Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoSS
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 55
181
« Dátum: 2012. október 25. - 19:16:07 »
Üdv Elméletileg menteni-e kéne de nem menti el õket még sem :/ Mi lehet a próbléma tudnátok segíteni benne?
182
« Dátum: 2012. október 25. - 18:51:07 »
Próbáld meg
#pragma unused VehNames Rendezettség kedvéért ajánlott a mod elejére.
Köszönöm ment a +
183
« Dátum: 2012. október 25. - 18:46:18 »
Sziasztok lett egy warningom,tudom az annyira nem baj,de engem zavar segítenétek benne? C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\ovh.pwn(1665) : warning 203: symbol is never used: \"VehNames\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. nincs a módban 1665. sor elõre is köszi!
184
« Dátum: 2012. október 25. - 18:24:18 »
Helló Itt lenne a script Hugo Cy-t csinálta ezt a scriptet de nekem úgy kéne hogy csak akkor mûködjön ha spece nyomjuk ha nem nyomjuk akkor ne lángoljon :/ #include <a_samp> #define HOLDING(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0)) #define RELEASED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) new fire[MAX_PLAYERS],firee[MAX_PLAYERS],fireee[MAX_PLAYERS],fireeee[MAX_PLAYERS],fireeeee[MAX_PLAYERS],fireeeeee[MAX_PLAYERS],fireinfo[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { fireinfo[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { new model = GetPlayerVehicleID(playerid); model = GetVehicleModel(model); if(HOLDING(KEY_SPRINT)) { if(model == 400||model == 401||model == 402||model == 404||model == 405||model == 410 ||model == 411||model == 412||model == 413||model == 415||model == 418||model == 419 ||model == 420||model == 421||model == 422||model == 426||model == 429||model == 436 ||model == 438||model == 439||model == 440||model == 445||model == 451||model == 458 ||model == 459||model == 466||model == 467||model == 470||model == 474||model == 475 ||model == 477||model == 478||model == 479||model == 480||model == 482||model == 489 ||model == 490||model == 491||model == 492||model == 494||model == 495||model == 496 ||model == 500||model == 502||model == 503||model == 504||model == 505||model == 506 ||model == 507||model == 516||model == 517||model == 518||model == 526||model == 527 ||model == 528||model == 529||model == 533||model == 534||model == 535||model == 536 ||model == 540||model == 541||model == 542||model == 543||model == 546||model == 547 ||model == 549||model == 550||model == 551||model == 554||model == 555||model == 558 ||model == 559||model == 560||model == 561||model == 562||model == 565||model == 566 ||model == 567||model == 568||model == 575||model == 576||model == 579||model == 580 ||model == 582||model == 585||model == 587||model == 589||model == 596||model == 597 ||model == 598||model == 599||model == 600||model == 602||model == 603||model == 604||model == 605) { if(fireinfo[playerid] == 0) { fire[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); firee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(fire[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(firee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); fireinfo[playerid] = 1; } } if(model == 465||model == 448||model == 581||model == 522||model == 461||model == 521 ||model == 523||model == 463||model == 586||model == 468) { if(fireinfo[playerid] == 0) { fireeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireeeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(fireeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireeeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, -1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); fireinfo[playerid] = 1; } } } else if(RELEASED(KEY_SPRINT)) { if(fireinfo[playerid] == 1) { DestroyObject(fire[playerid]); DestroyObject(firee[playerid]); DestroyObject(fireee[playerid]); DestroyObject(fireeee[playerid]); DestroyObject(fireeeee[playerid]); DestroyObject(fireeeeee[playerid]); fireinfo[playerid] = 0; } } return 1; }
185
« Dátum: 2012. október 24. - 20:44:55 »
jó lett-ment a +
186
« Dátum: 2012. október 24. - 19:16:39 »
Üdv nem tudom mi a gond... beírom hogy /nyit és elmegy a kapu szószerint a pics.... CMD:zar(playerid, params[]) { new pName[24]; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5)) { MoveDynamicObject(kapu, 987, -2132.1999511719, -80.800003051758, 34.299999237061, 34, 6.0); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy klántag.\"); } return 1; } CMD:nyit(playerid, params[]) { new pName[24]; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5)) { MoveDynamicObject(kapu, 987, -2122, -80.900001525879, 34.299999237061, 6.0); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy klántag.\"); } return 1; } Elõre is köszi ahelpet
187
« Dátum: 2012. október 23. - 17:37:10 »
Tehát itt van a kód CMD:zar(playerid, params[]) { MoveObject(kapu, 987, -2132.179199, -81.146690, 34.360309, 2.0); return 1; } CMD:nyit(playerid, params[]) { MoveObject(kapu, 987, -2122.087890, -81.156684, 34.360309, 2.0); return 1; } ezt mód elejére raktam new pName[24]; ezt pedig OnGameModeInit alá: new playerid; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5)) Most nem ír hibát a mód,még annyit szeretnék,hogy ha beírja valaki hogy /nyit vagy /zar és nem PDQ tag annak írj ki hogy Nem vagy Klán tag
188
« Dátum: 2012. október 23. - 16:53:45 »
new pName[24]; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))
Ezt a kódot hová helyezzem majd be?
189
« Dátum: 2012. október 23. - 16:38:05 »
Amit most legutoljára küldtem mi a baja? Mûködnie kellene...
Az elözõk is mûködnek...DE a két kód ugyan az amit küldtél. Az a baj,hogy meg találom/találják a kocsit és nem lehet beszálni mert elspawnol megint máshová... Nekem úgy kéne hogy aki meg találja az tudja használni is...aztán ha felrobban elindul a timer és újra spawnol a kocsi amit megint meg lehet találni .
190
« Dátum: 2012. október 23. - 16:20:09 »
Sziasztok Azt szeretném,hogy van egy HQ a klánnak...és úgy szeretném hogy csak az tudja kinyitni akinek a neve elõtt szerepel a : [PDQ] tag név.Akinek nem szerepel elõtte annak azt írja hogy nem használhatod ezt a parancsot,mert nem vagy klán tag.
192
« Dátum: 2012. október 23. - 16:14:40 »
Ha nincs kedved nagyon agyabulálni akkor itt van ez: http://www.solidfiles.com/d/733c6/ Nem próbáltam ki, de elvégre mûködnie kéne. Próba szerencse!
Ez nem jó már mitn mûködik...Én is ezt használom pont és ha oda érek akkor elspawnol a bonusz kocsi és nem lehet beleülni :/ Pont ezt raktam be én is egy módból szedtem ki.
193
« Dátum: 2012. október 23. - 15:29:13 »
Értem,akkor gondolom így rakom rá a többi dolgot is?Mint pl : lökhárító stb... Meg most mgé az a bajom,hogy ha oda érek a kocsihoz nem tudok beszálni,hanem kiírja hogy meg találtam és elspawnol onnan a bonusz autó
194
« Dátum: 2012. október 23. - 14:15:32 »
Hali, Szeretnék egy olyat hogy bonusz tuning autó spawnoljon csak nem tudom,hogy lehet meg oldani,hogy tuninolva legyen a kocsi most így van public AutoSpawnVeh(playerid) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; new rand = random(sizeof(AutoSpawn)); kocsi = CreateVehicle(411,AutoSpawn[rand][0],AutoSpawn[rand][1],AutoSpawn[rand][2],90,0,1,-1); btimer2 = SetTimer(\"AutoSpawnVehEx\",540000,false); bkocsi = true; GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, true); switch(rand) { case 0: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Los Santosi Reptér {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 1: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Las Venturas Four Dragons {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 2: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Las Venturas Claigula Casino {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 3: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Las Venturas Rendõrség {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 4: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Chilliad {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 5: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Los Santos Rendõrség {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 6: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Las Venturas BMX Park {33CCFF}közelében spawnolt!\"); case 7: SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"{33CCFF}A Bonuszautó {FFFFFF}Old Air {33CCFF}közelében spawnolt!\"); } return 1; }
195
« Dátum: 2012. október 23. - 13:37:21 »
Ezek vannak if(dialogid == regeles) { if(response) { new file[128]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, regeles, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Mégse.\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/players/%s.ini\",neve); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Admin\", 0); /*dini_IntSet(file,\"As\",0);*/ dini_IntSet(file,\"Penz\",0); dini_IntSet(file,\"Oles\",0); dini_IntSet(file,\"Halal\",0); dini_IntSet(file,\"Ban\",0); dini_IntSet(file,\"Warn\",0); ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Belép\", \"Mégse.\"); } } } if(dialogid == belepes) { if(response) { new file[128]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad:\", \"Belép\", \"Mégse.\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/players/%s.ini\",neve); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, zold, \"A jelszó amit beírtál hibás ezért kickelve lettél..\"); Kick(playerid); } else { Info[playerid][admin] = dini_Int(file,\"Admin\"); /*Info[playerid][as] = dini_Int(file,\"As\");*/ Info[playerid][penz] = dini_Int(file,\"Penz\"); Info[playerid][oles] = dini_Int(file,\"Oles\"); Info[playerid][halal] = dini_Int(file,\"Halal\"); Info[playerid][ban] = dini_Int(file,\"Ban\"); Info[playerid][warn] = dini_Int(file,\"Warn\"); SendClientMessage(playerid, zold, \"Sikeresen bejelentkeztél.\"); SpawnPlayer(playerid); if(Info[playerid][ban] == 1) { SendClientMessage(playerid, neon, \"Bannolva vagy!\"); Kick(playerid); } } } switch(dialogid) { case DIALOG_V2: { if(!response) return 1; new title[128]; format(title, sizeof(title), \"{FFBB00}%s\", inputtext); switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Maverick\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"BF-400\\nBike\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nMountain Bike\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Comet\\nFeltzer\\nStallion\\nWindsor\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Benson\\nBobcat\\nBurrito\\nBoxville\\nBoxburg\\nCement Truck\\nDFT-30\\nFlatbed\\nLinerunner\\nMule\\nNewsvan\\nPacker\\nPetrol Tanker\\nPony\\nRoadtrain\\nRumpo\\nSadler\\nSadler Shit\\nTopfun\\nTractor\\nTrashmaster\\nUtility Van\\nWalton\\nYankee\\nYosemite\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Blade\\nBroadway\\nRemington\\nSavanna\\nSlamvan\\nTahoma\\nTornado\\nVoodoo\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Bandito\\nBF Injection\\nDune\\nHuntley\\nLandstalker\\nMesa\\nMonster\\nMonster A\\nMonster B\\nPatriot\\nRancher A\\nRancher B\\nSandking\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 7: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Ambulance\\nBarracks\\nBus\\nCabbie\\nCoach\\nCop Bike (HPV-1000)\\nEnforcer\\nFBI Rancher\\nFBI Truck\\nFiretruck\\nFiretruck LA\\nPolice Car (LSPD)\\nPolice Car (LVPD)\\nPolice Car (SFPD)\\nRanger\\nRhino\\nS.W.A.T\\nTaxi\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 8: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Admiral\\nBloodring Banger\\nBravura\\nBuccaneer\\nCadrona\\nClover\\nElegant\\nElegy\\nEmperor\\nEsperanto\\nFortune\\nGlendale Shit\\nGlendale\\nGreenwood\\nHermes\\nIntruder\\nMajestic\\nManana\\nMerit\\nNebula\\nOceanic\\nPicador\\nPremier\\nPrevion\\nPrimo\\nSentinel\\nStafford\\nSultan\\nSunrise\\nTampa\\nVincent\\nVirgo\\nWillard\\nWashington\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 9: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Alpha\\nBanshee\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nBullet\\nCheetah\\nClub\\nEuros\\nFlash\\nHotring Racer\\nHotring Racer A\\nHotring Racer B\\nInfernus\\nJester\\nPhoenix\\nSabre\\nSuper GT\\nTurismo\\nUranus\\nZR-350\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 10: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Moonbeam\\nPerenniel\\nRegina\\nSolair\\nStratum\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 11: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Coastguard\\nDinghy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeeder\\nSquallo\\nTropic\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 12: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Article Trailer\\nArticle Trailer 2\\nArticle Trailer 3\\nBaggage Trailer A\\nBaggage Trailer B\\nFarm Trailer\\nFreight Flat Trailer (Train)\\nFreight Box Trailer (Train)\\nPetrol Trailer\\nStreak Trailer (Train)\\nStairs Trailer\\nUtility Trailer\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 13: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Baggage\\nBrownstreak (Train)\\nCaddy\\nCamper\\nCamper A\\nCombine Harvester\\nDozer\\nDumper\\nForklift\\nFreight (Train)\\nHotknife\\nHustler\\nHotdog\\nKart\\nMower\\nMr Whoopee\\nRomero\\nSecuricar\\nStretch\\nSweeper\\nTram\\nTowtruck\\nTug\\nVortex\", \"Lerak\", \"Vissza\"); case 14: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"RC Bandit\\nRC Baron\\nRC Raider\\nRC Goblin\\nRC Tiger\\nRC Cam\", \"Lerak\", \"Vissza\"); } } case DIALOG_V2+1..DIALOG_V2+15: { if(!response) return cmd_vlist(playerid); CarSpawner(playerid, GetVehicleModelIDFromName(inputtext)); new sor[128]; format(sor, 128, \"Sikeresen lekértél egy {00FF00}%s{DCDCDC}(Modell: %i){FFFFFF}-t!\", inputtext, GetVehicleModelIDFromName(inputtext)); SendClientMessage(playerid, -1, sor); } } } } return 1; regeles dialog idjét 100-raírtam belepes idjét meg 101-re de így se enged tovább lépni. Beírom,hogy /vlist és kiválasztom a kategoriát de nem reagál rá még mindig :/ ez van a mód elején #define regeles 100 #define belepes 101 #define DIALOG_V2 820
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 55
|