Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok! Írtam egy dm zónát mûködik a teleportokon kívül amik a modban vannak minden parancsot lehet használni az miért van?
#include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #pragma tabsize 0 new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include < zcmd > #define DIALOG_CSAPAT 1 new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása. new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok. #define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze. new DM[MAX_PLAYERS]; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez! { IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk. IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0; DM[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl. { IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is. IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0; DM[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja. { if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi. { SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt. SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t! return 1; } if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi. { SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt. SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t return 1; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { CMD:dm(playerid) { if(dm[playerid] == 1 || dm[playerid] == 2) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már bent vagy egy DM zónában!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); return 1; } CMD:exitdm(playerid) { new string[128], pName[24]; GetPlayerName(playerid, pName, 24); if(dm[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy bent 1 DM zónában se!\"); dm[playerid] == 0; format(string, sizeof(string), \"%s nevû játékos kilépett a DM zónából! (/exitdm)\", pName); SendClientMessageToAll(0x00FF00, string); return 1; }
return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); dm[playerid] = 1; } if(listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); dm[playerid] = 2; } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> //Include new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása. new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok. #define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze. #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez! { IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk. IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl. { IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is. IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja. { if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi. { SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt. SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t! return 1; } if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi. { SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt. SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t return 1; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { CMD:dm(playerid, params[]) { if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); //Ha a Játékos már DM -ben van akkor if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); //A dialog kijelenése és a választása return 1; } CMD:exitdm(playerid, params[]) //A killépési parancs! { new string[600],pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if(IsPlayerInDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet. if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet. if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\"); if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\"); IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) IsPlayerInDM[playerid] = 0; //A játékost killéptetjük a DM zonából vagyis már nincs benne. format(string, sizeof(string), \"Játékos %s killépet a DM Zónábol! (/exitdm)\", pname); //Elküldi mindenkinek az üzenetet. SendClientMessageToAll(0x00FF00, string); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Sikeresen killéptél a DM Zónábol!\"); //Elküldi a játékosnak, hogy killépet a DM -zónából. SetPlayerPos(playerid, SPAWNOLÁSA); return 1; }
return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_CSAPAT) //A dialog neve amit létrehoztunk a belépésnél. { if(response) { if(listitem == 0) //Rendõr Csapata { SetPlayerPos(playerid, POZICÍÓ); //IDE A POZíCÍTÓ AHOVÁ TEGYE A JÁTÉKOST A RENDÕRÕKNEK! IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1; } if(listitem == 1) //Bünõzõ Csapat { SetPlayerPos(playerid, POZÍCIÓ); //IDE AZ A POZíCÍÓ AHOVÁ TEGYE A BÜNÕZÕKET! IsPlayerInDM[playerid] == 1; } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
Hy! Hogy tudom azt megcsinálni hogy mikor kiválasztom a karaktert akkor szóljon egy zene. És mikor rákattitok spwan-gombra akkor elhalgasson?? És hova tudok zenét feltölteni amit lejátszhatna?
Sziasztok, Lenne 1 olyan problémám, hogy ha elindítom a Sampot csatlakozok 1 szerverre és a GTA: Sa single player-t indítja el.... Valakinek lenne valami ötlete, hogy csináljam meg?
Hy! Szeretnék kérni egy akármilyen témájú minigame-t. Szempont: 1. Ne admin indítsa hanem egy timer 10percenként 2. Legyen vége és írja ki XY kiesett és XY nyert. 3. Mikor elindul írja írja ki minigame indul csatlakozás /join vagy valami ilyesmi. Ez a minigame akármilyen lehet