Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Enigma

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
181
Archívum / Pizzafutár munka kérdés
« Dátum: 2015. március 28. - 22:01:42 »
Én például angolul szoktam, de kétlem hogy ő írta. Akkor nem kérdezné hogy jó-e.

182
Archívum / dbconnect
« Dátum: 2015. március 26. - 15:03:35 »
csinálsz egy resourcet, abba egy mysql kapcsolódást, a mysql kapcsolódást bele egy változóba, csinálsz mégegy funkciót ami visszaadja azt a változót (return változónév), azt aztán export funkcióba állítod metaban és amikor kapcsolódni kell, azt az export funkciót használod.

183
Archívum / CP
« Dátum: 2015. március 26. - 14:58:33 »
setTimer majd destroyElement

184
Archívum / Hírdetés
« Dátum: 2015. március 21. - 20:41:49 »
Miért kéne levonnia pénzt, ha nem írtad bele hogy vonjon le? És esetleg debug hibaüzenet? /debugscript 3

185
Archívum / játékos változó
« Dátum: 2015. március 21. - 18:01:39 »
lackos komé jól mondja, de MTA-ban felesleges az ilyen megoldás. Van setElementData és getElementData.

186
Archívum / játékos változó
« Dátum: 2015. március 21. - 16:36:26 »

local player = localPlayer

 
ezzel kliensoldalon lekéred a local játékost.

187
Archívum / Marker segítség kérés
« Dátum: 2015. március 21. - 14:49:20 »
dxDrawImaget használj, ne guis Static Imaget.

188
Archívum / Marker segítség kérés
« Dátum: 2015. március 20. - 22:53:09 »
keress rá az onClientMarkerHit eventre.

189
Kérdések, Segítség / 3ds Max
« Dátum: 2015. március 19. - 18:36:13 »
PirateBay. nCore. Kickass.to

190
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. március 19. - 16:09:47 »
Szerveroldalon csinálsz egy táblát.
 

local createdObjects = {}
-- létrehozásnál pedig
createdObjects[#createdObjects + 1] = createObject(stb)
-- amikor pedig destroyolni akarod akkor végigpörögsz a táblán és kitörlöd őket.
for k, v in pairs(createdObjects) do
if v then
if isElement(v) then
   destroyElement(v)
end
end
end

191
Archívum / Szerver oldali skin,markerrel
« Dátum: 2015. március 19. - 10:16:28 »
Senki sem mondta hogy átkell, de ez MTA, biztos ami biztos.

192
Archívum / Szerver oldali skin,markerrel
« Dátum: 2015. március 18. - 18:51:06 »
ha szöveget küldesz át, vagy animnevet, vagy akármit, ami string, akkor \"\"-be rakod. ha szám, akkor nemkell.

193
Archívum / Szerver oldali skin,markerrel
« Dátum: 2015. március 18. - 18:25:12 »
Kliens:
 

triggerServerEvent(\"setSkin\", localPlayer, 310) --310es példaskin id átküldése szerveroldalra

 
Szerver:
 

addEvent(\"setSkin\", true)
addEventHandler(\"setSkin\", getRootElement(),
function(skinId)
if skinId then
   setElementModel(source, tonumber(skinId))
end
end
)

194
Általános / Mitől jó egy RP szerver?
« Dátum: 2015. március 18. - 15:07:14 »
Egyértelműen a modtól lesz jó egy RP szerver, de ez elmondható akármelyik szerverre, nem kell hogy RP legyen. Ez a közösség dolog baromság, ha felmegy egy játékos, aki leszarja az egészet, akkor ha a fejed tetejére állsz sem fog RPzni, max előtted, mert le se szarja, amit egyébként teljesen megértek, mert magam is baromságnak tartom.

195
Archívum / Account
« Dátum: 2015. március 18. - 13:18:40 »
Sosem használtam sem valhallát sem zerot, de olyat keress aminek a nevében \"_c\" van, vagy \"c_\". asszem így jelölik a kliens oldalt a valhallában.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal