Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
181
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:03:58 »
   //Módod elejére:
         new obj1[MAX_PLAYERS];
        //OnPlayerConnect alá:
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37,   0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);

 
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)

182
Segítségkérés / NPC letarol mindenkit!
« Dátum: 2014. július 06. - 14:19:02 »
Azt elfogadnám :D

183
Segítségkérés / NPC letarol mindenkit!
« Dátum: 2014. július 06. - 13:50:53 »
most valmaiért kiszáll az npc a buszból és nem megy sehova :(

184
Szkript kérések / /jogsi parancs
« Dátum: 2014. július 06. - 12:44:45 »
Ezt a sort:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2])

 
Cseréld ki erre a sorra:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2]))

185
Segítségkérés / NPC letarol mindenkit!
« Dátum: 2014. július 06. - 07:43:52 »
De tudtommal meglehet valahogy oldani hogy megálljon amíg egy játékos a közelében van a busznak.

186
Segítségkérés / NPC letarol mindenkit!
« Dátum: 2014. július 05. - 11:04:39 »
Sziasztok!
Készítettem egy busz NPC-t ámde megy mint a golyó és visz mindent ami az útjába kerül :(
Valahogy azt szeretném megoldani, hogy ha érzékeli hogy a közelében egy bizonyos távolságon belül egy játékos tartózkodik akkor a busz álljon meg és várjon addig amíg a játékos kimegy ebbõl a \"bizonyos távolságból\".
Ezt egy sript formájában hogyan lehetne megoldani ?
Valaki tudna nekem errõl egy mintát készíteni ?
Elõre is köszönöm! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 18:23:17 )

Kérem valaki segítsen  :\'(

187
Segítségkérés / Nem megfelelõen ment a tuning!
« Dátum: 2014. július 04. - 11:37:56 »
Sziasztok!
Találtam egy tuning mentõ scriptet és az lenne vele a problémám, hogy ha feltuningolom a kocsit és pl kilépek vagy a módot újra indítom akkor nem jelenik meg a kocsin a tuning csak akkor amikor beszállok. :(
Pedig elvileg meg kéne neki jelennie akkor is ha a kocsi lespawnol de valamiért mégsem :(
Valaki esetleg tud valami tippet/ötletet adni ?
SCRIPT:
Baily tuning mentõ scriptje!
 
#include <a_samp>
#include <dini>
/* TUNING SAVER BY Baily */
forward TuneThisCar(vehicleid);
forward LoadModsForAll(vehicleid);
forward SaveModsForAll(vehicleid);
new spoiler[20][0] = {
        {1000},
        {1001},
        {1002},
        {1003},
        {1014},
        {1015},
        {1016},
        {1023},
        {1058},
        {1060},
        {1049},
        {1050},
        {1138},
        {1139},
        {1146},
        {1147},
        {1158},
        {1162},
        {1163},
        {1164}
};
new nitro[3][0] = {
    {1008},
    {1009},
    {1010}
};
new fbumper[23][0] = {
    {1117},
    {1152},
    {1153},
    {1155},
    {1157},
    {1160},
    {1165},
    {1167},
    {1169},
    {1170},
    {1171},
    {1172},
    {1173},
    {1174},
    {1175},
    {1179},
    {1181},
    {1182},
    {1185},
    {1188},
    {1189},
    {1192},
    {1193}
};
new rbumper[22][0] = {
    {1140},
    {1141},
    {1148},
    {1149},
    {1150},
    {1151},
    {1154},
    {1156},
    {1159},
    {1161},
    {1166},
    {1168},
    {1176},
    {1177},
    {1178},
    {1180},
    {1183},
    {1184},
    {1186},
    {1187},
    {1190},
    {1191}
};
new exhaust[28][0] = {
    {1018},
    {1019},
    {1020},
    {1021},
    {1022},
    {1028},
    {1029},
    {1037},
    {1043},
    {1044},
    {1045},
    {1046},
    {1059},
    {1064},
    {1065},
    {1066},
    {1089},
    {1092},
    {1104},
    {1105},
    {1113},
    {1114},
    {1126},
    {1127},
    {1129},
    {1132},
    {1135},
    {1136}
};
new bventr[2][0] = {
    {1042},
    {1044}
};
new bventl[2][0] = {
    {1043},
    {1045}
};
new bscoop[4][0] = {
        {1004},
        {1005},
        {1011},
        {1012}
};
new rscoop[13][0] = {
    {1006},
    {1032},
    {1033},
    {1035},
    {1038},
    {1053},
    {1054},
    {1055},
    {1061},
    {1067},
    {1068},
    {1088},
    {1091}
};
new lskirt[21][0] = {
    {1007},
    {1026},
    {1031},
    {1036},
    {1039},
    {1042},
    {1047},
    {1048},
    {1056},
    {1057},
    {1069},
    {1070},
    {1090},
    {1093},
    {1106},
    {1108},
    {1118},
    {1119},
    {1133},
    {1122},
    {1134}
};
new rskirt[21][0] = {
    {1017},
    {1027},
    {1030},
    {1040},
    {1041},
    {1051},
    {1052},
    {1062},
    {1063},
    {1071},
    {1072},
    {1094},
    {1095},
    {1099},
    {1101},
    {1102},
    {1107},
    {1120},
    {1121},
    {1124},
    {1137}
};
new hydraulics[1][0] = {
    {1087}
};
new base[1][0] = {
    {1086}
};
new rbbars[2][0] = {
    {1109},
    {1110}
};
new fbbars[2][0] = {
    {1115},
    {1116}
};
new wheels[17][0] = {
    {1025},
    {1073},
    {1074},
    {1075},
    {1076},
    {1077},
    {1078},
    {1079},
    {1080},
    {1081},
    {1082},
    {1083},
    {1084},
    {1085},
    {1096},
    {1097},
    {1098}
};
new lights[2][0] = {
        {1013},
        {1024}
};
//
enum tInfo
{
        mod1,
        mod2,
        mod3,
        mod4,
        mod5,
        mod6,
        mod7,
        mod8,
        mod9,
        mod10,
        mod11,
        mod12,
        mod13,
        mod14,
        mod15,
        mod16,
        mod17,
        paintjob,
        colorA,
        colorB,
}
new TuneCar[MAX_VEHICLES][tInfo];
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"  Tuning SaVe by Baily\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
#else
main()
{
}
#endif
 
public OnGameModeExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
        LoadModsForAll(vehicleid);
        TuneThisCar(vehicleid);
        return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        LoadModsForAll(vehicleid);
        TuneThisCar(vehicleid);
        return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
       SaveModsForAll(vehicleid);
        return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
        return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
        return 1;
}
//
public TuneThisCar(vehicleid)
{
                if(TuneCar[vehicleid][mod1]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod1]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod2]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod2]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod3]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod3]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod4]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod4]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod5]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod5]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod6]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod6]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod7]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod7]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod8]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod8]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod9]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod9]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod10]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod10]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod11]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod11]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod12]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod12]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod13]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod13]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod14]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod14]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod15]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod15]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod16]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod16]); }
                if(TuneCar[vehicleid][mod17]!=0) { AddVehicleComponent(vehicleid,TuneCar[vehicleid][mod17]); }
                if(TuneCar[vehicleid][colorA]!=0 || TuneCar[vehicleid][colorB]!=0)
                {
                ChangeVehicleColor(vehicleid,TuneCar[vehicleid][colorA],TuneCar[vehicleid][colorB]);
                }
                if(TuneCar[vehicleid][paintjob]!=0) { ChangeVehiclePaintjob(vehicleid,TuneCar[vehicleid][paintjob]); }
                return 1;
}
InitComponents(componentid)
{
        new i;
        for(i=0; i<20; i++)
        {
            if(spoiler[0]==componentid) { return 1; }
        }
        for(i=0; i<3; i++)
        {
            if(nitro[0]==componentid) { return 2; }
        }
        for(i=0; i<23; i++)
        {
            if(fbumper[0]==componentid) { return 3; }
        }
        for(i=0; i<22; i++)
        {
            if(rbumper[0]==componentid) { return 4; }
        }
        for(i=0; i<28; i++)
        {
            if(exhaust[0]==componentid) { return 5; }
        }
        for(i=0; i<2; i++)
        {
            if(bventr[0]==componentid) { return 6; }
        }
        for(i=0; i<2; i++)
        {
            if(bventl[0]==componentid) { return 7; }
        }
        for(i=0; i<4; i++)
        {
            if(bscoop[0]==componentid) { return 8; }
        }
        for(i=0; i<13; i++)
        {
            if(rscoop[0]==componentid) { return 9; }
        }
        for(i=0; i<21; i++)
        {
            if(lskirt[0]==componentid) { return 10; }
        }
        for(i=0; i<21; i++)
        {
            if(rskirt[0]==componentid) { return 11; }
        }
        if(hydraulics[0][0]==componentid) { return 12; }
        if(base[0][0]==componentid) { return 13; }
        for(i=0; i<2; i++)
        {
            if(rbbars[0]==componentid) { return 14; }
        }
        for(i=0; i<2; i++)
        {
            if(fbbars[0]==componentid) { return 15; }
        }
        for(i=0; i<17; i++)
        {
            if(wheels[0]==componentid) { return 16; }
        }
        for(i=0; i<2; i++)
        {
            if(lights[0]==componentid) { return 17; }
        }
        return 0;
}
//
public OnVehicleMod(playerid,vehicleid,componentid)
{
new Varz=InitComponents(componentid);
switch (Varz)
{
case 1: { TuneCar[vehicleid][mod1]=componentid; }
case 2: { TuneCar[vehicleid][mod2]=componentid; }
case 3: { TuneCar[vehicleid][mod3]=componentid; }
case 4: { TuneCar[vehicleid][mod4]=componentid; }
case 5: { TuneCar[vehicleid][mod5]=componentid; }
case 6: { TuneCar[vehicleid][mod6]=componentid; }
case 7: { TuneCar[vehicleid][mod7]=componentid; }
case 8: { TuneCar[vehicleid][mod8]=componentid; }
case 9: { TuneCar[vehicleid][mod9]=componentid; }
case 10: { TuneCar[vehicleid][mod10]=componentid; }
case 11: { TuneCar[vehicleid][mod11]=componentid; }
case 12: { TuneCar[vehicleid][mod12]=componentid; }
case 13: { TuneCar[vehicleid][mod13]=componentid; }
case 14: { TuneCar[vehicleid][mod14]=componentid; }
case 15: { TuneCar[vehicleid][mod15]=componentid; }
case 16: { TuneCar[vehicleid][mod16]=componentid; }
case 17: { TuneCar[vehicleid][mod17]=componentid; }
}
printf(\"Component Added: %d\",componentid);
SaveModsForAll(vehicleid);
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid,vehicleid, paintjobid)
{
TuneCar[vehicleid][paintjob]=paintjobid;
return 1;
}
//
public LoadModsForAll(vehicleid)
{
new formatLD[256];
format(formatLD,sizeof(formatLD),\"Baily_Carlist/%d.mods\",vehicleid);
if(dini_Exists(formatLD))
{
TuneCar[vehicleid][mod1] = dini_Int(formatLD, \"mod1\");
TuneCar[vehicleid][mod2] = dini_Int(formatLD, \"mod2\");
TuneCar[vehicleid][mod3] = dini_Int(formatLD, \"mod3\");
TuneCar[vehicleid][mod4] = dini_Int(formatLD, \"mod4\");
TuneCar[vehicleid][mod5] = dini_Int(formatLD, \"mod5\");
TuneCar[vehicleid][mod6] = dini_Int(formatLD, \"mod6\");
TuneCar[vehicleid][mod7] = dini_Int(formatLD, \"mod7\");
TuneCar[vehicleid][mod8] = dini_Int(formatLD, \"mod8\");
TuneCar[vehicleid][mod9] = dini_Int(formatLD, \"mod9\");
TuneCar[vehicleid][mod10] = dini_Int(formatLD, \"mod10\");
TuneCar[vehicleid][mod11] = dini_Int(formatLD, \"mod11\");
TuneCar[vehicleid][mod12] = dini_Int(formatLD, \"mod12\");
TuneCar[vehicleid][mod13] = dini_Int(formatLD, \"mod13\");
TuneCar[vehicleid][mod14] = dini_Int(formatLD, \"mod14\");
TuneCar[vehicleid][mod15] = dini_Int(formatLD, \"mod15\");
TuneCar[vehicleid][mod16] = dini_Int(formatLD, \"mod16\");
TuneCar[vehicleid][mod17] = dini_Int(formatLD, \"mod17\");
TuneCar[vehicleid][paintjob] = dini_Int(formatLD, \"paintjob\");
TuneCar[vehicleid][colorA] = dini_Int(formatLD, \"color1\");
TuneCar[vehicleid][colorB] = dini_Int(formatLD, \"color2\");
}
else
{
dini_Create(formatLD);
}
return 0;
}
public SaveModsForAll(vehicleid)
{
new formatLD[256];
format(formatLD,sizeof(formatLD),\"Baily_Carlist/%d.mods\",vehicleid);
if(dini_Exists(formatLD))
{
dini_IntSet(formatLD,\"mod1\",TuneCar[vehicleid][mod1]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod2\",TuneCar[vehicleid][mod2]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod3\",TuneCar[vehicleid][mod3]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod4\",TuneCar[vehicleid][mod4]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod5\",TuneCar[vehicleid][mod5]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod6\",TuneCar[vehicleid][mod6]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod7\",TuneCar[vehicleid][mod8]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod9\",TuneCar[vehicleid][mod9]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod10\",TuneCar[vehicleid][mod10]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod11\",TuneCar[vehicleid][mod11]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod12\",TuneCar[vehicleid][mod12]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod13\",TuneCar[vehicleid][mod13]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod14\",TuneCar[vehicleid][mod14]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod15\",TuneCar[vehicleid][mod15]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod16\",TuneCar[vehicleid][mod16]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod17\",TuneCar[vehicleid][mod17]);
dini_IntSet(formatLD,\"paintjob\",TuneCar[vehicleid][paintjob]);
dini_IntSet(formatLD,\"color1\",TuneCar[vehicleid][colorA]);
dini_IntSet(formatLD,\"color2\",TuneCar[vehicleid][colorB]);
}
else
{
dini_Create(formatLD);
dini_IntSet(formatLD,\"mod1\",TuneCar[vehicleid][mod1]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod2\",TuneCar[vehicleid][mod2]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod3\",TuneCar[vehicleid][mod3]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod4\",TuneCar[vehicleid][mod4]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod5\",TuneCar[vehicleid][mod5]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod6\",TuneCar[vehicleid][mod6]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod7\",TuneCar[vehicleid][mod8]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod9\",TuneCar[vehicleid][mod9]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod10\",TuneCar[vehicleid][mod10]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod11\",TuneCar[vehicleid][mod11]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod12\",TuneCar[vehicleid][mod12]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod13\",TuneCar[vehicleid][mod13]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod14\",TuneCar[vehicleid][mod14]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod15\",TuneCar[vehicleid][mod15]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod16\",TuneCar[vehicleid][mod16]);
dini_IntSet(formatLD,\"mod17\",TuneCar[vehicleid][mod17]);
dini_IntSet(formatLD,\"paintjob\",TuneCar[vehicleid][paintjob]);
dini_IntSet(formatLD,\"color1\",TuneCar[vehicleid][colorA]);
dini_IntSet(formatLD,\"color2\",TuneCar[vehicleid][colorB]);
}
return 0;
}
public OnVehicleRespray(playerid,vehicleid, color1, color2)
{
TuneCar[vehicleid][colorA] = color1;
TuneCar[vehicleid][colorB] = color2;
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm! :)

188
Segítségkérés / Textdraw adat megjelenítés!
« Dátum: 2014. július 04. - 11:31:08 »
Jó lett Flash! Köszönöm! :)

189
Segítségkérés / Textdraw adat megjelenítés!
« Dátum: 2014. július 04. - 08:34:25 »
Sziasztok!
Próbálok egy a játékos nemét textdrawba megjeleníteni de az helyett hogy Férfi vagy hogy Nõ egy számot ír ki, hogy 70. Nem vágom honnan jött neki ez az érték :D
Így nézne ki a script.
 
public Nem_Ujratolt()
{
for(new d=0; d<MAX_ADAT; d++)
{
new sstring[50];
new nem[128];
if(PlayerInfo[d][pNem] == 1)
{
    nem = \"Férfi\";
}
else if(PlayerInfo[d][pNem] == 2)
{
   nem = \"Nõ\";
}
format(sstring, sizeof(sstring),\"Neme: %d\",nem);
        TextDrawSetString(nemed[d], sstring);
}
return 1;
}

 
Hogyan tudnám rendesen kiírni ?
Elõre is köszönöm!

190
Szkript kérések / Timer lementése!
« Dátum: 2014. július 02. - 12:34:10 »
Áhá értem és azt hogy 2 óránként lehessen használni azt akkor hogykell megadni ? :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 02. - 12:35:35 )

És ha lejár a timer akkor újra tudja használni a parancsot és ahogy újra használta újraindúl a számláló ugye ?

191
RP/RPG kérések / GameMode Kérés!
« Dátum: 2014. július 02. - 11:33:50 »
Köszi.. de a mód nekem is megvan.. oda van irva hogy SCRIPTFILES  cuccai kellenének nekem.. mert aznélkül nullát nem ér az egész ;)[/quote]
Nem vagyok egy profi scripter sõt.. :D
De a módba benne van minden.. És abból meglehet írni a Scriptfájl tartalmát.

192
Szkript kérések / Timer lementése!
« Dátum: 2014. július 02. - 09:08:17 »
Sziasztok!
Szeretnék egy olyan scriptet kérni ami elmenti az adott játékosnak a timerét.
Erre a timerre szeretném kérni:
 
if(GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"anti_flood\") < 60000*30)
        SetPVarInt(playerid, \"anti_flood\", GetTickCount());

 
Parancs használati idõhöz kell a timer, de így az a baj hogyha kilép a játékos és visszalép akkor olyan mintha lejárt volna a timer és már tudja is használni a parancsot :(
Szóval vahaogy elszeretném menteni mindenkinek a timerét vagy esetleg az adott játékos .ini fáljába eltárolni a visszaszámlálót.
Elõre is köszönöm a segítséget! :)

193
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. július 01. - 19:00:27 »
Sziasztok!
Nekem szükségem lenne pár object ID-re eggyiket sem találtam meg :(
Képeket tudok róluk mutatni.
Kerítés jellegû object:
http://kepkezelo.com/images/5nsoe5u9icisk0mcd7.png
http://kepkezelo.com/images/7gfpa103r4ha6zyxgbr.png
Fal object:
http://kepkezelo.com/images/hkec9jt0d1latxez4lj.png
Talaj object:
Ebbõl találtam egyet ami LV rendõrség alatt van csak az túl nagy asszem régen megtaláltam belõle egy kisebb változatot is arra lenne szükségem.
http://kepkezelo.com/images/9jazmvxp9jkrq0uppbkh.png
Elõre is köszönöm a segítségeket! :)

194
Szkript kérések / Kapu nyitása/zárása
« Dátum: 2014. július 01. - 17:28:56 »
Pont erre gondoltam! :D
Örök hálám! :)

195
Segítségkérés / Timer leállítása
« Dátum: 2014. július 01. - 17:18:47 »
Amúgy szerintem példákból könnyebb tanulni mint hogy utánaolvassak innen sampfórumról tanultam meg jó pár dolgot, amit köszönök szépen! Ha az ember kap egy MAGYAR mûködõképes példát akkor abból már könnyebb következtetni és könnyebb vele dolgozni is! Meg persze rögzül is a fejecskébe a dolog :) Szerintem...

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal