Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29
181
Segítségkérés / NPC blokkolás?
« Dátum: 2016. január 25. - 16:49:48 »
#include <a_npc>
new MegAllt;
forward ScanTimer();
#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE    11
#define SCAN_RADIUS            11
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"ScanTimer\",100,1);
}
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid,seatid)
{
StartPlayback();
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle()
{
StopRecordingPlayback();
return 0;
}
public OnNPCSpawn()
{
StartPlayback();
return 0;
}
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartPlayback();
return 0;
}
public ScanTimer()

    new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();
   
if(ReasonToPause && MegAllt == 0)
{
PauseRecordingPlayback();
MegAllt = 1;
}
else if(!ReasonToPause && MegAllt == 1)
{
    ResumeRecordingPlayback();
    MegAllt = 0;
}
}
stock LookForAReasonToPause()
{
     new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetMyPos(X,Y,Z);
GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);
for(new x = 0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
    if(IsPlayerConnected(x))
{
   if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z))
      {
         return 1;
      }
   }
}
}
return 0;
}
stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y)
{
    new Float:z, Float:angle;
    GetMyPos(x,y,z);
    GetMyFacingAngle(angle);
    x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
    y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
stock StartPlayback()
{
StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,\"BusNPC\");
MegAllt = 0;
}

 
Ez a kód van, kipróbáltam, azonban ha melette állok meg akkor is megáll, és ha elötte vagyok pl. kocsival akkor még el üt és csak utána ál meg.
Esetleg valami ötlet?

182
Segítségkérés / NPC blokkolás?
« Dátum: 2016. január 24. - 19:51:01 »
Sziasztok !
Érdekelne engem az a dolog, hogy hogyan lehet azt megcsinálni, hogyha valaki beáll az NPC elé, akkor Stopolja a Recordot, és csak akkor indul el, ha senki nem áll elötte.
Jó pár helyen láttam ezt, ezért gondoltam megkérdem !
Köszönöm a válaszokat !

183
RP/RPG kérések / Sebességmérő hiba..
« Dátum: 2016. január 23. - 13:05:40 »
new SebessegTimer[MAX_PLAYERS];
// Amikor elinditod a timert.
SebessegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Funcname\",interval,repeating,format,const format);
Ha meg ki száll a kocsiból, akkor KillTimer(SebessegTimer[playerid]);

184
Segítségkérés / Fegyverek blokkolása?
« Dátum: 2016. január 23. - 12:29:33 »
Sziasztok!
Lehetséges, hogy a fegyvereket blokkoljuk? Hogy hiába vált fegyvert akkor is az Ököl, \"Fist\" maradjon a fegyvere, és csak akkor tudjon használni fegyvert amikor megadjuk neki, és ha nem az egész fegyverét hanem csak 1 kiválaszottat :D
Valami ilyesmire gondoltam :
 
stock PlayerCanUseWeapon(playerid,weaponid)
{
// Engedélyezi neki a weaponid-s fegyvert.
}

185
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2016. január 23. - 11:22:12 »
Van Kenyérszelet object? Mert ha igen akkor azt kérnék :D
Egész kilós kenyeret találtam, de kenyér szelet kéne, szóval aki talált az ossza meg velem :D

186
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 18. - 20:13:55 »
Egy
public OnPlayerConnect

 kódot másolnál?
Azonban, ha nincs ott semmi, akkor frissitsd a SA-MP Server fájlokat.

187
Segítségkérés / Inventory System - Alapok ?
« Dátum: 2016. január 18. - 18:56:21 »
Azta :D
Nagyon szépen köszönöm Rolux :D
Pont ilyesmire gondoltam, és ebből már kitudok indulni is :D

188
Segítségkérés / Inventory System - Alapok ?
« Dátum: 2016. január 18. - 18:11:26 »
Sziasztok !
Egy inventory systembe szeretnék belekezdeni, azonban a kiindulási alapokon hiába gondolkozok nem tudok rájönni.
Mert, ugye olyat tudnék hogy a playernek vannak itemei és azt mutatja, de az úgy nem is inventory hanem csak egy dialog ami mutatja a dolgokat.
Valami olyasmi elképzelésre gondoltam, hogy :
 

enum ItemData
{
   ItemOwner[24],
   ItemName[24],
   ItemCount[24],
   ItemStatus,
}

 
Eddig ennyire jutottam. MySQL-ben szeretném ha mentődne, szóval ahhoz is ki kéne találni valami megoldást.
Szóval szeretnék tőletek kérni, MySQL-es Inventory Rendszer Alapokhoz valami kiindulási pontot amire tudnék támaszkodni.
Prógálgattuk mi már, de egy dinamikus Inventory rendszerhez jobb gondolatok kellenének, úgygondolom :D

189
RP/RPG kérések / Fegyverek
« Dátum: 2016. január 12. - 20:49:12 »

if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // Ha van MP5-je mivel a módban ez az fegyverid 6.
{
   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*150) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ennyit nem vehetsz, mert nincs elég pénzed\");
   PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
   PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*150;
}
else // Ha nincs MP5-je
{
    if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*150)+MP5_FEGYVER_ARA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ennyit nem vehetsz, mert nincs elég pénzed\");
    PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
    PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
    PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*150)+MP5_FEGYVER_ARA;
}
   new string[128];
   format(string,sizeof(string),\"Vettél egy MP5-s fegyvert ! Töltény : %d, Fizettél : %d\",tolteny,(tolteny*150)+MP5_FEGYVER_ARA);
   SendClientMessage(playerid,-1,string);

190
Segítségkérés / Textdraw kiválasztási range ?
« Dátum: 2016. január 12. - 20:19:11 »
A videót, nem én töltöttem fel, mivel lassú a netem,én csak felvettem,de köszönöm hogy szóltál :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 12. - 20:19:59 )

És ezt a textsize-t mennyi kéne módosítani?, vagy kockázzam ki :D

191
RP/RPG kérések / Fegyverek
« Dátum: 2016. január 12. - 20:17:46 »
Nem bonyolult.
 

if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // Ha van MP5-je mivel a módban ez az fegyverid 6.
{
   PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
   PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*150;
}
else // Ha nincs MP5-je
{
    PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
    PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
    PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*150)+MP5_FEGYVER_ARA;
}

 
Összegzés :
Ha van 6-os IDjű fegyvere akkor csak töltényt add neki, azonban ha nincs akkor fegyvert is adsz neki, töltényt, és a pénzéből leveszed, mindkettőt. Igazából nem nagy script, csak gondolkozni kell.

192
RP/RPG kérések / Éhség, szomjúság
« Dátum: 2016. január 12. - 20:12:41 »
Ha a SaveAccountsról küldelnél, egy rendes, kódot, mert amit küldtél az csak egy ciklus ami forgat egy változót.
Esetleg küld el a módot, PM-ben átnéznem, mivel már mondtam nemtudom fejből a módot.

193
RP/RPG kérések / Éhség, szomjúság
« Dátum: 2016. január 12. - 18:32:08 »
A módot fejből nem tudom, de ez a probléma akkor jelentkezhet.
A) Vagy nem menti le a változókat, és így az alap értékét veszi fel.
B) Lehetséges, hogy amikor spawnol, akkor add neki értékeket, és ez esetben 100-as értéket add neki.

194
Segítségkérés / Textdraw kiválasztási range ?
« Dátum: 2016. január 12. - 18:26:50 »
Sziasztok !
Felmerült bennem a kérdés, megoldható lenne-e az, hogy ahogy a videóban is látszik, ha ráviszem a kurzort az OK, gombra akkor az Username és a Password is megkapja a hover color-t. Azt szeretném, hogy nem-e lehetne úgy hogy csak az kapjon szint, amin van a kurzor?
Kicsit zavaró, hogy beszinezi az egészet :D
Gondoltam rá, hogy állítok a betűméreten vagy valami, de inkább felétek fordulok segitségül :D
Videó :
 

Köszönöm a segitségeket.

195
Segítségkérés / Ki írások
« Dátum: 2016. január 12. - 16:36:29 »
Be is irtad, a mód elejére, hogy :
 
#include <fixchars>

 
Lehet régi az included, itt az enyém :
http://data.hu/get/9409006/fixchars.inc
A kódot is elküldhetnéd, amivel próbálkozol.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal