Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zsoolt997

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
181
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 06. - 18:16:24 »
Köszi, javítva! :D

182
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 06. - 17:05:09 »

\"logo.png\"
   Gain up an Experience!

 
A Zeus mód, furcsa kimondani, hiszen 2015 szeptemberében nem talált volna mást az ember a PAWN script nyelvben, mint pár elég karcsú sort. Idővel a sorokhoz még több és több sor, egész rendszerek csatlakoztak. Ma már ott tartunk, hogy a megnevezés mögött ott a több száz órányi törődés, és megfeszített munka. Így bátran ki merjük jelenteni: valami újat alkottunk, valami nem mindennapit. A szerver erre a modra felépülve nyújt kikapcsolódást bármilyen korosztálynak. Van valami, amit életedben szívesen kipróbáltál és átéltél volna, de soha nem volt rá lehetőséged vagy merszed? Itt az ideje, hogy csatlakozz hozzánk, és légy te az, aki védelmezi az ártatlanokat, légy az, aki egy egész államot irányít, vagy hagyj fel minden társadalom által rád kényszerített normát, és légy te, aki romba dönti a polgárok életét.
 


   Akárhogy is választasz, egy sajátos élményben lesz részed.

 
  Vezetőség tagjai:
 

  •    Ryan Blackwell [Scripter]


  •    Alan Blackwell [Ötletgazda - Mapper - Designer]



   Általános információk

 
Mindenképpen egy egyedi élményt visszaadó szervert szeretnénk felépíteni. Olyan körülményeket teremtünk majd a játékosoknak, ahol nem csak jól érezhetik magukat, hanem átélhetnek izgalmakat. Bizsergést akarunk éreztetni minden egyes RP szituációban, olyan bizsergést, ami arra emlékeztet mindenkit, ami valaha megvolt a régi szervereken.Ennek érdekében minden tette a karakternek kihatásra lesz másokra és az egész szerver életére, valamint kockázata lesz a választásoknak.
 



   Closed-circuit television (CCTV)

 

\"cctv.png\"
   Az S.A.P.D. (San Andreas Police Department) bűnüldöző szerv lehetőségei sem kispályások.Több fő részből áll, többek között a forgalmas városrészekben aktív lakossági bejelentő rendszer, melynek hála területre lebontva értesülnek a járőrök a fegyverdörrenésekről. Illetve a képen is látható dinamikus megfigyelőkamera rendszer, aminek segítségével maximálisan biztosíthatják a lakosok biztonságát. (Jóra való bűnözőknek pedig megsúghatom, hogy ezek a kamerák hackelése is lehetséges, ilyenkor a kamera egy korábbi időpontot mutat, de cssss...  ;) :whistle: )



   
      Fegyver
   


   \"fegyver.png\"

   Az első dolog, ami a mód írásakor a fejünkben járt, hogy a fegyvereket és a töltényeket végre külön kell választani. Persze nem kérdés, hogy ez meg is lett valósítva.


   Példákra lebontva, megtörténhet, hogy nálad csak töltény van, de fegyver nincs, de akár az is, hogy fegyvered van, de töltényed nincs.Slussz poén, hogy a töltény nélküli fegyvereidet is előveheted, és míg a többi játékos rá nem jön a huncutságra, elég parás helyzeteket tudsz vele produkálni mások számára.



   
      Kettős halálrendszer
   


   \"halalrendszer.png\"

   Ahogy minden a világon, úgy karaktereink is halandóak. Kicsit megbontva az eddigi szabályokat, létrehoztuk az ún. \"kettős halálrendszert\". Ha valamilyen oknál fogva karakterünk életét veszti, két lehetőség közül választhatunk szabadon. Ha a kórházat választjuk, a halálunk, és az azzal kapcsolatos RP szituációk kitörlődnek eddigi karakter történetünkből, szóval mintha meg sem történt volna, ez ugye a megszokott mód. Ám egy csavart bedobva lehetőségünk lesz CK-zni, azaz véglegesen törölni a karakterünket.


   Oké...oké... ki az a hülye, aki törölné a karakterét az összes vagyonával és karakterbeli kapcsolatával együtt? Erre is gondoltunk: ha mondjuk valaki magas szinten büntetett előéletű, akkor kénytelen lesz mellőzni a legális frakciókat, hiszen szimplán nem csatlakozhat. Ha valaki nevet, rasszt, nemet, származást szeretne váltani, meg kell várja, míg életét nem veszti, és kezdhet egy teljesen új karaktert.


   Szintén nem megszokott szabály lesz: engedélyezett az öngyilkosság komoly IC indokkal, komoly rákészüléssel és csakis karakter törlésével egybevonva.


   Természetesen komoly védelem fog rendelkezésre állni az esetleges karakter feltörések esetén.



   
      Hulla
   


   \"hulla.png\"

   \"Huh... valami rosszat tettem, kénytelen voltam a bizonyítékot elrejteni\"


   A holttesteket képesek leszünk vonszolni, így elrejtve a kellemetlen igazságot mások elől. Azért nem találtok hulla motozási lehetőséget, mert nincs szükség rá. Hiszen minden zsebeinkben lévő tárgy széthullik a halálunkkor a testünk köré.



   
      Jármű
   


   \"kocsi.png\"

   Sima jármű rendszer? Nem éppen.


   Tömérdek lehetőségünk van a járművünk kezelésére. Az összes ajtó külön nyitható, illetve az ablakok egyenként külön-külön lehúzhatóak (érdekesség, hogy a kocsi ablakai ténylegesen lehúzódnak, nem csak a szerver írja ki). Bekapcsolt övvel nem tud a karakterünk kiszállni a járgányból, és a jármű HUD is modern kinézetet kapott. Ez csak egy pár szösszenet az ezzel kapcsolatos megannyi apróság közül.



   
      Los Santos kialakítása
   


   \"mappok.png\"

   \"mappos2.png\"

   A város arculatának formálása rendkívül lényeges feladat számunkra, így nem apróztuk el a dolgokat. Számtalan mapp került be, és fog bekerülni a jövőben melyek közül néhányat textúráztunk.


   Mottónk, az a jó építmény, ami teljesen belesimul Los Santos látképébe.



   
      Jármű rádió
   


   \"radio.png\"

   Ha már unjuk az alapjáték zenéit, elég beüzemelni a saját rádiónkat. MTA-s mintára a járművünk körül is hallatszik a rádió, feltéve ha legalább egy ablak le van húzva. Illetve kiemeltük nektek a bal alsó sarkot, ahol láthatjátok a rádiónkon éppen szóló muzsikát.



   
      Kommunikáció
   


   \"telefon.png\"

   \"A kommunikáció az információcsere folyamata általában egy közös jelrendszer segítségével.\" legalábbis a Wikipédia szerint. A modban sokféle lehetőségünk lesz a kapcsolatot tartani a többi játékossal, ilyen például a telefon.


   \"13227574_636318869858443_625554003656956\"

   Friss ropogós újítás: ha telefonálunk, mostantól nem kell odaképzelni a telefont a karakterünk kezébe, hanem ténylegesen meg fog jelenni. A boltban összesen 10 készülék közül válogathatunk kedvünkre. Illetve arról még nem is beszéltünk, hogy hogyan kell majd fizetni a telefonálásért. A rendszer számolja a csevegéssel eltöltött időt, és az összegyűlő pénzösszeget a postán leszünk kénytelenek befizetni a telefontársaságok felé számla formájában.



   
      Konténerszállítás
   


   \"kontenermelo.png\"

   A Storyn is a szokásos sablon... várjunk csak, ezt benéztem. Az a helyzet, hogy végre valami igazán kreatív munkát látok. A fejlesztőcsapat megint kitett magáért, és megalkották a konténer rakodó melót. A hajón érkező árut le kell pakolnia a munkásnak a daru segítségével a megfelelő helyre. Ebből is meg lehet keresni a kenyérre valót.


   Pakoláskor fontos a pozíció, tehát a konténerünknek a megfelelő x, y, z pozíciókon kell lennie, csak akkor fogadja el a rendszer a műveletet.



   
      Ingatlan
   


   \"hazrendszer.png\"

   Pár apróság a házak működéséből. Átugranál a szomszédba cukorért? (nem éppen a legéletszerűbb példa de na...) Semmi gond, átsétálsz és megnyomod a csengőt, a segítőkész ismerős biztosan ad. Tehát lehetőségetek lesz csengetni a szerveren.


   A másik információ morzsa pedig ismerős lehet az alapjátékból. Ha vásároltunk egy házat, akkor a minitérképen egy zöld házikon jelezte nekünk, a szerveren sem lesz másképp, a vásárolt házak közelében látni fogjuk azokat a minimapon.


   \"\"\"hazjogosultsag.png\"[/img]


   A városba érkezik egy kuzinod, de drága neki a motel? Esetleg egy volt egyetemi ismerős keres lakást a környéken, de addig míg nem talál, nincs hol megszállnia? Ha úgy döntesz, akár be is fogadhatod a saját lakásodba.


   Szabadon tudja a tulajdonos alakítani a jogosult személyek listáját és összesen 10 játékosnak lehet a házunk zárjához ilyen kiváltságot adni, lényegében kulcsot a zárhoz .Hasznos lehet éppen alakuló utcai bandáknak akár, de több lehetőséget is látunk egy ilyen rendszerben.



   
      Motel
   


   \"\"\"motel.png\"[/img]


   Titkos kényes találkozót kell szervezz egy ellenségeddel, de nem akarod felfedni hogy ki vagy, és hova tartozol? Bérelj Motel szobát! A városban számtalan helyre van lehelyezve ilyen és hasonló épület. Ezek a scriptelt interiorok 240 percenként levonnak a bérlésüknek megfelelő összeget a számlánkról. Így érdemes megfontolni, ha valaki ilyesmiben szándékozik lakni huzamosabb ideig. Abban az esetben, ha az adott játékos nem csatlakozik fel a szerverre 48 óráig, akkor a motel szobája automatikusan szabaddá válik. Mellesleg ezeken az apró dolgokon kívül teljesen úgy funkcionál mint egy ház.



   
      Lánglovag
   


   \"tuzolto.png\"

   Légy te is hős, és mentsd meg a San Andreasi polgárok életét. Olts tüzet, nyújts segítséget olyan esetekben, amikor csak egy szakértő műszaki jelenléte maradt a megoldás. Most pedig dobjuk a rizsát és csapjunk a közepébe. Azért különleges a Zeus mód tűz rendszere, mert (ahogy a képen is látjátok) házon belül is keletkezhet tűz. Ez az apróság számtalan új helyzetet és izgalmas megoldások sorát igényli a játékosoktól. A tűzoltóság épülete pedig teljesen felszerelt, több munkajármű elhelyezésére alkalmas, a felső szinten pedig ügyelethez lakó helység található a lánglovagok számára, valamint egy diszpécseri állomás és az elengedhetetlen főnöki iroda. Végül pedig hozzáadtuk a méltatlanul hanyagolt gázmaszkot a viselhető object repertoárhoz.



   
      Rablás
   


   \"atmrabolo.png\"

   \" Unod már, hogy nincs pénzed soha? Veszélyesebben szeretnél élni? Próbáld kirabolni az ATM-eket, és minden jobb lesz! \" - Teleshop reklám.


   Úgy ahogy néha a teleshopos termékeknek is vannak hátulütői, úgy nálunk se lesz kockázatmentes egy ilyen balhé véghezvitele.


   Először odaállunk a megfelelő teljesítménnyel bíró járgányunkkal egy ATM elé, megkérünk valakit, vagy magunk szállunk ki és rögzítjük egy kötél segítségével a két cuccost egymáshoz, aztán nyomjuk neki. Az esetek egy részében úgy sérül meg az ATM, hogy nem esik ki belőle semmi ( a képen látható esetben pont ez történt), viszont minden esetben károsodik a járművünk, nem is keveset, illetve a rendőrök megkapják azt a szép kis üzenetet amit a képen is láthattok, a kocsink feljelentését. Majd az ATM rabolhatatlan lesz 4-6 órára. Tehát amint látjátok elég nagy kockázatot vállal az, aki ilyesvalamire vetemedik.



   
      Mobile Data Terminal (MDT)
   


   \"mdc.png\"

   MDT, azaz Mobil Data Terminal. A rendőrség mondhatni legfőbb eszköze a jó öreg Deagle után. A rendszer segítségével a jard kompletten jegyezni tudja a veszélyes körözött személyeket illetve azok járműveit és ellenőrizheti a polgárok előéletét igazoltatásnál vagy ha épp egy nyomozáshoz szükséges adatokat szeretnének megtudni a gyanúsítottról. A leendő játékosok remélhetőleg mindennapi használatát fogja képezni, és segítségével talán még a játék minőségét is sikerül javítani.


   Egyéb fejlesztés az MDT-hez kötődve: definiáltunk minden szín ID-t szövegesen, tehát a rendőrök nem csak a jármű típusát és rendszámát tudják majd meg egy ilyen ellenőrzés esetén, hanem a jármű színét is szövegesen ( pl. Manana Szürke 034 - KJH ).


   Sok új lehetőséget nyújt ez a rendszer, hiszen aki büntetett előéletű, az nehezen, vagy akár sehogy se fog tudni tisztességes munkát vállalni, így ha valaki új életet akar kezdeni, és tiszta lappal akar indulni, az kénytelen lesz ténylegesen egy új életet kezdeni.


   U.I.:A közelmúltban kevésbé látványos, kicsi rendszereken, az adminokkal kapcsolatos scripteken és hibákon dolgoztunk, úgy éreztük ezekről nem érdemes képet kitenni az oldalra.



   
      Vállalkozás
   


   \"vallalkozasok.png\"

   Egy kis apróság, de mégis mennyit jelenthet egy ilyen dolog. Az ajtók hozzárendelhetőek lesznek személyekhez, frakciókhoz. Ez annyit jelent, hogy a nonscriptelt és scriptelt szervezetek saját maguknak szabályozhatják, nyithatják, zárhatják a vállalkozásaik bejáratait. Ezzel sok kellemetlen helyzetet lehet majd elkerülni. Például egy vezetői megbeszélésre nem tudnak véletlenül betévedni az alkalmazottak, és így véletlenül se merülhet fel az MG gyanúja. Vagy egy másik esetben a szórakozóhely nappal zárva van, és este, mikor az alkalmazottak előkészültek a vendégek fogadására, kinyitják az ajtókat. Tudjuk, hogy ez nem újdonság az RP világában, de azért illik ilyeneket is mutatni nektek. :)


   Mellékes: a kis képeken olyan animokat is láthattok, amikről már egy korábbi posztban meséltünk nektek.



   
      Aréna
   


   \"arena.png\"

   Az első ami valószínűleg mindenkinek eszébe jut róla, valami iszonyatosan véres, halálra menő küzdelem. DE erről szerencsére szó sincs. Ha létrehozunk egy arénát, azon a kis területen, ahol létrejön meg tudjuk változtatni az időt, időjárást, illetve netes rádiót tudunk beállítani. És mégis mire jó? Mapolunk egy diszkó interiort, bent tök világos van és síri csend. Aztán jön egy admin, létrehozza az arénát, és hirtelen sötét lesz bent, a dohány és egyéb füstök terjengenek és szól az általunk kedvel és jól ismert bumm-bumm zene. Ha mondjuk egy kocsmát mapolunk, akkor pedig valami hangulatos ír zene is szólhat akár. A rádiókról: több millió van minden elképzelhető zene stílusban és nyelven, plusz iszonyatosan könnyű őket használni is.


   Tehát az arénák segítségével feldobhatjuk a saját egyedi bizniszeinket, nem is akárhogy. (Arénák létrehozását csak is magas szintű adminok végezhetik, de szívesen segítenek majd mindenkinek.)


   Fontos hozzátenni, hogy még csak hasonló fejlesztéssel sem találkoztunk sehol, ha a világon nem is, Magyarországon teljesen egyedülálló rendszer (eddig).



   
      Határ
   


   \"hatarok.png\"

   Az ősz beköszöntött, az iskola pedig elkezdődött, a bezártságérzet ránk is hatott kicsit, ezért is lehet a következő fejlesztésünk egy határ rendszer. A rendőrőrs épületéből elektronikus úton kezelhető minden határ, de természetesen a helyszínen is lehetőségük van a rendvédelmi tagoknak a szabályozásra.


   Természetesen a határok csakis igazoltatási és bűnüldözési tevékenységre használható, az átjárás teljesen költségmentes.


   Egy lezárás mindössze 15 percig érvényes, utána automatikusan kinyílik az adott sorompó, ezzel kiküszöbölve a gondatlanságból, vagy önhibán kívül zárva hagyott határok kellemetlenségeit.

 



   Rendszerek rövid leírása


   Facebook oldalunk


   

       
   
   

      
         A szerveren haladva a korral dollár($) lett a valuta. Fő játéktér Los Santos és környéke.
      
      
         Rendőrség rendszerei
      
      
         CCTV kamerarendszer: város különböző pontjain elhelyezett megfigyelő kamerák, ezeket a kamerákat az őrsről lehet figyelni.
      
      
         Lenyomozás: Aréna alapú, tehát a rendőrtől bizonyos távolságon belül érzékeli, és piros négyzettel jelzi a mapon a lenyomozott járművet, azonban ha a menekülő kilép az adott sugarú arénából, eltűnik a rendőr minimapjáról.
      
      
         Lakossági bejelentő rendszer: Területekre lebontva (Ganton;Commerence;Rodeo; stb...) jelez be a rendőröknek minden tűzpárbajt.
      
      
         Útzárak: több mobilis object, amit saját maguknak rendezhetnek el az úton a rendőrök miután kipakolták a kocsikból.
      
      
         Felszerelés rendszer: A rendőr leaderek 3 különböző felszerelést állíthatnak be, mindegyik tartalmaz kettő szabadon választható fegyvert, beállítható a minimum rang is hozzá.
      
      
         Maga a duty rendszer: a dutynál nem kapnak fegyvert a szolgálatba lépő zsaruk hiszen erre a célra ott van a felszerelés rendszer, átváltanak munka skinre, és ami nagyon fontos, szolgálatba lépés után lezáródik az alap fegyverslot, és megnyílik a duty fegyver slot. Tehát ha valaki szolgálatba áll, IC lerakja a civil fegyvereit az őrsön, és magához veszi a szolgálati fegyvereit a /felszerelés paranccsal. Ezeket a fegyvereket csakis úgy lehet elveszíteni, ha valaki meghal, vagy leadja őket az őrsön.
      
      
         MDT: Ellenőrizhetőek vele a személyek adatai, illetve a bűnügyi háttere, szintén ellenőrizhetőek vele a járművek adatai rendszám alapján (típus, szín, körözés stb..stb..) körözöttek listája és annak kezelése is elvégezhető vele.
      
      
         Mentősök rendszerei
      
      
         A holttestek sérüléseitől függően vizsgálni képesek az áldozatokat, ha nem túl sérült a tetem, a személyi igazolvány alapján (már ha volt neki) azonosítani is képesek.
      
      
         Hordágy: A sérült játékosok hordágyon való mozgatása.
      
      
         Tűzoltók rendszerei
      
      
         A tüzek nem csak bizonyos területeken meghatározott időközönként jelennek meg, hanem házakon belül is, szobáról szobára terjedve.
      
      
         Szerelők rendszerei
      
      
         Jármű árától függő szerelési költségek, számlázás kötelezően a szerelendő jármű javítása előtt és hasonló nyalánkságok.
      
      
         Kamionosok rendszerei
      
      
         Először is, igen, a StoryRPG-n a kamionos egy külön frakció. Az ő feladatuk a benzinkutak, boltok, atm-ek, bankok és minden ami még elképzelhető időszakos feltöltése.Lehetőségük van független munkák elvállalására, és ők szállíthatnak az éttermeknek is.
      
      
         Ők szállítanak még a kereskedésbe is minden járművet, ezeket ott a szerelők elrendezik.
      
      
         Maffiák
      
      
         Illegális terület rendszer: A régi war rendszerekkel szemben itt a területeket csak leader tudja átadni másik leadernek parancs segítségével.Miért választottunk így?Végtelen RP lehetőséget nyújt, hiszen ürügyet adhat a fenyegetéseknek, emberrablásnak, üzletelésnek, fegyveres harcnak, szövetségnek, árulásnak, csalásnak stb..stb.. :D
      
      
         Fegyverek beszerezhetősége: Rendelés alapú, a kért szállítmányok több helyre érkezhetnek, melyeket a rendszer csak a leaderrel közöl megrendeléskor, némi idővel később megérkező hajóról lepakolva zsebelhetik be a nem éppen olcsó árujukat.
      
      
         Természetesen lehetőség nyílik lefizetni az NPC-t, akitől rendelünk, így fény derülhet arról, hogy előttünk bonyolított-e már korábban valakivel üzletet aznap.
      
      
         Bandák
      
      
         A bandák hasonló scriptet kapnak mint a maffiózók scriptjei, véleményünk szerint összetart egy adott csapatot, ha tudják kezelni a tagokat, és kialakul egy hierarchia.
      
      
         Fegyver rendszer
      
      
         Nagyon régen méltatlanul hanyagolt rendszert hoztunk létre.A Zeus modban végre a töltények és a fegyverek külön vannak mentve.Példákra lebontva megtörténhet hogy van fegyvered, de töltényed nincs, de akár az is hogy töltényed van, de nincs mivel kilőnöd azt.
      
      
         Jármű rendszer
      
      
         Pár apróság, ami érdekes lehet.Minden ajtó külön-külön kinyitható és bezárható jármű mellől.
      
      
         Minden ablak külön-külön lehúzható járműből, különlegessége, hogy az ablakok ilyenkor ténylegesen lehúzódnak a kocsin, nem csak a szerver írja ki, hogy lehúztuk.Az öv becsatolása után képtelenek vagyunk kiszállni, míg nem csatoltuk ki azt.A kocsi rádiója hallható akár egy lehúzott ablakkal a jármű közelében.
      
      
         A járműveket méret szerint négy csomagtér méret kategóriába soroltuk. A végsebességeket kicsit megpiszkáltuk, így minden jármű sebessége kicsivel nőtt a realitás érdekében.
      
      
         Munkák
      
      
         Megpróbáltunk különleges munkákat kitalálni, de közel sem ezeken van a hangsúly.Többek közt közterület fenntartó (közmunkás), halász, postás.
      
      
         Közmunkás, aki a parton szedi a szemetet a turisták után.
      
      
         Konténer rakodó, aki egy daru segítségével érkező szállítmányokat pakol a szárazföldre.
      
      
         Útellenőr, aki járja Los Santost és keresi a kátyúkat, majd kijavítja azokat.
      
      
         Scriptelt rablási lehetőségek
      
      
         ATM rablás, egy kötelet rá kell erősíteni az automatákra, majd megpróbálni kihúzni a helyéről, sok kockázata van az ilyen melóknak, a jármű azonnal feljelentést kap illetve kissé sérül is, illetve az is lehetséges, hogy az automata rosszul törik el, és egy fikarcnyi pénzt sem kap az illető.
      
      
         Bolt rablás, az eladóra tartva a fegyverünket megrémül, és azonnal pakolni kezdi a pénzt, viszont ha nem vagyunk éberek, akár beindíthatja a riasztót is, viszont ha keményen odaszólunk neki, lehet letesz az ilyesféle vakmerő tetteiről.
      
      
         Fizetés rendszer
      
      
         Minden fizetés ami munkákból illetve frakciókból jön egy helyre gyűlik, és tetszés szerint felvehető a postán.
      
      
         Hirdetés rendszer
      
      
         Mindenkinek aki hirdetni kíván négy lehetősége lesz:
      
      
         -Névvel és telefonszámmal.
      
      
         -Telefonszámmal.
      
      
         -Névvel.
      
      
         -Név és telefonszám nélkül.
      
      
         Telefon
      
      
         Textdrawos megoldással megjelenik a képernyőnk jobb alsó részén egy telefon, amiben láthatjuk a hívott fél, illetve hívó fél nevét, számát és skinjét (feltéve ha ismerjük)
      
      
         Sebzés rendszer
      
      
         Hatalmas súlyt fektetünk a realitásra, ezért a fegyverek sebzéseit átlagosan a duplájára növeltük.
      
      
         Ha pontosan célzunk, képesek vagyunk az ellenfél kezéből kilőni a fegyvereit, ebben az esetben a földre esik a stukker, vagy adott esetben mordály.
      
      
         Lesérülés rendszer
      
      
         Lábtalálat esetén, ha nagy ütközést szenvedünk járművünkkel, vagy ha a karakterünk életereje túl alacsony akkor lesérülünk.Ez abban nyilvánul meg, hogy a karakterünk mozgása nehézkes lesz, illetve ha kritikus az állapota a környezet amit lát vörösre változik.
      
      
         Animok
      
      
         Átnyálaztuk az összes SAMP animot, és kiválogattunk körülbelül 150-160 animot, ezek közt rengeteg teljesen ismeretlen, de mégis hasznos található.
      
      
         Halál rendszer
      
      
         Kettős halál rendszert vezettünk be.Halálkor előugrik egy dialog, ahol választhatunk két lehetőség közül.
      
      
         1.:Súlyos sérülés:A megszokott módon a kórházba kötünk ki, és 10 percen keresztül ápolásban lesz részünk.Mikor kikerülünk a szabályzatban lefektetettek alapján az előző RP szituációra, és ami még hozzá fűzhető nem fogunk emlékezni.
      
      
         2.:Karakter végleges halála:A jelszavunk beírása után a karakterünk, és annak minden ingósága véglegesen törlődik.
      
      
         Ház illetve Motel rendszer
      
      
         Mindenki birtokolhat saját házakat és moteleket.Míg a házaknak fix ára van, addig a hotelek bérlése 240 percenként történik számláról bérleti díj levonással. Összesen 30 házbelső áll majd mindenki rendelkezésére, és a házainkhoz széfet is tudunk venni, hogy ott tároljuk ingóságainkat.
      
      
         Minden lakás rendelkezik csengővel. Saját széfet lehet vásárolni.
      
      
         Aréna rendszer
      
      
         Arénákat mapolt interiorokban létrehozva tudjuk a hangulatot kialakítani, egy világos csöndes disco valljuk be nem disco, de egy füstös, sötét, hangos zenétől zengő disco már az. Magyarul időt, időjárást, és rádiót tudunk beállítani mapolt interiorokba.
      
      
         Pár érdekesség
      
      

  •             Hullák vonszolásának lehetősége
             

  •          

  •             Rendőrségnek mellény
             

  •          

  •             Tűzoltóknak gázmaszk.
             

  •          

  •             Saját chat tisztításának lehetősége.
             

  •          

  •             Közelben belépett játékosok jelzése.
             

  •          

  •             Rendőrség számára szirénával és fényhíddal ellátott Bulett és Sultan.
             

  •          

  •             Journey (lakókocsi) normális házként funkcionál.
             

  •          

  •             Kanna, vásárolható a boltokban, benzinkúton tölthető.
             

  •          

  •             Lakcímkártya, igényelhető a városházán.
             

  •          

  •             /pcc parancs, ennek segítségével saját chatünket tudjuk letisztítani, jobb körülményeket alkotva egy RP kép készítéséhez.
             

  •          

  •             /t parancs, sima IC beszéd, csak ezt használva a karakterünk gesztikulál (beszédanim játszódik le)
             

  •          

  •             AFK rendszer, ha valaki afkol, nem jelenik meg a feje felett egy számláló, helyette egy parancs segítségével ellenőrizhetjük, hogy nincs-e a gépnél, és mióta. Szintén javíthatja az RP képek minőségét.
             

  •       

         Érdekességek a fejlesztéssel kapcsolatban
      
      
         Egy .txt formátumú ötletekkel teli fájl, ami csak önmagában 41022 karaktert tartalmaz, és ezeknek körülbelül a fele későbbi fejlesztésbe szánt.
      
      
         Körülbelül 250 mapolás, aminek nagy része így se került be a spórolás miatt.
      
      
         Jelenleg a mod 35552 sort tartalmaz.
      
   


   Mappolások


   Fő mottónk:Az a jó map, ami fel sem tűnik, hogy mappolt. Ennek hűen úgy próbáljuk formálni Los Santos és környezete látképét, hogy az egy átlag játékosnak ne szúrja a szemé, és belesimuljon az adott környék panorámájába.


   Illetve fontos tudnivaló még, hogy az alacsony objectszám és a kis méretű textúrázásoknak köszönhetően alig laggoltatnak a mappjaink.


   

       
   
   

      

         
            Story RPG féle Los Santos és környéke.
         
         
            Leírás bővítésként összeszedtem pár mapolást, részletesebben a \"Los Santos kialakítása\" rész alatt olvashattok, de ott is csak pár sort, ha esetleg akad olyan, akit bővebben érdekelnek, az majd úgy is kérdez. :)
         
         
            Rendőrőrs
         
         
            \"sa_mp_057.png\"\"sa_mp_058.png\"\"sa_mp_059.png\"\"sa_mp_060.png\"\"sa_mp_062.png\"\"sa_mp_063.png\"\"sa_mp_064.png\"\"sa_mp_065.png\"
         
            Főtér
         
         
            \"sa_mp_066.png\"\"sa_mp_067.png\"
         
            Tűzoltóság
         
         
            \"sa_mp_068.png\"\"sa_mp_069.png\"\"sa_mp_070.png\"\"sa_mp_071.png\"\"sa_mp_072.png\"\"sa_mp_073.png\"\"sa_mp_074.png\"
         
            Kórház
         
         
            \"sa_mp_075.png\"\"sa_mp_076.png\"\"sa_mp_077.png\"\"sa_mp_078.png\"\"sa_mp_079.png\"\"sa_mp_080.png\"\"sa_mp_081.png\"\"sa_mp_082.png\"\"sa_mp_083.png\"\"sa_mp_084.png\"\"sa_mp_085.png\"
         
            Szerelőtelep
         
         
            \"sa_mp_086.png\"\"sa_mp_087.png\"\"sa_mp_088.png\"\"sa_mp_089.png\"\"sa_mp_090.png\"
         
            Kamiontelep
         
         
            \"sa_mp_091.png\"\"sa_mp_092.png\"\"sa_mp_093.png\"\"sa_mp_094.png\"\"sa_mp_095.png\"\"sa_mp_096.png\"
         
            New Alhambra - vagy ahogy majd a leendő tulaj elkereszteli
         
         
            \"sa_mp_097.png\"\"sa_mp_098.png\"\"sa_mp_100.png\"\"sa_mp_101.png\"
         
            Gettó módosítások
         
         
            \"sa_mp_102.png\"\"sa_mp_103.png\"\"sa_mp_104.png\"\"sa_mp_105.png\"
         
            69.9 Radio Los Santos
         
         
            \"sa_mp_106.png\"\"sa_mp_107.png\"\"sa_mp_108.png\"
         
            Boltok és benzinkutak
         
         
            \"sa_mp_109.png\"\"sa_mp_110.png\"\"sa_mp_111.png\"\"sa_mp_112.png\"\"sa_mp_113.png\"\"sa_mp_114.png\"\"sa_mp_115.png\"\"sa_mp_116.png\"\"sa_mp_117.png\"\"sa_mp_118.png\"
         
            Autókereskedés
         
         
            \"sa_mp_119.png\"
         
            Mapolt éttermek - exterior
         
         
            \"sa_mp_120.png\"\"sa_mp_121.png\"\"sa_mp_122.png\"\"sa_mp_123.png\"
         
            Teniszpálya módosítás
         
         
            \"sa_mp_124.png\"
         
            Gettó módosítások 2.
         
         
            \"sa_mp_125.png\"\"sa_mp_126.png\"\"sa_mp_127.png\"
         
            Fél exterior Binco
         
         
            \"sa_mp_128.png\"\"sa_mp_129.png\"
         
            Bíróság
         
         
            \"sa_mp_130.png\"\"sa_mp_131.png\"\"sa_mp_132.png\"\"sa_mp_133.png\"\"sa_mp_134.png\"\"sa_mp_135.png\"
         
            Kulturális központ/Színház
         
         
            \"sa_mp_136.png\"\"sa_mp_137.png\"\"sa_mp_138.png\"\"sa_mp_139.png\"\"sa_mp_140.png\"\"sa_mp_141.png\"
         
            Posta (sznoboknak Post Office)
         
         
            \"sa_mp_144.png\"\"sa_mp_145.png\"
         
            Bár
         
         
            \"sa-mp-028.png\"\"sa-mp-029.png\"
      
   


   
      Természetesen figyelembe veszünk minden kritikát és véleményt, sőt azt kérjük írjátok le mit gondoltok a kezdeményezésünkről, illetve minden kérdésre megpróbálunk választ adni, de fontos, hogy mi ezt hobbi szinten űzzük, nem ezt tölti ki az időnk nagy részét. Mint láthatjátok a csapatunk elég foghíjas, de nem tervezünk több embert bevonni egyelőre, ha felkeltettük az érdeklődésed, és elég rátermettnek gondolod magad egy főbb pozícióra, ne csüggedj hiszen hamarosan lehetőséged nyílik a jelentkezésre. Látogass el a StoryRPG Facebook oldalára, hogy láthass fejlesztéseinkről képeket, illetve leírásokat. Lájkolj minket, hogy folyamatosan értesülj a történésekről.
   


   
      A változtatás jogát fenntartjuk.

183
Segítségkérés / Login panel (textdraw)
« Dátum: 2016. Február 28. - 16:10:56 »
Attól függ, milyen a textdraw:
Globális
Player textdraw

184
Segítségkérés / Map(p)/mod bug
« Dátum: 2016. Február 28. - 16:09:38 »
Akkor csak tényleg reggel volt :D
Viszont még mindig nem értem a kérdést..

185
Hát hidd el, hogy régebben olyat csináltam, hogy dinamikus pickupot raktam le, és a dolgokat, amiket akartam, hogy csináljon, azt a sima pickupos callback alá tettem, meghívódott, de mindig csak egyetlen egy. Úgyhogy el tudom képzelni, meg a címbe is azt írta be, úgyhogy.. :D

186
Szkript kérések / Több object mozgatás egyszerre
« Dátum: 2016. Február 28. - 13:26:31 »
Gondolom (a hibából), hogy a hajo nevű változót nem így hoztad létre:
 
new hajo[3];

 
És utána a többit, ami előrébb le van írva.
Ha nem ez, akkor viszont nem tudom.

187
Gondolom Streamert használsz, már a callbackból ítélve. Ahhoz meg tartozik egy ilyen függvény
 
native EditDynamicObject(playerid, objectid);

 
és ne az alap objectekhez való EditObject()-et használd.

188
Segítségkérés / Map(p)/mod bug
« Dátum: 2016. Február 28. - 10:15:12 »
Most lehet hogy csak reggel van nekem, de nem értem amit mondani akarsz. Bár szerintem erre gondoltál :
Kiveszed a mappot a modbol, majd berakod editor és nem látod a mappolast.
Ha nem ez, akkor kérlek fogalmazz újra. :shurg:

189
Segítségkérés / Pár segítség kérése
« Dátum: 2016. Február 28. - 10:11:53 »
Az admin rendszerhez. Meg kell nézned az OnPlayerSpawn callback alatt, hogy a játékos börtönben van-e. Ha igen, akkor berakod a börtönbe.

191
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. Február 22. - 18:21:56 »
Első:
Miért akarsz kivonni 1-et a jármű ID-jéből?
Második:
Lekéred az időt gettime() függvénnyel, majd hozzáadod a 14 napot MÁSODPERCBEN.
Hogy néz ki ez a gyakorlatban?
 
gettime() + (14 * 24 * 60 * 60);

 
Magyarázat: lekéred az időt, megszorzod 24-el. Megkapod órában az időt. Majd a kapott eredményt megszorzod 3600-al (vagy 60 * 60-al, kinek hogy) és megkapod az 14 napot másodpercben, majd ezt illeszted be az adatbázisodba. Mikor be akar lépni, megnézed mennyi az idő gettime() függvénnyel, ha a gettime() nagyobb vagy egyenlő (kicsi az esélye, de bekövetkezhet), mint az adatbázisban tárolt idő, akkor unbanolhatod.
Mivel egy féle műveletről van szó, így nem kell több zárójel.
A 14-et cseréld ki a Te változódra.

192
Segítségkérés / AudioStream
« Dátum: 2016. Február 07. - 20:16:07 »

193
Segítségkérés / Kliens
« Dátum: 2016. Január 27. - 21:04:43 »
Ha jól tudom akkor olyan nincs hogy csak akkor jelenjen meg a mód,amikor a te szerveredre megy fel. Mivel letolti, berakja azt a gtaba, és az mindig látható lesz. Anno ez volt Classon is, letoltott egy csomó szar módot, ami neked mindig látszott. De nem értek a Chez, így nem tudom biztosan, csak egy gondolat. :)

194
Segítségkérés / AFK
« Dátum: 2016. Január 27. - 20:59:44 »
Nevermind, megoldottam máshogy, de azért köszi! :D

195
Segítségkérés / AFK
« Dátum: 2016. Január 26. - 19:53:28 »
Üdv. Olyan kérdésem lenne, hogy azt esetleg lehet-e nézni sampban, hogyha egy idő után nem mozdult a játékos a karakterrel, akkor AFK-nak vegye? Próbálkoztam már azzal, hogy lekértem a camera pozícióját, összehasonlítottam egy előző lekéréssel és ha egyezett, akkor AFK-nak vette a mód, de nem jött össze..
Esetleg valaki valami ötlet?  :innocent:

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal