Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rcsbakos2

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
181
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SMF - Belépés rendszer
« Dátum: 2013. november 25. - 18:52:30 »
Hellotok valaki segítene hogy hogy tudom ezt berakni szervermbe?:S

182
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / AllCar Tuning
« Dátum: 2013. november 25. - 18:15:29 »
Szép :) (Y) ment a +!

183
Segítségkérés / fegyver mentés és betöltés!
« Dátum: 2013. november 22. - 15:09:23 »
Hellotok találtam egy fegyver lementõ és betöltõ fs-t!
Betettem létrehoztam neki sf-be egy Weapons mappát.((mert kell hozzá)).Amikor felmegyek a szerverre akkor lementi a fegyverekt,de amikor ujra csatlakozok akkor le nullázza õket!
Mitõl lehet?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#define FILTERSCRIPT
#include
#include
#include
#include
new file[256];
 
enum WepData
{
       Weapon1,
       Weapon1a,
       Weapon2,
       Weapon2a,
       Weapon3,
       Weapon3a,
       Weapon4,
       Weapon4a,
       Weapon5,
       Weapon5a,
       Weapon6,
       Weapon6a,
       Weapon7,
       Weapon7a,
       Weapon8,
       Weapon8a,
       Weapon9,
       Weapon9a,
       Weapon10,
       Weapon10a,
       Weapon11,
       Weapon11a,
       Weapon12,
       Weapon12a,
}
new WeaponInfo[MAX_PLAYERS][WepData];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
       print(\"\\n--------------------------------------\");
       print(\" Weapon Saving + Loading by Milan_Huizen\");
       print(\"--------------------------------------\\n\");
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
       return 1;
}
#else
main()
{
       print(\"\\n----------------------------------\");
       print(\" Blank Gamemode by your name here\");
       print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
       new name[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
       format(file, sizeof(file), \"weapons/%s.ini\", name);
   if (!dini_Exists(file))
   {
               dini_Create(file);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1\",WeaponInfo[playerid][Weapon1] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1a\",WeaponInfo[playerid][Weapon1a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon2\",WeaponInfo[playerid][Weapon2] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon2a\",WeaponInfo[playerid][Weapon2a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon3\",WeaponInfo[playerid][Weapon3] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon3a\",WeaponInfo[playerid][Weapon3a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon4\",WeaponInfo[playerid][Weapon4] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon4a\",WeaponInfo[playerid][Weapon4a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon5\",WeaponInfo[playerid][Weapon5] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon5a\",WeaponInfo[playerid][Weapon5a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6\",WeaponInfo[playerid][Weapon6] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6a\",WeaponInfo[playerid][Weapon6a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon7\",WeaponInfo[playerid][Weapon7] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon7a\",WeaponInfo[playerid][Weapon7a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon8\",WeaponInfo[playerid][Weapon8] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon8a\",WeaponInfo[playerid][Weapon8a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon9\",WeaponInfo[playerid][Weapon9] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon9a\",WeaponInfo[playerid][Weapon9a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon10\",WeaponInfo[playerid][Weapon10] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon10a\",WeaponInfo[playerid][Weapon10a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon11\",WeaponInfo[playerid][Weapon11] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon11a\",WeaponInfo[playerid][Weapon11a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon12\",WeaponInfo[playerid][Weapon12] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon12a\",WeaponInfo[playerid][Weapon12a] = 0);
       }
       else
       {
               WeaponInfo[playerid][Weapon1] = dini_Int(file, \"Weapon1\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon1a] = dini_Int(file, \"Weapon1a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon2] = dini_Int(file, \"Weapon2\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon2a] = dini_Int(file, \"Weapon2a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon3] = dini_Int(file, \"Weapon3\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon3a] = dini_Int(file, \"Weapon3a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon4] = dini_Int(file, \"Weapon4\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon4a] = dini_Int(file, \"Weapon4a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon5] = dini_Int(file, \"Weapon5\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon5a] = dini_Int(file, \"Weapon5a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon6] = dini_Int(file, \"Weapon6\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon6a] = dini_Int(file, \"Weapon6a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon7] = dini_Int(file, \"Weapon7\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon7a] = dini_Int(file, \"Weapon7a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon8] = dini_Int(file, \"Weapon8\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon8a] = dini_Int(file, \"Weapon8a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon9] = dini_Int(file, \"Weapon9\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon9a] = dini_Int(file, \"Weapon9a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon10] = dini_Int(file, \"Weapon10\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon10a] = dini_Int(file, \"Weapon10a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon11] = dini_Int(file, \"Weapon11\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon11a] = dini_Int(file, \"Weapon11a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon12] = dini_Int(file, \"Weapon12\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon12a] = dini_Int(file, \"Weapon12a\");
       }
       return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
       return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon1], WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon2], WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon3], WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon4], WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon5], WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon6], WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon7], WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon8], WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon9], WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon10], WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon11], WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon12], WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
       SetTimerEx(\"save\", 2000, true, \"i\", playerid);
       return 1;
}
forward save(playerid);
public save(playerid)
{
               new name[MAX_PLAYER_NAME];
               GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
               format(file, sizeof(file), \"weapons/%s.ini\", name);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 1, WeaponInfo[playerid][Weapon1], WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 2, WeaponInfo[playerid][Weapon2], WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 3, WeaponInfo[playerid][Weapon3], WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 4, WeaponInfo[playerid][Weapon4], WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 5, WeaponInfo[playerid][Weapon5], WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 6, WeaponInfo[playerid][Weapon6], WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 7, WeaponInfo[playerid][Weapon7], WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 8, WeaponInfo[playerid][Weapon8], WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 9, WeaponInfo[playerid][Weapon9], WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 10, WeaponInfo[playerid][Weapon10], WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 11, WeaponInfo[playerid][Weapon11], WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 12, WeaponInfo[playerid][Weapon12], WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1\",WeaponInfo[playerid][Weapon1]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon1a\",WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon2\",WeaponInfo[playerid][Weapon2]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon2a\",WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon3\",WeaponInfo[playerid][Weapon3]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon3a\",WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon4\",WeaponInfo[playerid][Weapon4]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon4a\",WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon5\",WeaponInfo[playerid][Weapon5]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon5a\",WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon6\",WeaponInfo[playerid][Weapon6]);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6a\",WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon7\",WeaponInfo[playerid][Weapon7]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon7a\",WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon8\",WeaponInfo[playerid][Weapon8]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon8a\",WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon9\",WeaponInfo[playerid][Weapon9]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon9a\",WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon10\",WeaponInfo[playerid][Weapon10]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon10a\",WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon11\",WeaponInfo[playerid][Weapon11]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon11a\",WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon12\",WeaponInfo[playerid][Weapon12]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon12a\",WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
       return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 22. - 15:15:58 )

elnézést!Találtam egy másik fs-t ami teljesen jól mûködik!
http://pastebin.com/AY1efd43
Zárom a témát!Linket azért tettembe mert lehet valakinek hasznos lesz!

184
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 22. - 14:41:21 »

 

Valaki segítene hogy mitõl töltenek be az objectek a szerveren?
Las Payadas RPG modját használtam alapnak!BODZAN(Jefferyn_Martin) engedélyével!És ex interiorrt mappoltam eq-lp re,de használok streamert mert createdynamicobjectet.!Mitõl lehet hogy így is lassan tölti be az objecteket?
 
[/quote]
párral fentebb meglett válaszolva.
 
[/quote]Bocs a figyelmetlenségemért!

185
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 21. - 15:45:35 »
Valaki segítene hogy mitõl töltenek be az objectek a szerveren?
Las Payadas RPG modját használtam alapnak!BODZAN(Jefferyn_Martin) engedélyével!És ex interiorrt mappoltam eq-lp re,de használok streamert mert createdynamicobjectet.!Mitõl lehet hogy így is lassan tölti be az objecteket?

186
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:bólya rendszer.
« Dátum: 2013. november 20. - 23:05:23 »
õõ nem copyzni szeretnék :DD de kössz holnap megpróbálom.
További válaszok jöhetnek!:D mert nem akarom annyira see rpgbõl kivenni!

187
Szkript kérések / bólya rendszer.
« Dátum: 2013. november 20. - 21:51:00 »
Hellotok valaki segítene , hogy hogy kéne hozzá kezdeni a bólya rendszerhez?
Az lenne a lényege hogy , rendõr kocsi hátsó részénél lehetne kivenni a bóját és le lehetne rakni és fel venni is.

188
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2013. november 06. - 17:23:12 »
Hello ez most mi?!
De komolyan!20% kaptam már a semmire!
\"Figyelmeztetést kaptál
« Címzett: rcsbakos2 Dátum: Ma - 16:41:07
Moderátori felszólítás utáni hozzászólás. +10%\"
Egy linket nem lehetne dobni hogy hol hibáztam?
Vagy legalább azt tegyétek elérhetõvé hogy írjak a staffnak!

189
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter segítség!
« Dátum: 2013. november 06. - 16:00:32 »
hello én segítek szívesen!

190
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Tûzoltó script
« Dátum: 2013. november 06. - 15:57:25 »

ClassRPG -sen?  :D
 
[/quote]
Nem csak class rpgn van olyan (Y) :p

191
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 06. - 15:51:41 »
hellotok ujra!
Valahogy tudok \"vár tócsát\" kreálni a játékos közelébe?
Mert rendes sebesülés rendszert szeretnék!

192
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 02. - 23:22:16 »

google > streamer plugin
 
[/quote]azt használok!Csak mondtam hogy EX INTERRIOROS!!

193
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 02. - 23:09:09 »
Hellotk!
Ex interiort használok szerveremen minden városban!Így sok az object valaki tud módszert arra hogy minden objectet gyorsan betöltsön a szerver :DDD???

194
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. november 02. - 12:20:47 »

 
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, ©2005-2013 SA-MP Team
[20:22:09]
[20:22:09] Server Plugins
[20:22:09] --------------
[20:22:09]  Loading plugin: streamer
[20:22:09]   Failed (plugins/streamer: cannot open shared object file: No such file or directory)
[20:22:09]  Loading plugin: sscanf
[20:22:09]   Failed (plugins/sscanf: cannot read file data: Is a directory)
[20:22:09]  Loaded 0 plugins.
[20:22:09] I couldn\'t load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[20:22:09] It needs a gamemode0 line at the very least.
[/quote]
ez azért van mert linux van a szervergépeken és te a pluginokat ugy állitottad be a server.cfg-be \"streamer\"-t, \"sscanf\"-t írtál a \"streaner.so\" , \"sscanf.so\" helyett
 
[/quote]Köszönöm a válaszod már rájöttem!De azért ment a + !

195
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. november 01. - 13:31:37 »
hellotok ezt dobta ki a pawnom :|
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57589) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57589) : error 033: array must be indexed (variable \"cmd\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57601) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57601) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57649) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57649) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57656) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57656) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57684) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57685) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57762) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(57821) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58219) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58219) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58388) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58388) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58419) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58419) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58453) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58453) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58488) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58488) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58523) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58523) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58558) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58558) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58592) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58592) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58627) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ycyx\\ujmappolásos.pwn(58627) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")

 
mindig erre panaszkodik:
 
if(strcmp(cmd, \"/tec9ad\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuckLife//: RPG: /tec9ad [iD]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (Admin(playerid, 6))
   {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTRED,\"Kaptál egy Tech-9-et\");
         GivePlayerWeapon(giveplayerid, 32, 1600 );
         GetPlayerName(giveplayerid, playername, 24 );
         format(string, sizeof(string), \"Adtál %s egy Tech-9-et\",rag(playername,2));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"<< Tulajdonos %s adott %s nek egy Tech-9-et. >>\", sendername, rag(playername,2));
         SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
      }
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 01. - 20:35:15 )

hellotok!
most rendeltem clans.hu-tól szervert , midnent felraktam és amikor alakarom indítani akkor ezt dobja ki!
 
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team
[20:22:09]
[20:22:09] Server Plugins
[20:22:09] --------------
[20:22:09]  Loading plugin: streamer
[20:22:09]   Failed (plugins/streamer: cannot open shared object file: No such file or directory)
[20:22:09]  Loading plugin: sscanf
[20:22:09]   Failed (plugins/sscanf: cannot read file data: Is a directory)
[20:22:09]  Loaded 0 plugins.
[20:22:09] I couldn\'t load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[20:22:09] It needs a gamemode0 line at the very least.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal