Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsoma

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 35
181
Segítségkérés / Vontató
« Dátum: 2010. október 17. - 19:18:12 »
Hali!
kérdésem lenne hogy ebbena  parancsban mi a helytelen?
illetve mért nem vontat? :D
 
   if(strcmp(cmd, \"/vontat\", true) == 0)
{
        //new veh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy jármûben!\");
new Vontatokocsi;
for(new x = 0; x < sizeof(Vontatokocsik); x++)
{
   if(pveh == Vontatokocsik
  • )

   {
      Vontatokocsi = 1;
      break;
   }
}
if(!Vontatokocsi)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ezzel a kocsival nem lehet vontatni!\");
   return 1;
}
new kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 10)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A közelben nincs jármû!\");
   return 1;
}
if(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 0)
{
   AttachTrailerToVehicle(kocsi, GetPlayerVehicleID(playerid));
   return 1;
}
else
{
   DetachTrailerFromVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
return 1;
}

182
Segítségkérés / Error?
« Dátum: 2010. október 15. - 09:04:30 »
aha benne van de az a gond hgy nem csatlakozik mysql-re :D
de azért köszi.zárok.
zsomaa

183
Segítségkérés / /nyomoz
« Dátum: 2010. október 15. - 08:58:08 »
jaaaa
a for utasítás XDDD
de akkor hogy?

184
Segítségkérés / /nyomoz
« Dátum: 2010. október 14. - 22:06:32 »
Hello.
teljesen belezavarodtam az idkbe és már
magam sem tudom mi a jo, és hogy hogy a jo :\\
ime a müvem:
 
    if(strcmp(cmd, \"/nyomoz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
    {
    
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"<!> Használata: /nyomoz [Játékos név/id].\");
         return 1;
      }
      new akitlenyomozunk = ReturnUser(tmp);
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(akitlenyomozunk != INVALID_PLAYER_ID)
          {
                   if(PhoneOnline[akitlenyomozunk] > 0)
                  {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   <!> A megadott játékos telefonja ki van kapcsolva!\");
                 return 1;
             }
            if(akitlenyomozunk == playerid)
             {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"<!> Ez nem lehetséges!\");
               return 1;
             }
            new Float:ax,Float:ay,Float:az;
            GetPlayerPos(akitlenyomozunk, ax,ay,az);
            SetPlayerCheckpoint(playerid, ax,ay,az, 2);
                       NyomozasTimer = SetTimerEx(\"Nyomozas\", 2000, true, \"i\", akitlenyomozunk);
            //UsedFind[playerid] = 1;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> A megadott játékos nem elérhetõ!\");
          return 1;
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   <!> Ehhez nincs jogod!\");
   }
}
    return 1;
}

 

public Nyomozas(playerid,akitlenyomozunk)
{
new Float:ax,Float:ay,Float:az;
GetPlayerPos(akitlenyomozunk, ax,ay,az);
SetPlayerCheckpoint(playerid, ax,ay,az, 2);
return 1;
}

 
nos gondolom megértitek a parancs lényegét, egy megadott playert
megjelöl a térképen illetve egy cp-t rak oda a poziciojára. majd 2 secenként lekéri
az adott player pozicioját és ujra lerakja a cp-t a megadott helyre.
nos müködése változo: hol azvan hgy akit megadtam bejelölt deaztán
engem jelölt és aztán az én pozomat rakosgatta.
volt hogy a megadott player beirt engem és õt követte a jel NEKEM! nekem mutatta
hogy õ hova ment. pedig nemugykellett volna. idket már teljesen összekevertem ezért
nemtom most hogy a jo már.
aki tud kérem segitsen!  ::| :(
zsomaa
SZERK.:
modositottam és most igy müködik csak az a gáz hogy nekemis, tehát annak is
akit lenyomozok annakis mutatja. esetleg vki??
modositás:
 
public Nyomozas(player)
{
new Float:ax,Float:ay,Float:az;
GetPlayerPos(player, ax,ay,az);
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
SetPlayerCheckpoint(i, ax,ay,az, 2);
}
return 1;
}

185
Segítségkérés / Error?
« Dátum: 2010. október 14. - 13:58:57 »
Hali
nem ez a gondom, de csak kérdés:
mit jelentene pl a server exe futtatásakor a logban hogy: Run Time error 6: \"Invalid instruction\"
main() hiányzik?
zsomaa

186
Segítségkérés / tmp and tmp2?
« Dátum: 2010. október 13. - 19:39:32 »
ja oké :D
nemtudtam :D köszi zero nagyon :D
telepitem és megértettem legalább a használtatát mostmár :D
zárok..
zsomaa

187
Segítségkérés / tmp and tmp2?
« Dátum: 2010. október 13. - 19:22:19 »
beirtam müködés szerint tesztként hogy /parancs alma répa és nem történt semmi sem. kiadta azt hogy használata..  :o
szerk.: javitva :P
 
CMD:parancs( playerid, params[  ] ) {
    new szFakeName[ MAX_PLAYER_NAME ];
    new szFakeMsg[ 100 ];
    if( sscanf( params, \"ss\", szFakeName, szFakeMsg ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /parancs <Név> <Üzenet>\" );
    } else {
        static szFakeString[ 128 ];
        format( szFakeString, sizeof szFakeString, \"%s mondja: %s\", szFakeName, szFakeMsg );
        SendClientMessageToAll( COLOR_WHITE, szFakeString );
    }
    return 1;
}

 
igy müködik :D :P

188
Segítségkérés / tmp and tmp2?
« Dátum: 2010. október 13. - 19:01:10 »
nem erre gondoltam :D
hanem beirom hogy
/parancs megadok egy nevet: alma pl.. beadok egy sszöveget: répa
kiadja igy a chatben:
alma mondja: répa
tehát \"fake chat\" :D szal? valaki más?

189
Segítségkérés / tmp and tmp2?
« Dátum: 2010. október 13. - 18:32:47 »
Hello.
uj parancsomnál elakadtam. elbiztam amgam
és azt hittem megoldom könnyen, mert egyszerünek tünt. csakhogy tévedtem :D
project: /parancs [név] [szöveg]
eredmény lenne:
\"név\" üzenete: \"szöveg\"
gondolatmenetem és saját próbálkozásom:
 
   if(strcmp(cmdtext,\"/pari\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new offset = idx;
   new result[128];
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használata: /pari [név] [szöveg].\");
      return 1;
   }
   if(!strlen(tmp))
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használata: /pari [név] [szöveg].\");
      return 1;
   }
      format(string, sizeof(string), \"%s mondja: %s\", tmp, result);
   ProxDetector(3.0, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
}
return 1;
}

 
ez hogy lenne helyesen? :\\
zsomaa

190
Segítségkérés / ujabb gond :D name copy
« Dátum: 2010. október 12. - 19:15:37 »
király :D köszike :D
zárok..
zsomaa

191
Segítségkérés / SetPlayerMarkerForPlayer
« Dátum: 2010. október 12. - 17:30:10 »
ja már értem.
azthittem, hogy ez azt csinálja, hogy a megadott playert megjelöl ugymond a térképen örökké
mozgo jellel :D
na mindegy akkor az fail :D azért köszi ;)

192
Segítségkérés / SetPlayerMarkerForPlayer
« Dátum: 2010. október 11. - 22:08:24 »
SetPlayerMarkerForPlayer ? ez mit tud?
nekem olyankéne hogy beirom és a megadott játékosnak a helyét
ugy mutajta hogy ha mozog a megadott player akk a jel is mozog vele. :D azt mivel kell?  :laugh:
zsomaa

193
Segítségkérés / ujabb gond :D name copy
« Dátum: 2010. október 11. - 18:40:28 »
hát idvel nem csinál semmit.
nem irja át a nevet a megadott játékos nevére  :(

194
Segítségkérés / ujabb gond :D name copy
« Dátum: 2010. október 11. - 17:32:45 »
hali
uj gondom van :D
szal project XD :
név lekérése megadott játékostol és annak nevének beállítása sajátként :D
megoldási menetem szerintem:
new name
name = getplayernam(akitöllekérjük . . . .
aztán
setplayername(playerid, name) ?
vagy hogy? :D aki tud segitsen légyszii :D
zsomaa

195
Segítségkérés / KillTimer
« Dátum: 2010. október 11. - 14:59:04 »
public Akármi( ... ) {
    timer = SetTimerEx( blablabla );
    //ide meg a többi
    return 1;
}
bocsi ezt a részt nem értem, hogy értve akármi tehát ahol van a timer majd
pl mondjuk onplayercommandnál vagy pedig õõ az legyen az akármi helyett ami forwardingolva van?
:D bocs kicsit levok most lassulva XD
SZERK.: Bocs, rájöttem télleg madár vagyok XD nem ugy csináltam hogy timer = settimerex ...
tehát nem határoztam meg :\\ ez volt a gondja :D köszi szépen mindenkinek! további szép du-t :D

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal