Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1831
Segítségkérés / Hexadecimális & Bináris számok« Dátum: 2011. február 24. - 21:50:22 »
Valaki leírná, hogy mi értelme, ha egy számot így adunk meg ? Pl: színt, vagy ez -1 értékû számot.
Mert nem vágom, hogy mivel külömbözik a rendestõl. Van Slice-nek a holding object scriptje, ott az összes hibás object ID-t binárisan adta meg. Elõre is kösz a válaszokat 1832
Döntõk / [Negyeddöntõ]Popec vs. kurta999« Dátum: 2011. február 24. - 20:28:07 »Idézetet írta: Popec16 date=1298575614\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most sincs megnyitva!Most nézd, rossz port volt kinyitva. 1833
Döntõk / [Negyeddöntõ]Popec vs. kurta999« Dátum: 2011. február 24. - 20:24:49 »Idézetet írta: Popec16 date=1298575425\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kurta a szeródra nekem is felkéne valamikor néznem ...Most gyere xD 1834
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV aktiválás« Dátum: 2011. február 24. - 19:37:21 »
Keresel egy mûködõ crackeket és van egy témám lent, hogy hogy kell a windows live-t aktiválni.
1835
Pluginok és Programok / Jármû funkciók v1.0« Dátum: 2011. február 24. - 19:22:37 »
Felújítva!
Változtatások: 0.2: • GetVehicleParamsEx bug javítva. • GetVehicleInterior Hozzáadva. • GetVehicleColor Hozzáadva. • GetVehiclePaintjob Hozzáadva. OFF: 1000 HSZ 1836
Pluginok és Programok / Aranha« Dátum: 2011. február 24. - 19:05:27 »
Attók félek, hogy ebból nemlesz semmi, hogy Slice nemfogja kiadni :S
1837
SA-MP: Szerverfejlesztés / Éjjellátó fix« Dátum: 2011. február 24. - 19:03:47 »
Akk rakd a dolgokat az OnPlayerUpdate nélkül a te OnPlayerUpdate-d alá.
1838
Segítségkérés / Object Virtual World-ökben« Dátum: 2011. február 24. - 14:02:16 »Idézetet írta: Skatefield date=1298490494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De ha ilyen loadmtamap-pal vagy mivel kell berakni, akkor hogy lehet átrakni?Egy ciklus alá, ami az objectekre vonatkozik. Streamer_SetIntData(E_STREAMER_WORLD_ID, objectid, STREAMER_TYPE_OBJECT, virtualworldid); Azthiszem, hogy warningozni fog, de attól függetlenül még fog menni. 1839
Beszélgetés / Elsõ programom« Dátum: 2011. február 24. - 13:57:24 »
Grat, ez nekem bejön
Esetleg kérhetek forráskódot ? 1840
Döntõk / [Negyeddöntõ]Popec vs. kurta999« Dátum: 2011. február 24. - 10:10:19 »
Na én még máma megleszek, majd módosítom a HSZ-t ha kész
Rossz dolgok: Felesleges az object betöltõ. Amíg tölti az objectet, azközben is tudsz teleportálni. A neon az \'egyedi\' jármûveken sz*r helyre rakja. A sebességmérõ túl lassan updatezza magát. Az ékezetek nicnsenek írva a textdrawokban. Ha elmész kamionsofõrnek, akkor a kapu nyitás parancsát csatlakozásnál írja ki dialógba, ha elfejelted, akkor nemtudod kinyitni a kaput. Ha kilépsz a kamionsofõr munkából, akkor a kamiont és a trailert nem veszi el tõled, hanem meghagyja neked. Ha a kamiont tönkreteszed, akkor nem ír semmit, hogy kezd elölrõl vagy valamit. Ha átmész másik munkába, akkor a CP-t meghagyja és nemtünteti el. Ha elmész katonának, akkor kiírja, hogy /jail & /unjail, közbe nem is engedi használni õket. Ha zsaru vagy, és kilépsz/átmész másik munkába, akkor megmaradnak a fegyvereid. /jobs-ban az alsó 2 parancs kettõ \'//\'-el van kiírva, amit ha úgy írsz be, akkor az nemmegy. DM-be amíg az object letöltõ lerak, addig sz*rrálõhetnek. Jó dolgok: Mind az összes munkánál a map szépen van kivitelezve. Az nagyon jól néz ki, hogy a fegyverek felvannak rakva az ember hátára. Parkour mapok szépvan vannak megcsinálva. Sok a játékos, elég normális közösség van. Az egész mód szépen össze van hozva. Ezt így nemtudom részletezni xD... 1841
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zinthos Jármû Lehívó« Dátum: 2011. február 23. - 21:16:53 »
Jó script, de ha létrehozol egy tömböt aminek az adatait nem módosítód, akkor azt jobb konstantként létrehozni. new const, mivel ez sokkal gyorsabb.
1842
Segítségkérés / Streamed Object + Object help« Dátum: 2011. február 23. - 19:35:28 »
De nem kéne, mert egyszerre 400 objectet tölthet be egy játékosnak. Az mindegy, hogy az objectok között mien típúsúak vannak ( CreateObject vagy CreatePlayerObject ).
1843
Segítségkérés / Object Virtual World-ökben« Dátum: 2011. február 23. - 19:33:55 »Idézetet írta: Skatefield date=1298483034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És a 0.3c-s objecteket is át lehet valahogy rakni?Az is object, ugyanúgy, mint a többi. Szal igen. 1844
Segítségkérés / Streamed Object + Object help« Dátum: 2011. február 23. - 12:33:32 »
CreateDynamicObject = CreatePlayerObject.
Ha létrehozol 400 CreateObject-et, akkor nemfog megjelenni a másik. 1845
Segítségkérés / Sziasztok ! Funkciók Plugin ! :)« Dátum: 2011. február 22. - 22:02:53 »Idézetet írta: Popec16 date=1298407610\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6356\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A pawnos megoldást már ismerjük több féle variációját !Én is megcsinálom neked abba, csak írd meg pawnoba |