Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 40
181
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 03. - 11:12:39 »
Oke de ha publikalsz valamit azt tedd rendbe, legyen igenyes, es arrol szoljon amirol kell neki. Csak egy jo tanacs.

182
Az index rendszer mitol egyedi? Mitol lesz masabb mint barmelyik mas szerveren?

183
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG
« Dátum: 2014. május 02. - 22:25:59 »
A nemi erõszakot kéne imádni? :D

184
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA
« Dátum: 2014. május 02. - 21:57:12 »
Az alap funkció, PlayAudioStreamForPlayer pozíciós paraméterei alapból tartalmazzák ezt :)

185
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 02. - 21:29:52 »
Miért mented 5 másodpercenként?  Elég lenne akkor, ha kilép a szerverrõl, vagy ha a crash miatt, akkor is elég 5 percenként, ez így nagyon zabál. És ezek a jármûvek meg mik akarnak lenni? Sehogy sem tudok rájönni sajnos.

186
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA
« Dátum: 2014. május 02. - 21:24:01 »

Sramm\'s Vehicle Radio BETA


 

Miért béta?
Publikálom egyenlõre nagyon béta includem, fõleg arra, hogy valaki tesztelje a mûködését, mert nekem nincs rá módom, és jelentgesse nekem a bugokat, vagy hogy egyáltalán mûködik -e, viszonylag részletes beszámolóval - mit csinál, stb.
Mit is tud?
A lényege annyi, hogy a jármûben aktiválja a rádiót, és azt hallani lehet kívül is, belül is. Ahogy távolodunk egyre halkabb, közvetlen mellette pedig hangosabb.
Funkciók, használat
 
VehicleRadio(vehicleid,link[],bool:turn);

 
Paraméterek:
vehicleid - A jármû ID-je, amelynek a rádióját szeretnénk elindítani.
link[] - A zene/rádió linkje
bool:turn - Rádió be/ki
Példa:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:playtimber(playerid) //mondjuk elindítjuk pitbulltól és keshatól a timbert..
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a vezetõ ülésen.\");
VehicleRadio(GetPlayerVehicleID(playerid),\"http://dl.ttbax.org/Hamid/Music/1392/07/Pitbull%20feat.%20Ke$ha%20-%20Timber%5B128%5D.mp3\",true); //true, azaz bekapcsoljuk. ha már be van kapcsolva, akkor csak sávot vált.
return 1;
}
CMD:stopradio(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a vezetõ ülésen.\");
VehicleRadio(GetPlayerVehicleID(playerid),\"\",false); //false, azaz kikapcsoljuk
return 1;
}

 
Letöltés
(Egyenlõre csak kód formátumban)



#if !defined include_vehicle_radio
#define include_vehicle_radio
#endif
#define RADIO_DISTANCE 40.0
new RadioTimer = -1;
new RadioActive[MAX_PLAYERS][2];
enum RadioEN
{
Float:VRposX,
Float:VRposY,
Float:VRposZ,
mode
};
new VRadio[MAX_VEHICLES][RadioEN];
stock VehicleRadio(vehicleid,link[],bool:turn)
{
if(turn)
{
if(RadioTimer == -1) RadioTimer = SetTimerEx(\"VehicleRadioTimer\",1000,1,\"s[256]\",link);
VRadio[vehicleid][mode] = 1;
GetVehiclePos(vehicleid,VRadio[vehicleid][VRposX],VRadio[vehicleid][VRposY],VRadio[vehicleid][VRposZ]);
}
else
{
VRadio[vehicleid][mode] = 0;
}
return 1;
}
stock GetClosestVehicleEx(playerid,Float:dis = RADIO_DISTANCE)
{   
new Float:distance[2] = 0.0,bool:count;
distance[1] = dis;
new vehicleid;
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
if(VRadio[mode] == 1)
{
   new Float:pos[3];
   GetVehiclePos(i,pos[0],pos[1],pos[2]);
   distance[0] = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, pos[0],pos[1],pos[2]);
   if(distance[0] < distance[1])
   {
      count = true;
      distance[1] = distance[0];
      vehicleid = i;
   }
}
}
if(distance[1] == dis && count == false) return INVALID_VEHICLE_ID;
return vehicleid;
}
 
forward VehicleRadioTimer(link[]);   
public VehicleRadioTimer(link[])
{
new Float:pos[3];
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(RadioActive[0] == 0)
{
   new v = GetClosestVehicleEx(i);
   if(v != -1)
   {
      GetVehiclePos(v,VRadio[v][VRposX],VRadio[v][VRposY],VRadio[v][VRposZ]);
      PlayAudioStreamForPlayer(i, link, VRadio[v][VRposX],VRadio[v][VRposY],VRadio[v][VRposZ], RADIO_DISTANCE);
      RadioActive[0] = 1;
      RadioActive[1] = v;
   }
}
else
{
   new v = RadioActive[1];
   GetVehiclePos(v,pos[0],pos[1],pos[2]);
   new Float:dis = GetPlayerDistanceFromPoint(i, pos[0],pos[1],pos[2]);
   if(dis > RADIO_DISTANCE)
   {
      StopAudioStreamForPlayer(i);
      RadioActive[0] = 0;
      RadioActive[1] = -1;
   }
}
}
return 1;
}

187
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. május 02. - 19:29:37 »
Csak nekem nem sikerül beüzemelni? Ha kicserélem, akkor mindenféle bajok vannak az inc-el (symbol already defined és barátai). Van ennek valami trükkje a felülíráson kívül?
E:
Rájöttem, YSI okozza a problémákat, frissíteni kell az YSI-t 4.0-ra, és a legújabb compilert kell letölteni. ezek után menni fog jól :)

188
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2014. május 02. - 14:43:41 »
Lejárt már hihetetlen rég.

189
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting
« Dátum: 2014. április 30. - 21:12:20 »
Idézetet írta: krook date=1398860208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amit a játékosokra írtál, az maximum a játékosok 25%-ra igaz, mert a többi RP képtelen.
 
Azert tulzas, egy 70% tuti megvan, akik nem tudnak rpzni hamar kiesnek, mar csak az adminok miatt is. Vannak kezdobbek es jobbak, de senkisem a csucsrol indul.

190
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 28. - 21:02:35 »
Amennyiben nem várjátok el, hogy felnézzek, tökéletes.

191
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 27. - 12:28:13 »
Ha jol emlekszem a kerdes ugy van felteve, hogy lehetsz-e ongyilkos ugy, hogy barmi hasznod valhat belole(kicsit mas megfogalmazasban). Ezt szerintem semmikepp, es irl sem nyersz vele tul sokat, legalabbis szerintem. A valasz mar kevesbe jo, ott nincs rendesen megfogalmazva.

192
Archívum / SF Apocalyps - Survival Role Play [MEGNYÍLT]
« Dátum: 2014. április 22. - 23:04:22 »
Hasznalj fixchars-t, es akkor tudsz ekezetet rakni a textdrawba is.

193
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting
« Dátum: 2014. április 22. - 19:17:56 »
Ez a szerver hozza az altalam elvart szintet. Nagyon szep kialakitas, kidolgozott, elvezetes munkak, viszonylag rps tarsasag, es ami talan a legfontosabb, hogy az adminok nagyon segitokeszek, es nincs olyan, hogy a kerdeseidre ne erkezne rogton valasz.
A szerver 10/10 minden szemszogbol, minden elismeresem, azt hiszem meghuzodok itt jatszani :)
Igy tovabb!

194
Archívum / SF Apocalyps - Survival Role Play [MEGNYÍLT]
« Dátum: 2014. április 22. - 10:31:10 »
Persze, de ahhoz kellene repedes ami asszem sampban nincs, es egyszerubb berakni ala vmi tormeleket es 8 ev alatt siman kino belole.

195
Archívum / SF Apocalyps - Survival Role Play [MEGNYÍLT]
« Dátum: 2014. április 22. - 10:11:54 »
Engem az ilyesfajta szerverek nagyon le tudnak kotni, nagyon varom a nyitast, nagy remenyekkel es elvarasokkal ;)
Csak nagyon kerlek ne huzd, es ne add fel, ennek a szervernek nagy jovoje lehet.
(egyebkent a mapolas alapvetoleg jo, csak a fak ala rakhatnal vmi fold szeruseget mert kicsit hulyen nez ki hogy a betonbol nonek :D)

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal