /ripazha script xdd
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 12:12:13 »
Amikor beírja hogy /ripazha, indíts el egy idõzítõt ami minden millimásodpercben fenn tartja az autót az égben.

1835
Általános / RP másképp
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 09:03:45 »
Scripterként benne vagyok, fõleg úgy hogy nem kell nehézben gondolkodni. :)
E: 400. Hsz.  :hihi:

1836
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:37:43 »
Nem szívtam, de ahogy látom Te igen.
Megkerestem fél perc alatt egy .inc fájlt, amit te nem találtál \"össze-vissza\".
Belinkeltem, megmondtam mit tégy vele.
Vehetnél annyi fáradságot, hogy megnyitod a txt fájlt és elmented .inc-ként. \"úristen-.-\" \"

1837
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:29:38 »
:facepalm:
Uram atyám borogass. Töröld ki a fájl végérõl a \"txt\" kiterjesztést.

1838
Minecraft / Magyar Fight Crafting [Weboldal, elérhetõség, leírás!]
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:12:18 »
Végre egy szerver ahol nincs béna telekrendszer. Mindenhol megtalálom már, és nagyon unalmas, hogy egy óráig kell keresnem olyan helyet ahol tudok építkezni.
Holnap felnézek.

1839
Archívum / International Malibu\'s West Role Play
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:08:47 »
Úgy érzem eddig tartott a szerver.
Örülök hogy scripter lehettem nálatok.

1840
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:06:58 »

1841
Segítségkérés / Csak Cementes Kocsiba Legyen a Szállítás.
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:42:28 »

CMD:munka(playerid, params[])
{
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Csak autóban mûködik a parancs.\");
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new model = GetVehicleModel(vehid);
        if(model == 524)
        {
            if(olaj[playerid] > 3 && olaj[playerid] < 1)
            {
                   olaj[playerid] = 1;
            }
            new name[MAX_PLAYER_NAME], string[200];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
            format(string, sizeof(string), \"{ff9900}Kamionos {00ff15}%s {ff9900}Elkezdte Szállítani a Cementet! \", name );
            SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
            if(olaj[playerid] == 1)
           {
                olaj[playerid] = 2;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1944.7424,-1771.1267,13.1157,10);
                return 1;
            }
            else if(olaj[playerid] == 2)
            {
                olaj[playerid] = 3;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1003.4263,-941.8485,41.8079,10);
                return 1;
            }
            else if(olaj[playerid] == 3)
            {
                olaj[playerid] = 1;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,-97.8173,-1166.7585,2.2650,10);
                return 1;
            }
         }
         else
         {
               RemovePlayerFromVehicle(playerid);
               SendClientMessage(playerid,-1,\"Csak cementszállítóval szállíthatsz cementet.\");
         }
        return 1;
}

 
Hiányzott egy \"RemovePlayerFromVehicle(playerid);\" függvény. ;)

1842
RP/RPG kérések / 1pár kérdés
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:34:19 »
Semmiképp sem.

1843
RP/RPG kérések / 1pár kérdés
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:30:00 »
Idézetet írta: zeteni date=1344882452\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26094\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha tényleg RP szervert akarsz, akkor egyik sem.
 
Szerintem meg a játszott óra simán lehet. A játszott óra az OOC dolog, semmi köze az IC dologhoz (kivéve ha IC függnek a dolgok a játszott idõtõl..)
A szint az csak GF-be való, RP-ben szigorúan mellõzni kell.

1844
Segítségkérés / inputtext integer e?
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:28:23 »

if(!IsNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem szám amit beírtál.\");
if(strval(inputtext) != 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Helytelen válasz!\");
/*Ide írd a többi dolgot, ha helyesen válaszolt.*/

1845
Szkript kérések / Teleport dialog
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 19:37:44 »
Tehát, most nincs idõm megírni egy komplett teleport scriptet, de így nézne ki a struktúrája:
(ZCMD-vel írom)
Elõször is a parancs:
 

CMD:tele(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,0,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleport menü\",\"Csoport1\\nCsoport2\",\"OK\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
Mi a lényege?
Ha beírjuk a \"/tele\" parancsot, akkor megjelenik egy dialog, aminek az azonosítója nulla, a típusa pedig lista. A fejlécében megjelenik a \"Teleport menü\" szöveg, magában a dialogban pedig egymás alatt a \"Csoport1\" és a \"Csoport2\". A \"\\n\" a sortörést jelöli. Természetesen ott a két gomb, az \"OK\" és a \"Kilépés\".
Most pedig:
 

public OnDialogResponse(dialogid,listitem,response,inputtext[])
{
if(dialogid == 0 && response)
{
if(listitem == 0) return ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleport menü\",\"Tele1\\nTele2\\nTele3\\nTele4\\nTele5\",\"OK\",\"Kilépés\");
else if(listitem == 1) return ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleport menü\",\"Tele1\\nTele2\\nTele3\\nTele4\\nTele5\",\"OK\",\"Kilépés\");
}
return 1;
}

 
Ha a dialog ID-je nulla és az \"OK\" gombra kattintanak, akkor kijön a dialog másik része, a pontosított teleport.
Szerintem érthetõ.
Ezután pedig folytatod.
Ha például a dialog ID-je egy (1), és a harmadik menüpontra kattint(listitem == 2), akkor írsz egy \"SetPlayerPos\" függvényt, ami a játékost a \"Tele3\" menüpont alapján fogja eltelézni.

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal