Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 198
1816
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:AddStaticVehicle.
« Dátum: 2013. július 05. - 10:45:58 »
OFF: 1000 PPC szerverrel elég nagy küzdelem lesz  :laugh:

1817
Segítségkérés / törhetõ kocsik
« Dátum: 2013. július 05. - 10:45:12 »
Idézetet írta: ZyZu date=1373013649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39290\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kocsi rongálása elérhetõ volt a régebbi verziókban de úgy tudom 0.3e verzióba kivették ezt a funkciót mivel valakinek elég zavaró lehetett.. õ szerintem azt akarja, hogy ha nem ülnek benne akkor lövi a jármût és robbanjon..  ::|
 
Tehát..ha benne ül ne lehessen rongálni, de ha kiszál és a kocsira rálõnek akkor egybõl robbanjon? :whistle:

1818
Segítségkérés / törhetõ kocsik
« Dátum: 2013. július 05. - 10:04:13 »
Idézetet írta: Tomee date=1373004153\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39290\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez biztos jó? Mert én úgy látom, hogy ez csak úgy riasztózik, hogy ha a közelben levõ kocsi HP-ja kisebb ugye mint 988. De Ahogy én néztem, rcsbakos szétakarja ütni a kocsikat úgy, hogy nem ül benne senki. 
Én valahogy így képzelem el, nem mondom, hogy így jó. Kell hozzá kis javítás meg modernizálás. De pasz. Esetleg még azt is meglehet csinálni, hogy melyik fegyver, hogy sebezzen.
 

new tores[4];
if((newkeys & KEY_FIRE))
{
      for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id
      {
            new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health;
            GetVehiclePos(i,x,y,z);
            GetVehicleHealth(i,health);
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,x,y,z))
            {
                  SetVehicleHealth(i,health-10);
                  GetVehicleDamageStatus(vehicleid, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
                  tores[0] -= 10, tores[1] -= 10, tores[2] -= 10, tores[3] -= 10;
                  UpdateVehicleDamageStatus(i, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
            }
      }
}

 

Jaa igaz most néztem..azt hittem azt akarja hogyx ne lehessen rongálni..
De én ezt most nem értem... ígyis úgyis lehet rongálni a kocsikat nem? ezt msot tényleg nem értem...
És a riasztóra visszatérve...Azért csináltam így mert azt hittem azt akarja hogy a kocsikat ne lehessen törni.
Nem vagyok RP-s ezek terén nem nagyon tudom kigondolni hogyan is kéne :D
a kódod jó csak annyit ha 5 méteres sugárban pl. ott verekednek és valaki megüti a másikat lejátszódik a kódod és semmi oknál fogva elkezd riasztózni :D...vagy akkor annyit hogy a sugárt vidd lejjebb..

1819
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetPercentForValue
« Dátum: 2013. július 05. - 09:53:14 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1373006682\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Érdekes egy kód bár sok hasznát nem látom sa-mp terén, ez inkább egy kis százalékszámítás általános iskola 3. 4. osztály. :D
De ha már lebegõpontos értékkel tér vissza, akkor használhatod a Float: elõtagot az eljárás elõtt, és ki lehet venni a plusz egy változó használatát is:
 
Float:GetPercentForValue(Float:maxvalue, Float:value)
        return value / (maxvalue / 100)

 

Épp néztem segítségkérésbe tegnap hogy: Segítsetek megszeretném csinálni hogy kiírja hogy a \"szerver x%-ban már kész van!\",mire néztem akkor már levolt zárva a téma. Mondom lol, ezért feltehettem :D
Nembaj akinek kell az felhasználja ... talán.. xD

1820
Segítségkérés / non command
« Dátum: 2013. július 05. - 00:55:01 »
fel kell venni a targetid-t :D (new targetid;)
 

if(strcmp(cmd, \"/non\", true) == 0)
{
new targetid;
if(sscanf(cmd, \"i\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/non [id]\");
{
if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nem elérhetõ..\");
else
{
   TogglePlayerControllable(targetid,0);
}
}
}

1821
Segítségkérés / törhetõ kocsik
« Dátum: 2013. július 05. - 00:37:10 »
Kész van egybe raktam::
 
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
    SetTimer(\"VehicleRep\",500,1); //idõzítõ ez 0,5 másodpercenként ismétlõdik..
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
forward VehicleRep();
public VehicleRep() //Ez a részleg fog lejátszódni amikor az idõzítõ ismétlõdik!
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id
{
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health;
    GetVehiclePos(i,x,y,z);
    if(GetPlayerHealth(i,health) < 998) //Ha a kocsi élete kissebb mint 998. MAX:1000
    {
        for(new id;id < MAX_PLAYERS;id++) //összes játékos
        {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(id,30.0,x,y,z)) //Csak az hallja a riasztót, vagy annak írja ki üzenetet aki a sérült kocsi 30 méteres sugarába bennevan!
            {
                //A riasztó bekapcsolt!
                   SendClientMessage(id,-1,\"Riasztó hang!!!\");  //üzenet
      }
   }
   RepairVehicle(i); //kocsi megjavítása
}
}
return 1;
}

1822
Segítségkérés / törhetõ kocsik
« Dátum: 2013. július 05. - 00:27:22 »
Ciklussal?
 

SetTimer(\"VehicleRep\",500,1);
forward VehicleRep();
public VehicleRep()
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

1823
Általános / GTA SA: DayZ [Project Apocalypse] [250 Zombies]
« Dátum: 2013. július 04. - 22:33:18 »
Idézetet írta: Kosy date=1372959192\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Áttértem az MTA-ra és egészen meglepõdtem,sokkal fejlettebb NPC rendszer mûködik ott,pl zombik kikerülik az akadályt vagy átmásszák és nem utolsó sorban van 20 zombi jön rád és mind támad tehát nem csak állnak egyhelybe,skinek is tök jók mert egész más,modolt és a letöltéshez nem kellet várnom többet mint 10 másodperc.Azért tényleg kicsit fejlettebb az MTA .
 
Az MTA sokkal másabb!
De ha jól programozod be az NPC-ket meglehet oldani SAMP-on is csak ész kéne hozzá meg MapAndreas :D
Most elvileg kiadtak egy PathFinder plugint a hivatalos fórumon megtalálható olyan NPC-t lehet vele készíteni ami gondolkozik és a házakat is kikerüli... De MTA-n sokkal jobban valósítható meg! Kérdeztem sok játékost hogy miért szeretik jobban a SAMP-ot mint az MTA-t... Azt mondták hogy a SAMP szabadabb... nincsennek korlátok stb..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 04. - 22:34:53 )

Amúgy meg én azért nem szeretem az MTA-t mivel szar a netem és iylen 200mb-ot elég nehezen szed le :D

1824
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy Phone - Mobil Rendszer
« Dátum: 2013. július 04. - 17:25:25 »
Idézetet írta: norbi39 date=1372950729\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39087\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ehez van textdraw?
 
Ha SelectTextDraw-ra gondolsz akkor nincs! Akartam csinálni de nem éreztem értelmet hozzá! :) Lehet jobban nézne ki na mind1 majd megpróbálom :D

1825
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy Phone - Mobil Rendszer
« Dátum: 2013. július 04. - 16:29:05 »
Köszi :D

1826
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. július 04. - 11:50:37 »
new Pickup1;
new Pickup2;
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
Pickup1 = CreatePickup(model,type,x,y,z,-1); // A-pickup
Pickup2 = CreatePickup(model,type,x,y,z,-1); //B-Pickup
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/fegyver\", true))
    {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) //A-pickup kordinátái
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Kaptál egy M4-est!\");
   GivePlayerWeapon(31,5000);
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) //B-pickup kordinátái
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Kaptál egy AK47-est!\");
   GivePlayerWeapon(30,5000);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy semelyik pickup közelében!\");
}
    return 1;
    }
    return 0;
}

1827
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetPercentForValue
« Dátum: 2013. július 04. - 11:37:57 »
Példa:
GetPercentForValue(500,65)
Van 500 kecskéd! abból 65-öt elviszel és az a 65 hány százaléka az 500 kecskének?
Válasz: 13%

1828
Általános / GTA SA: DayZ [Project Apocalypse] [250 Zombies]
« Dátum: 2013. július 04. - 10:23:05 »
Idézetet írta: Kosy date=1372913033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudnak,percenként kibannolnak mindig egy embert amúgy :D egyéb fegyver cheat,másik airbreak,vagy teleport cheat miatt szóval elég jó az Anti cheat rendszer.De azért még is jó lenne úgy játszani hogy félsz hogy ne hogy megtámadjanak és elveszíted az összes cuccodat.Így meg semmi izgalom,max játékos õl meg de az meg ritka.
 
Egyszer találtam egy túlélõs bandát és úgy mentünk gyilkolni embereket stb. :D Akkor már tényleg jó a játék ha találsz embereket, és ha nem is fogadnak be a bandába, de menekülni eltudsz :D

1829
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetPercentForValue
« Dátum: 2013. július 03. - 22:20:09 »
Javítva! Mostmár pontosan százalékol! :)
+ magcsináltam a tiédet is!
 

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
   printf(\"A szerver jelenleg %.0f(százalék)-ban kész!\",GetPercentForValue(100,31));
   return 1;
}
stock GetPercentForValue(Float:maxvalue,Float:value)
{
new Float:percent = value/(maxvalue/100);
return _:percent;
}

1830
Általános / GTA SA: DayZ [Project Apocalypse] [250 Zombies]
« Dátum: 2013. július 03. - 20:25:34 »
Idézetet írta: Kosy date=1372874956\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor mi értelme? És mért ilyen híres,ne unják meg az emberek? :D
 
Ellehet vele játszani, nem csak arról szól hogy zombik kergetnek hanem hogy harcolni pl. kajáért (mondjuk abban szar hogy a sok cheat-er odateleportál hozzád meg gyorsabbak mint te).. Én is akartam egy iylen szarvert csinálni csak belezavarodtam! Elég nehéz egy ilyet... hátizsákrendszer stb.. persze semmi se netes!

Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal