Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15
181
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:05:18 »
Sziasztok!
Azt szeretném megcsinálni hogy sscanfba stringet kell jen írni a parancsba ne pedig számot(pl. /kokain felsziv)
odáig jó hogy:
 

new mit[64];
if(sscanf(params,\"s\",mit[64])) return Msg(playerid, -1, \"Használat: /kokain [atad/felsziv]\")

 
De azt nem tudom hogy csináljam meg hogy csak akkor szívja fel ha a felsziv-ot írta be mögé
Én erre gondoltam:
 

if(mit == felsziv)
{
   .....
}

 
De nem volt jó
Nem tudja valaki hogy lehet ezt megcsinálni sscanf-al?
Elõre is köszönöm a válaszokat!

182
Segítségkérés / Jármû élete
« Dátum: 2014. március 30. - 13:58:46 »
Idézem a kérdést:
 
Valaki megtudná mondani nekem hogy ez a kód miért nem javítja meg azokat a jármûveket amiben nem ül játékos?[/quote]
Tehát a kérdésben az áll, hogy miért nem javul meg?
Erre volt a válasz:
 
Mert nem is úgy kell
RepairVehicle(i);
[/quote]
Tehát a válaszom jó mert nem SetVehicleHealth-al kell megjavítani a jármûveket... Mivel az csak a HP-ját állítja, nem javul meg csak nem robban fel

183
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 13:46:30 »
Köszönöm szépen!
Zárom a témát

184
Segítségkérés / Jármû élete
« Dátum: 2014. március 30. - 13:44:52 »
mert nem így kel megjavítani
itt a helyes megoldás:
 
RepairVehicle(i);

185
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 13:41:55 »
Szerintem csak perceket, vagy másodperceket ments, melybõl könnyedén kimatekozható a játszott óra, nap, stb. is.[/quote]
És így még csak nem is kell Float-ot használni, elég ha enumba csinálsz mp-nek,percek,és órának(vagy akár napnak is) egy-egy változót, és ha az mp 60 akkor átrakjuk 0-ra és a perck kap +1-et, ha a perc 60 akkor átrakjuk 0-ra és az óra kap +1-et (ha van nap is akkor: ha ar óra 24 akkor átrakjuk 0-ra és a nap kap +1-et).
(De szerintem elég az óra és a perc, de úgy csinálja ahogy akarja)
Persze biztos van ennél egyszerûbb megoldás is csak ki kell gondolni :)

186
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 12:32:54 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi hogy hogyan tudnám azt megcsinlni hogy ha a játékos beír egy parancsot(pl /cigi) akkor a kezébe dob egy olyan cigi objectet(ami füstöl, aki rp-zet már az vágja mit akarok) és 3perc múlva eltûnik, vagy ha beírja a /elnyom parancsot
!!EZ NEM SCRIPT KÉRÉS!!csak azt kéne hogy hogyan adok neki olyan füstölõ cigit és hogyan veszem el.
Elõre is köszönöm!

187
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 12:27:47 »
A \"JatszottIdo\"-t Floatként hoztad létre enumba?Ha nem akkor abba csináld!
Nemtom hogy van nálad a játszott idõ, de szerintem csinálhatnád pl úgy hogy a \"JatszottIdo\" 1percenként kap +0.01(óra.perc) és amikor a játszott idõ egyenlõ 0.60-al akkor rakja át neki 1.00-ra(ez így 1óra neki) és akkor csak szerintem csak ennyi kiírni:
 

format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %f óra |\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);

 
Hát nekem most ennyi jut eszembe, remélem segítettem és érhetõ voltam!(Ha meg nem segít akkor bocsesz)

188
Segítségkérés / TextDrawba adat
« Dátum: 2014. március 28. - 21:40:40 »
timerrel is megoldható, amikor belép a játékos akkor elindul egy timer és az x idõnként frissíti(nekem így jól mûködik)

189
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 21:25:17 »
Így?:
 

vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667, floatround_ceil);

 
Mert így is ugyanúgy warningos :(

190
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 20:53:45 »
Sziasztok!
Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
 

F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch

 
Itt a kódja:
 

        new Float:vVectors[4], string[30];
      GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
      vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor

 
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog :(
Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le

191
RP/RPG kérések / Szint rendszer
« Dátum: 2014. március 23. - 20:33:30 »
Szintet valahogy úgy kéne megcsinálni hogy elmeti egy változóba és ha a változó értéke 1000 akkor 1-re állítja a Szintet
Ha dinivel mentessz:
 

enum pAdatok
{
   TP,
   Szint,
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdatok];

 
Aztán ugyebár ha a \"TP\" 1000 akkor a \"Szint\" 1lesz(én most Timerrel írom, csináld ahogy gondolod)
 
 
forward Tapasztalat(playerid);

 


public Tapasztalat(playerid)
{
    if(pInfo[playerid][TP] == 1000)
    {
         SetPlayerScore(playerid, 1);
    }
    return 1;
}

 
Az már feltételezem hogy tudsz dinivel menteni, de ha mégsem dinivel mentessz akkor passz, mert én dinivel :)
Remélem azért segítettem valamennyire és érthetõ voltam!

192
RP/RPG kérések / Jármû mentés dinivel?
« Dátum: 2014. március 18. - 14:36:32 »
Köszönöm szépen! Már értem hogy kell!
Zárom a témát

193
RP/RPG kérések / Jármû mentés dinivel?
« Dátum: 2014. március 17. - 20:11:15 »
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy RPG módot....Viszont hát nehézségbe ütköztem mert egyszerûen sehogyse tudtam rájöni hogy oldhatnám meg a jármû mentését.Valahogy úgy képzeltem el hogy scriptfilesban minden kocsinak lesz egy [iD].ini file-ja amiben benne lesznek a cuccai(pl. 1.ini)de nem tudtam rájönni hogy OnGameModeInit-nél hogy tölthetném be onnét a kocsikat.
Tehát az lenne a kérésem hozzátok ha valaki tudja hogy tölthetném be a kocsikat .ini fileokból OnGameModeInit-ben akkor kérem szépen írja le nekem.
Elõre is köszönöm!

194
Segítségkérés / Lassú object betöltés
« Dátum: 2014. március 17. - 18:43:02 »
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Zárom a témát

195
Segítségkérés / Notepad++ és pawno bug
« Dátum: 2014. május 17. - 17:11:21 »
köszi szépen :) a notepad++ csak a pawno bug miatt kellet volna meg mert designosabb mint SciTE

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal