Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ninjo98

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
181
Segítségkérés / Lehet parancsot használni
« Dátum: 2012. október 31. - 17:17:12 »
Sziasztok!
Írtam egy dm zónát mûködik a teleportokon kívül amik a modban vannak minden parancsot lehet használni az miért van?
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    #pragma tabsize 0
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1976.4326,288.0257,35.1719); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
       if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }

182
Segítségkérés / DM
« Dátum: 2012. október 31. - 08:59:14 »
kicseréltem de ugyanazok a hibák...
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include < zcmd >
#define DIALOG_CSAPAT 1
new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.
new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.
#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.
new DM[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.
IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;
DM[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.
IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;
DM[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
return 1;
}
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
CMD:dm(playerid)
{
if(dm[playerid] == 1 || dm[playerid] == 2) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már bent vagy egy DM zónában!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid)
{
new string[128], pName[24];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
if(dm[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy bent 1 DM zónában se!\");
dm[playerid] == 0;
format(string, sizeof(string), \"%s nevû játékos kilépett a DM zónából! (/exitdm)\", pName);
SendClientMessageToAll(0x00FF00, string);
return 1;
}
   
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
dm[playerid] = 1;
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
dm[playerid] = 2;
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

183
Segítségkérés / DM
« Dátum: 2012. október 30. - 18:54:11 »
Dm zónát szertnék létrehozni ennek a leíásnak a segítségével : http://sampforum.hu/index.php?topic=3758.msg238427#msg238427
De sajnos Erroros........
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd> //Include
new IsPlayerInDM[MAX_PLAYERS]; //Egy váltózó létrehozása.
new IsPlayerInDMRendor[MAX_PLAYERS]; //Két váltózó kell, hogy e keveredjenek össze a csapatok.
#define DIALOG_CSAPAT 1 //Ez a dialog ID ha, hogy ne ütközzön más dialogal össze.
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) //Csatlakozás a Szerverrhez!
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos ha csatlakozik ne tegye be a DM -be így le 0 -zuk.
IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Lelépés a szerverrõl.
{
IsPlayerInDM[playerid] = 0; //Ha egy játékos lemegyen a szerverrõl akkor kilép a dm zónából is.
IsPlayerInDMRendor[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) //Ha a játékos meghall akkor lespawnolja.
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t!
return 1;
}
if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) //Ha megölik a játékos le ellenõrzi, hogy nincs -e DM -ben ha DM -ben van akkor vissza teszi.
{
SetPlayerPos(playerid, 2131.0662,-2535.6016,18.8190); //HOVA TEGYE
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0606}Meghaltál ezért vissza lettél rakva a Dead Matchba! Killépéshez /exitdm!\");
SetPlayerHealth(playerid, 100); //adunk neki 100 életerõt.
SetPlayerArmour(playerid,0); //levesszûk a páncélt de ha szeretnél adni neki akkor tedd 100 a 0 -t
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    CMD:dm(playerid, params[])
    {
    if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\"); //Ha a Játékos már DM -ben van akkor
    if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Már DM -ben vagy nem választhatól megint!\");
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz egy Csapatot\", \"Rendõr\\nBünõzõ\", \"Választ\", \"Mégsem\"); //A dialog kijelenése és a választása
    return 1;
    }
    CMD:exitdm(playerid, params[]) //A killépési parancs!
    {
    new string[600],pname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
    if(IsPlayerInDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
    if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy DM -ben!\"); //Ha a játékos nincs DM -ben akkor elküldi ezt az üzenetet.
    if(IsPlayerInDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");
    if(IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Vigyázz DM -ben vagy így nem használhatól más parancsot!\");
    IsPlayerInDMRendor[playerid] == 0)
    IsPlayerInDM[playerid] = 0; //A játékost killéptetjük a DM zonából vagyis már nincs benne.
    format(string, sizeof(string), \"Játékos %s killépet a DM Zónábol! (/exitdm)\", pname); //Elküldi mindenkinek az üzenetet.
    SendClientMessageToAll(0x00FF00, string);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Sikeresen killéptél a DM Zónábol!\"); //Elküldi a játékosnak, hogy killépet a DM -zónából.
    SetPlayerPos(playerid, SPAWNOLÁSA);
    return 1;
    }
   
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_CSAPAT) //A dialog neve amit létrehoztunk a belépésnél.
    {
    if(response)
    {
    if(listitem == 0) //Rendõr Csapata
    {
    SetPlayerPos(playerid, POZICÍÓ); //IDE A POZíCÍTÓ AHOVÁ TEGYE A JÁTÉKOST A RENDÕRÕKNEK!
    IsPlayerInDMRendor[playerid] == 1;
    }
    if(listitem == 1) //Bünõzõ Csapat
    {
     SetPlayerPos(playerid, POZÍCIÓ); //IDE AZ A POZíCÍÓ AHOVÁ TEGYE A BÜNÕZÕKET!
     IsPlayerInDM[playerid] == 1;
     }
     }
 }
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
ERROR
 
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(61) : warning 215: expression has no effect
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 017: undefined symbol \"cmd_dm\"
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SERVER\\DM (PROTO)\\CS.DM.pwn(115) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
 
[/quote]

184
Segítségkérés / Tuningolt Kocsi
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 12:04:07 »
Köszy :D

185
Segítségkérés / Tuningolt Kocsi
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 11:26:48 »
Sziasztok van egy olyan problémám, hogy nekem van lementve tuningolt kocsi és mikor megsemmisül alapként spawnolja újra nem tuningoltan ez miért van??
 
new Kezdkocsi;Kezdkocsi = CreateVehicle(560, 2141.1904,-2512.3970,13.7617,179.6423, 0, 0, -1);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1026);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1027);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1028);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1032);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1138);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1141);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1169);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1074);
AddVehicleComponent(Kezdkocsi,1009); // 2x Nitro

186
Segítségkérés / Mikor választok elhaégat a zene
« Dátum: 2012. szeptember 03. - 16:07:58 »
Nos mikor választom a karaktert szól a zene de mikor lapozom a karaktert elhalgat...
Ez miért van?
 
public OnPlayerRequestClass( playerid, classid )
    {
            PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://isrp.hostei.com/danixdata/dgtitanium.mp3\" );
            return 1;
    }
    public OnPlayerRequestSpawn( playerid )
    {
            StopAudioStreamForPlayer( playerid );
            return 1;
    }

187
Segítségkérés / Zene feltöltés
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 16:12:03 »
Az elõzõ témát hamar lezártam és nem tudom kinyitni....
valaki fel tudná ezt a zenét tölteni egy tárhelyre ahonnan a serverrel lejátszom? :

188
Segítségkérés / Spawnkor zene
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 15:47:33 »
:((((((
 
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\Untitled.pwn(75) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerRequestClass\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\Untitled.pwn(76) : error 017: undefined symbol \"PlayAudioStreamForPlayer\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\Untitled.pwn(82) : error 017: undefined symbol \"StopAudioStreamForPlayer\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\Untitled.pwn(147) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerRequestSpawn\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
(0.3e használok)

189
Segítségkérés / Spawnkor zene
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 14:59:58 »
Hy!
Hogy tudom azt megcsinálni hogy mikor kiválasztom a karaktert akkor szóljon egy zene.
És mikor rákattitok spwan-gombra akkor elhalgasson??
És hova tudok zenét feltölteni amit lejátszhatna?

191
Segítségkérés / Samp hiba ._.
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 08:09:15 »
Idézetet írta: Andre_Wesson date=1344231833\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25600\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok, Lenne 1 olyan problémám, hogy ha elindítom a Sampot csatlakozok 1 szerverre és a GTA: Sa single player-t indítja el....
Valakinek lenne valami ötlete, hogy csináljam meg?
 
Szerintem próbáld újratenni a játékot. :D

192
Szkript kérések / MiniGame
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 14:47:02 »
Hy!
Szeretnék kérni egy akármilyen témájú minigame-t.
Szempont:
1. Ne admin indítsa hanem egy timer 10percenként
2. Legyen vége és írja ki XY kiesett és XY nyert.
3. Mikor elindul írja írja ki minigame indul csatlakozás /join vagy valami ilyesmi.
Ez a minigame akármilyen lehet

193
Szkript kérések / Idõ
« Dátum: 2012. július 10. - 19:34:03 »
Hy all!
Valaki tudna egy olyan scriptet ami mutatja a pontos idõt.
Ez at idõ a gta-s time felett vagy közelébe helyezkedjen el.

194
Segítségkérés / Dialog hiba
« Dátum: 2012. július 10. - 16:05:35 »
Lehet, hogy hülyeséget mondok de nekem is volt ilyen bajom :S
Próbált meg elõsként betölteni a scriptet vagy gamemodba beleépíteni:D

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal