Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Stramm

Oldalak: 1 ... 11 12 [13]
181
Segítségkérés / Autó javítás
« Dátum: 2013. január 21. - 12:43:43 »
Köszi

182
Segítségkérés / Rossz Textdraw
« Dátum: 2013. január 20. - 14:26:46 »
Itt egy saját bal alsó sarkoban jelenik meg
Gamemod leg  elejére
 
new Text:Textdraw1;

 
public OnGameModeInit() alá
 
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \" szõveg amit ide akarsz írni \");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, Szín amienel szeretnéd hogy írja );
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
        }
    }

 
public OnGameModeExit() alá
 
 
    TextDrawHideForAll(Textdraw1);
    TextDrawDestroy(Textdraw1);
    return 1;
}

183
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölve (Sorry)
« Dátum: 2013. január 20. - 14:01:57 »
Ott a map alatt a többi csak véletlen rosszul jelöltem ki de már javítva

184
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölve (Sorry)
« Dátum: 2013. január 20. - 13:42:42 »
Törölve
 
 
Sorry
 
 :cry3: :cry3: :cry3: :cry3:

185
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kiss Gond pawno-ban
« Dátum: 2013. január 20. - 13:27:53 »
Hi ezt miért írja ki azt mondják hogy a géprõl hiányzik valami de mi?? valaki belinkelné
Ezt írja a pawno:                    Unable To Execute Compiler...                       

186
Segítségkérés / Autó javítás
« Dátum: 2013. január 19. - 20:39:00 »
Ez kellene át írni úgy hogy parancsra kapcsoljon be
Parancsak /autrep
 
#include <a_samp>
forward autor(playerid);
new autore;
public OnFilterScriptInit(){print(\"Autómata jármûjavító Script aktív!\");autore = SetTimer(\"autor\", 1000, true);return 1;}
public OnFilterScriptExit(){print(\"Autómata jármûjavító Script inaktív!\");KillTimer(autore);return 1;}
public autor(playerid)
{
new VehicleID=GetPlayerVehicleID(VehicleID);
if(IsPlayerConnected(playerid))
     {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))//Ellenõrzi a játékos Jármûben van E
    {
    SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //Vissza állitsa a jármû HP-ját
    RepairVehicle ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) );//A jármûvet megjavítja teljesen 100%-ig
       }
        }else{//Ha nem lenne jármüben a játékos
         }
             return 1;
}

187
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer(playerid, hova rakjam be
« Dátum: 2013. január 19. - 20:17:26 »
Igazábol úgy szeretném hogy egy adott helyen belûl hogy pl:a fegyver bolt tól 1-2 métere aútomatikusan

188
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer(playerid, hova rakjam be
« Dátum: 2013. január 19. - 19:45:01 »
   
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"zene/rádió url\", x, y, z, 20, 1);

 
Mi alá kell berakni a modba?????????????

189
Segítségkérés / megszólal a zene
« Dátum: 2013. január 19. - 19:40:28 »
Ez nekem is jól jött :D pont kellet de mi alá kell berakni??

190
Segítségkérés / Skin választó hiba Help
« Dátum: 2013. január 19. - 19:12:11 »
Igen jó ténleg a vidi csak épp nincs fent San Andreas és nem is tudom felrakni mivel NoteBok -ról vagyok fent mert a gépem szervízben van  És a NoteBok nem az a fajta amit a játékokra tervesztek xdd :D

191
Segítségkérés / Skin választó hiba Help
« Dátum: 2013. január 19. - 18:35:14 »
Halli valaki rakna nekem bele egy skin választót mert amit én csináltam belle nem látszszodik semmi
A hátteret rátok bízom a lényeg hogy jól látszodjon a skin, a skin vigyáz állás szerûen álljon és ne mesze annyira hogy jól lehessen látni a választott skint Elõre is köszi itt a mod
 
//[HUN]...:::Parkourt-Party-Fun Server:::...
#include <a_samp>
new Text:Textdraw1;
#define SZIN_KEK 0x001effAA
#define SZIN_FEKETE 0x000000AA
#define SZIN_CIAN 0x0af3ffAA
#define SZIN_PIROS 0xff0000AA
#define SZIN_LILA 0xba00dbAA
#define SZIN_FEHER 0xffffffAA
#define SZIN_NARANCS 0xff7300AA
#define SZIN_SZURKE 0x8f8d8bAA
#define SZIN_NEONZOLD 0x3cff00AA
#define SZIN_ZOLD 0x32b30bAA
#define SZIN_ROZSASZ 0xff00ddAA
#define SZIN_CITROM 0xe6e600AA
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
      return 0;
}
print(\"\\n========================================\");
    print(\" [HUN]...:::Parkour-Party-Fun Server:::...\");
    print(\"========================================\\n\");
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n========================================\");
    print(\" [HUN]...:::Parkour-Party-Fun Server:::...\");
    print(\"========================================\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /tele /cmds\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
        }
    }
SetGameModeText(\"[HuN]Stunt/Minigame/Parkour/Dm\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
    TextDrawDestroy(Textdraw0);
    TextDrawHideForAll(Textdraw1);
    TextDrawDestroy(Textdraw1);
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x001effAA, \"..:::Üdv a Szerveren:::..!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Információért=/info /teles /rules /cmds !\");
    SendClientMessage(playerid, 0x3cff00AA, \"Weboldalunk www.gtappfs.ucoz.com\");
    SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Olvasd el figyelmesen a szabályzatot |/rules|\");
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Kellemes Idõtöltése a szerveren\");
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x001effAA,string);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new
    string[64],
    name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
    switch(reason)
    {
        case 1: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kilépés]\",name);
    }
    SendClientMessageToAll(0xff0000AA,string);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,2182.3892,1988.3986,10.8203);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
//Cmds-----------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok:\", \"Parancsok\", \"Igen\", \"Mégse\");
    PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);
    return 1;
    }
    //Info----------------------------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"Infók\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
     //teles----------------------------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleportok:\",\"Teleportok\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
    //Szabályzat------------------------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Szabályzatt\", \"Redben\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
//Kisebbb Parancsok-----------------------------------------------------
    if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Ejtõernyö lekérve\");
    return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
    {
    new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
    SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Jármû felálítva\");
    return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0)
    {
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Életed feltõltve!\");
    return 1;
    }
    if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
    }
   return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ismeretlen Parancs\");
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
    return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    return 1;
}

192
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. január 19. - 17:49:13 »
Köszi ment a +

193
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. január 19. - 16:58:26 »
Halli Azt szeretném megkérdezni hogyan tudom azt hogy beírom hogy /tele kiad egy dialogot eddig nincs is gond hanem azzal van gondom hogy kell azt hogy a dialogban lévõk PL: teleport dialog
Rámegyek hogy Fegyver bolt akkor az elteleportáljon oda valaki készítene egy ilyen nekem példának
Elõre is köszi.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal