Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ApocalypseDoggee

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14
181
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:58:08 »
úgy van hogy behozza a képet,aztán login megjelnik és LS alaphelyzetére megy,mármint a partra mutat.:D

182
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:47:03 »
És mivan ha onplayerRequistClass-hoz teszem?...Mert ugye a Connectnél hozza létre a dialogot,viszont még nem lépek Class-ba míg nem volt meg a login funkció elvégzése...Viszont nem igazán értem,mivel régen hasonlóképpen volt megoldva és jó volt...

183
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:33:25 »
az a baj hogy mikor behozza  a dolgokat,és bejön a Login lehetõség,eltûnik.Szóval csak 1 másodpercre villan fel..
[mod]Azt az \"értelmes\" S betûs szervert szervert ne hozzuk fel.[/mod]

184
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. május 05. - 08:25:55 »
http://www.k-dst.de/kategorien.php?kat=Objects%20added%20in%200.3e%20RC4&ver=SA:MP%200.3e
Nekem ennek az oldalnak a tartalma nincs benne az MTA-mba :D nem értem miért.... > . < Valaki tudna adni egy kis beton/betondarab ID-t ami egyenes?MTA-ba.

185
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 07:56:14 »
Köszi,viszonte zmég csak 1 másodpercre villan fel aztán eltûnik..:D

186
beleraktam :D lehet ez volt a gond :D majd kipróbálom :D addig nem zárom de köszi :D

187
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 04. - 19:38:15 »
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
 
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    return 1;
}

 
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:

 - Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]

188
Segítségkérés / GF users.ini hibás mentés,resi után nem tölti be...
« Dátum: 2014. május 04. - 18:49:33 »
Persze :D Az adatokat elmenti,de a beolvasása sikertelen :D megnéztem hogy bennevan-e a módba hogy  létrehozz a .ini -t és  szerepel :D de mind1 már másmódon megoldottam :D köszönöm a helpet :D

189
Sajnos nem mûködött így se :D AZ ID tuti jó :D Nem értem mi gondja :DD

190
Segítségkérés / GF users.ini hibás mentés,resi után nem tölti be...
« Dátum: 2014. május 04. - 14:52:04 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=6038.0
Jónapot.Az lenne a gondom hogy Belenéztem a GF.3.0-ba .Regiztem,és miután szeró resit toltam újra,és újra regisztrálnom kellett minden alkalommal mikor resiztem...Megszeretném kérdezni hogy ennek mi az oka?..

191
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / rossz helyre nyitva..
« Dátum: 2014. május 04. - 14:45:54 »
Félre nyitva.törölhetõ

192
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2014. május 04. - 13:13:50 »
Az lenne a gondom hogy a szeró idõután kilövi magát folyton..mi lehet a gond?

193
Map file konvertáláskor nem konvertálja a törölt objectet.. ez lenne a gondom...Alap MTA 1.0 objectet konvertálok CreateObject-é /DynamicObject-é és itt a webes konvertáló nem dobja ki a deleteobjecteket...Esetleg javaslat/ötlet?...

194
      if(strcmp(cmd,\"/szerelõkapu\",true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 17 && PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 17)
    {
        if(szerelonyitva == true)
        {
            MoveObject(szerelokapu,980,1139.0000000,-1207.2000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000);//zárt
            szerelonyitva= false;
      SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen bezártad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
   }
   else {
                MoveObject(szerelokapu,980,1144.7000000,-1212.1000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,180.2500000); //nyitott
            szerelonyitva = false;
      SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen kinyitottad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
   }
} else SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Nem vagy szerelõ tag!!!\");
return 1;
}

 
Nos az lenne aproblémám hogy a  new bool is megvan,meg a szerelonyitva is definiálva van,viszont azt írja mindig mikor használom a parancsot[szerelõ leader,és player ID 17...] hogy nem vagyok szerelõ...Esetleg valaki tud rá valamit?
[mod]Kedves Témanyitó! A fórumon a pawn nyelvû forráskódokat
// Forráskód

 tagek közé szokás tenni. Ez alkalommal kihelyeztem õket helyetted, de legközelebb ez a te feladatod lesz![/mod]

195
Archívum / VineWoodRolePlay Gaming~GF edit~LS
« Dátum: 2014. május 03. - 19:51:38 »
Jogos.Viszont nagyon kezdetleges sémát tartunk...Nem szeretnénk nagyon unfairek lenni.Épp ezért személy szerint mint egyik tulaj,nem fogok semmilyen frakció leadert  vállalni,esetleg polgármestert,mivel eléggé nagy benyomása van a városban történtekre.Eléggé jó RP szituációkat tud kezdeményezni.Viszont akkor megfogadom tanácsodat.Nagy valószínûség hogy terv változás lesz...lehet LoSantos-t el felejtük,és inkább A legritkábban játszott kisvárost,AngelPine-t és környékét használjuk fel átalakítva.Erre nyitok szavazást valószínûleg...

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal