Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74
181
Segítségkérés / libmysql.dll
« Dátum: 2014. július 20. - 15:33:10 »
A szervermappába kéne.

182
Segítségkérés / Inventory rendszer
« Dátum: 2014. július 19. - 17:31:21 »
Hát a táblába ugye ID szerint rendszerezhetsz. Pl. 1-es idjû táska: ha a player -1, nem playeré, ha más, akkor az avval az ID-vel rendelkezõ játékosé. Ha a haz oszlop értéke ezen sorban -1, nem házhoz tartozik, ha más, ahhoz, amelyiknek az ID-je egyenlõ az itt megadottal . Ha a kocsi oszlop -1... satöbbi.

183
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Original Cross RPG Mod
« Dátum: 2014. július 19. - 13:46:13 »
Az ország egyes részein úgy szokták meg, hogy tartózkodsz.

184
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Új moderátor
« Dátum: 2014. július 19. - 11:42:13 »
Szerintem meg mindenki szarja le. :)

185
Segítségkérés / libmysqlclint hiba
« Dátum: 2014. július 18. - 12:41:55 »
A mysql_static.so-t használd, az megoldja.

186
Segítségkérés / MySQL hiba!
« Dátum: 2014. július 18. - 12:40:20 »
Ha R39, a static verziót használd.

187
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 18. - 10:17:04 »
Sosem értettem, hogy egy hosztnál hogy nem érzékeli a rendszer, ha több gigás kimenõ forgalma volt  egy szervernek pár perc alatt.

188
Szkript kérések / TextDraw Probléma
« Dátum: 2014. július 17. - 21:55:06 »
A pénz jelzõ eltüntetésére ott a SAMP+, elméletben az meg tudja.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=520666

189
Segítségkérés / Inventory rendszer
« Dátum: 2014. július 17. - 10:26:24 »
Enumban tárolnám, de elgondolkodnék azon is, hogy mindig csak egyszer töltsem be, ideiglenes változókba, mert egy több tízezres méretû enum rengeteg memóriát felemésztene. Egy integer 4 bájtot foglal. Mind az 1000 tárgynak egy, 1000*4 bájtot. Ha csak 2 ilyen integer van (8000 bájt), 2 db 128 méretû string (2*1000*128*4, azaz 1 024 000 bájt) van, akkor is 1 032 000 bájtot, 1032 kilobájtot, azaz 1,032 megabájtot foglaltál le a memóriából. És itt nem 4 változó lesz... Arról nem is beszélve, hogy nagyon macerás lesz elérni, menteni, fõleg, amikor 2048-nál több cella kell. Én inkább valahogy direktben töltögetném be, bár ez nagyon bonyolult rendszer lenne, ha szinkronban kellene tartanunk ezt az egészet.

190
SA-MP: Szerverfejlesztés / Interior Interglobal
« Dátum: 2014. július 16. - 22:57:51 »
Very nice map (again, :D), my favourite is that reception-like section.

191
Segítségkérés / Szöveg ellenõrzés
« Dátum: 2014. július 16. - 22:49:04 »
Elõször is kell egy parancsfeldolgozó. Ezzel a parancsaid gyorsabban végbemennek, és a parancstól elválasztva magad megkapod a paramétereket. Ez EGY string. Ha több, esetleg változó paramétert használsz majd, ajánlom az sscanfot. Egy szimpla /me-hez csak pazarlás, egy /adminad-hoz életmentõ plugin. Ezután strcmp-vel ellenõrizheted, hogy az általad beírt szöveg egyezik-e a kívánttal. Mindehhez a leírás megtalálható itt, a wikin, és a hiv. Fórumon.

192
Segítségkérés / Inventory rendszer
« Dátum: 2014. július 16. - 22:45:29 »
Én az item számozott sorok és az egy stringbe mentés helyett (mindkettõ erõforrászabáló megoldás) egy táblát csinálnék, ahol az itemek vannak. Ha el van dobva, meg van adva, hova, ha nincs, akkor hányas inventoryban van. Az inventoryk táblánál meg csak hozzá lehetne rendelni, játékoshoz, jármûhöz, stb.

193
Segítségkérés / Több változó.. legnagyobb értéke
« Dátum: 2014. július 16. - 22:42:53 »
new olesek[MAX_PLAYERS];
//Egy eljáráson belül:
new legt, id;
for(new i = 0; i < sizeof(olesek); i++) {
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(olesek > legt) legt = olesek, id = i;
}
//Az \'id\' változó tartalmazza a legtöbbet ölõ játékos idjét. Ha több volt, az utolsó ID-jét.
//A \'legt\' változó tartalmazza a legtöbbet ölõ játékos öléseinek a számát.

194
Segítségkérés / Beszédanim timerrel
« Dátum: 2014. július 16. - 13:52:42 »
Az nem felel meg, mert.... De igen, csak jobb lenne, ha sétálhatna közben:
 
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
    ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_chat\",4.1,0, 0, 0, 1, 1);
    SetTimerEx(\"ClearAnims\", strlen(text)*100, 0, \"d\", playerid);
}
forward ClearAnims(playerid);
public ClearAnims(playerid) {
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); //Ez a sor lehet, hogy nem kell.
ClearAnimations(playerid);
}

 
Ha kell, elõkeresem innen a fórumról a karakterlánc-részlet számlálót, amivel megszámoltatod benne a spaceket, jeleket, és a hatásszünetek idejét hozzáfûzöd az idõhöz.

195
Segítségkérés / Nem timerrel ban
« Dátum: 2014. július 16. - 13:43:27 »
Minek kell ehhez timer? Ha a bannok tábla tartalmaz olyan sor, ahol a név a nevével egyenlõ VAGY a bannok mappában a jatekos_neve.ini fájl létezik (fexist asszem), kirúgod kapcsolódáskor.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal