Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 184
181
Megjelent a pluginos változat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Érdemes rá váltani; hogy miért is?
 
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 

182
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?:
 
  • C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van

  • PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni

  • PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni

  • FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.

  • Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve


Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja

  • Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások:
 
  • ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás

  • CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül

  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.

  • CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.

  • NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra


Függvények:
 
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();

 
Eljárások:
 

forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);

 
Frissítések:
 
  • 1.0 - Elsõ pluginos kiadás

Letöltés (source + bin):
http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.

183
Na már valamennyire nekikezdtem, alap funckió megvan, XML loader is megvan csak még tanulgatnom kell pontosan hogy mûködik ez az XML mert életembe nem dolgoztam ilyennek és nem akarok fos stringkeresõs megoldásokat használni, ha van 100x gyorsabb és jobb, ha megtanulom az XML-et:D
Többi dologról majd írok ebbe a postba, ha minden jólmegy egy hét múlva be kéne hogy fejezzem. (Ha rákattanok még hétvégén is, de ennek nemhiszem hogy fentáll a veszélye)

184
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?

185
Archívum / At World\'s End
« Dátum: 2014. március 19. - 22:27:57 »
Jólenne FCNPC-vel megoldani az NPC-ket, mert az alap egy kalap fos, nemlehet megcsinálni hogy sétáljon/fusson a bot lagg nélkül.

186
SA-MP: Szerverfejlesztés / Városháza (LP)
« Dátum: 2014. március 15. - 10:53:31 »
Legközelebb témát se nyisson, vagy esetleg ne írjon bele semmit?

187
Függvények / NetStats_BytesReceived
« Dátum: 2014. március 11. - 22:44:33 »
Ezek a NetStats funkciók aztán elképesztõ nagy frissítések, nagy munka lehetett ezeknek mindnek kb 10 függvényt létrehozni  ???   :-X

188
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio
« Dátum: 2014. március 11. - 22:41:24 »
Elvileg textdrawok létrehozásához hasznos, lekéred hogy milyen az ascpect ratio-ja és azszerint adsz valamennyit hozzá a pozíciókhoz hogy ugyanott legyen mindenkinek a textdraw.
Megne kérdezd hogy mennyit, mikor és hova, mert nem érdekel és soha az életben ezzel nem fogok foglalkozni mert lesz*rom  ;D

189
Nincs mit.
Egyébként, ha jól értelmeztem arra akarsz rámutatni, hogy ez a sor mér így néz ki:
 

SetPVarInt(playerid, \"LineID\", strval(szFetch));

 
Itt van az a lehetõség, ha nincs a játékos névre találat akkor ennek a változónak 0-t ad be mivel nincs olyan sor.
Konkrétan szerintem ezzel nincs nagyon semmi baj, viszont a te megoldásoddal is meg lehet oldani. Én valahogy ezzel a megoldással kezdtem :D
+ azt a hibát hol írja amit mondtál azt nem értem mert nekem eddig erre semmi nem írt hibát, évek óta ezt használom a hostos szerveren.

190
Frissítettem R38-ra a scriptet, viszont nem teszteltem le, szóval elõfordulhatnak benne hibák.
Legújabb plugint itt tudjátok letölteni:
https://github.com/pBlueG/SA-MP-MySQL/releases
Legújabb scriptet meg itt:
http://www.solidfiles.com/d/04de529fbb/MySQL_3.0.pwn

191
Nem igazán értem ezt, én most futtattam le és tökéletesen ment.
scriptfiles/source.map nevû fájlba tetted a map fájlodat?
Eredmény:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16774, 800.328125, 1672.125000, 5.875000, 26.983171);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16054, -427.773437, 2238.257812, 44.796878, 29.656856);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16053, -400.445312, 2242.234375, 45.156250, 24.893754);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16051, -386.429687, 2208.406250, 44.562500, 15.542363);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16637, -389.822418, 2228.567382, 42.558528, 4.437887);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16689, -367.828125, 2248.875000, 44.406250, 23.994232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16690, -358.937500, 2217.695312, 46.000000, 17.829504);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16410, -327.492187, 2218.484375, 43.320308, 10.197458);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16635, -339.221160, 2219.859619, 42.167098, 3.966889);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16630, -340.295745, 2223.334960, 42.142070, 4.811044);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16636, -340.883972, 2227.934326, 42.047210, 4.647539);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16631, -336.637664, 2228.772460, 42.023628, 4.841885);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16632, -331.795593, 2231.309326, 41.761211, 6.074756);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16633, -325.656555, 2213.900146, 43.572948, 4.885190);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16627, -324.199310, 2214.363769, 44.091430, 4.547487);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16629, -338.356903, 2217.264404, 42.404201, 4.221141);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16634, -336.459136, 2211.927001, 41.995410, 4.201137);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16628, -332.713165, 2210.960693, 42.154960, 5.222146);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3350, -429.054687, 2237.835937, 41.210941, 4.273395);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -450.420501, 2238.607421, 42.718639, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.625610, 2249.044677, 42.505058, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.217987, 2259.059082, 45.727130, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -456.432189, 2268.854003, 48.647590, 8.289926);

192
Küld légyszives el az elsõ ~10 sort a map fájlodból. Ránézek.
E: Én most próbáltam le, probléma nélkül megy. Újrafordítottad a .pwn-et magadnak?

193
Pluginok és Programok / gta_sa.exe IDB Database
« Dátum: 2014. március 04. - 10:42:46 »
Aki eseteg szeretne kicsit visszafejlesztgetni a gta_sa.exe-ben annak itt van egy fasza IDA adatbázis amit The_GTA használ az MTA Eir-hez, rengeteg megnevezés van benne ami megkönnyíti a keresést
IDA Pro-t ajánlom, a Free egy rakás szar.
Letöltés:
https://subversion.assembla.com/svn/green-candy/trunk/Team/The_GTA/

194
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 28. - 22:00:02 »
Ezekbõl igen.

195
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 20. - 15:10:46 »
ProcessTick() hányszor fut le egy mp alatt, az azt jelenti.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=295798

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal