Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kyosuke_Hiroshi

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34
181
Segítségkérés / Van-e a közelben olyan object.
« Dátum: 2016. július 25. - 15:41:03 »
hát ha a szekrény változóban van ilyen tömbös megoldással akkor simán
ha arra akarsz hogy 2000 es object idéjű csak úgy akkor meg 3 for ciklus egymásba szerintem és úgy lehetne de akkor az laggot is okozhat én szerintem.
Változóba ha elmented hol van a 2000 es szekrény akkor
Ez jó lehet
és akkor a szekrény pozíciója alapján fogja megnézni

182
Segítségkérés / Fegyver a háton. Bugg
« Dátum: 2016. július 25. - 15:33:19 »
tehát pl van egy aktatáska a slot 0 nál
és te meg oda akarod rakni a pisztoj objecteket kb

183
Segítségkérés / Szerver védelem berakása
« Dátum: 2016. július 24. - 16:15:36 »
hát ha pontosan beraktál mindent a txt-t is akkor el kell indulnia xDDDD

184
Segítségkérés / Fegyver a háton. Bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 14:57:02 »
Foglalt slotra akarod rakni... a moddal osszeakad

185
ha ez a hiba üzenet mint ami a téma címe is akkor az annyit jelent hogy az S2 es változót sehol nem használod.
OnPlayerSpawn / OnPlayerRequestSpawn bemásolod? valószínűleg nincs amúgy belerakva az hogy létrehozza a Dialogot / TextDrawot belépéskor.

186
Segítségkérés / Anim bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 10:10:55 »
A kód alapján csak HP-t/Armort vesz lesz, ha meglőnek elkezd mozogni a kép + ki írja..
Mit szeretnél pontosan?

187
Segítségkérés / Szerver védelem berakása
« Dátum: 2016. július 24. - 10:09:17 »
2 dolog.
1. Ez egy [Leírás] tehát ez alapján kéne belerakd.
2. a HTTP-s védelem nem sokat ér szerintem de kitudja......
Ha kell ezen felül is segítség szólj!

188
Segítségkérés / Sziasztok Overlay segítség.
« Dátum: 2016. július 24. - 10:08:15 »

#include <a_samp>
new PlayerText:TextDraw0[MAX_PLAYERS];
forward Megjelenites(playerid,bool:igen);
public Megjelenites(playerid,bool:igen)
{
if(igen)
{
TextDraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,492.000000, 110.000000, \"..\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,TextDraw0[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,TextDraw0[playerid], 0.370000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,TextDraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,TextDraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Jatszott Orad: %d ora\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);
PlayerTextDrawShow(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
else
{
PlayerTextDrawHide(playerid,TextDraw0[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,true);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,false);
return 1;
}

 
Tessék!
Teszteltem!
Kép: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/160724/sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Annyi még hogy ez automatikusan nem fog frissülni!
Amikor hozzá ad a JátszottÓrához egyet akkor kell
 
      new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Játszott Órád: %d óra\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);

 
Ezt a részt újra belerakni!
üdv. Hiroshi

189
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. július 22. - 09:00:27 »

CMD:berak(playerid,params[])
{
new berakokocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /berak < Név / Id >\");
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK)
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
   new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehiclePos(i,x,y,z);
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,x,y,z))
   {
      GetPlayerPos(id,x,y,z);
      new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
      GetPlayerPos(id, iX, iY, iZ);
      PutPlayerInVehicle(id,berakokocsi,3);
      SendClientMessage(playerid,FONTOS, \"Beraktad az illetőt a járműbe!\");
      break;
   }
}
}
else
{   
return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr!\");
}
    return 1;
}

 
Próbáld meg így amúgy a parancs több szempontból sántít nekem de mind1..

190
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. július 22. - 08:12:25 »
nem rossz, dee a tömbökre legközelebb figyelj oda, sokkal de sokkal egyszerűbb tömböt használni egyrészt mencybb másrészt meg hely takarékos.
 
Kód: (new RendorPenz;
new RendorColt;
new RendorDesi;
new RendorUto;
new RendorMati;
new RendorJoint;
new RendorKoko;[/code) [Kijelölés]
Erre gondolok pl
de azért nem rossz.

191
Segítségkérés / Mód bug
« Dátum: 2016. július 22. - 07:49:25 »
a modolásoknál lesz szerintem a probléma mintha már találkoztam volna ilyennel..
most vagy a txd vagy a dff nem volt bele írva a modolásos részbe és ez volt a probléma

192
Segítségkérés / Rp mod
« Dátum: 2016. július 14. - 16:17:19 »

193
Segítségkérés / sokkoló
« Dátum: 2016. július 14. - 08:36:54 »
Nézd meg hogy itt hogy megy
OnPlayerShoot,OnPlayerTakeDamage, ezekkel kell variálni picikét

194
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / .
« Dátum: 2016. július 11. - 20:57:14 »
ugyan úgy meg van egy csomó embernek mivel ingyenes volt nagyon sok ideig sőt talán még mindig az...

195
Segítségkérés / Rejtett csomagok sciprt?
« Dátum: 2016. július 10. - 14:27:09 »
Értem mit akarsz, ha gondolod este fele megírok neked egy kicsit normálisabbat ez alapján.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 11. - 08:22:31 )

én megnéztem ezt a scriptet [le is teszteltem], ez nem engedi meg ugyan annak a csomagnak a többszöri elfogadását, én még max annyit tennék bele hogy a DCzik a player akkor törölje a csomagokat, vagyis az objecteket.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal