Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 142
1816
Segítségkérés / Admin TGF
« Dátum: 2012. január 26. - 15:58:59 »
Idézetet írta: Flash date=1327586755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd,\"/tgf\",true) == 0)
{
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"TGF: (Nincs/Van)\");
       return 1;
}
return 0;
}

 
Ezt a módba tedd bele, de vigyázz, hogy 2-bél több callbackot ne hozz létre!
CallBack pl: OnPlayerCommandText
 
Már bocsáss meg, de én nem ugyan ezt írtam?

1817
Segítségkérés / Segitség[trafi]Textdraw error
« Dátum: 2012. január 26. - 14:24:04 »
Tessék:
[pawn]
/*
gCamera - Speedcamera in SA-MP WITH FLASH EFFECT!
V1.1 - Released on 10-04-2011 (Updated at 12-04-2011)
Filterscript version with ingame speedcam generator!
Gamer931215
I want to thank my friend HighFlyer in this release for some tips and testing it (like textlabels, using a streamer, etc) !
Use at own risk, do NOT re-release,mirror,sell it or even worse: clame this as your own!
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <YSI/y_ini>
//===================================================================================================
//                                               Settings
//===================================================================================================
//                   SETTING:                           VALUE:                 Discription:
#define             CAMERA_LIMIT                   100                     //Max loaded cameras (keep this as low as possible for the best performance)
#define             CAMERA_UPDATE_INTERVAL             750                     //update interval of all speedcams (in miliseconds)
#define             CAMERA_FLASH_TIME                1200                    //ammount of miliseconds until the \"flash\" effect gets removed again
#define             CAMERA_DIALOG_RANGE                1337                    //dialog ID range (Example: 0 will take dialogid\'s 0 - 9)
#define              CAMERA_USEMPH                      0                       //toggles camera using mph by default (0=kmh, 1=mph)
#define              CAMERA_LABEL_COLOR                 0xFF000FFF              //The default color of the camera\'s label
#define              CAMERA_PERSPECTIVE                 false                    //Sets playercamera temporary at the camera\'s position while flashing
//streamer options (will be used if STREAMER_ENABLED is set on true)
#define              STREAMER_ENABLED               false                   //uses a streamer (true/false)
#define              STREAMER_ADD                      CreateDynamicObject     //put here at the value the command your streamer uses to make an object (CreateDynamicObject by default)
#define              STREAMER_REMOVE                    DestroyDynamicObject    //put here at the value the command your streamer uses to remove an object (STREAMER_REMOVE by default)
#if STREAMER_ENABLED == true                                                    //ignore this line
    #include                                     streamer            //put your include name here
#endif                                                                          //ignore this line
//===================================================================================================
//                                              Variables
//===================================================================================================
#define DIALOG_MAIN CAMERA_DIALOG_RANGE
#define DIALOG_RANGE CAMERA_DIALOG_RANGE +1
#define DIALOG_LIMIT CAMERA_DIALOG_RANGE +2
#define DIALOG_FINE CAMERA_DIALOG_RANGE +3
#define DIALOG_EDIT CAMERA_DIALOG_RANGE +4
#define DIALOG_EANGLE CAMERA_DIALOG_RANGE +5
#define DIALOG_ELIMIT CAMERA_DIALOG_RANGE +6
#define DIALOG_ERANGE CAMERA_DIALOG_RANGE +7
#define DIALOG_EFINE CAMERA_DIALOG_RANGE +8
#define DIALOG_ETYPE CAMERA_DIALOG_RANGE +9
#define DIALOG_LABEL CAMERA_DIALOG_RANGE +10
#define COLOR_RED 0xFF1E00FF
#define COLOR_GREEN 0x05FF00FF
enum _camera
{Float:_x,Float:_y,Float:_z,Float:_rot,_range,_limit,_fine,_usemph,_objectid,bool:_active,bool:_activelabel,_labeltxt[128],Text3D:_label}
new SpeedCameras[CAMERA_LIMIT][_camera],loaded_cameras = 0,Text:flash;
//stocks for attaching labels to camera (must be defined before use, thats why this one is at the top)
stock Text3D:AttachLabelToCamera(cameraid,text&#91;])
{
new position,buffer[128];format(buffer,sizeof buffer,\"%s\",text);
for(new i = 0;strfind(buffer,\"\\\\n\",true) != -1;i++)
{
    position = strfind(buffer,\"\\\\n\",true);
    strdel(buffer,position,position +2);
    strins(buffer,\"\\r\\n\",position,sizeof(buffer));
}
return Create3DTextLabel(buffer,CAMERA_LABEL_COLOR,SpeedCameras[cameraid][_x],SpeedCameras[cameraid][_y],SpeedCameras[cameraid][_z] +7,100,0,0);
}
stock UpdateCameraLabel(Text3D:labelid,text&#91;])
{
new position,buffer[128];format(buffer,sizeof buffer,\"%s\",text);
for(new i = 0;strfind(buffer,\"\\\\n\",true) != -1;i++)
{
    position = strfind(buffer,\"\\\\n\",true);
    strdel(buffer,position,position +2);
    strins(buffer,\"\\r\\n\",position,sizeof(buffer));
}
return   Update3DTextLabelText(labelid,CAMERA_LABEL_COLOR,buffer);
}
//===================================================================================================
//                                            Initialize
//===================================================================================================
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"UpdateCameras\",CAMERA_UPDATE_INTERVAL,true);
print(\"====================================\");
print(\"|            gCamera V1.0          |\");
print(\"|            Gamer931215          |\");
print(\"====================================\");
print(\"Initializing...\");
LoadCameras();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"====================================\");
print(\"|            gCamera V1.0          |\");
print(\"|            Gamer931215          |\");
print(\"====================================\");
RemoveCameras();
print(\"All cameras have been removed.\");
return 1;
}
//===================================================================================================
//                                             Commands
//===================================================================================================
COMMAND:gcam(playerid,params&#91;])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MAIN,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Main menu\",\"{37FF00}Create speedcamera\\n\\nGet closest speedcamera ID\\nEdit closest speedcamera\\n{FF1400}Delete closest speedcamera\\n{FF1400}Delete all speedcameras\",\"OK\",\"Cancel\");
return 1;
}
//===================================================================================================
//                                       Callbacks
//===================================================================================================
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext&#91;])
{
if(!response) {
   DeletePVar(playerid,\"range\");
   DeletePVar(playerid,\"limit\");
   DeletePVar(playerid,\"fine\");
   DeletePVar(playerid,\"selected\");
   return 1;
}
switch(dialogid)
{
   //======================================================
   //                     Main menu
   //======================================================
    case DIALOG_MAIN:
    {
        switch(listitem)
        {
         case 0: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a range\",\"Please insert a range (recommended: 20-30)\",\"OK\",\"Cancel\");
         case 1:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"The closest cameraID is ID: \",cam,\".\");
         }
         case 2:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            SetPVarInt(playerid,\"selected\",cam);
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EDIT,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor\",\"Change angle\\nChange range\\nChange speedlimit\\nChange fine\\nToggle mph mode\\nAdd/Remove/Edit textlabel\\n{FF1400}Delete camera\",\"OK\",\"Cancel\");
         }
         case 3:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            DestroySpeedCam(cam);
             SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Camera has been removed.\");
             DeletePVar(playerid,\"selected\");
         }
         case 4:
         {
            for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)
            {
                if(SpeedCameras[_active] == true)

                {


                    DestroySpeedCam(i);


                }


            }


            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"All speedcameras have been removed.\");


         }


        }


    }


   //======================================================


   //                  Making a speedcam


   //======================================================


    case DIALOG_RANGE:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a range\",\"Please insert a range (recommended: 20-30)\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"range\",strval(inputtext));


        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a speedlimit\",\"Please insert a speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


    case DIALOG_LIMIT:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a speedlimit\",\"Please insert a speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"limit\",strval(inputtext));


        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a fine\",\"Please insert a fine\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


    case DIALOG_FINE:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a fine\",\"Please insert a fine\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"fine\",strval(inputtext));


      new Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle;


      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);GetPlayerFacingAngle(playerid,angle);


      angle = angle + 180;if(angle > 360){angle = angle - 360;}


      new id = CreateSpeedCam(x,y,z -3,angle,GetPVarInt(playerid,\"range\"),GetPVarInt(playerid,\"limit\"),GetPVarInt(playerid,\"fine\"),CAMERA_USEMPH);


      SetPlayerPos(playerid,x,y+2,z);


      DeletePVar(playerid,\"range\");


      DeletePVar(playerid,\"limit\");


      DeletePVar(playerid,\"fine\");


      SetPVarInt(playerid,\"selected\",id);


      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EDIT,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor\",\"Change angle\\nChange range\\nChange speedlimit\\nChange fine\\nToggle mph mode\\nAdd/Remove/Edit textlabel\\n{FF1400}Delete camera\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


   //======================================================


   //                     Edit menu


   //======================================================


   case DIALOG_EDIT:


   {


       switch(listitem)


       {


           case 0: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EANGLE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Angle\",\"Please enter a new angle\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 1: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ERANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Range\",\"Please enter a new range\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 2: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Speedlimit\",\"Please enter a new speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 3: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EFINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Fine\",\"Please enter a new fine\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 4: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ETYPE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Mph/Kmh\",\"enter 1 to use mph and 0 for kmh\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 5: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LABEL,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Textlabel\",\"Please fill in the text you want to attach, or leave it empty to remove an existing label!\",\"OK\",\"Cancel\");


         case 6:


         {


            DestroySpeedCam(GetPVarInt(playerid,\"selected\"));


             SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Camera has been removed.\");


             DeletePVar(playerid,\"selected\");


         }


       }


   }


   //======================================================


   //                 Editing a speedcam


   //======================================================


   case DIALOG_EANGLE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EANGLE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Angle\",\"Please enter a new angle\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       new rot = strval(inputtext);


       rot = rot + 180;


       if (rot > 360)


       {


           rot = rot - 360;


       }


            SpeedCameras[id][_rot] = rot;


            SetObjectRot(SpeedCameras[id][_objectid],0,0,rot);


            SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The angle of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ERANGE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ERANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Range\",\"Please enter a new range\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


      SpeedCameras[id][_range] = strval(inputtext);


      SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The range of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ELIMIT:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Speedlimit\",\"Please enter a new Speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


      SpeedCameras[id][_limit] = strval(inputtext);


      SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The speedlimit of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_EFINE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EFINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Fine\",\"Please enter a new fine\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       SpeedCameras[id][_fine] = strval(inputtext);


       SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The fine of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ETYPE:


   {


       if(!strlen(inputtext) || strval(inputtext) != 0 && strval(inputtext) != 1) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ETYPE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Mph/Kmh\",\"enter 1 to use mph and 0 for kmh\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       SpeedCameras[id][_usemph] = strval(inputtext);


       if(strval(inputtext) == 1)


       {


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"CameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" does now meassure speed in mph.\");


       } else {


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"CameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" does now meassure speed in kmh.\");


       }


   }


   case DIALOG_LABEL:


   {


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       if(!strlen(inputtext))


       {


           if(SpeedCameras[id][_activelabel] == true)


           {


            Delete3DTextLabel(SpeedCameras[id][_label]);


            SpeedCameras[id][_activelabel] = false;


            SpeedCameras[id][_labeltxt] = 0;


           }


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"The textlabel of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been removed.\");


       } else {


           if(SpeedCameras[id][_activelabel] == true)


           {


               format(SpeedCameras[id][_labeltxt],128,\"%s\",inputtext);


               UpdateCameraLabel(SpeedCameras[id][_label],inputtext);


           } else {


              SpeedCameras[id][_activelabel] = true;


              format(SpeedCameras[id][_labeltxt],128,\"%s\",inputtext);


              SpeedCameras[id][_label] = AttachLabelToCamera(id,inputtext);


         }


         SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisss\",\"The textlabel of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been updated to \",inputtext,\".\");


       }


       SaveCamera(id);


   }


}


return 0;


}


//===================================================================================================


//                                       Functions


//===================================================================================================


stock LoadCameras()


{


new file[64];


for(new i = 0;i<CAMERA_LIMIT;i++)


{


    format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",i);


    if(fexist(file))


    {


        INI_ParseFile(file,\"LoadCam\",.bExtra = true,.extra = i);


        #if STREAMER_ENABLED == true


         SpeedCameras
[_objectid] = STREAMER_ADD(18880,SpeedCameras[_x],SpeedCameras[_y],SpeedCameras[_z],0,0,SpeedCameras[_rot]);

      #else


          SpeedCameras
[_objectid] = CreateObject(18880,SpeedCameras[_x],SpeedCameras[_y],SpeedCameras[_z],0,0,SpeedCameras[_rot]);

      #endif


      SpeedCameras
[_active] = true;

      if(SpeedCameras
[_activelabel] == true)

      {


         SpeedCameras
[_label] = AttachLabelToCamera(i,SpeedCameras[_labeltxt]);

      }


      loaded_cameras++;


    }


}


printf(\"gCamera has succesfully loaded %i camera(s).\",loaded_cameras);


}


forward LoadCam(cameraid,name&#91;],value[]);


public LoadCam(cameraid,name&#91;],value[])


{


INI_Float(\"_x\",SpeedCameras[cameraid][_x]);


INI_Float(\"_y\",SpeedCameras[cameraid][_y]);


INI_Float(\"_z\",SpeedCameras[cameraid][_z]);


INI_Float(\"_rot\",SpeedCameras[cameraid][_rot]);


INI_Int(\"_range\",SpeedCameras[cameraid][_range]);


INI_Int(\"_limit\",SpeedCameras[cameraid][_limit]);


INI_Int(\"_fine\",SpeedCameras[cameraid][_fine]);


INI_Int(\"_usemph\",SpeedCameras[cameraid][_usemph]);


INI_Bool(\"_activelabel\",SpeedCameras[cameraid][_activelabel]);


INI_String(\"_labeltxt\",SpeedCameras[cameraid][_labeltxt],128);


return 1;


}


stock RemoveCameras()


{


for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)


{


    if(SpeedCameras
[_active] == true)

    {


        #if STREAMER_ENABLED == true


            STREAMER_REMOVE(SpeedCameras
[_objectid]);

        #else


           DestroyObject(SpeedCameras
[_objectid]);

        #endif


        if(SpeedCameras
[_activelabel] == true)

        {


         Delete3DTextLabel(SpeedCameras
[_label]);

        }


    }


}


return 1;


}


stock generate_id()


{


new file[64];


for(new i = 0;i<CAMERA_LIMIT;i++)


{


   format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",i);


   if(!fexist(file)) return i;


}


return -1;


}


stock CreateSpeedCam(Float:x,Float:y,Float:z,Float:rot,range,limit,fine,use_mph = 0)


{


new newid = generate_id();


if(newid == -1)


{


    print(\"gSpeedcam: ERROR! Cannot create speedcam, max ammount of speedcameras has been reached!\");


    return 1;


}


if (newid == loaded_cameras || newid > loaded_cameras)


{


    loaded_cameras++;


}


SpeedCameras[newid][_x] = x;


SpeedCameras[newid][_y] = y;


SpeedCameras[newid][_z] = z;


SpeedCameras[newid][_rot] = rot;


SpeedCameras[newid][_range] = range;


SpeedCameras[newid][_limit] = limit;


SpeedCameras[newid][_fine] = fine;


SpeedCameras[newid][_usemph] = use_mph;


#if STREAMER_ENABLED == true


   SpeedCameras[newid][_objectid] = STREAMER_ADD(18880,x,y,z,0,0,rot);


#else


   SpeedCameras[newid][_objectid] = CreateObject(18880,x,y,z,0,0,rot);


#endif


SpeedCameras[newid][_active] = true;


SpeedCameras[newid][_activelabel] = false;


SpeedCameras[newid][_labeltxt] = 0;


new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",newid);


new INI:handler = INI_Open(file);


INI_WriteFloat(handler,\"_x\",SpeedCameras[newid][_x]);


INI_WriteFloat(handler,\"_y\",SpeedCameras[newid][_y]);


INI_WriteFloat(handler,\"_z\",SpeedCameras[newid][_z]);


INI_WriteFloat(handler,\"_rot\",SpeedCameras[newid][_rot]);


INI_WriteInt(handler,\"_range\",SpeedCameras[newid][_range]);


INI_WriteInt(handler,\"_limit\",SpeedCameras[newid][_limit]);


INI_WriteInt(handler,\"_fine\",SpeedCameras[newid][_fine]);


INI_WriteInt(handler,\"_usemph\",SpeedCameras[newid][_usemph]);


INI_WriteBool(handler,\"_activelabel\",SpeedCameras[newid][_activelabel]);


INI_WriteString(handler,\"_labeltxt\",SpeedCameras[newid][_labeltxt]);


INI_Close(handler);


return newid;


}


stock SaveCamera(cameraid)


{


new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",cameraid);


new INI:handler = INI_Open(file);


INI_WriteFloat(handler,\"_x\",SpeedCameras[cameraid][_x]);


INI_WriteFloat(handler,\"_y\",SpeedCameras[cameraid][_y]);


INI_WriteFloat(handler,\"_z\",SpeedCameras[cameraid][_z]);


INI_WriteFloat(handler,\"_rot\",SpeedCameras[cameraid][_rot]);


INI_WriteInt(handler,\"_range\",SpeedCameras[cameraid][_range]);


INI_WriteInt(handler,\"_limit\",SpeedCameras[cameraid][_limit]);


INI_WriteInt(handler,\"_fine\",SpeedCameras[cameraid][_fine]);


INI_WriteInt(handler,\"_usemph\",SpeedCameras[cameraid][_usemph]);


INI_WriteBool(handler,\"_activelabel\",SpeedCameras[cameraid][_activelabel]);


INI_WriteString(handler,\"_labeltxt\",SpeedCameras[cameraid][_labeltxt]);


INI_Close(handler);


}


stock DestroySpeedCam(cameraid)


{


    SpeedCameras[cameraid][_active] = false;


#if STREAMER_ENABLED == true


   STREAMER_REMOVE(SpeedCameras[cameraid][_objectid]);


#else


   DestroyObject(SpeedCameras[cameraid][_objectid]);


#endif


if(SpeedCameras[cameraid][_activelabel] == true)


{


   Delete3DTextLabel(SpeedCameras[cameraid][_label]);


}


SpeedCameras[cameraid][_activelabel] = false;


SpeedCameras[cameraid][_labeltxt] = 0;


    new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",cameraid);


    if(fexist(file)){fremove(file);}


return 1;


}


stock SetSpeedCamRange(cameraid,limit)


{


SpeedCameras[cameraid][_limit] = limit;


return 1;


}


stock SetSpeedCamFine(cameraid,fine)


{


    SpeedCameras[cameraid][_fine] = fine;


return 1;


}


stock Float:GetDistanceBetweenPoints(Float:x,Float:y,Float:tx,Float:ty)


{


  new Float:temp1, Float:temp2;


  temp1 = x-tx;temp2 = y-ty;


  return floatsqroot(temp1*temp1+temp2*temp2);


}


stock GetClosestCamera(playerid)


{


new Float:distance = 10,Float:temp,Float:x,Float:y,Float:z,current = -1;GetPlayerPos(playerid,x,y,z);


for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)


{


    if(SpeedCameras
[_active] == true)

    {


      temp = GetDistanceBetweenPoints(x,y,SpeedCameras
[_x],SpeedCameras[_y]);

      if(temp < distance)


      {


         distance = temp;


         current = i;


      }


   }


}


return current;


}


stock Float:GetVehicleSpeed(vehicleid,UseMPH = 0)


{


new Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:temp_speed;


GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z);


if(UseMPH == 0)


{


    temp_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*136.666667;


} else {


    temp_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*85.4166672;


}


floatround(temp_speed,floatround_round);return temp_speed;


}


stock SendClientMessageEx(playerid,color,type&#91;],{Float,_}:...)


{


new string[128];


for(new i = 0;i<numargs() -2;i++)


{


    switch(type
)

    {


        case &#039;s\':


        {


         new result[128];


         for(new a= 0;getarg(i +3,a) != 0;a++)


         {


             result[a] = getarg(i +3,a);


         }


         if(!strlen(string))


         {


             format(string,sizeof string,\"%s\",result);


         } else format(string,sizeof string,\"%s%s\",string,result);


        }


        case &#039;i\':


        {


            new result = getarg(i +3);


         if(!strlen(string))


         {


             format(string,sizeof string,\"%i\",result);


         } else format(string,sizeof string,\"%s%i\",string,result);


        }


        case &#039;f\':


        {


1818
Segítségkérés / Admin TGF
« Dátum: 2012. január 26. - 14:20:11 »
Így:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd,\"/tgf\",true) == 0)
{
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"TGF: (írd ide,hogy van-e vagy nincs)\");
       return 1;
}
return 0;
}
[/pawn]
cmdtext&#91;]    helyére   cmdtext[] -et írj

1819
Szkript kérések / Kapu Script
« Dátum: 2012. január 25. - 14:29:08 »
Küld el pü ben a modot/scriptet és megcsinálom! ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 26. - 14:33:36 )

Elvileg így mûködnie kell, ha nem tudod belerakni a módba, akkor csak illeszd bele egy új scriptbe!!
[pawn]
#include <a_samp>
#include zcmd
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(3095, 214.10000610352, 1875.4000244141, 11.89999961853, 270, 0, 0);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 940.599609375, 2543.3994140625, 12.60000038147 , 2.0);
     return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 951.59997558594, 2539.3999023438, 12.60000038147 , 2.0);
     return 1;
}
[/pawn]

1820
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rp
« Dátum: 2012. január 24. - 21:32:40 »
Széép! Rp szerverekhez nagyon jó szerintem.
Ajánlom figyelmedbe: www.kep-host.tk (Remélem nem gond hogy kiírtam, ha mégis bocsi, szóljatok)

1821
Szkript kérések / Kapu Script
« Dátum: 2012. január 24. - 21:12:10 »
Esetleg így:
[pawn]
kapu = CreateObject(3095, 214.10000610352, 1875.4000244141, 11.89999961853, 270, 0, 0); // ide a saját objectedet írd
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu, 940.599609375, 2543.3994140625, 12.60000038147 , 2.0);
        return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu, 951.59997558594, 2539.3999023438, 12.60000038147 , 2.0);
        return 1;
    }
    return 0;
}
[/pawn]
Ezt: cmdtext&#91;]  cseréld ki erre:  []);  mert nem jól jeleníti meg a fórum!

1822
Szkript kérések / Beszélõ npc
« Dátum: 2012. január 24. - 21:02:52 »
Ötletem:
Katt: http://translate.google.hu/  :D
Írd be a szöveget, mondasd ki vele, vedd fel goldwave programmal, lekéred hogy a közelében van e és ha igen akkor:
[pawn]PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://www.valami.valami/beszed1.mp3\", X, Y, Z, Hatótávolság, 1);[/pawn]  ;)

1823
Segítségkérés / Csak én tudok felmenni.
« Dátum: 2012. január 23. - 15:50:00 »
Idézetet írta: Zalakaka45 date=1327245533\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15929\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem igy néz ki
 

echo Executing Server Config...
lanmode 1
rcon_password **********
maxplayers 30
port 7777
hostname [HUN]Wheels Of Steel
gamemode0 PPC_Trucking   
filterscripts 0Sprites AFK ranksystem clock
announce 0
query 1
plugins sscanf streamer
weburl
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0

 

Amúgy az announnce-t megéri át írni 1re, ha akarod hogy a szerverlistában megtalálják a szerveredet.
Nyiss portot a modemben/routerben! (Jelen esetben 7777)

1824
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sprites Editor by Zh3r0
« Dátum: 2012. január 22. - 12:50:15 »
Idézetet írta: ~ Metaxa ™ date=1327230159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15499\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hogy tudok saját képet berakni? xD
 
Ez engem is érdekelne! :D ;)

1825
Archívum / Civilek És Rendõrök [0.3d]
« Dátum: 2012. január 21. - 22:44:48 »
Idézetet írta: GaMeR date=1327175858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tetszik a weboldal, meg a szerver is, ezzel semmi bajom!
De szerintem a szerveren tegyél rendet, mert jó nagy felfordulás van. Az autók szanaszéjjel, az adminok káromkodnak,
a játékosok úgy szintén, ez teljesen elrontja a játék színvonalát!
Felmentem az elõbb, az idõjárás gyönyörû szép piros volt, semmit nem lehetett látni.
Mindenki panaszkodott, hogy álíltsák vissza, az adminok le se sz*rták!
 
Köszönöm hogy szóltál!
Sajnos a szétpakolt kocsikkal nem tudok mit csinálni, de most beállítom úgy hogy 2 perc után autómatikusan respawnolódjanak vissza a helyükre!
A felfordulással egyenlõre nem tudok semmit se csinálni, csak annyit, hogy veszek fel több rendõrt, és megpróbálok velük rendet tetetni!
A káromkodásért elnézésedet kérem!
Lehet kevered az adminokat a rendõrökkel, aki [CESR] elõtaggal van ellátva az rendõr!
Tehát próbálom a szervert helyrehozni. További jó szórakozást kívánok a szerveren ha még játszol. Köszönöm az értékelés!

1826
Idézetet írta: ChuckNorris date=1327149036\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azt hittem valami király rockeres szerepjáték lesz, de ahogy elkezdtem olvasni egybõl lejött hogy ugyanolyan mint a többi. Késõbb a \"Ezen a szerveren nincs xy\" részbõl lejött hogy ha a mód nem is (egyébként szerintem az is, de majd ha megnyílik biztosság válik), de a leírás LT-rõl van koppintva. Szomorú :(
 
Esküszöm most már ugyan úgy fogalmazni mint egy másik RP szerver? Azta hogy kimásolta a mondat elsõ 5 szavát,mennyire megérte,õ nem tudta volna leírni igaz? Bizonyára tényleg ebbõl le lehet következtetni hogy az egész copy igaz?......
Az a szomorú hogy 5 szavon fent akadsz és lehet hogy elítélsz vele egy egyébként olyan szervert amiben sok munka van. Gratulálok!
E: A szerver a közösségtõl függ. Nincs 2 egyforma.....
 
[/quote]
Ott a pont!
Amúgy sok sikert a szerverhez! ;)

1827
Segítségkérés / SetTimer Hiba
« Dátum: 2012. január 20. - 23:15:50 »
Már SetTimerExel is próbáltam, de lehet megtaláltam a megoldást a tutorialban! Köszi a linket ha segített, ha nem!!  ;) :D
Egyenlõre nem tudom megcsinálni amit akartam mert lefagyott a gépem :mistrust:

1828
Segítségkérés / SetTimer Hiba
« Dátum: 2012. január 20. - 23:02:01 »
Sziasztok! Kezd már nagyon felbosszantani, nem tudok rájönni miért csak id 0nak van fizetés.
Itt a timer:
OnPlayerConnect alatt:
[pawn]SetTimer(\"fizetes\", 10*1000, false);[/pawn]
Király lenne ha valaki tudná a megoldást! Kössz!

1829
Archívum / Civilek És Rendõrök [0.3d]
« Dátum: 2012. január 18. - 16:37:29 »
Idézetet írta: ~ Metaxa ™ date=1326891759\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felmentem, le spawnolt 4 sárkány kaszinóhoz, miközbe irogattam belementem a pickupba (rablás) és el akartak kapni, az a predator gyerek le DB-zett, majd motorról megbilincselt, jött a társa hunterrel és lecsukott XD
 
A drive by nem tiltott!
\"belementem a pickupba\" Attól kiválaszthattad volna a \"Nem\" et  :D
A predator gyereket meg bannoltam már. Kunyizik az adminért, jármûröl bilincsel, stb...nem ez volt az elsõ alkalom.
 

Most voltam fenn, egész jó, csak 1-2 playert ki kellett oktatnom.:D:D
 
[/quote]
Köszi! :D
Hát igen. A rendõrök sem tökéletesek ezt csendben megjegyzem, én sem vagyok az, de nehéz szabályokat 100%osan betartó rendõröket találni!

1830
Segítségkérés / Highlight
« Dátum: 2012. január 16. - 16:30:04 »
Szia!Egy elég bonyolult megoldás, de:
Mód elejére:
[pawn]
new pirosdefine;
new feherdefine;
forward piros(playerid);
forward feher(playerid);
[/pawn]
Bárhova:
[pawn]
public piros(playerid)
{
   pirosdefine = SetTimerEx(\"feher\",1000,false,\"i\",playerid);
   SetPlayerColor(playerid,0xff0000AA);
   return 1;
}
public feher(playerid)
{
   feherdefine = SetTimerEx(\"piros\",1000,false,\"i\",playerid);
   SetPlayerColor(playerid,0xffffffAA);
   return 1;
}
[/pawn]
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   KillTimer(pirosdefine);
        KillTimer(feherdefine);
   return 1;
}
[/pawn]
És 2 parancs(ZCMD):
[pawn]
CMD:koroz(playerid, params[])
{
   new giveplayerid;
   if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /korozes [playerid]\");
   if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
   if(IsPlayerLadmin(playerid))
   {
   SetTimerEx(\"piros\",1000,false,\"i\",giveplayerid);
   }
   else
   {
                SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem vagy rendõr!\");
   }
   return 1;
}
CMD:korozeski(playerid, params[])
{
   new giveplayerid;
   if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /korozeski [playerid]\");
   if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
   if(IsPlayerLadmin(playerid))
   {
   KillTimer(pirosdefine);
   KillTimer(feherdefine);
   }
   else
   {
                SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem vagy rendõr!\");
   }
   return 1;
}
[/pawn]
Ha nem jó, szólj, neten írtam!

Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal